Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 128 van 128 worden weergegeven.

Discussie: set van de maand

  1. #126

    Standaard

    Bij mijn Onkyo 898 zit ook zo'n Pronto, niet helemaal dezelfde overigens. Deze is vergelijkbaar met de Philips SBC RU940 en ik kan er maar een ding van zeggen:

    Wat een f#%kapparaat!!!!

    Ik vond het destijds een leuke gadget. Leuker dan zo'n 'gewone' afstandsbediening. Deze afstandsbediening (en het feit dat mijn dvd-speler erg heet wordt) is momenteel m'n belangrijkste reden om te upgraden/veranderen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL

    Wat heb je nu precies staan dan? Want in het linkje van je sig tref ik wel een ERG mooie HT ruimte aan maar wat daar aan hardware bevind is toch al minder als wat je in de huiskamer hebt staan. Dan kan ik wel van meer dromen of is dat linkje nog oud?
    Die link is gewoon up to date en daar is inderdaad ook te lezen wat er staat.
    Echter maak je de mistap door te denken dat wat er in de huiskamer staat beter is als wat er in de HT staat.
    Alle componenten in de HT zijn van een vele malen hoger nivo als wat er in de huiskamer staat.
    Echter zijn de speakers in de huiskamer wel beter omdat die puur en alleen voor stereo bedoeld zijn en gebruikt worden.
    En iedereen weet dat daar andere eisen aan gesteld worden als speakers voor surround geluid.
    Dat neem niet weg dat de HT speakers als eerste op de lijst staan om vervangen te worden maar ook deze kleine speakers van Infinity waren toen één van de beste 5.1 sets op de markt.
    Maar receiver, dvd speler, kabels in de HT zijn dus van vele malen hogere kwaliteit als de stereoset. (helaas ook de kosten want je heb er ook een leuke auto voor al zie je het er niet vanaf, zeker de HT en stereoset bij elkaar.)

    Kortom, je heb het even mis met de stelling die je noemde :wink:
    Maar nu ben ik wel benieuwd hoe je op die stelling kwam dat de hardware in de huiskamer beter zal zijn de die in de HT ?
    Ik kreeg de indruk dat de speakers die daar staan niet zo heel bijzonder zijn maar dat is dan waarschijnlijk een stukje kortzichtigheid van mij :wink: Welke type zijn die eigelijk/
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  3. #128
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL

    Wat heb je nu precies staan dan? Want in het linkje van je sig tref ik wel een ERG mooie HT ruimte aan maar wat daar aan hardware bevind is toch al minder als wat je in de huiskamer hebt staan. Dan kan ik wel van meer dromen of is dat linkje nog oud?
    Die link is gewoon up to date en daar is inderdaad ook te lezen wat er staat.
    Echter maak je de mistap door te denken dat wat er in de huiskamer staat beter is als wat er in de HT staat.
    Alle componenten in de HT zijn van een vele malen hoger nivo als wat er in de huiskamer staat.
    Echter zijn de speakers in de huiskamer wel beter omdat die puur en alleen voor stereo bedoeld zijn en gebruikt worden.
    En iedereen weet dat daar andere eisen aan gesteld worden als speakers voor surround geluid.
    Dat neem niet weg dat de HT speakers als eerste op de lijst staan om vervangen te worden maar ook deze kleine speakers van Infinity waren toen één van de beste 5.1 sets op de markt.
    Maar receiver, dvd speler, kabels in de HT zijn dus van vele malen hogere kwaliteit als de stereoset. (helaas ook de kosten want je heb er ook een leuke auto voor al zie je het er niet vanaf, zeker de HT en stereoset bij elkaar.)

    Kortom, je heb het even mis met de stelling die je noemde :wink:
    Maar nu ben ik wel benieuwd hoe je op die stelling kwam dat de hardware in de huiskamer beter zal zijn de die in de HT ?
    Ik kreeg de indruk dat de speakers die daar staan niet zo heel bijzonder zijn maar dat is dan waarschijnlijk een stukje kortzichtigheid van mij :wink: Welke type zijn die eigelijk/
    Ah, ik snap het, je beoordeel een HT dus alleen op de speakers. :wink:
    Maar inderdaad, de speakers zijn momenteel wel het minste in mijn HT en staan dus inderdaad bovenaan de lijst om geupgrade te worden.
    In dat opzich heb je dus zeker gelijk.

    Het is een setje bestaande uit Infinity Alpha speakers.
    Was 2 a 3 jaar geleden één van de beste in dit soort/formaat maar voldoen ondertussen niet 100% voor een ruimte als deze.
    Ze blijven immers achter bij de grote van het beeld en dus is er een groots geluid nodig.
    Maar je oordeel was inderdaad iets te vlug vrees ik, twijvel je dan mag je gerust komen kijken en luisteren. :P

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •