De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 'Pricewatch' op de hoofdpagina ipv 'Veiling'

    Zoals het er nu naar uitziet, hebben we, na vanavond 20:00u nog welgeteld 9 (negen!) openstaande veilingen! Wat, gezien het succes in het verleden, ongeveer neerkomt op: op sterven na dood...

    Dus zou ik, gezien de populariteit, de DVD.nl crew willen vragen om de "Veiling"-doorverwijzing op de hoofdpagina te vervangen door de "Pricewatch"-doorverwijzing zoals we die in het verleden hadden...

    We zijn, met zijn allen, dan WEL terug naar vroeger. Maar een ervaring rijker!!!

    Ben ik de enige met deze wens?!?

  2. #2

    Standaard

    Ik geef je volledig gelijk, de veilingoptie heb welgeteld 1 x gebruikt en verder zie je me er nooit ...

    lekker weer de pricewatch op de homepage terug !!

  3. #3

    Standaard

    De pricewatch interesseert me niet zo ontzettend veel eigenlijk, maar ik vind het wel vreemd waarom alleen het veilinggedeelte op de voorpagina staat. Waarom is dat belangrijker dan de TKA/TKG/TRA/TRG threads? Daarin wordt toch ook gehandeld net zoals in de veilingdraadjes? Ik vraag me inderdaad wel een beetje af waar het heen gaat met het veilinggedeelte. De animo daarvoor is de laatste tijd flink geslonken.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  4. #4

    Standaard

    Rkrijger is me voor geweest.
    Het was mij ook al opgevallen dat de vernieuwde veiling geen succes is.
    Ik kan mij goed voorstellen dat dit een grote teleurstelling voor de crew is, na al het vele werk.
    Maar helaas blijkt het niet te werken.
    Mogelijk is de charme van het oude veilingsysteem toch onmisbaar?

  5. #5

    Standaard

    We zijn bezig om de veiling anders in te gaan richten en ook de reguliere handel anders op te zetten. Todat we de nieuwe opzet klaar hebben zal de huidige veiling gewoon blijven bestaan en laten we ook de links op de voorpagina naar de veiling nog staan.
    Eric van Ballegoie

  6. #6

    Standaard

    Dat is nog eens een heel duidelijk antwoord Eric.


  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    We zijn bezig om de veiling anders in te gaan richten en ook de reguliere handel anders op te zetten. Todat we de nieuwe opzet klaar hebben zal de huidige veiling gewoon blijven bestaan en laten we ook de links op de voorpagina naar de veiling nog staan.
    Cool 8) Ik ben benieuwd! Voor wanneer staat dat in de planning?
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    We zijn bezig om de veiling anders in te gaan richten en ook de reguliere handel anders op te zetten. Todat we de nieuwe opzet klaar hebben zal de huidige veiling gewoon blijven bestaan en laten we ook de links op de voorpagina naar de veiling nog staan.
    Daar was al een tijdje sprake van toch? Een paar maand al volgens mij.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Verwoert
    Dat is nog eens een heel duidelijk antwoord Eric.
    Een geeft weer eens weer in hoeverre er geluisterd wordt naar de wensen van de "klant"... Ik heb dit verzoek immers al meerdere malen terug gezien inmiddels...

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Verwoert
    Dat is nog eens een heel duidelijk antwoord Eric.
    Een geeft weer eens weer in hoeverre er geluisterd wordt naar de wensen van de "klant"... Ik heb dit verzoek immers al meerdere malen terug gezien inmiddels...
    Ook ik heb mijn bedenkingen over een vernieuwing van de handel, maar ik denk dat het gewoon slim is om nog even af te wachten en te zien waar men mee gaat komen .... de automatische plussen en minnen zijn immers ook een vooruitgang. De veiling is helaas wat minder geworden, maar dat komt volgens mij omdat de site naast de veiling ook gewoon via topics de gelegenheid biedt om te handelen. Dat vindt men schijnbaar toch leuker. Ik denk dat het handelen via de topics en de veiling op één of andere wijze gecombineerd gaan worden ...

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Verwoert
    Dat is nog eens een heel duidelijk antwoord Eric.
    Een geeft weer eens weer in hoeverre er geluisterd wordt naar de wensen van de "klant"... Ik heb dit verzoek immers al meerdere malen terug gezien inmiddels...
    Dat is nog eens een positieve instelling!
    Wij luisteren zoveel mogelijk naar jullie, getuige onder andere de onlangs aangepaste 30-seconden regel. Echter hebben wij wel een bepaald doel voor ogen met deze site en voor de handel geldt dat we deze het liefst zo ver mogelijk automatiseren. De veiling is geen groot succes geworden, dat geven we meteen toe. We zijn bezig met ideeen om de handel op een zodanige manier te automatiseren dat iedereen zich er wél in kan vinden.
    Eric van Ballegoie

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Dat is nog eens een positieve instelling!
    Wij luisteren zoveel mogelijk naar jullie, getuige onder andere de onlangs aangepaste 30-seconden regel. Echter hebben wij wel een bepaald doel voor ogen met deze site en voor de handel geldt dat we deze het liefst zo ver mogelijk automatiseren. De veiling is geen groot succes geworden, dat geven we meteen toe. We zijn bezig met ideeen om de handel op een zodanige manier te automatiseren dat iedereen zich er wél in kan vinden.
    Jullie moeten de verkoop van dvd's wel gewoon op het forum laten, anders gaat dat ook "dood", net als bij de veiling.

  13. #13

    Standaard

    Ik zou zeggen, wacht af met je oordeel over de nieuwe opzet todat je hem gezien hebt .
    Eric van Ballegoie

  14. #14

    Standaard

    Kan de pricewatch evengoed niet op de "front-page"? Nieuwe releases staan er ook, maar vind ik zelf minder interessant en de price-watch vind ik zelf een uitersthandige tool, of sta ik hierin alleen?

  15. #15

    Standaard

    nee, je bent niet de enige (we zijn toch (bijna :wink: ) allemaal Nederlanders))
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ormsambeek
    nee, je bent niet de enige (we zijn toch (bijna :wink: ) allemaal Nederlanders))
    Haha, altijd de pricewatch in de gaten houden!

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Ik zou zeggen, wacht af met je oordeel over de nieuwe opzet todat je hem gezien hebt .
    Ik ben benieuwd. Kun je alvast een tipje van de sluier oplichten Eric?

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Ik zou zeggen, wacht af met je oordeel over de nieuwe opzet todat je hem gezien hebt .
    Ik ben benieuwd. Kun je alvast een tipje van de sluier oplichten Eric?
    Als ik naar je avatar kijk, moet dan de G niet een S zijn? :wink:

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Als ik naar je avatar kijk, moet dan de G niet een S zijn? :wink:

    Sja, hoe beeld je een "krijger" uit in (pakweg) 30x30 pixels...

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Ik zou zeggen, wacht af met je oordeel over de nieuwe opzet todat je hem gezien hebt .
    Welke nieuwe opzet, nog steeds geen price-watch op de voorpagina (helaas).

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •