Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789
De resultaten 201 tot 214 van 214 worden weergegeven.

Discussie: The 4400

  1. #201

    Standaard

    Prima serie. Hou je van Heroes, dan valt deze ook ongetwijfeld in de smaak. Het idee is zeer origineel (4400 mensen uit de toekomst met een gave) en dat maakt de serie bijzonder interessant. Wat ik bij deze serie wel mis is medeleven met de characters. Dat is toch echt anders dan bijvoorbeeld een Lost, Jericho of een 24.
    Toch heeft The 4400 gedurende de 4 seizoenen mij nooit verveelt. Balen is echter wel het einde van seizoen 4. Een geweldige einde voor een knallend laatste seizoen, maar die zal er helaas dus niet meer komen. Eigenlijk bouwen de eerste 4 seizoenen zich op naar een spectaculair 5e seizoen. Eén stop te vroeg. Weer die kijkcijfers....
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  2. #202

    Standaard

    Gisteren de laatste aflevering van seizoen 4 gezien (en dus tevens de laatste aflevering van de serie). Hoewel dit seizoen eindigd met een ongelooflijk gave opzet voor een (toen nog geplande) vijfde seizoen, heeft dit seizoen mij niet zo kunnen boeien als de eerste drie, het was het voor mij allemaal net niet.

    Ja, het is jammer dat we het laatste vijfde seizoen nu niet meer te zien krijgen, maar als de kwaliteit van het vijfde seizoen hetzelfde zou zijn als dat van het vierde is het misschien maar beter zo, tenmiste dat is mijn mening...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  3. #203

    Standaard

    Ik vond het hele gedoe met Promised City thans wel interessant, alleen jammer dat we nooit zullen zien hoe het uiteindelijk zou uitdraaien.

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gaberiel-2 Bekijk bericht
    Gisteren de laatste aflevering van seizoen 4 gezien (en dus tevens de laatste aflevering van de serie). Hoewel dit seizoen eindigd met een ongelooflijk gave opzet voor een (toen nog geplande) vijfde seizoen, heeft dit seizoen mij niet zo kunnen boeien als de eerste drie, het was het voor mij allemaal net niet.

    Ja, het is jammer dat we het laatste vijfde seizoen nu niet meer te zien krijgen, maar als de kwaliteit van het vijfde seizoen hetzelfde zou zijn als dat van het vierde is het misschien maar beter zo, tenmiste dat is mijn mening...
    Ik heb ook de 4 seizoens gezien en ook al was de 4e iets minder, ik vind het vreselijk jammer dat we niet het slotseizoen mogen zien. Ik bedoel, je kijkt het een paar jaar en als het echt diep is met het verhaal kappen ze de serie af...
    Ik hoop dat iemand dit overneemt en het 5e en laatste seizoen wilt maken.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Ik heb ook de 4 seizoens gezien en ook al was de 4e iets minder, ik vind het vreselijk jammer dat we niet het slotseizoen mogen zien. Ik bedoel, je kijkt het een paar jaar en als het echt diep is met het verhaal kappen ze de serie af...
    Ik hoop dat iemand dit overneemt en het 5e en laatste seizoen wilt maken.
    Daar heb je eigenlijk natuurlijk wel gewoon gelijk in... helemaal met de voorzet die het einde van seizoen 4 geeft, ik bedoel, zo moeilijk is het toch niet... gewoon nog 13 afleveringen om er een mooi einde aan te breien...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  6. #206

    Standaard

    Dat idee heb ik ook.
    Al vond ik dat het einde allang gemaakt had kunnen worden. Seizoen 3 (meen ik) gaf al een voorzet waaruit ik concludeerde dat seizoen 4 het slotseizoen mocht zijn. Ik vond s4 ook minder meerwaarde dan 1 tot 3 hebben.
    Maar toch..niks is zo onbevredigend als een serie zonder einde.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Dat idee heb ik ook.
    Al vond ik dat het einde allang gemaakt had kunnen worden. Seizoen 3 (meen ik) gaf al een voorzet waaruit ik concludeerde dat seizoen 4 het slotseizoen mocht zijn. Ik vond s4 ook minder meerwaarde dan 1 tot 3 hebben.
    Maar toch..niks is zo onbevredigend als een serie zonder einde.
    Helemaal waar...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  8. #208

    Standaard

    Zo'n schande dat ze dat laatste seizoen niet laten komen ! zit er net helemaal in en moet toegeven nog nooit (buiten lost) zat ik zo aan iets vastgeklampt als deze serie, heb alle 4 de seizoenen de vorige 2 maanden bekeken en het was prachtig! vanaf 1-4 allemaal stuk voor stuk precies wat ik zoek in een serie! en nu echt wel schande nu met het einde van 4
    Nu zie je nog altyd het "paradijs" op aarde niet en het gezicht van god! en net nu een echte evolutie op gebied van promicine bezig is haken ze af! slecht gewoonweg niet leuk ik kan niet wachten op het laatste deel , hierop zal ik altyd blijven hopen!

    4400 is echt de beste serie die ik ooit heb gezien! Zeker en vast aangrijpend vind ik en een echte constante cliffhanger
    Gold Trader op dvdforum.nl

  9. #209

    Standaard

    Als iemand de serie kwijt wilt ik zoek momenteel alleen nog seizoen 3 en 4. Dus..

  10. #210

    Standaard

    Zo duur zijn die toch niet (free recordshop, mediamarkt)...??
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  11. #211
    Member
    Registratie datum
    Mar 2008
    Woonplaats
    Oost-Vlaanderen (België)

    Standaard

    Hangt er vanaf.. €25 voor 13 afleveringen..?

  12. #212

    Standaard

    zag van de week bij de mediamarkt seizoen 1 liggen voor 15 euro, dus dacht ga het ook maar eens proberen, het verhaal is goed, alleen het is zo ontzetten slecht gefilmd, die nacht scenes die digitaal avond gemaakt zijn zien er niet uit, en er is heel veel groothoek gefilmd waardoor je erge vertekeningen ziet in oa gezichten, en het acteerwerk vind ik ook erg ongeloofwaardig, jammer maar voor mij blijft het bij seizoen 1

  13. #213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Russo Bekijk bericht
    zag van de week bij de mediamarkt seizoen 1 liggen voor 15 euro, dus dacht ga het ook maar eens proberen, het verhaal is goed, alleen het is zo ontzetten slecht gefilmd, die nacht scenes die digitaal avond gemaakt zijn zien er niet uit, en er is heel veel groothoek gefilmd waardoor je erge vertekeningen ziet in oa gezichten, en het acteerwerk vind ik ook erg ongeloofwaardig, jammer maar voor mij blijft het bij seizoen 1
    Dat vond ik ook het ergste. Verhaal is wel leuk maar wat ziet het er allemaal slecht uit zeg........

  14. #214

    Standaard

    Ongelooflijk maar waar: het eerste seizoen komt in Duitsland uit op blu-ray!

    Naar de kwaliteit is het nog gissen, sowieso wil ik de complete serie dan hebben en niet losse seizoenen.

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •