Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 159 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Ook vind ik het een groot gemis dat er met geen enkel woord gerept wordt over de problemen met deze uitgave, zoals beschadigde discs, verkeerde samenstelling in de box en discs die helemaal niet afspelen. Zeker omdat dit zo`n ontzettend grote vormen heeft aangenomen en ook nog eens door A-film officieel erkend wordt!
    Inderdaad, en ook de easter eggs, index en play all-optie worden niet besproken.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Indiana
    Een prachtige uitgave, vooral 'Camera's in Middle Earth' was een zeer mooie extra.

    Je ziet in deze docu echt de emoties bovenkomen bij alle spelers, medewerkers en natuurlijk PJ himself als de laatste shots worden gemaakt.
    Cameras in Middle-earth vond ik ook een zeer mooie extra. Je kon duidelijk merken dat PJ grote moeite had om het laatste shot te filmen. Hij bleef steeds om een nieuwe take vragen, terwijl het shot er al geslaagd op stond.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Maar dat einde blijft toch voor mij een tegenvaller. De extra's ben ik nog niet allemaal aan toegekomen, maar die zien er ook goed uit.
    Toch moet ik zeggen dat het nu meer in het tempo van de rest van de film ligt. Gewoon lekker de tijd genomen, en op het gemakje. In de bioscversie vond ik het ook te lang duren. Nu niet meer

    Na ruim twee uur en twee minuten, tijdens de slag om Minas Tirith, moet er van disc gewisseld worden
    Dat is wel een slecht gekozen moment trouwens.... Van het enee op het andere moment. Dat is wel jammer. Maar goed
    Voor de rest gewoon een ernstig goede film geworden. De extra's zijn geweldig, de film is geweldig, de dvd is geweldig, ik heb hem een 10 gegeven.
    En dat is pas de derde keer dat ik dat doe ROTK EE en TTT EE hebben ook een 10 gekregen.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Maar dat einde blijft toch voor mij een tegenvaller. De extra's ben ik nog niet allemaal aan toegekomen, maar die zien er ook goed uit.
    Toch moet ik zeggen dat het nu meer in het tempo van de rest van de film ligt. Gewoon lekker de tijd genomen, en op het gemakje. In de bioscversie vond ik het ook te lang duren. Nu niet meer

    Na ruim twee uur en twee minuten, tijdens de slag om Minas Tirith, moet er van disc gewisseld worden
    Dat is wel een slecht gekozen moment trouwens.... Van het enee op het andere moment. Dat is wel jammer. Maar goed
    Voor de rest gewoon een ernstig goede film geworden. De extra's zijn geweldig, de film is geweldig, de dvd is geweldig, ik heb hem een 10 gegeven.
    En dat is pas de derde keer dat ik dat doe ROTK EE en TTT EE hebben ook een 10 gekregen.
    Precies! De disk wissel is op een HEEL erg raar moment. Jammer dat ze dat zo hebben gedaan had op een beter moment gekunt.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffrey3001
    Ik vind disc 5 bij de collector's edition dit keer wel een mooie, een special over de muziek van LOTR . Ik heb begrepen dat in de US er een concert tour is. Heeft iemand een idee of ze ook ooit nog eens naar Europa/Nederland komen? Ik zou er zeker wel naartoe willen.
    In maart is Howard Shore met zijn orkest al naar Antwerpen gekomen voor een LOTR concert. Het behoorde tot die concert tour.
    Je hebt het dus gemist.


    Eergisteren de EE gezien.
    En nu bezig met de extras.

    Snap wel niet waarom de extras niet de volle 5 sterren krijgen?
    Beter dan dit kan toch niet meer?
    "For relaxing times... make it Suntory time." - Bob Harris

    The Collection

  6. #31

    Standaard

    Ooowja, nog een vraagje over de bonusdisc.
    Ik weet niet of jullie die ook bekeken hebben, maar ik heb hem wel gekeken, en er vielen me een paar dingen op eigenlijk.
    Ik zat gister naar de concertregistratie te luisteren en ik schrok er gewoon echt van hoe enorm gecomprimeerd dit klinkt ten opzicht van het echte concert. Je gaat er eens lekker voor zitten, je zet hem op, en het klinkt gewoon nergens naar
    Het hele geluidsbeeld is wel netjes rondom je, daar klaag ik niet over, maar persoonlijk kon ik de instrumenten totaal niet plaatsen in het geluidsbeeld, het klonk dichtgeslagen, zwaar gecomprimeerd, en gewoon: matig.
    Is dat omdat het dusdanig zwaar gemixed is dat het een mooie manier is om te kijken waar je set toe in staat is? Of zou er wat anders achter zitten?
    Ik schrok er gewoon echt van. En dat terwijl het een mooie DTS Track schijnt te zijn.

  7. #32

    Standaard

    Geweldige dvd! Net niet de beste dvd die ik dit jaar kocht (dat was de Criterion van The Battle of Algiers) maar toch nog steeds een van de allerbeste dvd's ooit uitgebracht.

    Ik heb eigenlijk weinig toe te voegen aan de recensie behalve dat de featurette 'The End Of All Things' mijn absolute favoriet is. In de pers verschenen wel eens berichtjes dat de afronding van ROTK wat moeizaam verliep, maar hier krijgen we in volle glorie te zien wat dat inhield en dat was inderdaad niet mis. Na de grote dosis samenhorigheid uit de voorgaande featurettes is het heel interessant om te zien dat er ook wel eens de nodige botsingen en frustraties waren. Anyway, alle docu's op deze dvd waren interessant maar dit was voor mij de uitschieter.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cloud
    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffrey3001
    Ik vind disc 5 bij de collector's edition dit keer wel een mooie, een special over de muziek van LOTR . Ik heb begrepen dat in de US er een concert tour is. Heeft iemand een idee of ze ook ooit nog eens naar Europa/Nederland komen? Ik zou er zeker wel naartoe willen.
    In maart is Howard Shore met zijn orkest al naar Antwerpen gekomen voor een LOTR concert. Het behoorde tot die concert tour.
    Je hebt het dus gemist.


    Eergisteren de EE gezien.
    En nu bezig met de extras.

    Snap wel niet waarom de extras niet de volle 5 sterren krijgen?
    Beter dan dit kan toch niet meer?
    Matrix 10 disk
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  9. #34

    Standaard

    ik heb inmiddels de 12 disc ook in mijn bezit

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cloud
    Snap wel niet waarom de extras niet de volle 5 sterren krijgen?
    Beter dan dit kan toch niet meer?
    Matrix 10 disk
    Zitten de docu's van die set ook zo goed in elkaar als die van de LOTR EE's? Ik heb de Matrix-box niet maar wel 'Revisited' en de docu daarvan haalde dat niveau zeker niet.

  11. #36

    Standaard

    Gelukkigis DVD.nl er een stuk eerder bij dan de EE van TT

    Maar goeie review. Alleen krijgt de film voor inhoud niet het hoogste aantal bolletjes. Kan het qua inhoud dan nog beter

  12. #37

    Standaard

    Ik vond dit deel in de bios toch net een stukje minder dan FOTR en TT. De EE van ROTK heb ik nog niet gezien (wel besteld), dus hopelijk verandert mijn mening nog

  13. #38
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Fantastische set, heb hem inmiddels al meerdere keren bekeken. Nu de extra's nog

    Om voorlopig toch in LOTR sferen te blijven heb ik besloten om af en toe maar wat Sideshow WETA spul te bestellen .

  14. #39

    Standaard

    Heb hem ook al in huis en vorige week maar meteen weer eens opgezet, en het is inderdaad weer een top-dvd geworden!!!!!
    Tevens vind ik het ook een mooi en compleet beeld om deze boxen samen op mijn bureau te zien staan, een must voor iedere verzamelaar!!!!!! :wink:
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  15. #40

    Standaard

    Gelijk gekocht op de dag van uitgave. Wat valt hier nog over te zeggen. Mooi, mooi, mooi.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Een goede bespreking van een parel van een uitgave, maar...

    De bespreking van de extra's van disc vier is niet volledig! Op disc 4 staat ook nog het onderdeel Cameron Duncan: The Inspiration for "Into the West". Waarom wordt dit niet besproken? Het heeft misschien niet zo veel met de film zelf te maken, maar het staat op de DVD en moet daarom besproken worden, vind ik.
    ik merkte het ook al meteen op, raar dat dit er niet bij staat.

    voor de rest heb ik weinig toe te voegen, super film uitgegeven op super dvd's.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Een goede bespreking van een parel van een uitgave, maar...

    De bespreking van de extra's van disc vier is niet volledig! Op disc 4 staat ook nog het onderdeel Cameron Duncan: The Inspiration for "Into the West". Waarom wordt dit niet besproken? Het heeft misschien niet zo veel met de film zelf te maken, maar het staat op de DVD en moet daarom besproken worden, vind ik.
    ik merkte het ook al meteen op, raar dat dit er niet bij staat.

    voor de rest heb ik weinig toe te voegen, super film uitgegeven op super dvd's.
    Vind ik ook jammer. Mij heeft het persoonlijk diep geraakt omdat ik er dit jaar zelf mee heb gevochten. Het is jammer dat zo'n jonge begaafde filmmaker zo vroeg aan zijn eind moet komen. En mijn respect gaat uit naar Peter Jackson dat hij dit op zo'n geweldige manier heeft verwerkt op deze DVD.

  18. #43

    Standaard

    Net zoals z'n twee voorgangers "The Fellowship of the Ring" en "The Two Towers" krijgen we wederom een ultieme DVD uitgave, want Peter Jackson blijft bij z'n extended edition ons weer verwennen. We krijgen ook hier 50 minuten extra tegenover de bioscooprelease, zodat we de grens van 4 uur ruim passeren, maar laat u daar niet van afschrikken want dat is zelfs niks teveel. Zelfs nu heeft Peter Jackson sommige stukken uit het boek moeten schrappen , zoals het gedeelte van over de zuivering van Hobbitstee. Maar om over zo'n dingen te lullen, zou wat dom zijn. Werd genomineerd voor 11 Oscars en werd ook de eerste film in de geschiedeis die alle nominaties kon omzetten in prijzen., en samen met Ben Hur en Titanic ,11 oscars op z'n palmares hebben . Reken daar bij nog de andere oscars van de vorige delen bij en je komt aan de meest succesrijke film uit de filmgeschiedenis. Niet slecht zou ik zeggen voor een boek dat jaren werd omschreven als onverfilmbaar. Misschien dat ooit Jackson ook " The Hobbit" zal verfilmen. Iedereen kan een mening hebben over de verfilming van het epos van J.R.R Tolkien , want een boek en een film zijn bijna nooit hetzelfde en iedereen geeft aan een boek een eigen interpretatie, maar ik denk dat niemand een betere versie had kunnen maken dan Jackson .
    liefhebber van de echt cinema en de echte grote klassiekers

  19. #44

    Standaard

    Er zijn vele mooie DVD´s uitgekomen dit jaar (Star Wars of Matrix bijvoorbeeld) maar dit was toch de film waar ik het meeste op heb gewacht. Toen ik de bios uitging dacht ik, nu is er geen volgend jaar meer met wederom een goede film om naar uit te kijken. Maar dat was niet helemaal waar want de extended kwam er nog aan, en die was wederom erg mooi. Nu de verzameling compleet is, is de reis ook ten einde, is het echt afgelopen en komt er niets meer. Het wordt tijd dat we iets anders gaan zoeken om naar uit te kijken.

    De extra scenes waren wederom prachtig, ook al werkten ze soms ook behoorlijk vertragend. Waar ik de bioscoopversie toch wel een beetje opervlakking vond. Kreeg de film nu veel meer diepgang.

    Over het beeld en het geluid is al genoeg gezegd. Beide ongelofelijk goed. Ik heb zelf de R1 versie omdat ik het risico niet wou lopen wederom problemen met het geluid te krijgen.

    Ik ben New Line en iedereen die heeft meegewerkt aan deze fantastische trilogie, maar met name omdat er zoveel aandacht is besteed aan het uitbrengen van zulke mooie DVD´s.

  20. #45

    Standaard

    *zucht* geen nieuwe lotr meer om naar uit te kijken...
    Maar! we hebben nu wel 3 juweeltjes in onze handen! Waarvan deze voor mij op de 2e plaats komt. Fotr is nog altijd beter in mijn ogen

    Ik vond TTT een beetje tegenvallen maar ROTK is prachtig! De nieuwe scenes zijn om te smullen! Maar soms toch nog wel een beetje te kort vind ik.. De Mouth of Sauron had van mij wel iets langer mogen duren, net als de Houses of Healing.
    Voor de rest geen aanmerkingen op dit juweeltje!

  21. #46
    snowmanappie
    Guest

    Standaard

    In de review staat dat er alleen Nederlandse ondertiteling bijzit, maar er zit natuurlijk, net als de vorige delen, ook Engelse ondertiteling bij de film. De rest is al gezegd: Een prach-ti-ge film!

  22. #47

    Standaard

    Na al die jaren LotR hype is het nu dan voorbij . Niks meer om naar uit te kijken het hele jaar.... ik moet zeggen dat het me melancholisch stemt...

    Ik vind dit wederom een supermooie uitgave die voor extra's ook gewoon sterren had moeten krijgen! iemand zei de matrix, maar als ik het goed tel zijn dat 6 extra discs voor 4 films, en dit zijn er 6 extra voor drie films, en extended is toch ook al extra
    Ik heb ondertussen alles op de commentaartracks na alles gezien, en ik heb genoten. Bij het hoofdstuk "the passing of an age" had ik aan het einde toch even een brok in mijn keel..... het einde.... geen LotR meer, het was een moment van bezinning, zoals ik dat ook had nadat ik het boek en alles appendices voor het eerst uit had, het gevoel van "wat nu". Met boeken is het niet meer goed gekomen, nadat ik LotR uit had heb ik bijna geen ander boek meer gelezen voor de lol behalve LotR dan weer (en dat ook al weer een aantal keer), met films zal dit niet zo zijn (al zijn de films ondertussen wel de films die ik het meest gezien heb), maar het zal (heel erg) lang duren voordat er iets komt wat dit kan overtreffen, als dat voor mijn persoonlijk al kan. Ik zal deze films nog velen malen zien, ik zal het boek nog velen keren lezen! LotR blijft bestaan, gelukkig...... maar er is niks meer om naar uit te kijken, The Hobbit zal alleen nog maar een eventueel leuk 'toetje' zijn!

    J.R.R Tolkien & P. Jackson bedankt, voor vele spannende lees & kijk & luister uren!
    Turn around and feel the vibe.....

  23. #48

  24. #49

    Standaard

    Als DVD uitvoering staat dit inderdaad bovenaan. Ik kan alleen maar hopen dat dit de standaard gaat worden voor de toekomst. Maar dat zal wel niet. Niet iedereen besteed zoveel aandacht aan zijn DV´D uitgaven. Gelukkig hebben ze bij LoTR niet voor de simpele weg gekozen. Ook al zal het hier niet bij blijven, zullen er betere versies komen op bijv HDVD of zullen de uiteindelijke cuts misschien ook ooit nog wel eens worden uitgebracht, wie weet. Voor nu is het genoeg, en wat mij betreft meer dan we ooit hadden kunnen hopen.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Vandaag op ned 2 de gewone versie van LOTR: FOTR. 20:34-23:20
    Behoorlijk verbaast dat zij deze film hebben gekocht. Mooi voor de kijkers dat ze geen reclame hebben, dat was toch verplicht als je deze film kocht of was dat een andere film

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •