Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 159 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Lord of the Rings, The: The Return of the King (4 disc) [DVD]

    Lord of the Rings, The: The Return of the King (4 disc) [DVD]

    De extended edition van The Return Of The King is uit op DVD! Lees er alles over...

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Uiteraard al in de collectie en het is weer smullen qua beeld en geluid. Maar dat einde blijft toch voor mij een tegenvaller. De extra's ben ik nog niet allemaal aan toegekomen, maar die zien er ook goed uit.

  3. #3

    Standaard

    Ik ben bij deel 1, heb indertijd ook de 2 disc SE gekocht, afgehaakt. Maar ik zal t.z.t. ongetwijfeld de 12 disc box aan mijn collectie toevoegen. Vind het wel fantastisch om te zien hoe enthousiast mensen zijn ten aanzien van de LOTR-trilogie.

  4. #4

    Standaard

    Persoonlijk vind ik de nieuwe toevoegingen wél een abolute meerwaarde. Zaken als Crossroads, de Houses of Healing, Frodo & Sam tijdelijk 'ingelijfd' in het Orkleger en natuurlijk de Mouth of Sauron zullen vele lezers zeker enthousiast krijgen. Om niet te zwijgen van het feit dat zo soms zaken die in de Theatrical Version niet duidelijk waren (bvb. de relatie Faramir en Eowyn, bijeen op Aragorns kroning), verklaard worden.
    Met het echte einde van de trilogie ben ik ook iets minder gelukkig (iedere fan wou natuurlijk de Scouring of the Shire zien) maar al bij al verdienen alle LOTR SE DVD's, dus ook deze, zeker een dikke tien !

  5. #5

    Standaard

    Ik vind disc 5 bij de collector's edition dit keer wel een mooie, een special over de muziek van LOTR . Ik heb begrepen dat in de US er een concert tour is. Heeft iemand een idee of ze ook ooit nog eens naar Europa/Nederland komen? Ik zou er zeker wel naartoe willen.

    Verder is de extended editie inderdaad geweldig, vooral die extra scenes in de bergen zijn goed [spoiler:272010a014]bijvoorbeeld de lawine met doodshoofden [/spoiler:272010a014]. Een mooie afsluiting van de trilogy.

  6. #6

    Standaard

    idd een geweldige DVD, de hele serie is mij zeer precious...

    dit vooral omdat PJ en de zijnen zo hun stinkende best hebben gedaan met hun uitleg en extra's om de films ook voor de die-hard Tolkien fans verschrikkelijk boeiend en verantwoord te houden. Uit elk inteview blijkt weer dat het zelf erg grote LOTR-fans zijn en dit graag willen overdragen.

    Ik kan iedereen aanraden om het audio-commentaar van PJ en zijn mede-schrijvers te beluisteren mocht je het idee hebben dat de film het boek geen recht aandoet. Voor alles hebben ze een goede, onderbouwde uitleg.

    Zelf heb ik de 11de een LOTR marathon georganiseerd met een professioneel geluidssysteem (helaas geen DTS, wel 5.1) en groot scherm en beamer en ik kan de perfecte kwaliteit alleen maar onderschrijven. Het geprojecteerde beel was uiteindelijk iets van 3 bij 2 meter en het bleef háárscherp, echt geweldig.

    Het is jammer dat er zo'n grote controversie is rond de kwaliteit van de ROTK EE (krassen, 821 etc. etc., zelf had ik gelukkig geen krassen), want deze DVD uitgave verdient géén negatief commentaar.

    we spreken.
    Vanity is my favourite sin…

  7. #7

    Standaard

    ik wil de 12 disc set .. NU .. NU!!
    ik ga hem denk ik of misschien nog deze week maar waarschijnlijk volgende week ophalen.

    Ik was al erg enthousiast over de extended van TTT, maar deze wil ik helemaal graag zien. RotK was altijd al mijn favo boek en is nu ook mijn favouriete deel van de film (en dus gelijk mijn favo film ooit )
    Vooral naar The Mouth of Sauron ben ik erg benieuwd; Bruce Spence vond ik in Matrix3 geweldig en dat zal in deze extended en in SWIII niet anders zijn

  8. #8

    Standaard

    Met de aankoop van deze set + Minas Tirith kan ik eigenlijk concluderen dat mijn verzameling / collectie nu geheel compleet is.

    Dit is echt het beste wat de filmwereld ooit is overkomen !


  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Verwoert
    Dit is echt het beste wat de filmwereld ooit is overkomen !
    vind ik ook .. ik ben serieus benieuwd hoe zit dit nog willen overtreffen.

  10. #10

    Standaard Yes

    Jammer maar het feest is afgelopen !!!
    Met deze 3e box van het LOTR epos is voor mij een van de beste verhalen ooit, afgelopen.
    Ik heb echt uitgekeken naar het laatste deel en ik zal eerlijk zijn het einde viel mij een beetje tegen
    Ik heb de boeken nooit gelezen (en zal dat ook niet doen) maar het verhaal en de verfilming daarvan heeft mij en vele anderen een groot plezier gegeven. Zeker als je 3 uur (zonder pauze) in de bioscoop zit te kijken en al na 15 minuten moet plassen !!!

    een 10 met 'n griffel
    I'll be back...

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Verwoert
    Dit is echt het beste wat de filmwereld ooit is overkomen !
    Geweldige afsluiter van de trilogy!

  12. #12

    Standaard

    Geweldige uitgave en moet zeggen dat ik het een erg gemis vond dat er geen LOTR deze maand in de bioscoop te zien was

    Volgend jaar dan maar King Kong van Peter Jackson 8)

  13. #13

    Standaard

    Heh-heh, eindelijk een review op DVD.nl.
    DVD.nl was zo'n beetje de enige site nog waar deze DVD niet gereviewed werd! :wink:

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pat
    Zaken als Crossroads, de Houses of Healing, Frodo & Sam tijdelijk 'ingelijfd' in het Orkleger en natuurlijk de Mouth of Sauron zullen vele lezers zeker enthousiast krijgen.
    Ah! De "Huizen der Genezing" zitten er in! Die had ik inderdaad gemist in de bioscoop!!!

  15. #15

    Standaard

    Ik heb 2 dagen terug de EE van FOTR gezien, dus ik moet ook nog eerst aan de TTT voordat ik ROTK kan bekijken Kan niet wachten 8)

  16. #16

    Standaard

    Een goede bespreking van een parel van een uitgave, maar...

    De bespreking van de extra's van disc vier is niet volledig! Op disc 4 staat ook nog het onderdeel Cameron Duncan: The Inspiration for "Into the West". Waarom wordt dit niet besproken? Het heeft misschien niet zo veel met de film zelf te maken, maar het staat op de DVD en moet daarom besproken worden, vind ik.

  17. #17

    Standaard

    Waanzinnige film en prima review!

    1 klein foutje ontdekt:

    In deze documentaire van 21 minuten wordt ingegaan op het grote karwij dat Peter Jackson te doen had bij het samenvoegen van alleen beelden tot één film.....
    I am fire
    I am..........Death

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Milan
    Waanzinnige film en prima review!

    1 klein foutje ontdekt:

    In deze documentaire van 21 minuten wordt ingegaan op het grote karwij dat Peter Jackson te doen had bij het samenvoegen van alleen beelden tot één film.....
    En Palantier wordt zonder e geschreven... :wink:

    Dit is een geweldige afsluiting van een briljante trilogie. De pronkstukken van mijn collectie. PJ is er echt in geslaagd de sfeer van het boek goed tot zeer goed te banaderen. Neutrale kijkers zullen zeggen, het einde duurde veels te lang en die kan ik wel begrijpen. Maar als Tolkien fan heb je dat niet eens in de gaten. Net als Tolkien zelf haast niet kon/wilde stoppen met het verhaal, heb ik dat als lezer en nu ook kijker ook ervaren, al zit de zuivering nog niet eens in de film.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #19

    Standaard

    4,5 bolletje voor ROTK EE?? Sorry moet toch ff zeiken maar als perfectie bestaat op film is het wel deze. DE ultieme film op DE ultieme DVD
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  20. #20

    Standaard

    Hij is weer prachtig, de serie eindelijk compleet. Weliswaar de minste van de drie maar dat mag de pret niet drukken


  21. #21

    Standaard

    Idd super geweldig! Heb lang gewacht op de 12 dvd box edition, maar afgelopen zondag was ie er toch eindelijk..

    RotK is zeer leuk (understatement van het jaar) op een 6.1 setje en lcd tv. De buren, daarentegen, vonden het vast iets minder haha

    Voor PJ één woord: bewonderlijk!
    24, Everybody hates Chris, Family Guy, Lost, My name is Earl, The Office, Prison Break, Rescue Me, The Shield, Sleeper Cell,
    Sopranos, Spooks, The Unit, The Wire, Criminal Minds, Ultimate Force, House, Friday Night Lights, Heroes, Rome, Friends,
    South Park, Supernatural, The Dresden Files, Ncis, Naruto, Jag, Hell's Kitchen, Oz, The Simpsons, The Black Donnelly's, Avatar,
    Californication, Top Gear, Life, Terminator tscc, CSI ny, Monk. Bleach, Reaper.

  22. #22

    Standaard

    Dit moet toch wel de beste film ooit zijn. Nog nooit een bioscoop zaal zo geboeit en zo rustig gezien. Echt een topper en een aanrader voor iedereen!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Een goede bespreking van een parel van een uitgave, maar...

    De bespreking van de extra's van disc vier is niet volledig! Op disc 4 staat ook nog het onderdeel Cameron Duncan: The Inspiration for "Into the West". Waarom wordt dit niet besproken? Het heeft misschien niet zo veel met de film zelf te maken, maar het staat op de DVD en moet daarom besproken worden, vind ik.
    Inderdaad erg vreemd ja! Waarom wordt dit niet vermeld Eric?

    Ook vind ik het een groot gemis dat er met geen enkel woord gerept wordt over de problemen met deze uitgave, zoals beschadigde discs, verkeerde samenstelling in de box en discs die helemaal niet afspelen. Zeker omdat dit ook nog eens zo`n ontzettend grote vormen heeft aangenomen en ook nog eens door A-film zelf officieel erkend wordt!

    Maar goed de release an sich is natuurlijk weer schitterend! De extra minuten vind ik zeer zeker weer de moeite waard en voegen weer veel toe, soms misschien iets minder opvallend en een andere keer weer heel duidelijk. Heb de extra`s ook al gezien en ze zijn weer erg mooi en erg informatief. Echter zijn ze deze keer wel wat ontroerender, zoals bijv. de laatste opnames met Elijah Wood waar Jackson het maar niet over z`n hart krijgt om "cut" te roepen zodat het er eindelijk op zit. Iedereen van de crew zit hier op te wachten en elkaar wat aan te kijken. Vervolgens breekt Jackson in tranen uit en omhelst hij Wood en bedankt hem innig. Een erg emotioneel stukje.

    Heb zelf de giftset gekocht en het Minas Tirith beeldje is erg mooi en gedetailleerd. Ook de 5e disc over de muziek is erg mooi en meer dan de moeite waard, smaakt alleen naar meer helaas. 8) Wat mij betreft is dit gewoon dé topper van 2004!
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  24. #24

    Standaard

    Een prachtige uitgave, vooral 'Camera's in Middle Earth' was een zeer mooie extra.

    Je ziet in deze docu echt de emoties bovenkomen bij alle spelers, medewerkers en natuurlijk PJ himself als de laatste shots worden gemaakt.

    En nu ..... op naar The Hobbit ??

  25. #25

    Standaard

    Gewoon DE release van 2004 samen met de StarWars Trilogy Boxset !!

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •