Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 159 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Mooi voor de kijkers dat ze geen reclame hebben, dat was toch verplicht als je deze film kocht of was dat een andere film
    Was dat niet The Passion of the Christ?

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Mooi voor de kijkers dat ze geen reclame hebben, dat was toch verplicht als je deze film kocht of was dat een andere film
    Was dat niet The Passion of the Christ?
    ja, volgens mij is dat inderdaad die film. had er iets over gelezen hier, maar wist niet precies meer welke film het was. toch blijft het apart dat de publieke omroep deze film(s?) koopt.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Mooi voor de kijkers dat ze geen reclame hebben, dat was toch verplicht als je deze film kocht of was dat een andere film
    Was dat niet The Passion of the Christ?
    ja, volgens mij is dat inderdaad die film. had er iets over gelezen hier, maar wist niet precies meer welke film het was. toch blijft het apart dat de publieke omroep deze film(s?) koopt.
    Beter als een Piet Paulusma er tussen door krijgen net als het een beetje spannend begint te worden

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Na al die jaren LotR hype is het nu dan voorbij . Niks meer om naar uit te kijken het hele jaar.... ik moet zeggen dat het me melancholisch stemt...

    Ik vind dit wederom een supermooie uitgave die voor extra's ook gewoon sterren had moeten krijgen! iemand zei de matrix, maar als ik het goed tel zijn dat 6 extra discs voor 4 films, en dit zijn er 6 extra voor drie films, en extended is toch ook al extra
    Ik heb ondertussen alles op de commentaartracks na alles gezien, en ik heb genoten. Bij het hoofdstuk "the passing of an age" had ik aan het einde toch even een brok in mijn keel..... het einde.... geen LotR meer, het was een moment van bezinning, zoals ik dat ook had nadat ik het boek en alles appendices voor het eerst uit had, het gevoel van "wat nu". Met boeken is het niet meer goed gekomen, nadat ik LotR uit had heb ik bijna geen ander boek meer gelezen voor de lol behalve LotR dan weer (en dat ook al weer een aantal keer), met films zal dit niet zo zijn (al zijn de films ondertussen wel de films die ik het meest gezien heb), maar het zal (heel erg) lang duren voordat er iets komt wat dit kan overtreffen, als dat voor mijn persoonlijk al kan. Ik zal deze films nog velen malen zien, ik zal het boek nog velen keren lezen! LotR blijft bestaan, gelukkig...... maar er is niks meer om naar uit te kijken, The Hobbit zal alleen nog maar een eventueel leuk 'toetje' zijn!

    J.R.R Tolkien & P. Jackson bedankt, voor vele spannende lees & kijk & luister uren!
    op imdb staat de "godfather" op nummer 1. :wink:

    dus, volgens mij is dat al gebeurd. :wink:

    neemt niet weg dat het een fantastisch project is geweest.
    alle drie de delen zijn even sterk. :wink:
    samen (bijna) onverslaanbaar. :wink:

    om nu al te roepen dat dit het beste ooit is, vind ik persaoonlijk al een beetje voorbarig. je weet immers niet wat er allemaal nog komt. :wink:

  5. #55

    Standaard

    Tja er kan er maar een de winnaar zijn:

    1 Lord of the Rings, The: The Return of the King (4 disc) 9.48 (62 stemmen)
    2 Lord of the Rings, The: The Fellowship of the Ring (4 disc) 9.30 (1789 stemmen)
    3 Lord of the Rings, The: The Two Towers (4 disc) 9.22 (689 stemmen)


    Gewoon de DVD & Film sensatie. Ook de enige film die langer duurt dan 3 uur en die toch blijft boeien!
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    Tja er kan er maar een de winnaar zijn:

    1 Lord of the Rings, The: The Return of the King (4 disc) 9.48 (62 stemmen)
    2 Lord of the Rings, The: The Fellowship of the Ring (4 disc) 9.30 (1789 stemmen)
    3 Lord of the Rings, The: The Two Towers (4 disc) 9.22 (689 stemmen)


    Gewoon de DVD & Film sensatie. Ook de enige film die langer duurt dan 3 uur en die toch blijft boeien!
    lotr-rotk 9.1/10 (87,026 votes)

    godfather 9.0/10 (111,073 votes)

    meer stemmen, vandaar op 1.

    mij maakt het niet zoveel uit. ik vind beide films even goed. :wink:

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door H.stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Met boeken is het niet meer goed gekomen, nadat ik LotR uit had heb ik bijna geen ander boek meer gelezen voor de lol behalve LotR dan weer (en dat ook al weer een aantal keer), met films zal dit niet zo zijn (al zijn de films ondertussen wel de films die ik het meest gezien heb), maar het zal (heel erg) lang duren voordat er iets komt wat dit kan overtreffen, als dat voor mij persoonlijk al kan.
    op imdb staat de "godfather" op nummer 1. :wink:

    dus, volgens mij is dat al gebeurd. :wink:

    neemt niet weg dat het een fantastisch project is geweest.
    alle drie de delen zijn even sterk. :wink:
    samen (bijna) onverslaanbaar. :wink:

    om nu al te roepen dat dit het beste ooit is, vind ik persaoonlijk al een beetje voorbarig. je weet immers niet wat er allemaal nog komt. :wink:
    Voor mij persoonlijk is LotR no.1 en ik heb nooit nooit gezegd [/i]
    Turn around and feel the vibe.....

  8. #58

    Standaard

    Proficiat voor de mooie recencie ik heb ervan genoten! Verder vind ik erg dat de trilogie wordt beïndigd
    Maar misschien het 25-jarig jubeleum editie waar PJ o zoveel keer heeft aangehaald
    De easter eggs zoals altijd toppie en verder de documentaire over Cameron Duncan, wat een geniale regisseur is ie. Kreeg kippenvel van zijn stijl van filmen.
    Nederlandse Chinees die in België woont met een Limburgs accent.

  9. #59

    Standaard

    Titel niet helemaal correct?
    Lord of the Rings, The: The Return of the King (4 disc)

    Ik heb er lang op moeten wachten maar nu eindelijk alle drie de extended editions in bezit. Dus kunnen we een leuke marathon houden.
    Beeld- en geluidskwalitiet zijn gelukkig weer dik in orde (had ook niet anders verwacht)

  10. #60

    Standaard

    Dit voor mij echt de beste dvd uitgave ooit:

    Mooie Verpakking - Check
    Topfilm - Check
    Kwalitatief goede en vele extra - Check
    Verschillende keuze's (SE, SEE, Gift Set) - Check

    Toppie dus! :wink:
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door fredje-astaire

    1)Zelfs nu heeft Peter Jackson sommige stukken uit het boek moeten schrappen , zoals het gedeelte van over de zuivering van Hobbitstee.

    2)Iedereen kan een mening hebben over de verfilming van het epos van J.R.R Tolkien , want een boek en een film zijn bijna nooit hetzelfde en iedereen geeft aan een boek een eigen interpretatie, maar ik denk dat niemand een betere versie had kunnen maken dan Jackson .
    1)De zuivering is even te zien in de FOTR, tijdens Frodo's visioen in Galadriels spiegel (plasje water :wink: )... is genoeg toch?

    2)kan ik alleen maar onderschrijven
    Vanity is my favourite sin…

  12. #62

    Standaard

    Dus kunnen we een leuke marathon houden.
    Ik heb op 1e Kerstdag met een paar familieleden alledrie de extended cuts bekeken en ook nog uitgebreid gegeten . Echt een topdag.

  13. #63

    Standaard

    Als deze uitgave geen 4x5 bolletjes krijgt, dan weet ik het ook niet meer.

  14. #64

    Standaard

    Een volle tien, en alleen maar omdat ik niet hoger kan geven.
    Deze film (en uitgave daarvan) komt zeer dicht bij perfectie. Tuurlijk, PJ heeft dingen uit het boek weggelaten/gewijzigd. Tuurlijk, dat kan erg irritant zijn. Maar het boek is het boek, de film de film. Het boek blijft hetzelfde, en het is ook wel zo leuk om bij enkele dingen zélf te bepalen hoe je wilt dat ze eruit zien. Dus.

    Nog even kritiek op de recensie:
    Palentier
    Palantír.
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ziffnab
    Als deze uitgave geen 4x5 bolletjes krijgt, dan weet ik het ook niet meer.
    Precies, wat moet er dan nog beter??

  16. #66

    Standaard

    In een woord.... GIGANTISCH!
    "Mustn't go that way! Mustn't hurt the precious!"

    Mijn HT: Harman Kardon DVD27 - Harman Kardon AVR132 - JBL 200.5 speakerset - LG 42 RZ-42PX11 42" Plasma TV

  17. #67

    Standaard

    Fantastische film in een fantastische DVD uitvoering. Samen met de andere twee films heb je nu een trilogie in handen, die (naar mijn mening) voorlopig nog niet snel zal worden overtroffen.

    De extra scenes waren niet zo nuttig als in deel 2 (waar ik sommige delen van de film in de bioscoop wat te gehaast vond), maar ik wil hier wel even vermelden, dat ik blij ben met de Corsair ships scene. Nu is de aankomst van Aragorn, Gimli en Legolas in de Corsair ships wat logischer.

    Wat de extra's betreft zit je ook hier weer goed. De documentaires brengen weer duidelijk het proces van boek naar film naar voren. En ook al hebben we dit al twee keer eerder gezien, toch heeft deze DVD genoeg nieuws te bieden om het leuk te houden. De emoties van de laatste draaidagen, de druk om de release van de film te halen, (uiteraard) de grappen van de vier Hobbits en het commentaar van Gollum/Sméagol op de Cast & Crew commentaartrack.

    Als alle DVD's van deze kwaliteit waren, dan was een site als deze eigenlijk overbodig.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  18. #68
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Voor mij het zwakste deel uit de trilogie
    LOTR 1 was gewooonweg superspannend en hoort zeker bij mijn top 10 van beste films
    LOTR 2 had de indrukwekkendste veldslag uit de geschiedenis!!!


    LOTR 3 viel tegen.Te lang.De veldslag van Helmsdeep was perfect getimed.Dei veldslag duurde zo'n 35 min.Maar de slag om Minis tirith duurde zo'n 2 uur.Dat begint zeer te vervelen.Op den duur word je niet meer verrast door al die Orks


    LOTR 3 voor mij het zwakste deel maar toch heel goed 9.
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  19. #69

    Standaard

    5 sterren voor het geluid? Iets overdreven als je het vergelijk met regio 1. Bij massale actie is die 754 Kbit/s. gewoon niet genoeg om het goed en duidelijk weer te geven ik hoorde zelfs een keer een vervorming in het digitale geluid dit betekend dat het dan gewoon even te hard is opgenomen. Maar goed dit zal me wel niet in dank worden afgenomen maar dit is mijn mening. En er zijn eigenlijk wel titels te noemen waarvan het geluid gewoon beter is.

    Ook vond ik de overgang van disk 1 naar disk 2 erg slecht gekozen dit kan volgens mij alleen A Film bedenken.

    De serie op zich is wel oké'
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Ook vond ik de overgang van disk 1 naar disk 2 erg slecht gekozen dit kan volgens mij alleen A Film bedenken.
    Dat denk ik niet. A-Film doet alleen de distributie. New Line zet de DVD in elkaar.

  21. #71

    Standaard

    Vorige week de 12 disc gekocht. vanmiddag ga ik ROTK kijken. ben benieuwd, vooral of ik ook last heb van die krassen etc.
    hope not!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Ook vond ik de overgang van disk 1 naar disk 2 erg slecht gekozen dit kan volgens mij alleen A Film bedenken.
    Dat denk ik niet. A-Film doet alleen de distributie. New Line zet de DVD in elkaar.
    Dat is een goed excuus, maar of dit die handeling rechtvaardigd?? blijft toch slordig...
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Ook vond ik de overgang van disk 1 naar disk 2 erg slecht gekozen dit kan volgens mij alleen A Film bedenken.
    Dat denk ik niet. A-Film doet alleen de distributie. New Line zet de DVD in elkaar.
    Dat is een goed excuus, maar of dit die handeling rechtvaardigd?? blijft toch slordig...
    Klopt, het blijft slordig. Vooral omdat je bij de start van disk 2 nog wat audio hoort van de vorige scéne die op disk 1 staat (dat was bij The Two Towers - en Pearl Harbor - ook al zo).

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pieter bond
    Voor mij het zwakste deel uit de trilogie
    LOTR 1 was gewooonweg superspannend en hoort zeker bij mijn top 10 van beste films
    LOTR 2 had de indrukwekkendste veldslag uit de geschiedenis!!!


    LOTR 3 viel tegen.Te lang.De veldslag van Helmsdeep was perfect getimed.Dei veldslag duurde zo'n 35 min.Maar de slag om Minis tirith duurde zo'n 2 uur.Dat begint zeer te vervelen.Op den duur word je niet meer verrast door al die Orks


    LOTR 3 voor mij het zwakste deel maar toch heel goed 9.
    Ikzelf vind LOTR 1 nog steeds de beste... maar om nu te spreken van zwakste deel... mmmmm... alle 3 de films zijn TOP.... met als uitschieter deel 1 8)
    Jake La Motta

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Ook vond ik de overgang van disk 1 naar disk 2 erg slecht gekozen dit kan volgens mij alleen A Film bedenken.
    Dat denk ik niet. A-Film doet alleen de distributie. New Line zet de DVD in elkaar.
    overgang was inderdaad slecht, kan A-Film helemaal niets aan doen, hun maken de dvd's niet. Maar volgens mij hadden ze niet veel keuze met de overgang, omdat het er ook nog allemaal op moet passen. Als ze het op een ander moment deden was het waarschijnlijk net zo slecht.

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •