Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 214 worden weergegeven.

Discussie: The 4400

  1. #26

    Standaard

    www.dvdzone2.com heeft hem al geruime tijd.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #27

    Standaard

    Maar...de serie gaat toch over het geheim van hoe 4400 mensen ineens terug hebben kunnen komen. Is dat geheim na 1 of 2 seizoenen niet bekend?

  3. #28

    Standaard

    ze zijn al ongeveer een jaar te koop op dvd
    in elke free record shop hebben ze hem
    toch hier in belgië, zou me verbazen moesten ze het niet hebben in nederland

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chrestomancy
    ze zijn al ongeveer een jaar te koop op dvd
    in elke free record shop hebben ze hem
    toch hier in belgië, zou me verbazen moesten ze het niet hebben in nederland
    op de site van de frs staat er iig niks over..

  5. #30

    Standaard

    hm, inderdaad, op de be site wel, maar niet op de nl site
    je kan ook eens kijken bij fnac als jullie dat hebben in nederlands, of mediamarkt

    en anders gewoon uit belgie kopen

  6. #31

    Standaard

    Hij is alleen nog maar uitgebracht in België, maar wel met nl-ot.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #32

    Standaard

    Ik zal idd eens bij de mediamarkt etc kijken!

  8. #33

    Standaard



    € 19,99 bij Proxis.be en die bezorgen ook in Nederland.

  9. #34

    Standaard

    Wel een afschuwelijke cover zeg :x

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Wel een afschuwelijke cover zeg :x
    ik vind ze net mooi, want het is zo gelijk een space kaart ofzo

  11. #36

    Standaard

    Ik vond seizoen 2 niet zoveel aan.
    Deze serie zit in elk geval niet in de klasse van Prison Break/24/lost

  12. #37

    Standaard

    Dat groen valt nog mee, dat verkleurt afhankelijk van in welke richting je de hoes bekijkt. Da's zo'n lenticulair beeld...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Leirens
    Deze reeks is vanaf woensdag 12 januari te bekijken op Kanaal 2 (België).

    Ben benieuwd...
    ik meen mij te herinneren dat deze serie toen 10 weken gelopen heeft, of zit ik er compleet naast? ik was daarom nogal verbaasd toen seizoen 1 maar 5 afleveringen bleek te tellen. zeker een goede serie, maar het mag allemaal wel wat uitgebreider voor mij. ik hoop dat het volgende seizoen ergens dit jaar ook te krijgen is op R2 met NL subs.
    Het oorspronkelijke idee achter de serie was het maken van een miniserie. Alleen bleek het zo'n groot succes te zijn dat er is besloten om het universum uit te breiden met nog een seizoen, maar dan 14 afleveringen.

    Grt. Deweb

  14. #39

    Standaard

    @Werner Peeters
    Ken jij deze serie? Zo ja, wat vind je ervan? Tweede seizoen ook gezien?

  15. #40

    Standaard

    Seizoen 2 is wel aardig maar echt een top niveau als Prison Break of 24 wordt niet eens benaderd, het niveau schommelt, meestal redelijk soms goed en soms slecht. Er komt nog een seizoen 3, die ga ik denk ik wel zien, al is het alleen maar om te weten hoe het eindigd.

    Invasion ook een SF serie schijnt beter te zijn, daar zijn ze nu halverwege het 1e seizoen.

  16. #41

    Standaard

    The Sopranos, Taken, Six Feet Under, The Shield, The Wire en Twin Peaks zijn stuk voor stuk series die (ver) boven de middelmaat uitsteken. Ik vraag me af of The 4400 in voornoemd rijtje mee kan komen.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    The Sopranos, Taken, Six Feet Under, The Shield, The Wire Pietse, Twin Peaks zijn stuk voor stuk series die (ver) boven de middelmaat uitsteken. Ik vraag me af of The 4400 in voornoemd rijtje mee kan komen.
    Ik heb nu de eerste drie afleveringen gezien van het eerste seizoen, de eerste aflevering vond ik egt top. De tweede en derde afleveringen zijn nog steeds erg goed, alleen vraag ik me af of deze lijn doorgetrokken kan worden in het tweede seizoen. Op een gegeven moment is de ''nieuwigheid'' er denk ik vanaf en valt het een beetje in herhaling.

  18. #43

    Standaard

    The Sopranos, Taken, Six Feet Under, The Shield, The Wire Pietse, Twin Peaks zijn stuk voor stuk series die (ver) boven de middelmaat uitsteken. Ik vraag me af of The 4400 in voornoemd rijtje mee kan komen.
    Qua niveau niet, bij the 4400 heb ik het gevoel dat ze de serie proberen te rekken. Net als in LOST zijn er veel afleveringen toegespitst op 1 persoon, bij Lost heeft dat nog zijn functie maar bij de 4400 krijg je het rek idee. Wel moet ik zeggen dat seizoen 2 van the 4400 wel vrij goed eindigd met veel loose ends, dus toch maar op seizoen 3 wachten.

  19. #44

    Standaard

    Ik heb net de laatste aflevering gezien van seizoen 1 en ik moet zeggen dat ik toch wel erg nieuwschierig ben naar hoe dit verder gaat lopen. Ik ga dus zeker aan seizoen 2 beginnen.

  20. #45

    Standaard

    Heb deze serie maar besteld, heb er nog niets van gezien, weet er ook amper wat vanaf dus ik laat me lekker verrassen

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Heb deze serie maar besteld, heb er nog niets van gezien, weet er ook amper wat vanaf dus ik laat me lekker verrassen
    Waar heb je em besteld? En voor welke prijs?

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Heb deze serie maar besteld, heb er nog niets van gezien, weet er ook amper wat vanaf dus ik laat me lekker verrassen
    Waar heb je em besteld? En voor welke prijs?
    Bij mediadis.com voor € 16,99 (excl. verzendkosten)

  23. #48

    Standaard

    De box-art van de R1 versie van S2



    Vanaf Mei verkrijgbaar...

  24. #49

    Standaard

    ik had het ook gelezen, om tvshowsondvd.com
    zal nog wel een tijdje duren tegen dat die in de benelux te verkrijgen is

  25. #50

    Standaard

    Mooie cover!

    Ben nu zelf bezig met het kijken van seizoen twee, ben nu bij ep.6 geloof ik, en de serie verveelt nog steeds geen minuut.
    Ik heb wel echter steeds het idee dat [spoiler:49b119362f]Shawn zijn gave een beetje is afgekeken van The Green Mile, het helen van mensen en er daarna zelf een beetje zwakker van worden.[/spoiler:49b119362f]

    Maar dat doet voor mij niks af aan de serie zelf

Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •