De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Shoebox sex in the city kopen zonder inhoud....

    Is dat mogelijk..het is voor een kado. Vorig jaar al gehele serie gekocht, nu leek de shoebox een leuke aanvulling
    a.k.a. tan1415

  2. #2

    Standaard

    Lees dit even door, misschien dat hier je antwoord bij staat:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...hlight=shoebox

  3. #3

    Standaard

    Die vraag had ik een tijdje terug gesteld aan de Ro-Disc in Rotterdam en die antwoorde mij dat ik het na de kerstdrukte maar eens moest proberen omdat ze dan nog wel wat over zouden kunnen hebben. Dus ik wacht rustig af en vraag t volgende week nog eens. Ik zal hier in ieder geval posten of het gelukt is.

  4. #4

    Standaard

    ik heb gister seizoen 6 met lege shoebox gehaald bij rodisc, om vervolgens mijn dubbele seizoen 6 weer te verkopen op ebay. tja ik had alle seizoenen al en wou zooo graag die shoe box hebben, dus dit is de oplossing

  5. #5
    stc-fan
    Guest

    Standaard shoe box

    ik zag gisteren op ebay nog een lege STC-shoe box te koop!
    Ik weet niet of die al verkocht is.. maare Succes!

  6. #6

    Standaard

    Ik weet niet hoe het bij andere sasha shoe stores is, maar bij die in leeuwarden kun je een gratis shoebox van SATC krijgen bij aankoop van nieuwe schoenen op valentijnsdag
    Dus mannen.... :P

  7. #7
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rennes
    Ik weet niet hoe het bij andere sasha shoe stores is, maar bij die in leeuwarden kun je een gratis shoebox van SATC krijgen bij aankoop van nieuwe schoenen op valentijnsdag
    Dus mannen.... :P
    Wel even ter aanvulling dat die box leeg is, dus zonder inhoud....

  8. #8

    Standaard

    Sorry was ik even vergeten erbij te zeggen *schaam*. Maar ik dacht: het gaat hier over een lege shoebox snapst?

  9. #9
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rennes
    Sorry was ik even vergeten erbij te zeggen *schaam*. Maar ik dacht: het gaat hier over een lege shoebox snapst?
    ik snep, maar veel mensen kunnen het nog wel eens verkeerd opvatten, vandaar

  10. #10

    Standaard

    ik liep gister weervoorbij die winkel van sasha shoes, maar het is ipv 14 februari op 12 en 13 februari te koop!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rennes
    ik liep gister weervoorbij die winkel van sasha shoes, maar het is ipv 14 februari op 12 en 13 februari te koop!
    In heel Nederland?
    ik zoek nog een leuk kado voor m'n vriendin, vandaar


  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rennes
    ik liep gister weervoorbij die winkel van sasha shoes, maar het is ipv 14 februari op 12 en 13 februari te koop!
    In heel Nederland?
    ik zoek nog een leuk kado voor m'n vriendin, vandaar
    Dat weet ik dus niet Mjah ik zou zeggen, kijk bij een sasha shoes bij je in de buurt

  13. #13

    Standaard

    Ik ga voor mn zus seizoen 1 kopen en toen zag ik vandaag bij de MM Rotterdam Centrum dat je voor € 2,99 een losse doos kan kopen.

    Die koop ik er dan meteen bij voor als ze de serie wil uitbreiden.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •