Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 102 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    wellicht een bioscopen-pricewatch openen ?
    met toevoegingen wat de horeca, parkeren, toiletbezoek en zo kosten ...

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Afgelopen maandag Alexander gezien in de bioscoop.
    Ze moeten het nog 1 keer flikken om me zo'n prijs voor te schotelen. Ik draai me dan bij de kasse om en loop naar buiten toe. Dit keer niet omdat ik de film echt wilde zien, maar een volgende keer?
    9 euro 50!!!! 20 gulden voor een film van wat is het? 150 minuten ofzo?
    Allemachtig. Werkelijk bespottelijk.
    Zo'n avondje kost je dus gewoon rustig 15 euro. Zonder problemen....
    Nee echt waar. Volgende keer wandel ik zo weer naar buiten toe.
    Sorry maar heel ff offtopic, wat vond je van de film.

    By the way, Bios is niet te vervangen met bepaalde films (bijv lotr, day after tommorrow, I robot) maar de prijzen zijn inderdaad schandalig en vervelende bezoekers worden niet eens aangepakt. Aan de andere kant, gaat het wel weer afleiden wanneer de beveiliging met harde hand bezoekers naar buiten wil gooien. Tja dan maar s'ochtends naar de film en dan ook alleen maar als de film speciaal is.
    wich one is yours, the one that says BAD ************!!

  3. #53

    Standaard

    Ga ook weinig meer naar de bioscoop. Gewoonweg te duur. Gelukkig heb ik via mijn mobieltje af en toe gratis bioscoop kaartjes. Die gebruik ik dan.

    Voor de overige films zoek ik gewoon op internet. Dan maar zo.

  4. #54

    Standaard

    Nu dus ook tot de bioscoopexploitanten doorgedrongen; vandaag in de Volkskrant het bericht dat het bioscoopbezoek het afgelopen jaar meer dan 10% gedaald is. Oorzaak: te dure kaartjes (volgens de journalist).

    Volgens mij ook voor een groot deel te wijten aan de belabberde service (zie eerdere posts).

    Overigens blijkt Nederland in Europa de duurste kaartjes te hebben en het laagste bioscoopbezoek per hoofd van de bevolking.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  5. #55

    Standaard

    Ik hoorde dat inderdaad gisteren op de radio. Ze waren vol goede moed, want er komen dit jaar zoveel toppers uit, het zal vast allemaal wel goed komen ... tja, ik geloof er in ieder geval niets van !

    Tsjonge jonge, Kameleon 2 een topper noemen ....

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Verwoert
    Ik hoorde dat inderdaad gisteren op de radio. Ze waren vol goede moed, want er komen dit jaar zoveel toppers uit, het zal vast allemaal wel goed komen ... tja, ik geloof er in ieder geval niets van !

    Tsjonge jonge, Kameleon 2 een topper noemen ....
    Dit jaar geen LOTR of Harry Potter, maar wel Star Wars III. Die zal toch niet de aantallen van LOTR/HP overtreffen lijkt me.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  7. #57

    Standaard

    Ik haal steeds een 6 rittenkaart bij de Pathe....
    Kost € 33, dus per kaartje betaal je dan in feite € 5,50.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Zo'n avondje kost je dus gewoon rustig 15 euro. Zonder problemen....
    Nee echt waar. Volgende keer wandel ik zo weer naar buiten toe.
    Joh, ff sparen, 100 keer niet gaan en veel ergernissen sparen. Kun je thuis voortaan naar de bios. :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Dit jaar geen LOTR of Harry Potter...
    Harry Potter 4 komt toch wel aan het einde van dit jaar in de bios?

    Ik ga nog wel regelmatig naar de bios. Het is inderdaad wel een dure bedoeling. Meestal kan je van een avondje bios bezoek met 2 personen een mooie dvd uitgave kopen...
    Four-Star Trader (236)

  10. #60

    Standaard

    Vroeger ging ik iedere week naar de bioscoop, maar nu wacht ik op die hele goede film die ik erg graag wil zien op het grote doek.
    Have a nice day !

  11. #61

    Standaard

    Ik ga nog steeds vaak naar de bios, hoewel ik nu minder impulsief de bioscoop binnenstap. Met een voordeelpas scheelt het wel, maar het blijft duur. Ik heb nu een hele zooi PJR bonnen gebruikt voor bioscoopwaardebonnen (15 euro - 5 euro) waarmee ik van plan ben bioscooppassen (36 euro, voor 6x) kopen. Wat een gedoe ook... :P

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mathieu Ghekiere
    Eén keer was ik heel boos: ik ging naar de Kinepolis in Gent (ik woon in België) en ik betaalde geloof ik 7 of 7.5 euro voor een kaartje van The Village... en dan was de film nog niet goed geprojecteerd ook!
    Zeker tien keer microfoons in beeld, het publiek zat letterlijk luidop te lachen ermee!
    Toen dacht ik: als ik 280 oude Belgische frank betaal voor 2 uur plezier dan mogen ze wel hun werk bovenaan ook goed doen!
    Wat heeft het projecteren te maken met het zien van microfoons in beeld. Daarvoor moet je echt bij de regie/montage zijn.

    En als het beeld onscherp is zeker in zo'n megaplex kan je fijn aan het begin van de reclame/trailers even melden dat het beeld onscherp staat.

  13. #63

    Standaard

    Ik ga de laatste tijd steeds minder naar de bios. Ik bestel veel liever diezelfde film op een regio 3 dvd voor (in sommige gevallen) 2 of 3 euro meer.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Heb ik toch gelijk . Deze discussie al met iemand anders gehad die beweerde dat het niet zo is. Nou het is dus echt wel duurder geworden.
    Ja, dat was ik! Goed, daar gaan we nog een keertje. Dit berichtje gaat erover dat de prijs op woensdagmiddag in 2 jaar tijd met 44% gestegen is. En jij gaat hoe vaak op woensdagmiddag naar de bioscoop? De afgelopen 2 jaar is de gemiddelde prijs van alle voorstellingen met 4.5% gestegen (van 6.49 euro naar 6.78 euro), da's toch weer een iets ander getal. Het geeft alleen niet zo'n lekkere kop.

    De discussie draaide erom dat het met de overgang van gulden naar euro zoveel duurder geworden was, weet je nog? Aangezien dit een vergelijking is van 2002 met 2004, gaat die vlieger niet op.

    Ik had toen postings op usenet gelokaliseerd, geplaatst in 2001, die een prijs van 18 gulden 50 aangaven op dat moment, een bioscoopkaartje uit 1995(!) van een gewone doordeweekse avondvoorstelling Pathe Schouwburgplein van 15 gulden.

    Wat werd daar tegenin gebracht? Jij schreef "Ik ben ook al vergeten hoeveel een kaarjte i de tijd van de gulden koste, maar toch geen 20 piek(NFL)!!!!!". Ja, sorry dat ik van die overweldigende argumenten niet onder de indruk raak. De bioscoopkaartjes uit 2001 die voor een avondvoorstelling zonder (studenten)korting een dramatisch lager bedrag kostten zijn nog altijd niet boven water gekomen.

    Verder nog vragen?

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bommetje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mathieu Ghekiere
    Eén keer was ik heel boos: ik ging naar de Kinepolis in Gent (ik woon in België) en ik betaalde geloof ik 7 of 7.5 euro voor een kaartje van The Village... en dan was de film nog niet goed geprojecteerd ook!
    Zeker tien keer microfoons in beeld, het publiek zat letterlijk luidop te lachen ermee!
    Toen dacht ik: als ik 280 oude Belgische frank betaal voor 2 uur plezier dan mogen ze wel hun werk bovenaan ook goed doen!
    Wat heeft het projecteren te maken met het zien van microfoons in beeld. Daarvoor moet je echt bij de regie/montage zijn.
    Nee hoor. Het heeft wel degelijk te maken met de projectie. Bij het projecteren van een film is er altijd enige 'marge' op een filmstrip waarin dat soort dingen te zien zijn. Een goeie projecteur is in staat om dat te corrigeren. Als ie er met zijn pet naar gooit dan kun je dingen als microfoons zien.

  16. #66

    Standaard

    Toevallig gisteren op de radio gehoord Nederland hoort bij de top3 qua bioscoop prijzen in Europa en ze gingen hier iets aandoen maar dat stuk heb ik niet echt op kunnen vangen.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Nee hoor. Het heeft wel degelijk te maken met de projectie. Bij het projecteren van een film is er altijd enige 'marge' op een filmstrip waarin dat soort dingen te zien zijn. Een goeie projecteur is in staat om dat te corrigeren. Als ie er met zijn pet naar gooit dan kun je dingen als microfoons zien.
    Heb je helemaal gelijk in. Toen ik nog een beginnelingetje was, heb ik een keer gigantisch op m'n lazer gekregen omdat het beeld niet scherp was.
    Het argument van de operateur die me inwerkte:"je hebt toch goeie ogen?! Gebruik ze dan ook! DAT ZIE JE TOCH!!"
    Viel niks tegen in te brengen......
    Als je dus onscherp/slecht gekaderd beeld hebt, melden aan personeel. De operateur is degene die er verantwoordelijk voor is.
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  18. #68

    Standaard

    Dan zal ik wel een goede operateur zijn. Nog nooit een microfoon in beeld gezien.
    Wel genoeg andere blunders maar microfonen in beeld

  19. #69

    Standaard

    Echt achterlijk hoog die prijzen....bijna 8,50 per kaartje....

    Nee ik ga alleen nog maar naar Pathé met mijn voordeelkaart....6 euro vind ik al te veel maar ach...
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  20. #70

    Standaard

    Ach hier in zuid-limburg is het nog goed te doen hoor.

    6 euro voor een kaartje en 7 euro voor als de film langer dan 2 uur duurt. En anders ga je gewoon voor 4 euro naar de Sneak Preview. Is ook stukken gezelliger dan thuis te zitten.

    Of je gaat in België naar Maasmechelen of Lanaken voor €5,50 naar de bios en op dinsdag voor €4 euro.

    Die smoes dat het zo duur is naar de bioscoop gaan, die gaat hier dus niet op

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bommetje
    Dan zal ik wel een goede operateur zijn. Nog nooit een microfoon in beeld gezien.
    Wel genoeg andere blunders maar microfonen in beeld
    't Kan altijd erger.....
    Exploderende lamp bijvoorbeeld.... spiegel naar de klote, voorstelling naar de klote, volgende voorstelling ook naar de klote...

    Gelukkig niet mijn schuld....
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nitwit inc.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door bommetje
    Dan zal ik wel een goede operateur zijn. Nog nooit een microfoon in beeld gezien.
    Wel genoeg andere blunders maar microfonen in beeld
    't Kan altijd erger.....
    Exploderende lamp bijvoorbeeld.... spiegel naar de klote, voorstelling naar de klote, volgende voorstelling ook naar de klote...

    Gelukkig niet mijn schuld....
    Ah! nog meer operateurs hier blijkbaar!!

    Microfoon in beeld is voor mij ook n onbekend fenomeen moet ik zeggen! T ergste wat ik ooit heb meegemaakt is een gelijkrichter die stond door te fikken tijdens de voorstelling en ik heb 1 keer de fout gemaakt om n trailer op zn kop te monteren... fijn...

    Om ff on-topic te blijven: Bij ons [Foroxity in Sittard-Geleen] kost n kaartje s middags € 5,00 en s'avonds € 6,50. Enige uitzonderingen: Lange films [LOTR / Alexander etc] zijn n euro duurder... Goed te doen dus dacht ik! [voor mij helemaal want ik kan uiteraard gratis elke film zien.. ]
    There's only ONE "Return"... And it ain't of The King, it's of The Jedi!

    Three-Star Trader | 725+ op eBay [100%]

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijntje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nitwit inc.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door bommetje
    Dan zal ik wel een goede operateur zijn. Nog nooit een microfoon in beeld gezien.
    Wel genoeg andere blunders maar microfonen in beeld
    't Kan altijd erger.....
    Exploderende lamp bijvoorbeeld.... spiegel naar de klote, voorstelling naar de klote, volgende voorstelling ook naar de klote...

    Gelukkig niet mijn schuld....
    Ah! nog meer operateurs hier blijkbaar!!

    Microfoon in beeld is voor mij ook n onbekend fenomeen moet ik zeggen! T ergste wat ik ooit heb meegemaakt is een gelijkrichter die stond door te fikken tijdens de voorstelling en ik heb 1 keer de fout gemaakt om n trailer op zn kop te monteren... fijn...

    Om ff on-topic te blijven: Bij ons [Foroxity in Sittard-Geleen] kost n kaartje s middags € 5,00 en s'avonds € 6,50. Enige uitzonderingen: Lange films [LOTR / Alexander etc] zijn n euro duurder... Goed te doen dus dacht ik! [voor mij helemaal want ik kan uiteraard gratis elke film zien.. ]
    Die kom je hier nog wel 'ns tegen ja...net zoals mensen die in een videotheek werken Lullen over films...
    Brandende gelijkrichter? Ik hoop voor jou dat je hem niet hebt geprobeert uit te piesen... :wink:
    Trailer op z'n kop is mij ook wel eens gebeurd, en een hele enkele keer een springer.
    In A'foort is de bios trouwens behoorlijk prijzig. €8.30 en geen reductie tijden zoals 'smiddags doordeweeks ofzo...alleen voor studenten en 65+ers..Ik ben blij dat ik ook niet hoef te betalen.....
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  24. #74

    Standaard

    Ik vind de 8.50 die je voor een bios kaartje betaald nog wel gaan, maar de prijzen voor de popcorn en cola gaan echt te ver, neem nu in mn tas mn eigen eten mee, alleen op die manier blijft het betaalbaar.

  25. #75

    Standaard

    De prijzen intereseert me kompleet niks, ik erger me gewoon aan blagen die schreeuwen m&m's gooien bellen etc etc, dat is eigelijk ook de reden waarom ik vrijwel niet naar een bioscoop ga, ik ben best bereid om extra euro's neer te tellen voor een stewart.

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •