Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 109 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster

    wat een bull zeg. Dus als ik de broertjes goed begrijp vertellen zij ons dat wij ons horen afvragen waarom wij die films zijn gaan kijken, ipv dat we willen uitzoeken wat het antwoord is op de vragen in de film.
    Oké .. ik vroeg mij bij vooral deel 2 idd af waarom ik die film nou zat te kijken, want er kwamen geen antwoorden. En dat hadden veel anderen ook.
    Wat een lomp excuus om de fouten van deel 2 en 3 goed te praten zeg. Als we niet over de vragen uit de film moeten nadenken, waarom worden ze dan gesteld. Sterker nog; de vraag waar veel mensen na deel 2 mee zaten (hoe Neo de sentinels kon verlsaan) wordt in deel 3 door Neo openlijk gesteld. Slap ..

    dus als ik de brows goed begrijp;
    Ze zeggen dat we niet genoeg nadenken bij andere actiefilms, en dan zeggen ze ook nog eens dat we niet over de vragen van hún films moeten nadenken maar de reden van het KIJKEN NAAR de films .. wat een slap geouwehoer ..

    Ik vond de vervolgen minder als deel 1, maar ik vond het wel lekkere actiefilms. Maar veel minder dan hun voorganger, wat niet goed te praten valt door dit soort crap.
    Inderdaad erg triest, maar gelukkig is er nog zoeits als je eigen mening, en die warschowski's kunnen de pot op met deel 2 en 3. Heb € 9,99 besteed aan deel 1, en dat is al het geld dat naar hun en WB gaat.

    Reloaded en Revolutions zijn meer gemaakt om geld binnen te brengen.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    Maarten : Kwijl...! Als ik weer wat geld heb ga ik deze zeker kopen! (heb gister juist een boek gekocht over de achtergronden van de Matrix-films) Welk boek is dat ? Een beetje de moeite waard ?

    -------------------------------------------------------------------------------------
    Het boek heet 'Exploring the Matrix-Visions of the Cyber Present'.
    New Writings on cyberpunk and cypernetic realtities from:
    Stephen Baxter
    David Brin
    Pad Cadigan
    Joe Haldeman
    James Patrick Kelly
    John Shirley
    Bruce Sterling
    Ian Watson
    Walter Jon Williams
    and others
    Edited by Karen Haber

    Misschien als je geinteresseerd bent:
    ISBN (hardcover): 0-312-31358-6
    ISBN (paperback): 0-312-31359-4

    Ik zag het donderdag in de ramsj in Donner in Rotterdam liggen, en voor de prijs vond ik het wel waard m mee te nemen. Ik ben nog niet begonnen met lezen erin, maar het gaat in op achtergronden van sf-films, voornamelijk the Matrix, maar ik ben tijdens het bladeren ook titels gekomen als Blade Runner en 2001: a Space Odyssey.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  3. #28

    Standaard

    Klinkt interessant. In de 10 DVD's box zit ook een literatuurlijkst met boeken die zij zelf hebben gebruikt, daar staan ook erg interessante titels bij.

    Dat deel 2 en 3 zijn gemaakt, puur om het geld, dat gaat helemaal nergens over. Voor de duidelijkheid, het vanaf het begin af aan een trilogie en veel te veel voor een film.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    Voor de duidelijkheid, het vanaf het begin af aan een trilogie en veel te veel voor een film.
    Nog net iets duidelijker is welkom! :wink:

  5. #30

    Standaard

    Topfilm met 2 lekkere vervolgfilms. Dat is het enige wat ik kan zeggen. Ben wel laaiend enthousiast over de box/films uiteraard, want in tegenstelling tot veel mensen hier vind ik de nieuwe Matrix transfer wel mooier eruit zien. En ik heb dan ook niets tegen de 2 vervolgfilms die ik beide ook erg goed vind. Plus dan nog eens uren en uren aan extra's en dit alles in een prachtige box (heb het over de R1 versie) maken het voor mij een must-have 8)
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  6. #31

    Standaard

    Ik lees dat er nog niemand is gevallen over eerdere berichten dat deze versie met een DTS spoor uitgegbracht zou worden
    Hoe kunnen jullie nou spreken over een ultieme editie als er geen DTS op zit
    Ik loop in elk geval onwijs te balen, daar ik mijn oude al heb verkocht in afwachting van the Matrix met DTS spoor!!!

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olaf van der Kroon
    Ik lees dat er nog niemand is gevallen over eerdere berichten dat deze versie met een DTS spoor uitgegbracht zou worden
    Hoe kunnen jullie nou spreken over een ultieme editie als er geen DTS op zit
    Ik loop in elk geval onwijs te balen, daar ik mijn oude al heb verkocht in afwachting van the Matrix met DTS spoor!!!
    Het is toch algemeen bekend dat Warner niet aan DTS doet?

  8. #33
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olaf van der Kroon
    Ik lees dat er nog niemand is gevallen over eerdere berichten dat deze versie met een DTS spoor uitgegbracht zou worden
    Hoe kunnen jullie nou spreken over een ultieme editie als er geen DTS op zit
    Ik loop in elk geval onwijs te balen, daar ik mijn oude al heb verkocht in afwachting van the Matrix met DTS spoor!!!
    Warner heeft nog nooit een dvd uitgebracht met DTS en heeft ook geen plannen om dit te gaan doen. Ik weet niet waar je het bericht hebt gehoord dat deze Matrix-set van DTS zou worden voorzien, maar dat klopt dus niet.
    Hoewel DTS vaak gedetailleerder klinkt zijn er absoluut erg goede Dolby Digital tracks. De meeste films die ik heb zijn zonder DTS, maar hebben wel een prima geluid. En als ik kijk naar wat er allemaal op deze set van tien discs staat, dan kan ik toch niet anders concluderen dat dit toch wel echt een ultieme Matrix-set is. Of er nu een (prima) DD-track op zit of een DTS-track, daar maak ik me dan toch echt niet druk over.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  9. #34

    Standaard

    De oude versies wegen kwa transfer (en al helemaal niet kwa extra's) niet op tegen de nieuwe box. Die gewoon veel beter is. Nu is eindelijk deel een ook de groene tint meegegeven die de later twee hadden en is het geluid opgeknapt.

    Ultiem zou inderdaad DTS 6.1 ES wel zijn, maar Warner ondersteunt dat niet, of beter gezegd nauwelijks, dus dit was vanaf het begin al iets waar ik grote vraagtekens bijzette. Er zijn zoveel films van Warner waar ik wel DTS bij zou willen. (maar ook een aantal die het hebben en grote indruk maken zoals Band Of Brothers, of een diepe teleurstelling zijn zoals Robin Hood : Prince Of Thieves) Evengoed is er over het geluid nog steeds weinig te klagen en klinkt nog steeds fantastisch goed. Het beeld vind ik daarintegen bij Warner altijd erg goed.

    Ook al ben ik wel gewoon voorstander van DTS een hele goede DD 5.1 (Getuigende de 5 Star Wars films of Spiderman II bijvoorbeeld) kan ook ontzettend goed zijn. Daarnaast is het zeker zo dat met NW films de DD 5.1 is afgeleid van een orginele DTS, met het gevolg (en dat lees je ook meer en meer in reviews) dat er eigenlijk niet zo heel veel verschil meer zit tussen beide.

    Afgezien van het DTS verhaal is dit naar mijn gevoel DE versie waar iedereen op heeft zitten wachten.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    Ultiem zou inderdaad DTS 6.1 ES wel zijn, maar Warner ondersteunt dat niet, of beter gezegd nauwelijks, dus dit was vanaf het begin al iets waar ik grote vraagtekens bijzette. Er zijn zoveel films van Warner waar ik wel DTS bij zou willen. (maar ook een aantal die het hebben en grote indruk maken zoals Band Of Brothers, of een diepe teleurstelling zijn zoals Robin Hood : Prince Of Thieves)

    Afgezien van het DTS verhaal is dit naar mijn gevoel DE versie waar iedereen op heeft zitten wachten.
    Ik ben blij dat jij er ook zo over denkt, en ik heb destijds e.e.a. gelezen op VFX-World maar kan het artikel niet meer terug vinden. Hebben ze zeker uit schaamte weer weggehaald .

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy
    Warner heeft nog nooit een dvd uitgebracht met DTS.
    ehh.. Twister :wink:

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy
    Warner heeft nog nooit een dvd uitgebracht met DTS.
    ehh.. Twister :wink:
    ehh.. Universal :wink:

  13. #38
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy
    Warner heeft nog nooit een dvd uitgebracht met DTS.
    ehh.. Twister :wink:
    Via de zoekfunctie kwam ik achter het volgende:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Salaman
    Warner heeft lang geleden (in 2000) in R1 twee DTS-DVD'tjes uitgebracht: Twister en Dante's Peak. Aan de hand van de verkoopcijfers van die twee DVD's, zou Warner bepalen of ze door zouden gaan met het uitbrengen van DTS's DVD's.
    Er is dus nog een andere Warner (Dante's Peak) die met DTS is uitgebracht, maar daarna dus nooit meer.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  14. #39
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nlamste3
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy
    Warner heeft nog nooit een dvd uitgebracht met DTS.
    ehh.. Twister :wink:
    ehh.. Universal :wink:
    In Nederland uitgegeven door Universal Benelux misschien, maar wel degelijk een Warnerfilm.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door nlamste3
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy
    Warner heeft nog nooit een dvd uitgebracht met DTS.
    ehh.. Twister :wink:
    ehh.. Universal :wink:
    In Nederland uitgegeven door Universal Benelux misschien, maar wel degelijk een Warnerfilm.
    Klopt, in Amerika uitgebracht door Warner, in Nederland door Universal. Net als bij bijvoorbeeld Titanic: in Amerika uitgebracht door Paramount, in Nederland door 20th Century Fox.

  16. #41

    Standaard

    Lethal Weapon 1 t/m 3 Director's cut hebben bij de r1 versie ook DTS

  17. #42

    Standaard

    Band Of Brothers, Robin Hood, True Romance en dan zijn we er wel zo ongeveer geloof ik. Uiteraard tel ik alle talrijke muziek DVD's van Warner die eerder wel dan geen DTS hebben niet mee. Hopen op een DTS bij een Warnertitel is net zoiets geworden voor mij als wachten op een audiocommentaat van Spielberg of DTS bij de films van Lucas.

    Nogmaals, ik ben tevreden met de 10 DVD box, zoveel extra's die de mooite waard zijn. Ultiem is het enige rechtvaardige woord.

  18. #43

    Standaard

    Met een nieuwe uitvoering wordt het ineens ook een veel betere film?!? De inhoud van de fiml van de orginele uitgaven werd stukken lager gewaardeerd...

    Ietwat inconsequent, maar goed.

    Ik hoef deze box niet, heb de orginele versies al. Ben wel een fan van The Matrix Trilogy!

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Surya
    De score van de inhoud voor deze box vind ik dan ook wat aan de hoge kant.
    Mee eens dus...

  20. #45

    Standaard

    Van de eerste film (en da's nog altijd DE reden om je te interesseren in de Matrix-cyclus) heb ik al de beste versie in de vorm van de Revisited-set. De twee vervolgfilms zijn leuke bonussen maar geen redenen voor me om deze set ook nog eens aan te gaan schaffen. Vanwege het 'poetsen' aan kleuring van de beeldtransfer vraag ik me zelfs af of ik een (goedkopere) niet-plexiglazen set wel zou aanschaffen. Ik betwijfel het eerlijk gezegd. De extra's van Reloaded en Revolutions vond ik eigenlijk moeilijk om doorheen te komen dus daarvoor hoef ik het sowieso niet te doen.

  21. #46

    Standaard

    vind dat plastic zelf niet mooi, daar had warner meer van kunnen maken.
    Voor de rest wel een complete set van the matrix, voor mij zelf geen aanschaf aangezien ik de laatste 2 delen vond tegenvallen.

  22. #47

    Standaard

    Toch jammer dat de nieuwe beeldtransfer ook nadelen heeft.
    Wat voor mij persoonlijk een pluspunt is dat de ondertiteling nu netjes in het beeld staat zodat masking optimaal toegepast kan worden.

    En een DTS track zou het misschien helemaal afmaken maar de DD track is eingenlijk al goed genoeg, maar als ze toch bezig zijn .....

    En persoonlijk vind ik een boxset zoals lotr ee het mooiste. En al die extra's boeien me niet maar moet er nu wel voor betalen

  23. #48

    Standaard

    Voor mij wordt het alleen interessant als je de verbeterde versies van de films ook los kan kopen.

    De volledige versie van animatrix met cd heb ik al en ook de 2 disks versies van alle drie de delen. Maar de beelden van de matrix 1 zoals ik die hier gisteren zag bevallen me wel. Dus zou ik de vernieuwde versie van deel 1 willen hebben. Bij alien films kon dat ook dus waarom hier niet bij. Anders hoeft het niet, dan wordt het teveel van het goede wat ik al bezit.
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  24. #49

    Standaard

    MENSEN... OF ik heb een hele mooie ontdekking gemaakt OF ik maak een grote fout maar op deze link hieronder zie ik de matrix box die je kunt bestellen voor 53 dollar.... EN het is ook nog eens NIET de plexiglas box: tenminste dat plaatje lijkt er absoluut niet op en het is regio 2 nederlandse ondertiteling....

    http://www.woolworths.co.uk/wwstore/...987&op=details

    Kan iemand mij vertellen of ik gelijk heb dat dit een regio 2 - 10-dvd box is zonder beeldje en boekje???????????????

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ramonhal
    MENSEN... OF ik heb een hele mooie ontdekking gemaakt OF ik maak een grote fout maar op deze link hieronder zie ik de matrix box die je kunt bestellen voor 53 dollar.... EN het is ook nog eens NIET de plexiglas box: tenminste dat plaatje lijkt er absoluut niet op en het is regio 2 nederlandse ondertiteling....

    http://www.woolworths.co.uk/wwstore/...987&op=details

    Kan iemand mij vertellen of ik gelijk heb dat dit een regio 2 - 10-dvd box is zonder beeldje en boekje???????????????
    Flinke fout van je... Dit is de 10 DVD box zonder beeldje voor 54 pond! Geen dollar dus.

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •