Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 89 worden weergegeven.

Discussie: Wachowski Brothers

  1. #1

    Standaard Wachowski Brothers

    Wat vinden wij nu echt van de Wachowski Brothers?

    Ikzelf heb ze nog steeds erg hoog zitten en wacht met spanning af naar hun volgende "missie".
    Na The Matrix had ik zoiets van... WAUW... een nieuwe trilogie ala Star Wars... kunnen deze 2 in de voetsporen van van George Lucas komen?
    Echter... The Matrix-trilogie is, naar mijn mening, niet van het kaliber Star Wars... jammer... maar niets aan te doen...

    The Wachowski Brothers heb ik nog steeds hoog zitten... maar niet meer zo hoog als na The Matrix... maar wie weet... komt hier wel verandering in...
    Jake La Motta

  2. #2

    Standaard

    Ben ook wel benieuwd wat voor project ze nu aan het doen zijn. Matrix was prachtig, reloaded en revolutions al weer minder.

  3. #3
    Member
    Registratie datum
    Dec 2004
    Woonplaats
    Xinhua (provincie in Zuid-China)

    Standaard

    Schijnbaar gaan ze beginnen aan een nieuw project: 'V for Vendetta'.
    Check IMDb.

  4. #4

    Standaard

    Over de verhaal hebben mensen verschillende meningen over. Maar wat denken ze over de actie in twee en drie?
    Weet je, ze moeten gewoon met een vette popcorn actiefilm komen. Niet denken maar boem! Kan niemand gaan zeuren of het verhaal wel goed is, maar genieten van de actie in beeld, vooral de manier hoe de actie wordt gefilmd is subliem en de originaliteit ervan vind ik subliem. Voorbeeld:

    Twin wordt doorzichtig en gaat dwars door de auto en zit op z'n stoel alsof niets aan de hand is en zegt:
    Twin #1: We are getting aggravated.
    Twin #2: Yes, we are.

    Mooiste scene! 8)
    PC kapot of nieuw netwerk of bestaande netwerk uitbreiden of onderhouden:
    http://www.chab-it.nl/

  5. #5

    Standaard

    Als deze gasten besluiten om nooit meer een film te maken, dan heb ik er geen problemen mee. Ik hoop dat geen enkele filmmaatschappij zo dom is om deze gasten geld te geven om een film te maken.

  6. #6

    Standaard

    De gebroeders Wachowski hielpen met The Matrix Reloaded en The Matrix Revolutions vakkundig hun eigen veelbelovende franchise om zeep. Daarbij is hun constante weigering om enige toelichting op deze beslissing te geven behoorlijk irritant te worden (sinds HBO's First Look: The Matrix hebben we niet meer van ze gehoord - de gesprekken met hen in The Matrix Revisited komen uit hetzelfde interview).
    Bound was wel bijzonder goed, en The Matrix is ongetwijfeld een moderne klassieker. Maar voor mij geldt ook: als ze nooit meer een film maken heb ik daar geen problemen mee (mooi gezegd ).

    - Marc
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Als deze gasten besluiten om nooit meer een film te maken, dan heb ik er geen problemen mee. Ik hoop dat geen enkele filmmaatschappij zo dom is om deze gasten geld te geven om een film te maken.
    Als deze gast besluit om nooit meer dingen te posten die nergens op slaan, dan heb ik daar geen problemen mee.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door VdB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Als deze gasten besluiten om nooit meer een film te maken, dan heb ik er geen problemen mee. Ik hoop dat geen enkele filmmaatschappij zo dom is om deze gasten geld te geven om een film te maken.
    Als deze gast besluit om nooit meer dingen te posten die nergens op slaan, dan heb ik daar geen problemen mee.
    oh, krijgen we weer een fanboy

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door VdB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Als deze gasten besluiten om nooit meer een film te maken, dan heb ik er geen problemen mee. Ik hoop dat geen enkele filmmaatschappij zo dom is om deze gasten geld te geven om een film te maken.
    Als deze gast besluit om nooit meer dingen te posten die nergens op slaan, dan heb ik daar geen problemen mee.
    oh, krijgen we weer een fanboy
    Ben helemaal geen fanboy, maar om te zeggen dat deze gebroeders geen films meer mogen maken, dat slaat nergens op. Er zijn duizenden regisseurs die nooit zo'n goeie film zullen maken als the Matrix.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Raps
    De gebroeders Wachowski hielpen met The Matrix Reloaded en The Matrix Revolutions vakkundig hun eigen veelbelovende franchise om zeep. .....<knip>......Maar voor mij geldt ook: als ze nooit meer een film maken heb ik daar geen problemen mee .
    Mee eens, één matige film één goede film en twee hele slechte films is het enige wat ze gebracht hebben. Geen regisseurs waarvan ik uitkijk naar de volgende titel in ieder geval.


  11. #11

    Standaard

    BTW, IGN Filmforce meldt dat V for Vendetta geregisseerd gaat worden door James McTeigue.

    EDIT: Ah, in een eerder artikel staat dat de Wachowski's wel zouden gaan regisseren, maar dat ze nu enkel nog produceren samen met Joel Silver.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  12. #12

    Standaard

    Maakt mij niet echt veel uit of ze een nieuwe gaan maken of niet, ik zal er in ieder geval niet naar uit kijken, voor mij hadden ze het 10 minuten voor het einde van de 1e matrix al verpest.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door VdB
    Ben helemaal geen fanboy, maar om te zeggen dat deze gebroeders geen films meer mogen maken, dat slaat nergens op. Er zijn duizenden regisseurs die nooit zo'n goeie film zullen maken als the Matrix.
    Gaat meer om deel 2 en 3, dat is al door meerdere gezegd, en die denken er net zo over.


    En nu blijkt ook dat ze the matrix als concept gestolen hebben Tja, dan heb ik weinig vertrouwen in deze mannen. Dus als ze geen film meer maken lig ik er niet wakker van.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door VdB
    Ben helemaal geen fanboy, maar om te zeggen dat deze gebroeders geen films meer mogen maken, dat slaat nergens op. Er zijn duizenden regisseurs die nooit zo'n goeie film zullen maken als the Matrix.
    Gaat meer om deel 2 en 3, dat is al door meerdere gezegd, en die denken er net zo over.


    En nu blijkt ook dat ze the matrix als concept gestolen hebben Tja, dan heb ik weinig vertrouwen in deze mannen. Dus als ze geen film meer maken lig ik er niet wakker van.
    Kan best zijn dat jij er niet naar uitkijkt, maar zeggen dat geen enkele studio deze heren zou mogen financieren slaat nergens op. Willen of niet, deze heren hebben voor een revolutie gezorgd op gebied van digitale effects in films, alleen daarvoor verdienen ze al een beetje respect ook al vind je hun films maar niks. En the Matrix staat nog steeds op 35 in de IMdB top 100 allertijden, dus er zijn toch best veel mensen die hun films weten te waarderen. :P

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door VdB

    Kan best zijn dat jij er niet naar uitkijkt, maar zeggen dat geen enkele studio deze heren zou mogen financieren slaat nergens op. Willen of niet, deze heren hebben voor een revolutie gezorgd op gebied van digitale effects in films, alleen daarvoor verdienen ze al een beetje respect ook al vind je hun films maar niks. En the Matrix staat nog steeds op 35 in de IMdB top 100 allertijden, dus er zijn toch best veel mensen die hun films weten te waarderen. :P
    Goed lezen Heb het over alleen 2 en 3......................

    Heb deel 1 ook thuis, maar: as far as I'm concerned 2 and 3 were never made, simpel.

    En over de digitale effecten ben ik ook niet zeker. Er is veel gepikt van Asian Cinema. Bullettime is de enige waar men echt pioneerswerk heeft afgeleverd, maar de rest valt best mee.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door VdB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankGuthrie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door VdB
    Ben helemaal geen fanboy, maar om te zeggen dat deze gebroeders geen films meer mogen maken, dat slaat nergens op. Er zijn duizenden regisseurs die nooit zo'n goeie film zullen maken als the Matrix.
    Gaat meer om deel 2 en 3, dat is al door meerdere gezegd, en die denken er net zo over.


    En nu blijkt ook dat ze the matrix als concept gestolen hebben Tja, dan heb ik weinig vertrouwen in deze mannen. Dus als ze geen film meer maken lig ik er niet wakker van.
    Kan best zijn dat jij er niet naar uitkijkt, maar zeggen dat geen enkele studio deze heren zou mogen financieren slaat nergens op. Willen of niet, deze heren hebben voor een revolutie gezorgd op gebied van digitale effects in films, alleen daarvoor verdienen ze al een beetje respect ook al vind je hun films maar niks. En the Matrix staat nog steeds op 35 in de IMdB top 100 allertijden, dus er zijn toch best veel mensen die hun films weten te waarderen. :P
    dan zijn er dus duidelijk 34 films die NOG beter worden gewaardeerd.

    de enige twee films die goed zijn van de ze zijn op dit moment the matrix en volgens mij hebben ze ook iets te maken gehad met swordfish.

  17. #17

    Standaard

    Bound is wel een goede film. The matrix was ook nog wel aardig, maar daarna werd het alleen nog maar minder.
    "Don't get High on your own Supply"

  18. #18

    Standaard

    Ik lees hier toch vooral over het verhaal van de laatste 2 Matrix delen. (Persoonlijk heb ik ook daarvan erg genoten, maar dat laten we even buiten beschouwing)

    Maar "feit" is, dat ze als regisseurs hun vak goed verstaan. Ik bedoel, als zelfs Keanu Reeves redelijk overtuigt, kun je wel wat.

    Om even in te gaan op wat de heren momenteel doen; ze zijn een comic-uitgeverij begonnen: Burlyman Entertainment. Waarin de doelstelling (itt alle andere uitgeverijen helaas) niet winst is, maar leuke projecten maken. Een beetje zoals Image in het begin wilde doen.


  19. #19

    Standaard

    Dat heb je als een van je eerste films meteen als dé filmgebeurtenis van het millennium gebombardeerd wordt, dan is geen enkele nieuwe film meer goed genoeg.
    Nope, ik vrees dat deze 2 heren gedoemd zijn door Hollywood om nooit meer een big budget film te regisseren. De verwachtingen zijn gewoon veel te hoog.

  20. #20

    Standaard

    Wat veroordelend zijn de meesten hier, verschrikkelijk. Bound was in mijn ogen fantastisch en een voor Hollywood-begrippen zeer gedurfd concept en The Matrix is een modern classic. Dat de twee volgende delen in de trilogie minder zijn dan de eerste is niet zo verwonderlijk als het eerste deel ZO goed is. Reloaded en Revolutions zijn nog alleszins beter dan wat veel (gerenommeerde) Hollywood-producenten tegenwoordig produceren (The Day After Tmorrow, Van Helsing pfffff). Van mij mogen ze nog een hoop films maken en misschien is de druk voor de heren nu wel wat minder dan na The Matrix. Sommigen presteren onder druk beter dan anderen.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door VincentVega79
    Wat veroordelend zijn de meesten hier, verschrikkelijk. Bound was in mijn ogen fantastisch en een voor Hollywood-begrippen zeer gedurfd concept en The Matrix is een modern classic. Dat de twee volgende delen in de trilogie minder zijn dan de eerste is niet zo verwonderlijk als het eerste deel ZO goed is. Reloaded en Revolutions zijn nog alleszins beter dan wat veel (gerenommeerde) Hollywood-producenten tegenwoordig produceren (The Day After Tmorrow, Van Helsing pfffff). Van mij mogen ze nog een hoop films maken en misschien is de druk voor de heren nu wel wat minder dan na The Matrix. Sommigen presteren onder druk beter dan anderen.
    compleet met deze post eens

  22. #22

    Standaard

    Ik vind ook dat ze met Matrix reloaded en Matrix revolutions hun reputatie erg geschaad hebben. Hadden ze gewoon nooit moeten maken.
    Het klopt dat het 1e deel gewoon echt te goed was, briljante film, maar om dan 2 zo slechte opvolgers te maken............echt erg jammer.
    Bij The matrix reloaded viel ik echt in slaap in de bioscoop.......

  23. #23

    Standaard

    Of ze hebben zo'n diepzinnige film gemaakt dat niemand het begrijpt.

    Ik heb nu net wat extra materiaal zitten bekijken van de 10 DVD box maar de diepgang is echt enorm, en niet alleen met deel 1. Ik was ook overbluft door de eerste, maar de tweede en de derde mogen er ook zijn.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Ik vind ook dat ze met Matrix reloaded en Matrix revolutions hun reputatie erg geschaad hebben. Hadden ze gewoon nooit moeten maken.
    Het klopt dat het 1e deel gewoon echt te goed was, briljante film, maar om dan 2 zo slechte opvolgers te maken............echt erg jammer.
    Bij The matrix reloaded viel ik echt in slaap in de bioscoop.......
    viel je in slaap Vind deel 1 ook superieur aan de andere 2 delen... maar in slaap vallen? Nee................... dat niet..............
    Jake La Motta

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Maar "feit" is, dat ze als regisseurs hun vak goed verstaan

    Ik vind juist dat ze als regisseurs door de mand vielen toen ze een mega-budget kregen voor de twee vervolgfilms op The Matrix."


Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •