Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 27 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Slechte dvd-uitgaves van films in je collectie

    Om voort te borduren op de topic "Slechte films in collectie"(http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=22987), open ik bij deze deze topic. Ikzelf heb op een blauwe maandag de "Indies" versie van "Halloween" gekocht. Ik dacht, die kost toch weing euri, maar deze uitgave is zelfs dat prijsje niet waard, sowieso de 4:3 transfer is natuurlijk om te huilen.
    Niet alles is van mij...

    Paquita Maria Sanchez: "Your mother ate my dog!"
    Lionel Cosgrove: "Not all of it."

  2. #2

    Standaard

    O ja, en "Tenebrae" van Dario Argento, uitgebracht op A-film, heette opeens "Shadows", onbegrijpelijk.
    Niet alles is van mij...

    Paquita Maria Sanchez: "Your mother ate my dog!"
    Lionel Cosgrove: "Not all of it."

  3. #3

    Standaard

    De uitgaves die ik nog graag zou willen wijzigen:

    It Happened One Night R1 voor R2, want R1 heeft commentaar.
    His Girl Friday, R1 voor R2, want betere beeldkwaliteit.

    Verder heb ik volgens mij wel de beste uitgaves mogelijk van elke film
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  4. #4

    Standaard

    het meisje met het rode haar. Slechte transfer, maar vooral mono (!) geluid voor een film uit de jaren tachtig. En natuurlijk alle Nederlandse (witte) films van bridge. Hoe kun je een goede film als de provincie zo slecht op schijf zetten?
    -> 3 sterren, safetrader | Bezoek ook www.joostvanhoek.nl

  5. #5

    Standaard

    Heb lang nog niet alle DVD's uit mijn collectie gezien, maar wat ik gezien heb vallen vooral de volgende tegen:
    - The Caveman's Valentine: Slechte beeldkwaliteit
    - Power, Passion, Murder: Nog slechtere beeldkwaliteit, eigenlijk gewoon een letterlijke kopie van een VHS schandalig op DVD gezet.

    Gelukkig kostte ze nauwelijks iets (3,98 en 2,99) maar eigenlijk schandalig dat ze op zo'n slechte manier op DVD gezet zijn.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    The Running Man. Wordt hoog tijd dat die ook eens een goede uitgave gaat krijgen in Regio 2, NL subs.
    ----------------
    Mijn DVD's

  8. #8

    Standaard

    Ik ben niet zo'n freak als het aankomt of beeld/geluidskwaliteit of extra's, maar wat ik haat zijn de zogenaamde snappercases. Deze zouden gewoonweg verboden moeten worden. Als je case beschadigd geraakt, dan kan je 'm nog niet eens vervangen.
    "To sin by silence when they should protest makes cowards of men."
    > Mijn DVD-collectie

  9. #9

    Standaard

    The Young Jackie Chan Collection, wat slecht is die uitgave zeg.
    Zal wel 1 van de weinige zijn hier die hem heeft

  10. #10

    Standaard

    Met name:

    -the deer hunter
    -donnie brasco (vooral over het geluid ben ik niet te spreken)
    -Bronx tale
    -Austin Powers (bridge pictures)

  11. #11

    Standaard

    DVD:

    The Big Sleep --> zeer slecht beeld (wel een dijk van een film!)

    Film:

    The Mummy Returns --> leuke actie een effecten, maar niet een klasse film
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  12. #12

    Standaard

    The killing fields,
    Donnie Brasco.

    Vooral deze 2 komen meteen bij mij op, erg slechte uitgaves Gelukkig kan ik van TKF nu de SE kopen

  13. #13

    Standaard

    The Fifth Element nederlandse versie. Zo'n goeie film in zo'n ongeloofelijk slechte uitgave. Heb nog nooit zo'n raar beeldformaat gezien, echt heel slecht. Gelukkig ook de Engelse SE in bezit die 100 keer beter is 8)

  14. #14

    Standaard

    "The Legend of Drunken Master", R2 uitgave van Buena Vista Home Entertainment.
    Bevat enkel de Engels gedubte soundtrack en het einde van de film is eruit geknipt.

    "Cube" , R2 uitgave van RCV.
    Beeld is veel te donker + niet-verwijderbare ondertiteling.

    "The Beyond", R2 uitgave van Vipco
    Hele vreemde aspect-ratio waar niets van klopt.

  15. #15

    Standaard

    Wat te denken van het misbaksel American History X ???
    Zo'n wereldfilm en zo'n miserable release....

  16. #16

    Standaard Royal Wedding

    The Royal Wedding prachtige Technicolor musical film met Fred Austaire...

    In de allerslechtste dvd release ooit. Kijk maar eens naar de schermafbeeldingen.





    Vlekken, onscherp beeld, brandmerken, verkeerde kleuren etc etc etc. Wat een drama!
    Dit is een uitgave van: Weton-Wesgram bv

  17. #17

    Standaard

    Kindergarten Cop R2 UK editie ... slecht beeld, spetters, matig geluid ...

  18. #18

    Standaard

    Eigenlijk wel aardig wat, valt me vooral op dat de uitgaves van RCV over het algemeen zeer matig zijn, vooral qua extra's
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  19. #19

    Standaard

    Oeh.. daar heb ik er nog wat van.. Vooral uit de periode dat ik net dvd's begon te kopen, dan let je daar nog niet zo op.

    - Donnie Brasco, op zich weinig mis mee, maar het geluid loopt blijkbaar niet synchroon op het einde. Kan mij het niet zo goed herinneren, en ik heb het niet gechecked, maar als het zo is, is het bagger

    - Seven, de standaard 4,99 versie van de frs... tja.. Wel al vervangen door de nieuwe special edition

    - Reservoir Dogs, rcv uitgave gewoon niks speciaals aan. Ik waardeer de film enorm, maar ik ga geen 25 Euro betalen voor een andere versie

    - Pulp Fiction rvc r2, is geen veel betere r2 versie van verkrijgbaar

    - Cube r2 rcv, vreselijk beeld, vreselijk geluid en geen extra's... maar wel een coole film

    - Merlin. Uit jeugdsentiment gekocht, maar de kwaliteit is vreselijk.

    Dat waren ze wel geloof ik Reservoir Dogs en Pulp Fiction wil ik ooit nog wel eens vervangen als het mij niet teveel kost. Verder geef ik mijn geld toch liever uit aan nieuwe dvd's
    To lazy to be an evil genius

  20. #20

    Standaard

    Bij mij gaat het om Austin Powers deel 1 en 2. Echt bras die beide uitgaven.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost van Hoek
    het meisje met het rode haar. Slechte transfer, maar vooral mono (!) geluid voor een film uit de jaren tachtig. En natuurlijk alle Nederlandse (witte) films van bridge.
    Inderdaad dramatisch slechte kwaliteit, zelfde geldt voor Wildschut, Schatjes e.d..
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JFC_
    Wat te denken van het misbaksel American History X ???
    Zo'n wereldfilm en zo'n miserable release....
    Heb ik gelukkig allang vervangen met de UK versie... :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JFC_
    Wat te denken van het misbaksel American History X ???
    Zo'n wereldfilm en zo'n miserable release....
    Heb ik gelukkig allang vervangen met de UK versie... :wink:
    Jaaa 8)
    Mijn Dvd's...maar heb er in tussen veel en veeeeeel meer bij

  24. #24

    Standaard

    fucking amal : prachtige film maar jammer genoeg slecht beeld, ongeveer videokwaliteit

    friends : slechte beeldkwaliteit, lelijke doosjes (snappers met ook nog is vreselijk melige foto's ) & dan ook nog dubbelzijdig beschreven dvd's. beschamend vind ik het

    dvd's die ik niet koop in de huidige uitgave, enkel en alleen omwille van de kwaliteit van de uitgave

    killing fields
    a bronx tale
    dvd collectie

    and all you touch and all you see is all you're life will ever be

  25. #25

    Standaard

    -: Donnie Brasco R2NL
    Echt butt: geluid loopt niet synchroon wat vreselijk fucked up is!! En normaal boeit t me niet zo wat voor soort geluid etc. erop zit, als ik maar kan volgen. en dat wordt nogal moeilijk hier

    -: American History X
    Erbarmelijk slechte uitgave die nog stamt uit t tijdperk dat ik pas begon met dvd`s verzamelen. Als ik m nu nog es zie staat t schaamrood je toch op de kaken...

    En verder zijn de 2 Hitcock`s die ik voor een paar pleuro bij de MM heb gekocht (The Man Who Knew Too Much, Number 17) echt waardeloos. Uberslechte beeldkwaliteit (tis dat ik t nog net kan volgen) en geluidskwaliteit, en geen menu`s. Te slecht voor woorden

    Wat ik me wel afvraag: wat is er mis met die Austin Powers releases (buiten t feit dat ze van RCV komen) Lethal Kees t over heeft????
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •