Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 109 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Matrix, The - The Ultimate Matrix Collection [DVD]

    Matrix, The - The Ultimate Matrix Collection [DVD]

    Alles en meer over The Matrix Trilogie in een luxe en bijzondere uitgebreide 10 DVD set.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Een erg mooie en complete box dat wel maar ik houd het toch mooi op m`n afzonderlijke dvd`s. 8) Die extra`s, ach zijn zeker wel interessant maar hoe vaak kijk je die eigenlijk nog als je ze eenmaal gezien hebt? Tevens heb ik die Matrix revisited box dus extra`s genoeg en die heb ik ook ooit maar één keer gekeken en daarna nooit meer. En bovendien vind ik de originele beeldtransfer van The Matrix juist zo mooi. Dus voor mij zeker geen upgrade naar deze box...
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  3. #3

    Standaard

    Als Matrix fan heb ik zelf de regio 1 box aangeschaft zonder dat plastic geval en de Neo-buste. Dit is een prachtige box met veel materiaal waarmee je wel een tijdje zoet bent. The Matrix zelf vind ik echt een meesterwerk. De vervolgen vind ik in tegenstelling tot veel mensen wel goed, maar uiteraard niet zo goed als de eerste.

    Er is al veel over gezegd, maar het is natuurlijk frustrerend. Overal komt zo'n beetje de kartonnen 10-disc box uit, behalve in Nederland moeten we het weer met zo'n plastic ding doen. Regiovrij ... wat een genot!
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  4. #4

    Standaard

    Leuk, maar ik vond de sequels en spinn-offs niet de moeite om te kopen, dus ik hou het op de Limited Edition van The Matrix + Revisited.
    De score van de inhoud voor deze box vind ik dan ook wat aan de hoge kant.
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  5. #5

    Standaard

    Deze wil ik zo graag hé, maar heb verdorie m'n afzonderlijke films nog en krijg ze maar niet verkocht
    BD (1243) What i Watch

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Deze wil ik zo graag hé, maar heb verdorie m'n afzonderlijke films nog en krijg ze maar niet verkocht
    ik heb m sinds een dikke week thuis staan en ik ben er zeer tevreden over 8) ik heb reloaded en matrix & revisited LE ook nog staan, die raak ik later wel s kwijt (hoop ik :wink: )
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  7. #7

    Standaard

    Ondanks dat ik ook de losse delen al heb ga ik deze zeker kopen. De films zijn geweldig en gelukkig zijn de DVD's van prima kwaliteit met uitstekende extra's. Jammer van de verpakking maar deze set ga ik zeker kopen. Nu het geld nog :wink: .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  8. #8

    Standaard

    Mooie box (in het echt ziet ie er toch echt niet slecht uit) en een hoop informatie. Over Reloaded was ik na mijn bioscoopbezoek niet zo te spreken, maar na deze weer een paar keer gezien te hebben, vind ik em toch elke keer weer beter worden. En met Revolutions is het meer andersom. Goeie film, maar de aanval op Zion begint steeds langer te duren lijkt wel. En deel 1 was goed, is goed, blijft goed en wordt eigenlijk steeds beter.

    Dus gewoon de oude trilogie verkocht (voor bodemprijzen) en de box aangeschaft. En ik heb er (nog) geen spijt van gehad.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  9. #9
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    De eerste film was origineel en zat goed in elkaar. Het verhaal was intelligent en er werden boeiende filosofische kwesties aan de orde gesteld. De beide vervolgfilms vielen echter tegen. Ze hadden nog wel steeds genoeg te bieden aan symboliek en filosofische thema's, maar misten als film balans en originaliteit.

    Zelf heb ik de eerste film in de versie met de Revisited bonusdisc en Reloaded. Om de trilogie vol te krijgen heb ik overwogen om alsnog Revolutions aan te schaffen, maar deze set lijkt me toch wel de moeite waard. Ik ben altijd al erg geïnteresseerd geweest in filosofie/mythologie/religie en die specifieke extra's zouden me eventueel over de streep halen om dan toch maar te gaan voor deze 10-disc. Ik zou dan wel voor de digipackversie (regio 1) gaan, maar dan mag de prijs nog wel even wat verder zakken. De laagste prijs die ik tegen ben gekomen is nog steeds iets van 50 euro en dat is best veel geld als je eigenlijk al twee van de drie films hebt.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Er is al veel over gezegd, maar het is natuurlijk frustrerend. Overal komt zo'n beetje de kartonnen 10-disc box uit, behalve in Nederland moeten we het weer met zo'n plastic ding doen. Regiovrij ... wat een genot!
    Sorry hoor, maar ik ben nu toch echt in staat om een harde 'Het is ook nooit goed' te roepen.

    Ik durf te beweren dat de reacties precies andersom waren geweest als hier alleen de kale versie te koop was, en niet de plexi case versie.

    Met de uitgave van 'Schindlers List' werd de versie uit Amerika bij bosjes geimporteerd omdat hij daar in een mooie plexi case zat, en nu is dat ineens weer lelijk ?

    Rare jongens, DVD verzamelers
    Mijn DVD's

    Anoniem door het leven

  11. #11

    Standaard

    Kwijl...! Als ik weer wat geld heb ga ik deze zeker kopen! (heb gister juist een boek gekocht over de achtergronden van de Matrix-films)
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koffie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Er is al veel over gezegd, maar het is natuurlijk frustrerend. Overal komt zo'n beetje de kartonnen 10-disc box uit, behalve in Nederland moeten we het weer met zo'n plastic ding doen. Regiovrij ... wat een genot!
    Sorry hoor, maar ik ben nu toch echt in staat om een harde 'Het is ook nooit goed' te roepen.

    Ik durf te beweren dat de reacties precies andersom waren geweest als hier alleen de kale versie te koop was, en niet de plexi case versie.

    Met de uitgave van 'Schindlers List' werd de versie uit Amerika bij bosjes geimporteerd omdat hij daar in een mooie plexi case zat, en nu is dat ineens weer lelijk ?

    Rare jongens, DVD verzamelers
    Jaap heeft wel gelijk vind ik. Ik bestel ook de box, ik hoef dat lelijke plastic doosje niet in m'n kast...
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  13. #13

    Standaard

    Ik ga hem ook op zeker kopen en die ouwe uitgaven geef ik wel weg ofzo. Raak ik toch niet kwijt en geld is toch al uitgegeven.
    Qua beeld denk ik wel dat het went, na een aantal keer gekeken te hebben weet je niet beter meer.

  14. #14

    Standaard

    Hmmm ik ben zo gek geweest om de Alien Quadrilogy Box (overigens een geweldige box) aan te schaffen terwijl ik de Legacy Box al had.

    Maar waar houdt het op? Ik denk dat ik een aantal jaren wacht en dat dan de Ultimate High Definition uitgave (die er ongetwijfeld zal komen) mijn ouwe matrix schijfjes mogen vervangen in plaats van toe te geven aan mijn hebzucht.
    You'll find the shame is like the pain, you only feel it once.

  15. #15

    Standaard

    sorry hoor maar ik vind dit echt gaar. Nu voel ik me echt genaaid. Ik ben dus ook één van de velen die alle delen apart heeft gehaald.
    Denk je dat je al de enige versie hebt die uit was gekomen de beste is, komen er nog betere versies voor alle delen uit. Als het alleen maar een box was geweest met dezelfde versies dan vond ik het niet zo erg.
    Je moet echt gewoon 5 jaar lang wachten voordat de beste versie uitkomt. :x

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr.C
    sorry hoor maar ik vind dit echt gaar. Nu voel ik me echt genaaid. Ik ben dus ook één van de velen die alle delen apart heeft gehaald.
    Denk je dat je al de enige versie hebt die uit was gekomen de beste is, komen er nog betere versies voor alle delen uit. Als het alleen maar een box was geweest met dezelfde versies dan vond ik het niet zo erg.
    Je moet echt gewoon 5 jaar lang wachten voordat de beste versie uitkomt. :x
    Dit had je van te voren al kunnen aan zien komen, vandaar dat ik ook gewacht heb met het kopen van de dvds, ik heb alleen the matrix ooit een keer gekocht.

    De r1 box heb ik al een paar weken in mijn bezit en hij was het wachten zeker waard.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  17. #17

    Standaard

    [quote="Martin Stanneveld"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koffie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Er is al veel over gezegd, maar het is natuurlijk frustrerend. Overal komt zo'n beetje de kartonnen 10-disc box uit, behalve in Nederland moeten we het weer met zo'n plastic ding doen. Regiovrij ... wat een genot!
    Sorry hoor, maar ik ben nu toch echt in staat om een harde 'Het is ook nooit goed' te roepen.

    Ik durf te beweren dat de reacties precies andersom waren geweest als hier alleen de kale versie te koop was, en niet de plexi case versie.

    Met de uitgave van 'Schindlers List' werd de versie uit Amerika bij bosjes geimporteerd omdat hij daar in een mooie plexi case zat, en nu is dat ineens weer lelijk ?

    Rare jongens, DVD verzamelers
    Ben het hier helemaal mee eens.

    Heb de box ook een mooi plekje gegeven. Kan me ook herinneren dat er op deze site een tweedelige special is gemaakt juist over dit soort mooie gift-sets. Snap dan niet dat mensen ineens zo graag een kalere versie willen. Dat is in mijn optiek een beetje hetzelfde als teruggaan naar de winkel met een dts dvd om te vragen of ze hem voortaan aub alleen meer 5.1 kunnen uitbrengen. :wink:

    Ik had de "oude" versies ook. Misschien behoud ik de orginele Matrix dvd met de "oude" transfer. Is ook een beetje nostaligie. Was mijn eerste dvd.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nlamste3
    Ben het hier helemaal mee eens.

    Heb de box ook een mooi plekje gegeven. Kan me ook herinneren dat er op deze site een tweedelige special is gemaakt juist over dit soort mooie gift-sets. Snap dan niet dat mensen ineens zo graag een kalere versie willen. Dat is in mijn optiek een beetje hetzelfde als teruggaan naar de winkel met een dts dvd om te vragen of ze hem voortaan aub alleen meer 5.1 kunnen uitbrengen. :wink:

    Ik had de "oude" versies ook. Misschien behoud ik de orginele Matrix dvd met de "oude" transfer. Is ook een beetje nostaligie. Was mijn eerste dvd.
    Nou .. nu ben ik zowiezo niet een Gift Set verzamelaar, ik vind dat plexieglas er echt niet uitzien Allemaal in een mooie hoes ala Indy of Star Wars vind ik echt veel beter. Wat moet ik nou met zo'n rekje wat ik nergens kwijt kan en zo'n Neo waar je 20 piek meer voor betaald :P

    Warner Nederland; "Breng ge-remasterde Matrix1 aub los uit"

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koffie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Er is al veel over gezegd, maar het is natuurlijk frustrerend. Overal komt zo'n beetje de kartonnen 10-disc box uit, behalve in Nederland moeten we het weer met zo'n plastic ding doen. Regiovrij ... wat een genot!
    Sorry hoor, maar ik ben nu toch echt in staat om een harde 'Het is ook nooit goed' te roepen.

    Ik durf te beweren dat de reacties precies andersom waren geweest als hier alleen de kale versie te koop was, en niet de plexi case versie.

    Met de uitgave van 'Schindlers List' werd de versie uit Amerika bij bosjes geimporteerd omdat hij daar in een mooie plexi case zat, en nu is dat ineens weer lelijk ?

    Rare jongens, DVD verzamelers
    Nou, sorry, maar in dit geval met die plastic lades is het gewoon waardeloos. Als je er werkelijk iets MOOIS en PRAKTISCH van zou maken, dan is het een ander verhaal, maar wat moet je nou met lades? En het feit is, dat je hem nu maar op 1 manier kan opbergen, en dat is in die *** lades. IPV dat ze het doen zoals bij die Alien Head, gewoon originele verpakking erbij... dat werkt stukken beter.
    En als je nu die buste eruit haalt, en ergens anders neerzet, zit je gewoon met een hoop onnodige loze ruimte.

  20. #20

    Standaard

    Maarten : Kwijl...! Als ik weer wat geld heb ga ik deze zeker kopen! (heb gister juist een boek gekocht over de achtergronden van de Matrix-films) Welk boek is dat ? Een beetje de moeite waard ?

    -------------------------------------------------------------------------------------

    De box is erg goed, mooie transfers van alledrie films. Ik heb de R1 versie gekocht om de reden dat ik de LE zwaar slecht vond.

    Ik was zelf een van de mensen die de 2 vervolgen niet zo heel erg sterk vond. Maar ik ervaarde toch dat dit na een paar keer kijken anders ging worden. Daarnaast heb ik tussendoor een interviews van een van de Wachowski broers gelezen op het net. Daarin gaf hij voor mij toch wel enige waardevolle informatie die mij de film op een heel andere manier naar de film deden kijken.

    Het idee was namelijk om vragen te stellen, nooit om ze te beantwoorden, want immers het doel dat zij al die tijd voor ogen hadden was om het publiek dat naar hersenlose actiefilms kijkt aan het denken te zetten. In zie inderdaad ook dat in de huidige multimediawereld, er nog maar verdomd weinig nagedacht wordt door de mensen zelf. We worden geleefd en geentertaind, de media bepaald wat goed voor ons is, wat we moeten denken enz. De leescultuur is ook zo goed als uitgestorven, mensen die hun klassieken kennen zijn er niet meer zoveel. En dat terwijl iedereen in een tijd als deze wel zoekende is naar zekerheid, vastigheid, identiteit enz.

    Het feit dat een intellectueel verhaal samen kan gaan met een ongelofelijk volgepakte actiefilm, dat hebben zij wel bewezen. Verwacht dus ook geen antwoorden, want die krijg je niet. Denk aan wat in deel 2 naar voren komt "Je zoekt niet naar antwoorden, alleen naar de reden waarom je hier bent gekomen" (Sartre overigens) Wanneer Neo naar de Oracle gaat. Dit teruggeprojecteerd op de film en zijn kijker. We zoeken niet naar antwoorden die de films bij ons oproepen, alleen naar de reden waarom we deze films zijn gaan kijken. En die reden is voor iedereen verschillend.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr.C
    sorry hoor maar ik vind dit echt gaar. Nu voel ik me echt genaaid. Ik ben dus ook één van de velen die alle delen apart heeft gehaald.
    Denk je dat je al de enige versie hebt die uit was gekomen de beste is, komen er nog betere versies voor alle delen uit. Als het alleen maar een box was geweest met dezelfde versies dan vond ik het niet zo erg.
    Je moet echt gewoon 5 jaar lang wachten voordat de beste versie uitkomt. :x
    Het was 10-10-2003 al bekend dat er een box van zou komen.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  22. #22

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    We zoeken niet naar antwoorden die de films bij ons oproepen, alleen naar de reden waarom we deze films zijn gaan kijken. En die reden is voor iedereen verschillend.

    wat een bull zeg. Dus als ik de broertjes goed begrijp vertellen zij ons dat wij ons horen afvragen waarom wij die films zijn gaan kijken, ipv dat we willen uitzoeken wat het antwoord is op de vragen in de film.
    Oké .. ik vroeg mij bij vooral deel 2 idd af waarom ik die film nou zat te kijken, want er kwamen geen antwoorden. En dat hadden veel anderen ook.
    Wat een lomp excuus om de fouten van deel 2 en 3 goed te praten zeg. Als we niet over de vragen uit de film moeten nadenken, waarom worden ze dan gesteld. Sterker nog; de vraag waar veel mensen na deel 2 mee zaten (hoe Neo de sentinels kon verlsaan) wordt in deel 3 door Neo openlijk gesteld. Slap ..

    dus als ik de brows goed begrijp;
    Ze zeggen dat we niet genoeg nadenken bij andere actiefilms, en dan zeggen ze ook nog eens dat we niet over de vragen van hún films moeten nadenken maar de reden van het KIJKEN NAAR de films .. wat een slap geouwehoer ..

    Ik vond de vervolgen minder als deel 1, maar ik vond het wel lekkere actiefilms. Maar veel minder dan hun voorganger, wat niet goed te praten valt door dit soort crap.

  24. #24

    Standaard

    Niet dat we niet nadenken, erder dat de andere actiefilms dat niet van ons vergen. Ik bedoel ik hoeft echt het einde van XXX niet te zien om te weten hoe het zal aflopen.

    Bullshit, excuus of wat dan ook, wel een gangbare filosofische uitgangspunt om ervan uit te gaan dat er geen antwoorden zijn (Hele sceptische opvatting overigens ook) maar dat filosofie alleen helpt bij het stellen van de juiste vragen.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    We zoeken niet naar antwoorden die de films bij ons oproepen, alleen naar de reden waarom we deze films zijn gaan kijken. En die reden is voor iedereen verschillend.

    wat een bull zeg. Dus als ik de broertjes goed begrijp vertellen zij ons dat wij ons horen afvragen waarom wij die films zijn gaan kijken, ipv dat we willen uitzoeken wat het antwoord is op de vragen in de film.
    Oké .. ik vroeg mij bij vooral deel 2 idd af waarom ik die film nou zat te kijken, want er kwamen geen antwoorden. En dat hadden veel anderen ook.
    Wat een lomp excuus om de fouten van deel 2 en 3 goed te praten zeg. Als we niet over de vragen uit de film moeten nadenken, waarom worden ze dan gesteld. Sterker nog; de vraag waar veel mensen na deel 2 mee zaten (hoe Neo de sentinels kon verlsaan) wordt in deel 3 door Neo openlijk gesteld. Slap ..

    dus als ik de brows goed begrijp;
    Ze zeggen dat we niet genoeg nadenken bij andere actiefilms, en dan zeggen ze ook nog eens dat we niet over de vragen van hún films moeten nadenken maar de reden van het KIJKEN NAAR de films .. wat een slap geouwehoer ..

    Ik vond de vervolgen minder als deel 1, maar ik vond het wel lekkere actiefilms. Maar veel minder dan hun voorganger, wat niet goed te praten valt door dit soort crap.
    eens

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •