De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: Realplayer filmpjes

  1. #1

    Standaard Realplayer filmpjes

    Op de website van Topgear staan filmpjes die ik graag zelf wil hebben. Maar ik kan ze alleen afspelen en niet opslaan. Weet iemand of er een mogelijkheid is om dit op te slaan?

  2. #2

    Standaard

    voor dit probleem kan je een realplayer codec downloaden, dit probleem had ik ook met mijn southpark afleveringen. via deze codec kan je de filmpjes afspelen met windows media player classic.

    via deze weg kan je de codec downloaden: http://www.free-codecs.com/download/...lternative.htm
    als eht goed is moet het probleem dan verholpen zijn.

  3. #3

    Standaard

    De bedoeling is dat ik de filmpjes op m'n harde schijf zet, en ze later weer op vcd kan zetten

  4. #4

    Standaard

    Ik heb ook lang gezocht naar een programma dat streaming video op kan slaan. Uiteindelijk gevonden! Met een programma als RM recorder kun je bestanden opslaan op je harde schijf. De demoversie kan ongeveer 2 minuten opslaan, de betaalde versie onbeperkt.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Ik heb ook lang gezocht naar een programma dat streaming video op kan slaan. Uiteindelijk gevonden! Met een programma als RM recorder kun je bestanden opslaan op je harde schijf. De demoversie kan ongeveer 2 minuten opslaan, de betaalde versie onbeperkt.
    en er zijn altijd manieren om niet te betalen en toch onbeperkt op te nemen :wink:

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Ridderhof
    De bedoeling is dat ik de filmpjes op m'n harde schijf zet, en ze later weer op vcd kan zetten
    Sorry dan heb ik duidelijk de vraag verkeerd begrepen

    Misschien heb je het allang geprobeerd, maar neem aan dat je op een linkje klikt??
    Kan je dan niet gewoon rechtermuisklik 'opslaan als' gebruiken?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wespje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Ridderhof
    De bedoeling is dat ik de filmpjes op m'n harde schijf zet, en ze later weer op vcd kan zetten
    Sorry dan heb ik duidelijk de vraag verkeerd begrepen

    Misschien heb je het allang geprobeerd, maar neem aan dat je op een linkje klikt??
    Kan je dan niet gewoon rechtermuisklik 'opslaan als' gebruiken?
    Dit werkt niet altijd, dat is het nadeel. Soms krijg je een 1 kb bestandje wat alles van internet haalt, in de buffer opslaat, en dan afspeelt.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •