Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 159 van 159 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door shihuandgi
    niet alleen het slechtste einde voor een van de beste trilogy ooit(zoniet DE beste!) maar ook een van de slechtste films van de laatste jaren!
    al die grote epische gevechten boeien me niet!

    peter begin alsjeblieft nog eens aan een gore splatterfilm zoals braindead!!!!!!!!
    haha, jij bent lachwekkend zeg ..

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Volumius
    Topuitgave met eigenlijk 1 minpunt, er zitten geen trailers bij!
    Die zitten bij de 2-disc uitgave.
    Dus een minpunt. Iemand die per se trailers er bij wil wordt zo gedwongen de andere versie ook te kopen. Nu gaat het hier slechts om trailers. Maar hoe vaak gebeurt het niet, dat er meerdere versies van een film uitkomen, met verschillende extra's. Geldklopperij dus.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Volumius
    Topuitgave met eigenlijk 1 minpunt, er zitten geen trailers bij!
    Die zitten bij de 2-disc uitgave.
    Dus een minpunt. Iemand die per se trailers er bij wil wordt zo gedwongen de andere versie ook te kopen. Nu gaat het hier slechts om trailers. Maar hoe vaak gebeurt het niet, dat er meerdere versies van een film uitkomen, met verschillende extra's. Geldklopperij dus.
    Je hebt gelijk, maar de extra's van de 2-disc zijn nou niet echt vergelijkbaar kwa kwaliteit met de extra's van de 4-disc.
    En in dit geval vind ik het geen geldklopperij, want deze keer krijg je ook waar je voor betaald. Bovendien was er van te voren bekend dat er 2 versies zouden komen.

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Volumius
    Topuitgave met eigenlijk 1 minpunt, er zitten geen trailers bij!
    Die zitten bij de 2-disc uitgave.
    Dus een minpunt. Iemand die per se trailers er bij wil wordt zo gedwongen de andere versie ook te kopen. Nu gaat het hier slechts om trailers. Maar hoe vaak gebeurt het niet, dat er meerdere versies van een film uitkomen, met verschillende extra's. Geldklopperij dus.
    Je hebt gelijk, maar de extra's van de 2-disc zijn nou niet echt vergelijkbaar kwa kwaliteit met de extra's van de 4-disc.
    En in dit geval vind ik het geen geldklopperij, want deze keer krijg je ook waar je voor betaald. Bovendien was er van te voren bekend dat er 2 versies zouden komen.
    Ik ga deze keer met je mee. Want ... je hebt inderdaad gelijk. :wink:
    Ik wilde alleen maar aangeven, dat het helaas vaak genoeg anders gebeurd.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS
    Ik ga deze keer met je mee. Want ... je hebt inderdaad gelijk. :wink:
    Ik wilde alleen maar aangeven, dat het helaas vaak genoeg anders gebeurd.
    Ja, je doet er niets aan. Je moet toch ooit die dvd kopen als je m graag wilt hebben. Komt toch altijd nog wel weer een beter versie uit, niet op dvd dan wel op Blu-ray/HD-dvd.

  6. #156

    Standaard

    En dan vandaag ook natuurlijk het laatste deel van deze goede trilogy gekeken. The Return Of The King is natuurlijk een prachtig einde van de trilogy! En wederom hebben ze goed werk gemaakt van deze EE dvd...
    Four-Star Trader (236)

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    En dan vandaag ook natuurlijk het laatste deel van deze goede trilogy gekeken. The Return Of The King is natuurlijk een prachtig einde van de trilogy! En wederom hebben ze goed werk gemaakt van deze EE dvd...



    Heb ik iets gemist Scott?? Heb je vandaag pas voor het eerst gekeken???

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    En dan vandaag ook natuurlijk het laatste deel van deze goede trilogy gekeken. The Return Of The King is natuurlijk een prachtig einde van de trilogy! En wederom hebben ze goed werk gemaakt van deze EE dvd...



    Heb ik iets gemist Scott?? Heb je vandaag pas voor het eerst gekeken???
    Heb gisteren inderdaad voor het eerst de EE dvd bekeken. Maar had de film natuurlijk allang in de bios gezien tijdens de LOTR marathon. Ik vond het nu pas tijd om de trilogy weer eens te bekijken. Ik hoef niet zo nodig gelijk de dvd te bekijken als ik hem koop maar liever wanneer ik er weer aan toe ben... :wink:
    Four-Star Trader (236)

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    En dan vandaag ook natuurlijk het laatste deel van deze goede trilogy gekeken. The Return Of The King is natuurlijk een prachtig einde van de trilogy! En wederom hebben ze goed werk gemaakt van deze EE dvd...



    Heb ik iets gemist Scott?? Heb je vandaag pas voor het eerst gekeken???
    Heb gisteren inderdaad voor het eerst de EE dvd bekeken. Maar had de film natuurlijk allang in de bios gezien tijdens de LOTR marathon. Ik vond het nu pas tijd om de trilogy weer eens te bekijken. Ik hoef niet zo nodig gelijk de dvd te bekijken als ik hem koop maar liever wanneer ik er weer aan toe ben... :wink:
    Ok, maar je liet me even schrikken, dacht dat je hem nog nooit gezien had :wink:

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •