Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 159 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Ook vond ik de overgang van disk 1 naar disk 2 erg slecht gekozen dit kan volgens mij alleen A Film bedenken.
    Dat denk ik niet. A-Film doet alleen de distributie. New Line zet de DVD in elkaar.
    overgang was inderdaad slecht, kan A-Film helemaal niets aan doen, hun maken de dvd's niet. Maar volgens mij hadden ze niet veel keuze met de overgang, omdat het er ook nog allemaal op moet passen. Als ze het op een ander moment deden was het waarschijnlijk net zo slecht.
    Dat lijkt me sterk, tenzij er nog maar een paar meg vrije ruimte was op disc 1.

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Ook vond ik de overgang van disk 1 naar disk 2 erg slecht gekozen dit kan volgens mij alleen A Film bedenken.
    Dat denk ik niet. A-Film doet alleen de distributie. New Line zet de DVD in elkaar.
    overgang was inderdaad slecht, kan A-Film helemaal niets aan doen, hun maken de dvd's niet. Maar volgens mij hadden ze niet veel keuze met de overgang, omdat het er ook nog allemaal op moet passen. Als ze het op een ander moment deden was het waarschijnlijk net zo slecht.
    Dat lijkt me sterk, tenzij er nog maar een paar meg vrije ruimte was op disc 1.
    volgens mij zijn ze helemaal gevuld.

  3. #78

    Standaard

    Kijk dat over inhoud niet valt te twisten, dat snap ik. Dus dat iemand deze film niet de volledige bolletjes voor inhoud geeft, is zijn goed recht.

    Wat extra's betreft vind ik dit niet. Wat moet een dvd nog meer aan extra's hebben dan deze dvd? Als deze uitgave geen volle bolletjes krijgt dan kan geen een uitgave dit krijgen, dus waarom hanteer je dan een vijf bolletjes systeem.

    Vind het een zeer mooie serie. Ben ontzettend blij met deze film, en vind het gewoonweg geweldig dat je ongeveer 12 uur kunt wegdromen in Middle Earth. Perfecte special effects, beeld en geluid. Gewoonweg schitterend.

    En je kunt puristisch zijn en commentaar hebben, maar uiteindelijk als je deze uitgaven in ogenschouw neemt mogen we gewoon heel blij zijn met de moeite die PJ voor ons (liefhebbers van dvd's) heeft genomen.

    Thankx PJ

  4. #79

    Standaard

    a[quote="Cloud"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffrey3001
    Ik vind disc 5 bij de collector's edition dit keer wel een mooie, een special over de muziek van LOTR . Ik heb begrepen dat in de US er een concert tour is. Heeft iemand een idee of ze ook ooit nog eens naar Europa/Nederland komen? Ik zou er zeker wel naartoe willen.

    In maart is Howard Shore met zijn orkest al naar Antwerpen gekomen voor een LOTR concert. Het behoorde tot die concert tour.
    Je hebt het dus gemist.

    Howard Shore was zo tevreden over zijn samenwerking met het Vlaams Radio Orkest in Antwerpen dat hij hen selecteerde voor de opname van de soundtrack van zijn nieuwe film "the Aviator" (regie Martin Scorsese). De film met DiCaprio is nu al genomineerd is voor 6 Golden Globe awards, waaronder de soundtrack. We mogen als vlaming trots zijn!
    To infinity ... and beyond!

  5. #80

    Standaard

    Op de bekende minpuntjes na was de box perfect!

    Alleen de muziek dvd van dat concert vond ik wel minder heb je geluid lekker hard staan!
    Komt Howard er in eens door heen anti climax!
    Hadden ze dat niet beter er na kunnen doen?
    Of er voor en de muziek gewoon ongestoord door late gaan?
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  6. #81

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dva
    Howard Shore was zo tevreden over zijn samenwerking met het Vlaams Radio Orkest in Antwerpen dat hij hen selecteerde voor de opname van de soundtrack van zijn nieuwe film "the Aviator" (regie Martin Scorsese). De film met DiCaprio is nu al genomineerd is voor 6 Golden Globe awards, waaronder de soundtrack. We mogen als vlaming trots zijn!
    Ik vind het alleen zooo ontzettend spijtig dat het integrale Antwerpen-concert niet op dvd is uitgebracht. Dát was me nog al eens een extra geweest!!!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #83

    Standaard

    Docu Cams in middle earth is echt prachtig.
    Acteurs die zo janken is hart verscheurend om te zien.
    TH.TOL

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thomas tol
    Docu Cams in middle earth is echt prachtig.
    Acteurs die zo janken is hart verscheurend om te zien.
    Jah echt zo zielig...

    Ik kan me niet voorstellen dat er een groter compliment bestaat dan degene die Chistopher Lee geeft aan de crew "you have been the finest crew I have EVER worked with'' zoiets. En Davies die opeens ook emotioneel word. Echt heel mooi..

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door thomas tol
    Docu Cams in middle earth is echt prachtig.
    Acteurs die zo janken is hart verscheurend om te zien.
    Jah echt zo zielig...

    Ik kan me niet voorstellen dat er een groter compliment bestaat dan degene die Chistopher Lee geeft aan de crew "you have been the finest crew I have EVER worked with'' zoiets. En Davies die opeens ook emotioneel word. Echt heel mooi..
    Het mooiste vond ik die Haka die werd gedaan voor Viggo. Vond ik zeer indrukwekkend.

  11. #86

    Standaard

    jah die ook! lijkt me echt een eer als je daar zo staat...

  12. #87

    Standaard

    Maar ook het laatste als frodo maar door moet gaan met die zelfde scene.Omdat PJ gewoon niet wil stoppen met filmen.
    Prachtig.
    TH.TOL

  13. #88

    Standaard

    de LOTR-trilogie is wel érg perfect!

    maar ... op de DTS-track hoorde ik verschillende keren (een keer of 6 al met al??) een stevige tik, waarschijnlijk gevolg van pitching bij de overzetting naar PAL, net als een eerdere LOTR-film.
    Die tikken zijn (op het volume waarop ik LOTR draai!!) zo storend dat ik geen DTS gebruik. Jammer.
    En hoe super de film, de afwerking, het beeld en het geluid ook zijn, ik vind dat ze dus niet alle vijf rondjes vol verdienen voor geluid.

    Wel een topper dus
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A3aan
    de LOTR-trilogie is wel érg perfect!

    maar ... op de DTS-track hoorde ik verschillende keren (een keer of 6 al met al??) een stevige tik, waarschijnlijk gevolg van pitching bij de overzetting naar PAL, net als een eerdere LOTR-film.
    Die tikken zijn (op het volume waarop ik LOTR draai!!) zo storend dat ik geen DTS gebruik. Jammer.
    En hoe super de film, de afwerking, het beeld en het geluid ook zijn, ik vind dat ze dus niet alle vijf rondjes vol verdienen voor geluid.

    Wel een topper dus
    6 tikken verdeeld over 4 uur film, dat moet je toch wel kunnen overleven :P

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A3aan
    de LOTR-trilogie is wel érg perfect!

    maar ... op de DTS-track hoorde ik verschillende keren (een keer of 6 al met al??) een stevige tik, waarschijnlijk gevolg van pitching bij de overzetting naar PAL, net als een eerdere LOTR-film.
    Die tikken zijn (op het volume waarop ik LOTR draai!!) zo storend dat ik geen DTS gebruik. Jammer.
    En hoe super de film, de afwerking, het beeld en het geluid ook zijn, ik vind dat ze dus niet alle vijf rondjes vol verdienen voor geluid.

    Wel een topper dus
    Ik heb persoonlijk geen tikken gehoord bij de DTS track en die had ik toch ook behoorlijk hard staan dat ik dat had moeten horen. Zijn het écht tikken of vervormingen in het geluid? En je hebt geen bekrast exemplaar zoals in dat andere beruchte topic besproken? Anders toch wel weer behoorlijk slordig van A-film, is toch al flink gezonken bij mij...
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  16. #91

    Standaard

    Geweldig, alle delen in het bezit. Ik weet niet meerwaar ik naar uit moet kijken. De laatste 3 jaar rond deze tijd ging ik meerdere keren naar de bios om voor de zoveelste maal LOTR te kijken.
    ROTK is een mooie film, alleen de minste van de trilogie. Heeft niet de impact die de voorgaande 2 delen wel hadden. Erg jammer, maar zeker een topper.
    De DVD's zullen vaak in mijn DVD speler zitten en dan weer genieten van die film!

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Ik heb persoonlijk geen tikken gehoord bij de DTS track en die had ik toch ook behoorlijk hard staan dat ik dat had moeten horen.
    Ik ook niets van gemerkt, en ik had 'm toch ook vrij hard aan staan. Ik vermoed dat het toch per speler/versterker verschilt...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #93

    Standaard

    Hebben jullie dan allemaal een 6.1 installatie joh?

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    De bespreking van de extra's van disc vier is niet volledig! Op disc 4 staat ook nog het onderdeel Cameron Duncan: The Inspiration for "Into the West". Waarom wordt dit niet besproken? Het heeft misschien niet zo veel met de film zelf te maken, maar het staat op de DVD en moet daarom besproken worden, vind ik.
    Jammer dat hier nog geen reactie op is gekomen. Eric?

  20. #95

    Standaard

    Ik heb net FORT bekeken . En ik had disc 1 bekeken op DD 5.1 EX en Disc 2 op DTS, had alleen geen 6de box. Dit alles gedaan op een Logitech Z-680.

    Lekker geluidje, maar de pitch correctie was wel te horen, maar liefst 2 keer, dus dat overleef ik wel. Zoals ik het las, dacht ik dat het erg veel zou voorkomen, gelukkig viel het wel mee. Wat ik niet begrijp is dat het bij TT wel goed is gegaan, en waarom dan niet met FOTR en ROTK?

  21. #96

    Standaard

    Heb er zelf ook niets van gehoord en ook ik had m behoorlijk hard

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Heb er zelf ook niets van gehoord en ook ik had m behoorlijk hard
    Daarom moet ik TT en ROTK een andere dag bekijken, want als ik na FOTR met TT zou beginnen zouden de buren (22:00) nu aanbellen. Dus uitgerekend wanneer ik kon beginnen. Uiteindelijk om 21:00 klaar

    Maar die gaan we ook nog flink pompen Buren zullen wel denken.

  23. #98

    Standaard

    R2 pitch correctie, R2 beschadigde verpakkingen. voor mij was t reden genoeg om de trilogy box bij Amazon te bestellen. slechts 78 dollar. hallooo??? dat is 60 Euro!!! voor alle drie EE in die mooie cassette ook nog. zelfs met porto en btw ben je nog goedkoper uit, dan wanneer je m in NL koopt. hoef ik niet lang over na te denken. wat n fraaie set zeg.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek
    R2 pitch correctie, R2 beschadigde verpakkingen. voor mij was t reden genoeg om de trilogy box bij Amazon te bestellen. slechts 78 dollar. hallooo??? dat is 60 Euro!!! voor alle drie EE in die mooie cassette ook nog. zelfs met porto en btw ben je nog goedkoper uit, dan wanneer je m in NL koopt. hoef ik niet lang over na te denken. wat n fraaie set zeg.
    Wat is er mis met de hoes van de R2 uitgaves? Is volgens mij precies hetzelfde hoor?

  25. #100

    Standaard

    Nog niet echt een verklaring gelezen waarom deze uitvoering niet de volle 5 bolletjes voor extra's krijgt.

    Hoeveel extra's (kwaliteit en kwantiteit) moet een dvd hebben?

Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •