Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 204 worden weergegeven.
  1. #126
    proest
    Guest

    Standaard Deel 4???!!!

    Hallo, Wanneer komt deel 4 nu?
    Ik begin binnenkort ook met mijn bioscoop thuis, en hij word gelijk aan deze...dus ik ben benieuwd naar het eind resultaat.

    :)

  2. #127

    Standaard

    ben zeer benieuwd hoe het eindresultaat wordt. ziet er allemaal goed gelikt uit
    follow the white rabbit

  3. #128

    Standaard

    Waar blijft deel 4 en hoe zit dat met de geluisisiolatie. Ik wil zelf namelijk ook een bios bouwen in mijn nieuwe huis, maar heeft isoleren op deze wijze zin voor iemand in de kamer er naast ligt (terwijl je u-96 kijkt met het geluid flink hard) of helpt niets daar tegen? Ofterwel hoe goed is het resultaat?

  4. #129
    liqued
    Guest

    Standaard

    Ik ben nu al geruimte tijd jullie site aan het checken voor deel 4, maar tot op heden nog geen succes. Komt deel 4 uberhaubt nog wel? Of hebben we dit project aan de kant geschoven?

  5. #130

    Standaard

    Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat dit project zeker niet aan de kant is geschoven maar dat momenteel een aantal andere zaken even voorrang genieten. Deel 4 staat echter nog wel degelijk op de agenda. Jullie geduld zal echter dus nog wel even op de proef worden gesteld.

  6. #131

    Standaard

    Komt deel 4 er binnenkort aan? Of moeten we nog even geduld hebben?
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Komt deel 4 er binnenkort aan? Of moeten we nog even geduld hebben?
    Nog even geduld a.u.b. waarschijnlijk. Om onduidelijke redenen houden ze het vaag ...................................


  8. #133

    Standaard

    Deel vier komt eraan!
    Het probleem zat hem in de bioscoopstoelen: Ik heb er daar vijf van. Deze waren grijs met lichtblauwe bekleding. Nu past die kleur uiteraard niet bij de rest van de bioskamer, dus heb ik ze zwart geverfd en moesten ze opnieuw bekleed worden. Dat laatste heeft erg lang geduurd, maar is het afgelopen weekend toch eindelijk gebeurd. Het is nu dus een kwestie van de laatste foto's maken en het verhaal schrijven. Nog even geduld dus!
    Eric van Ballegoie

  9. #134
    Lex van de Meeberg
    Guest

    Standaard

    Op zoek naar informatie over geluidsisolatie kwam ik hier terecht. Heel interessant allemaal.

    Ik heb een vraag die al eerder door Pauwels Ludo werd gesteld, maar niet werd beantwoord: Waarom heb je de geluidsisolatie die je bij de vloer hebt toegepast ook niet voor de muren en het plafond gebruikt?

    Je verwijst naar documentatie van de Nederlandse Stichting Geluidshinder. In de brochures die ik van ze heb, wordt een dubbele laag gipsplaten geadviseerd. Vandaar dat ik me aanvraag waarom je voor slechts een enkele laag hebt gekozen.

    Verder lees ik in die brochures dat geluidsisolerende constructies buigslap moeten zijn en niet buigstijf. Daarom verbaas ik me over de volgende zin uit deel 1: "Het is belangrijk dat de muur zo min mogelijk buigt, een buigzame muur absorbeert lage tonen doordat de muur in trilling wordt gebracht, iets wat uiteraard niet de bedoeling is."

  10. #135

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TornadoGo
    Zou het al klaar zijn?
    Dat vraag ik mij dus ook af ? Waar blijft Deel 4

  12. #137

    Standaard

    Dit weekend gaat het er i.v.m. de HCC Dagen zeker niet van komen. Maar ik ben er haast van overtuigd dat - bij genoeg enthousiasme in deze thread - het volgende achtergrondartikel wel eens deeltje 4 van het zelfbouwbioscoopproject zou kunnen zijn.

  13. #138

    Standaard

    Eej ziet er echt waanzinnig uit tot dusver, zou het ook leuk vinden om dit bij mij te realiseren. Zou het mischien mogelijk zijn om alle kosten per onderdeel zeg maar aan te geven ?
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  14. #139

    Standaard

    Ik nog steeds enthousiast...

    *laat mar komen *

  15. #140

    Standaard

    Het is wel bekend dat verbouwingen altijd enorm uitlopen, maar het is nu bijna een jaar! geleden dat de vorige update werd gepost. Volgens mij zijn we allemaal hoogst benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. 8)
    DE Koen

  16. #141
    Roel Kickken
    Guest

    Standaard klaar?

    hallo,
    er is wel een paar ker gezegd: het volgende achtergrondartikel zou we eens deel 4 kunne zijn, en nog ook vaak genoeg nog heel eventjes geduld. maar waneer komt het nou??? ik ben zooooo niewsgierig. elke dag kijk ik wle eens of er mischien niet ene berricht bij is gekomen maar tevergeefs.
    ik hoop dat het spoedig komt. want ik ben zo beniewd.

  17. #142

    Standaard De bouw van een Thuisbioscoop

    De bouw van een thuisbioscoop (deel 4)
    Een bioscoop in huis is de droom van velen, wij voerden het uit!

    De laatste loodjes wegen het zwaarst. Dit laatste deel heeft dan ook even op zich laten wachten, maar na vier delen is de bioscoop dan ook écht klaar voor gebruik!

    Lees dit artikel

  18. #143

    Standaard

    Wanneer heb je tijd om bij te beunen om dit bij mij te realiseren :wink: :wink:

    Ziet er echt top uit

  19. #144

    Standaard

    Jullie geduld is meer dan op de proef gesteld, waarvoor mijn excuses. Er kwam steeds weer iets tussen, maar het laatste deel staat nu dan eindelijk toch online:

    http://www.dvd.nl/achtergrond.php?id=46
    Eric van Ballegoie

  20. #145

    Standaard

    Damn Prachtig gedaan!
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  21. #146

    Standaard

    Netjes gedaan!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  22. #147

    Standaard

    Deel 4 van de verbouwing heeft lang op zich laten wachten maar het resultaat mag er zijn.

    Veel plezier met je privébios.
    Gamertag: Hobbes NL

  23. #148

    Standaard

    Ziet er erg mooi uit!

    Uitklappen dat bed, liggend kijken is helemaal fantastisch


  24. #149

    Standaard

    dat ziet er allemaal erg mooi uit.

    van harte. :wink:

  25. #150

    Standaard

    Hij heeft er al wat jaartjes plezier van en ik moet zeggen, in het echt is het nog veel mooier

    Zo gaaf, ik wilde dat ik er ruimte voor had, maarja een studentenkamer volledig ombouwen tot bios vind ik een beetje overdreven. haha

    Er zit wel een schrijffoutje in. Je hebt het op bladzijde drie over het FLE kanaal.....weird, dat kanaal ken ik niet

    [Reactie Alexander de Mol: Typo hersteld. Ps. Het was pagina 2. ]

Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •