Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 57 van 57 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mad_Mike
    ik heb thuis ook sinds kort een aristona arv645 staan. Heb ook enkele dvd's liggen uit de usa, regio1 dvd's. Ik heb al geprobeerd met de hacks die hier staan. maar niets werkt ook niet die ene waarmee je waarschijnlijk maar 25x zou kunnen proberen. Doe ik iets fout of is er ondertussen al wel een goede hack gevonden??


    edit:
    hij werkt nu wel met die hack dat je steeds van regio code kunt veranderen. Je moest de dvd speler eerst echt uit hebben staan :wink:

    Nu alleen de vraag nog of iemand al een werkende oplossing heeft voor de regio vrije code??

    alvast bedankt!
    Ja, ik speur ook nog steeds naar een definitieve hack. Tevens zou ik het leuk vinden als bijvoorbeeld .AVI / .MPG bestanden direct afgespeeld zouden kunnen worden met de ARISTONA.

    Oja, ik heb wel uitgevonden dat Philips (toch de feitelijk productent van aristona) een website heeft voor alle philips hardware inclusief 'de 'cloontjes', zie hier: http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/d...ct_selector.pl

    Helaas hebben ze niks nieuws te melden mbt de ARV645/01.

    Eigenlijk vind ik dit wel hèt nadeel van aristona.... er valt niks te hacken



    oja: één dingetje nog: deze ARV645 maakt gebruik van de philips pnx7100EH chip... voor de freaks onder ons
    Laatste nieuwe DVD's: 24-season I, II èn III.. maar is dát nu interessant voor jullie?

  2. #52
    wim schuldink
    Guest

    Standaard Re: Aristona DVD-recorder / Aristona apparatuur

    Waardeloos dus.
    Ik heb er nu weer een dvd schif in zitten.
    Het app. doet niets meer, zegt continue: STARTUP.
    Verder werkt geen enkele knop.
    Ik heb er spijt van dat ik e.e.a. heb gekocht



    Citaat Oorspronkelijk gepost door H. Bruin
    Ik heb deze vraag al zijdelings gesteld in een antwoord van deze post, maar misschien hebben niet alle mensen die vraag opgemerkt, dus toch even een apart topic (hoop dat ik niet de regels overtreed , anders hoor ik het wel).

    Bij een aantal winkels (Harense smid, Scheer & Foppen, Modern) is nu een DVD-recorder van Aristona te koop voor 199 euries (zag hem zelfs hier al voor € 192,50), die ik overweeg te kopen i.v.m. overlijden van mijn video. Ik stel geen eisen, het is alleen voor huis-tuin-en-keuken opneemwerk.

    Ik kan echter weinig van het apparaat vinden. Weet iemand er meer van ? Ik kan me van "vroeger" herinneren dat Aristona een B-merk van Philips was ?
    Modern zegt mij dat het "100%" Philips is, maar bij HarenseSmid hoor ik weer dat men vermoedt dat dit toch uit een andere fabriek komt (Philipos zou wel de garantie regelen).

    Ik kan bijvoorbeeld ook geen Aristona-website vinden.

    Heeft iemand wellicht ervaringen met andere Aristona-apparatuur (spelers etc.)

    Bedankt alvast !

  3. #53

    Standaard

    Weet iemand wat de beste media +R is die ik vor ARV645 kan gebruiken? ik heb de 8 speed +R van That's Write gebruikt maar daar heeft ti geen zin in

    gr, Benno
    -----------------
    Keep it Light !!
    -----------------

  4. #54

    Standaard

    Wederom een vraagje met betrekking tot de Aristona ARV645: Weet iemand of het mogelijk is om de firmware van dit apparaat te flashen? Zo ja hoe en waar kan ik de laatste frimware versies vinden?

    Gr, Benno

    Thanks in Advance
    -----------------
    Keep it Light !!
    -----------------

  5. #55
    Vivian
    Guest

    Standaard

    Ben benieuwd of u inmiddels tot aanschaf bent overgegaan. Wij hebben een aristona dvd recorder aangeschaft en hebben nu het probleem dat we ondanks de dvd-rw's die we gebruiken, we de dvd's niet gewist krijgen. DIt komt niet in het menu voor. Suggesties wat we niet goed doen?
    Groeten,
    Vivian

  6. #56
    ReLight
    Guest

    Standaard

    Sinds gisteren hebben wij een aristona 645 dvd recoreder, maar wanneer ik op REC druk, bevriest het beeld, reset hij zich en gaat op standby.

    Ik heb nu 2 soorten dvd+RW gebruikt en een budget dvd+r die ik had liggen.

    Is dit een bekende kwaal ?
    Of moeten er echt persee philips dvd+r's in ?

    (gekocht bij webveilingen.nl (gerepareerde service retours)

  7. #57

    Standaard welk merk

    Ik gebruik zelf Nashua DVD+RW. Gekocht bij "de computerwinkel" (ik meen Paradigit). Ik heb nog niet anders gebruikt en ook nog geen enkel probleem gehad als hierboven beschreven.

    @Vivian : een mogelijkheid om een schijf te wissen zit er zeker wel op. Kan je zo niet uit mijn hoofd zeggen hoe het moet (zit op mijn werk), maar ik zou de handleiding er nog eens op naslaan.
    Als ik er aan toekom zal ik het nakijken
    Groeten,
    Herald

    "Life is like a box of chocolates : You never know what you're gonna get" - Forrest Gump

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •