Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 42 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Abyss nieuwe versie?

    Hallo filmliefhebbers, weten jullie misschien of er een nieuwe versie van "The Abyss" wordt uitgebracht?
    Dus met anamorf-beeld en 5.1 geluid?
    Jake La Motta

  2. #2

    Standaard

    Maakt het voor jou niet uit welke regio?
    Die laatst hier uitgebrachte 1disc R2NLO had weer geen engelse dd5.1
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Maakt het voor jou niet uit welke regio?
    Die laatst hier uitgebrachte 1disc R2NLO had weer geen engelse dd5.1
    Je hebt gelijk... ik bedoel voor regio 2 met nederlandse ondertiteling. De versie die nu uit is, heeft geen engelse 5.1 en heeft niet anamorf-beeld... HELAAS... HELAAS...

    Weet iemand of er WEL een versie uitkomt die anamorf-beeld en 5.1 geluid heeft?
    Jake La Motta

  4. #4

    Standaard

    De film is nergens voor zover ik weet verschenen met anamorf beeld. Wil je een Engelstalige Dolby Digital 5.1-track hebben moet je de Amerikaanse, Engelse of Australische versie kopen. De rest van Europa heeft de vreemde taal telkens in 5.1 en de Engelse taal in 2.0.

  5. #5

    Standaard

    Er schijnt een anamorphe tranfer te komen in 2006 in de Cinema Premium Collection volgens verschillende duitse dvd sites.
    Hier een van de persberichten(wel in duits)
    http://www.kino.de/newsvoll.php4?nr=188246

    (KAN EEN MODERATOR TROUWENS DEZE TREAD VERPLAATSEN NAAR REGIO 2 TREAD,DANK U)
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  6. #6

    Standaard

    Zou dat deze zijn?
    http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/...654573-6170025
    Heeft iemand al meer informatie over deze re-release?
    Activity suggests a life filled with purpose

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    (KAN EEN MODERATOR TROUWENS DEZE TREAD VERPLAATSEN NAAR REGIO 2 TREAD,DANK U)
    Done!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  8. #8

    Standaard

    Hahaha, beter laat dan nooit :wink:
    Activity suggests a life filled with purpose

  9. #9

    Standaard


    Keej, maar nou staat er nog steeds niet op amazon.co.uk of het om een anamorfe 2-disc-uitgave gaat. Volgens play.com wel, maar hoe zeker is die informatie?
    Activity suggests a life filled with purpose

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sg_sg1
    Keej, maar nou staat er nog steeds niet op amazon.co.uk of het om een anamorfe 2-disc-uitgave gaat. Volgens play.com wel, maar hoe zeker is die informatie?
    Niet voldoende. Play is een webwinkel en webwinkels zijn doorgaans geen goede bronnen.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door sg_sg1
    Keej, maar nou staat er nog steeds niet op amazon.co.uk of het om een anamorfe 2-disc-uitgave gaat. Volgens play.com wel, maar hoe zeker is die informatie?
    Niet voldoende. Play is een webwinkel en webwinkels zijn doorgaans geen goede bronnen.
    Het lijkt me vrij logisch dat er nu wel een anamorphe versie komt,waarom zouden ze hem anders opnieuw uitbrengen.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door sg_sg1
    Keej, maar nou staat er nog steeds niet op amazon.co.uk of het om een anamorfe 2-disc-uitgave gaat. Volgens play.com wel, maar hoe zeker is die informatie?
    Niet voldoende. Play is een webwinkel en webwinkels zijn doorgaans geen goede bronnen.
    Het lijkt me vrij logisch dat er nu wel een anamorphe versie komt,waarom zouden ze hem anders opnieuw uitbrengen.
    20th Century Fox brengt in Engeland de komende tijd diverse Special Editions opnieuw uit met allemaal een soortgelijke cover als The Abyss.

  13. #13

    Standaard

    Wat ik me nou altijd afvraag. Merk ik op een 4:3 televisie veel van een film in anamorphe versie? Heb hier namelijk de huidige versie van The Abyss liggen en vraag me af of vervangen wel verstandig is. Tenzij er natuurlijk meer extra's op staan en in een digipack uitkomt.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #14

    Standaard

    kwa beeld waarschijnlijk niet, je zult waarschijnlijk boven en onder balken krijgen!(16:9)

    Voor de rest moet je de specs van de dvd bekijken. :wink:

    edit:

    specs van play.com:
    http://www.play.com/play247.asp?pa=s...2&title=903842

    Er staat duidelijk bij: 2:35:1, je krijgt op een 4:3 tv balken boven en onder en je hebt dus helemaal niets aan het extra beeld links en rechts. :wink:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Wat ik me nou altijd afvraag. Merk ik op een 4:3 televisie veel van een film in anamorphe versie? Heb hier namelijk de huidige versie van The Abyss liggen en vraag me af of vervangen wel verstandig is. Tenzij er natuurlijk meer extra's op staan en in een digipack uitkomt.

  15. #15

    Standaard

    Info bij play is altijd erg accuraat, dus ga er maar van uit dat het ook echt breedbeeld is; 2:35:1 dus! :wink:

    Mooie is dat ie bij play slechts 12.99 is incl. verzendkosten! Niet veel voor een 2 disc special edition! :wink:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door sg_sg1

    Keej, maar nou staat er nog steeds niet op amazon.co.uk of het om een anamorfe 2-disc-uitgave gaat. Volgens play.com wel, maar hoe zeker is die informatie?

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Wat ik me nou altijd afvraag. Merk ik op een 4:3 televisie veel van een film in anamorphe versie?
    Nee, anamorfe DVD's zijn in principe alleen interessant voor bezitters van een breedbeeldtelevisie.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Info bij play is altijd erg accuraat, dus ga er maar van uit dat het ook echt breedbeeld is; 2:35:1 dus! :wink:
    Het gaat er niet om of de DVD in breedbeeld is. De huidige DVD is in breedbeeld (2.35:1), maar is niet anamorf. De vraag is of deze nieuwe versie dat wel is.

  18. #18

    Standaard

    Denk het niet, anders had er gestaan anamorphic widescreen namelijk. :wink:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Info bij play is altijd erg accuraat, dus ga er maar van uit dat het ook echt breedbeeld is; 2:35:1 dus! :wink:
    Het gaat er niet om of de DVD in breedbeeld is. De huidige DVD is in breedbeeld (2.35:1), maar is niet anamorf. De vraag is of deze nieuwe versie dat wel is.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Denk het niet, anders had er gestaan anamorphic widescreen namelijk. :wink:
    Inderdaad. Er staat 2.35:1 op de website van Play. 2.35:1 of een ander breedbeeldformaat (1.66:1, 1.85:1) betekent niet automatisch dat een DVD anamorf is.

  20. #20

    Standaard

    Frank, bij play staat het er altijd bij, dus als een dvd anamorf is staat dat er ook bij. Bij The abbyss staat het er niet bij en vrees ik voor je dat het ook niet anamorf is!

    Dit staat er bijv. bij de wallace & Grommit dvd;
    Screen Widescreen 1.85:1 Anamorphic


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Denk het niet, anders had er gestaan anamorphic widescreen namelijk. :wink:
    Inderdaad. Er staat 2.35:1 op de website van Play. 2.35:1 of een ander breedbeeldformaat (1.66:1, 1.85:1) betekent niet automatisch dat een DVD anamorf is.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Frank, bij play staat het er altijd bij, dus als een dvd anamorf is staat dat er ook bij.
    Ik weet 't, maar sg_sg1 schreef dat volgens Play.com de DVD anamorf is terwijl dat niet zo is. Er staat alleen 2.35:1 en verder niets.

  22. #22

    Standaard

    Mischien heeft hij een mailtje gestuurd? Kan zijn dat ze vergeten zijn te vermelden dat het anamorf is.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Frank, bij play staat het er altijd bij, dus als een dvd anamorf is staat dat er ook bij.
    Ik weet 't, maar sg_sg1 schreef dat volgens Play.com de DVD anamorf is terwijl dat niet zo is. Er staat alleen 2.35:1 en verder niets.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Mischien heeft hij een mailtje gestuurd? Kan zijn dat ze vergeten zijn te vermelden dat het anamorf is.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Frank, bij play staat het er altijd bij, dus als een dvd anamorf is staat dat er ook bij.
    Ik weet 't, maar sg_sg1 schreef dat volgens Play.com de DVD anamorf is terwijl dat niet zo is. Er staat alleen 2.35:1 en verder niets.
    Ik verwacht niet dat hij een mailtje naar Play heeft gestuurd. Hij is immers niet zeker van zijn zaak, maar sg_sg1 moet hier maar even duidelijkheid over geven.

  24. #24

    Standaard De franse "Edition Prestige"

    Ben op de website van amazon.fr misleid. Ik werd verleid tot de aankoop van de franse 2 dvd Edition prestige. Op de site wordt geschermd met: nederlandse ondertitels, widescreen anamorphic 2.35:1 en engelse dolby digital 5.1.

    Nou, het gaat gewoon om een 4/3 versie met franse dd 5.1 en engelse 2.0 surround. Wél met nederlandse ondertitels.

    Er zitten heel veel extra's bij, engelstalig, zonder ondertitels, dus ook daar ben ik niet blij mee en ik neem aan veel franse kopers evenmin.

    Ik ben vern....! En daar heb ik € 18,70 voor betaald, exclusief verzending.

    Het kan haast niet anders (zoveel onwaarheden) dat dit bewust is gebeurd...

    Charles

  25. #25

    Standaard

    Zoals ik vorig jaar al had gepost was er een anamorphe versie op komst,ik neem aan dat het dan ook zo is.Wie zit er te wachten op een niet anamorphe dvd,niemand toch,iedereen heeft die non-anamorph versie al.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •