Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 29 van 29 worden weergegeven.

Discussie: LASER UNITS!!!

  1. #26

    Standaard

    Ik wil je nergen van beschuldigen verry,

    Maar komt de slijtage toch mogelijk niet door het gebruik van de kinderen?
    Weet niet hoe oud ze zijn en/of ze de speler zelf bedienen of dvd in doen?
    Een kennis van mij had zijn speler ook kapot na 1 jaar.
    Later bleek wel dat de kinderen zelf de dvd erin deden tezamen met vingervlekken, stofdeeltjes en andere viezigheid.
    Ook deden ze de dvd-lade dichtgooien om het zo maar te zeggen ipv de open/close functie.
    En die lade werd echt dichtgeknald.
    Mocht dit bij jou ook het geval zijn is het misschien raadzaam om 2 spelers in huis te hebben.
    Een merk voor jou en je vrouw en een goedkoop (Aldi, kruidvat, etc.) spelertje voor de kids?


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    Met de laser unit van mijn HK werkelijk NOOIT problemen gehad. Het inladen van een nieuwe schijf duurt wel verdomde lang, maar zelf bekraste cd's en DCD's speelt deze erg goed af.
    Misschien moet je merken wat hoger op de markt zoeken dan Sony en JVC.
    Had Sony geen coulance regeling, toen deze net na de garantie termijn kappot ging? Trouwens, je garantie is langer dan de door veel winkels gegeven jaar. Je garantie verloopt pas als het product kapot gaat na de gebruikelijke levensduur van het apparaat (europees consumenten recht). De levensduur is altijd meer dan 1 jaar!!!!!
    vanuit de wet is tegenwoordig geregeld dat de consument minimaal 2 jaar garantie heeft. :wink:

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door H.stadman
    Philips staat bij reparatiecentra bekend om hun slechte drives. Marantz maakt/maakte ook veel gebruik van philips drives. echter marantz zoekt zelf de beste drives eruit.
    Ik ook, met de koop van high end Philips producten.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Gozeling
    Citaat Oorspronkelijk gepost door H.stadman
    Philips staat bij reparatiecentra bekend om hun slechte drives. Marantz maakt/maakte ook veel gebruik van philips drives. echter marantz zoekt zelf de beste drives eruit.
    Ik ook, met de koop van high end Philips producten.
    Ik heb ook een high end philipsproduct maar ze hebben wel voor de zekerheid er een nieuwe drive in gezet. toen was het apparaat net nieuw. :wink:

    dus, de veronderstelling gaat helaas nog steeds op:
    philips heeft top beeld en gluid alleen de drives zijn nog steeds een zwak punt.

    ook bij de duurdere philips producten moet je maar afwachten wat erin zit!

    alleen van marantz wordt er door de dealers duidelijk gezegd dat zij zelf de beste drives selecteren. vanddar dat marantz minder problemen kent met de drives. zeker in de beginjaren van de dvdspelers. :wink:

    je betaald ook net wat meer voor een marantz dan een philips.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •