Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 128 worden weergegeven.

Discussie: set van de maand

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22
    absoluut zonde van ut geld!!!!

    begrijp me niet verkeerd ik hou van een mooie thuisbios maar dit is een beetje teveel van ut goede. er is voor dat geld inderdaad een veel betere set te krijgen en bovendien veel andere dingen te verkrijgen voor dat geld zoals autos enz hehe

    maar voor een stuk minder heb je al een behoorlijk goede set en dure plasmaschermen? wacht nog 2 jaartjes dan zijn die dingen denk ik geeneens meer de helft van wat ze nu kosten
    Ja... Wat je zegt over dat wachten kan ik me wel in vinden. Maar je moet niet vergeten, als je alles al hebt, een Astin Martin DB9, leuk huis, leuke vrouw, leuke kids, leuke alles, dan moet je wel wat met je geld! Als je dan mag kiezen om er of €20.000 tergenaan te smijten en de rest naar de belasting te brengen of om er €40.000 tegenaan te smijten, ja... Met beide dingen doe je "de samenleving" een dienst.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  2. #52

    Standaard

    Wat maakt een auto nou toch zoveel specialer dat het normaal is om daar 50.000 euro aan te spenderen waar het al belachelijk wordt gezien om een audio set van 15.000 te hebben? (of in dit geval 40.000?)
    Daar blijf ik me over verbazen....

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Wat maakt een auto nou toch zoveel specialer dat het normaal is om daar 50.000 euro aan te spenderen waar het al belachelijk wordt gezien om een audio set van 15.000 te hebben? (of in dit geval 40.000?)
    Daar blijf ik me over verbazen....
    En als je dan bedenkt dat je binnen twee jaar 15000 afschrijft op zo'n auto, besteed ik dat liever in een ht. :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Wat maakt een auto nou toch zoveel specialer dat het normaal is om daar 50.000 euro aan te spenderen waar het al belachelijk wordt gezien om een audio set van 15.000 te hebben? (of in dit geval 40.000?)
    Daar blijf ik me over verbazen....
    Hmmm, ja... Waarom koop je een Hugo Boss pak van €2000 als een ander pak van €1.000 even mooi is...

    Een auto is toch een stukje verlengen van je ego. Je auto zegt vaak wat over je persoonlijkheid. Je zou maar als man in een Nissan Micra worden gezien, of een Fiat Panda dan zijn er wel andere auto's voor dat geld te koop die net zo lekker rijden...
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  5. #55

    Standaard

    Maar dat is voor mij nog geen verklaring dat de koop van een dikke dure BMW wel te verantwoorden is, waar de aankoop van een leuk setje al vaak als bespottelijk wordt gezien
    Maar je redenatie kan ik volgen

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Wat maakt een auto nou toch zoveel specialer dat het normaal is om daar 50.000 euro aan te spenderen waar het al belachelijk wordt gezien om een audio set van 15.000 te hebben? (of in dit geval 40.000?)
    Daar blijf ik me over verbazen....
    Hmmm, ja... Waarom koop je een Hugo Boss pak van €2000 als een ander pak van €1.000 even mooi is...

    Een auto is toch een stukje verlengen van je ego. Je auto zegt vaak wat over je persoonlijkheid. Je zou maar als man in een Nissan Micra worden gezien, of een Fiat Panda dan zijn er wel andere auto's voor dat geld te koop die net zo lekker rijden...
    Erg vind ik dat als je denkt dat je meer ego hebt of beter denkt te zijn omdat je toevallig bmw of audi rijdt. Knap zielig zelfs.... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Wat maakt een auto nou toch zoveel specialer dat het normaal is om daar 50.000 euro aan te spenderen waar het al belachelijk wordt gezien om een audio set van 15.000 te hebben? (of in dit geval 40.000?)
    Daar blijf ik me over verbazen....
    Hmmm, ja... Waarom koop je een Hugo Boss pak van €2000 als een ander pak van €1.000 even mooi is...

    Een auto is toch een stukje verlengen van je ego. Je auto zegt vaak wat over je persoonlijkheid. Je zou maar als man in een Nissan Micra worden gezien, of een Fiat Panda dan zijn er wel andere auto's voor dat geld te koop die net zo lekker rijden...
    Erg vind ik dat als je denkt dat je meer ego hebt of beter denkt te zijn omdat je toevallig bmw of audi rijdt. Knap zielig zelfs.... :wink:
    Zo moet je het niet zien. Het vertegenwoordigd een andere persoon. Iemand die in een BMW rijd, is een ander iemand als die een Fiat rijd. Iemand die een Astin Martin rijd (om maar eens een wat extremere te nemen) is anders dan iemand in een Ferrari. Die auto heeft een bepaalde uitstraling en dat past bij jou als persoon of niet.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  8. #58
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar
    Johan, brandweermensen en ambulance personeel behoren IMHO tot de groep van meest ondergewaardeerde beroepen.
    Ja, dat merk je ook aan het salaris helaas.

  9. #59
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22
    er is voor dat geld inderdaad een veel betere set te krijgen en bovendien veel andere dingen te verkrijgen voor dat geld zoals autos enz hehe
    Inderdaad maar als je deze set kunt kopen dan zal die auto erbij ook niet zo,n probleem zijn.

    wacht nog 2 jaartjes dan zijn die dingen denk ik geeneens meer de helft van wat ze nu kosten
    Uiteraard maar 2 a 3 jaar geleden kosten deze schermen het 4 a 5 voudige van nu. (en toen was de kwaliteit vele malen lager dan nu)
    Dus in dat opzich zijn ze al goedkoop te noemen. :wink:

  10. #60
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Daar blijf ik me over verbazen....
    Ik dus ook maar dat wisten we al.

  11. #61
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL

    Het vertegenwoordigd een andere persoon. Iemand die in een BMW rijd, is een ander iemand als die een Fiat rijd.
    Dit heeft meer met de finaciele situatie van iemand te maken denk ik en niets met de persoonlijkheid.
    Ik ben van mening dat je het soort auto slechts gedeeltelijk aan iemands persoonlijkheid kan koppelen.

  12. #62

    Standaard

    Ik vind de auto hetzelfde als een HT ofzo. En een Hugo boss pak ook bij wijze van. Je koopt het voor je zelf om te genieten en anderzijds ook weer een beetje showen. Als het je hobby is waarom niet. Als je veel dingen slim koopt en je heb een brede connectiekring dan kan je een hoop voor elkaar krijgen.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL

    Het vertegenwoordigd een andere persoon. Iemand die in een BMW rijd, is een ander iemand als die een Fiat rijd.
    Dit heeft meer met de finaciele situatie van iemand te maken denk ik en niets met de persoonlijkheid.
    Ik ben van mening dat je het soort auto slechts gedeeltelijk aan iemands persoonlijkheid kan koppelen.
    Dat is precies wat ik wilde zeggen.. :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL

    Het vertegenwoordigd een andere persoon. Iemand die in een BMW rijd, is een ander iemand als die een Fiat rijd.
    Dit heeft meer met de finaciele situatie van iemand te maken denk ik en niets met de persoonlijkheid.
    Ik ben van mening dat je het soort auto slechts gedeeltelijk aan iemands persoonlijkheid kan koppelen.
    Het heeft veel meer met persoonlijkheid te maken dan veel mensen denken cq willen geloven. Opel, Citroen, Peugeot en noem maar op proberen al jaren auto's te verkopen in het luxe segment maar de koper kiest voor Jaguar, Bmw en Mercedes. Mensen nemen liever een kleinere auto van een 'status' merk dan een grotere Opel of Jap. Dat heeft dus sowieso niets met geld te maken maar alles met status. De enkeling die daar niets om gaf ging wel met een Omega of een Senator op pad.

    Nu kun je nog denken dat het een kwaliteits issue is. Dit zou bij een Opel nog verdedigbaar zijn maar bij een Lexus bijvoorbeeld gaat die vlieger niet op. Een Europeaan wil echter een Duitse auto of eventueel een Engelse, want dat straalt klasse en status uit. En dat heeft natuurlijk alles met je persoonlijkheid te maken. Binnen die merken kun je ook weer duidelijke doelgroepen zien. Een BMW rijder zal niet snel overstappen naar Mercedes en omgekeerd. En mensen die een GTI(oid) kopen willen daarmee wel degelijk iets uitstralen..........


    En juist dat maakt waarom het wel 'normaal' wordt gevonden om een gruwelijk bedrag aan een auto uit te geven. Dat ding staat op straat en iedereen ziet dat jij in die auto zit. Die onwijs coole HT set staat binnen en niemand die het weet. Bewust of onbewust zijn mensen bereid om een flinke zak met duiten uit te geven voor imago en status. Een 5.1 set willen ze wel want dat doet het goed op feestjes. Dat ie voor 75 euro bij de Kruidvat vandaan komt doet er niet toe want niemand die het ziet
    Denon AVR3805, Denon DVD3910, B&W 703, B&W HTM-7, Pioneer PDP-435FDE

  15. #65
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jollykart

    Het heeft veel meer met persoonlijkheid te maken dan veel mensen denken cq willen geloven.
    Je heb gedeeltelijk gelijk.
    Tuurlijk speel een persoonlijkheid mee in dit verhaal want anders reden we allemaal in een golfje.
    Maar wat nog meer meespeeld en uiteindelijk alles bepaald is het financiele plaatje.
    Dit is uiteindelijk de factor die de keuze bepaald en niet je persoonlijk (ook al zal iedereen dat wel graag willen).
    Dus aan de ene kant heb je gelijk maar er is echter meer en een belangrijker iets (€€€) wat je uiteindelijke keuze bepaal. (en het bepaal uiteindelijk ons hele leven)

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jollykart

    Het heeft veel meer met persoonlijkheid te maken dan veel mensen denken cq willen geloven.
    Je heb gedeeltelijk gelijk.
    Tuurlijk speel een persoonlijkheid mee in dit verhaal want anders reden we allemaal in een golfje.
    Maar wat nog meer meespeeld en uiteindelijk alles bepaald is het financiele plaatje.
    Dit is uiteindelijk de factor die de keuze bepaald en niet je persoonlijk (ook al zal iedereen dat wel graag willen).
    Dus aan de ene kant heb je gelijk maar er is echter meer en een belangrijker iets (€€€) wat je uiteindelijke keuze bepaal. (en het bepaal uiteindelijk ons hele leven)
    Natuurlijk bepalen de euro's in welke klasse je kan gaan shoppen van iets. Omdat je binnen die prijscategorie echter nog heel veel keuzes kan maken denk ik dat het van ondergeschikt belang is. Een bepaalde uitstraling kan je in iedere prijsklasse kopen.

    ps. Dan zouden we natuurlijk in een Toyota rijden. Een golfje is al weer zo'n voorbeeld van meer betalen voor een vorm van status ipv betrouwbaarheid
    Denon AVR3805, Denon DVD3910, B&W 703, B&W HTM-7, Pioneer PDP-435FDE

  17. #67
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jollykart
    Natuurlijk bepalen de euro's in welke klasse je kan gaan shoppen van iets. Omdat je binnen die prijscategorie echter nog heel veel keuzes kan maken denk ik dat het van ondergeschikt belang is. Een bepaalde uitstraling kan je in iedere prijsklasse kopen.
    :
    Dit ben ik niet met je eens maargoed, maakt niet uit.

  18. #68
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jollykart

    ps. Dan zouden we natuurlijk in een Toyota rijden. Een golfje is al weer zo'n voorbeeld van meer betalen voor een vorm van status ipv betrouwbaarheid
    Dit ben ik overigens wel 100% met je eens.

  19. #69

    Standaard

    Mijn auto staat altijd in de garage. Dag ego!
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Mijn auto staat altijd in de garage. Dag ego!
    Maar als je een nieuwe koopt laat je hem net ff wat langer voor de deur staan, of niet?
    Denon AVR3805, Denon DVD3910, B&W 703, B&W HTM-7, Pioneer PDP-435FDE

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jollykart
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Mijn auto staat altijd in de garage. Dag ego!
    Maar als je een nieuwe koopt laat je hem net ff wat langer voor de deur staan, of niet?
    Nee, haha dat doe ik echt niet hoor. Liever snel binnen tegen in het wild loslopende kids... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  22. #72

    Standaard

    Zie het zo. Als je een dikke limo wil hebben. dan heb je een aantal keuzes: BMW 7, Audi A8, Maseratti Quatroporte (HOE?! spel je dat?, anway) Mercedes S Jaguar XJ8, XJR etc.

    Als je een A8 rijd, dan is dat een sportieve auto, voor sportieve mensen. De S klasse is veel meer een auto voor mensen op leeftijd (koningklukhuis heeft er een paar met pansering) en de Jaguar is meer voor "The English gentleman". Op die manier kun je dus wle degelijk voor hetzelfde geld een auto in hetzelfde segment kopen maar met een totaal andere uitstraling.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  23. #73
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Als je een A8 rijd, dan is dat een sportieve auto, voor sportieve mensen. De S klasse is veel meer een auto voor mensen op leeftijd (koningklukhuis heeft er een paar met pansering) en de Jaguar is meer voor "The English gentleman". Op die manier kun je dus wle degelijk voor hetzelfde geld een auto in hetzelfde segment kopen maar met een totaal andere uitstraling.
    Dit denk men inderdaad dat het zo is echter zie ik in de praktijk (eigen omgeving en bekenden) anders en dat je aan de hand van de auto niet kan vaststellen om wat voor soort iemand de persoon achter de auto is.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Als je een A8 rijd, dan is dat een sportieve auto, voor sportieve mensen. De S klasse is veel meer een auto voor mensen op leeftijd (koningklukhuis heeft er een paar met pansering) en de Jaguar is meer voor "The English gentleman". Op die manier kun je dus wle degelijk voor hetzelfde geld een auto in hetzelfde segment kopen maar met een totaal andere uitstraling.
    Dit denk men inderdaad dat het zo is echter zie ik in de praktijk (eigen omgeving en bekenden) anders en dat je aan de hand van de auto niet kan vaststellen om wat voor soort iemand de persoon achter de auto is.
    Nouja, is natuurlijk altijd een soort cliche he, stereotype. Maar uit onderzoek is wel degelijk gebleken dat de meeste mensen zich identifiseren met de identiteit van hun auto. Uit een ander onderzoek bleek dat 70% van de onderzoeken niet kloppen, aan jou de keuze :P
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  25. #75

    Standaard

    Waar ging deze thread eigenlijk over?

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •