Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 89 worden weergegeven.

Discussie: Wachowski Brothers

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Je kunt het er lang of kort over hebben, de hele Matrix is geschreven als 1 verhaal. Het is waar dat deel 2 en 3 nooit gemaakt hadden hoeven worden om het verhaal af te maken, anders dan bij b.v. LOTR maar je moet toch inzien dat het als 1 verhaal is geschreven. Dit zijden de broeders ookal in Revisited.
    Je kunt het er lang of kort over hebben, maar ik geloof er niks van. Misschien hoopten ze na deel 1 dat ze nog meerdere delen konden schrijven, maar bepaalde zaken in deel 1 maken het gewoon niet geloofwaardig dat er tijdens het schrijven van dit deel al serieuze plannen waren voor een doorlopend verhaal in de vorm van 2 vervolgfilms -[spoiler:2f049f6148]waaronder het vermogen van Neo om te vliegen aan het einde van deel 1 en niet in de laatste plaats de feitelijke uitschakeling van de tegenstaander aan het einde van deel 1[/spoiler:2f049f6148].

    dit ben ik helemaal met je eens.
    zie mijn quote:

    vreemd genoeg hebben ze deel 1 wel zo geschreven dat je dat al als een open einde kunt beschouwen. met andere woorden: was deel 1 niet zo goed ontvangen hadden deel 2 en 3 zeker NIET het licht gezien. ze zijn wel erg voorzichtig tewerk gegaan en hebben ze zich enigzins ingedekt.
    anders hadden ze mijns inziens wel een einde a la lotr kunnen maken in deel 1, zodat het veel duidelijker wordt dat het een triligie was/is.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Je kunt het er lang of kort over hebben, de hele Matrix is geschreven als 1 verhaal. Het is waar dat deel 2 en 3 nooit gemaakt hadden hoeven worden om het verhaal af te maken, anders dan bij b.v. LOTR maar je moet toch inzien dat het als 1 verhaal is geschreven. Dit zijden de broeders ookal in Revisited.
    Je kunt het er lang of kort over hebben, maar ik geloof er niks van. Misschien hoopten ze na deel 1 dat ze nog meerdere delen konden schrijven, maar bepaalde zaken in deel 1 maken het gewoon niet geloofwaardig dat er tijdens het schrijven van dit deel al serieuze plannen waren voor een doorlopend verhaal in de vorm van 2 vervolgfilms -[spoiler:af3e70a055]waaronder het vermogen van Neo om te vliegen aan het einde van deel 1 en niet in de laatste plaats de feitelijke uitschakeling van de tegenstaander aan het einde van deel 1[/spoiler:af3e70a055]. Dat de makers anders beweren lijkt me niet meer dan een ordinaire marketing-truc.
    Voordat ze aan 1 begonnen hebben ze al gezegd dat het een trilogie is. En over dat open einde, dat heeft deel 3 ook dus...
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Je kunt het er lang of kort over hebben, de hele Matrix is geschreven als 1 verhaal. Het is waar dat deel 2 en 3 nooit gemaakt hadden hoeven worden om het verhaal af te maken, anders dan bij b.v. LOTR maar je moet toch inzien dat het als 1 verhaal is geschreven. Dit zijden de broeders ookal in Revisited.
    Je kunt het er lang of kort over hebben, maar ik geloof er niks van. Misschien hoopten ze na deel 1 dat ze nog meerdere delen konden schrijven, maar bepaalde zaken in deel 1 maken het gewoon niet geloofwaardig dat er tijdens het schrijven van dit deel al serieuze plannen waren voor een doorlopend verhaal in de vorm van 2 vervolgfilms -[spoiler:5c45053e23]waaronder het vermogen van Neo om te vliegen aan het einde van deel 1 en niet in de laatste plaats de feitelijke uitschakeling van de tegenstaander aan het einde van deel 1[/spoiler:5c45053e23]. Dat de makers anders beweren lijkt me niet meer dan een ordinaire marketing-truc.
    Voordat ze aan 1 begonnen hebben ze al gezegd dat het een trilogie is. En over dat open einde, dat heeft deel 3 ook dus...
    precies dat zei ik net ook al maar daar wordt niet op gereageerd :wink:

    volgens mij zeiden ze in dat interview nog zoiets van dat ze eerst bang waren dat ze geen filmmaatschapij zouden vinden die meteen accoord zou gaan met 3 films met zo'n totaal nieuw/nooit gedaan concept
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door verry
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Voordat ze aan 1 begonnen hebben ze al gezegd dat het een trilogie is. En over dat open einde, dat heeft deel 3 ook dus...
    precies dat zei ik net ook al maar daar wordt niet op gereageerd :wink:
    'Van plan zijn' of 'hopen' 3 films te maken is heel iets anders als 1 doorlopend verhaal schrijven. 'Van plan zijn' 3 films te maken kan ook zijn alvast 1 redelijk afgeronde film schrijven en wel zien waar het schip strand. Zo had ene George Lucas ooit de bedoeling een negendelige filmserie te maken, maar hij had nog bij lange na niet het verhaal voor deze negen delen.

    En wat mij betreft had deel 1 een open einde en deel 3 een slordig einde. (Voor diegenen die de 'Matrix-haters' weer eens intellectueel minderwaardig inschatten: Dit heeft niks met happy end of gebrek daaraan te maken ).
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Pryde
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel1974
    Anyway, ik geloof niet dat dit aan het te grote budget heeft gelegen. De dingen die veel geld hebben gekost, zoals de scene op de autobaan in deel 2, het gevecht tussen Neo en honderden Agent Smiths in deel 2 en het eindgevecht in deel 3 zien er hoe jet ook went of keert ontzettend mooi uit. Veel mooier en beter dan 90 % van al het andere dat in Hollywood gemaakt wordt.
    Ik moet wel zeggen, dat ik de scene op de autobaan best had willen missen... ziet er mooi uit hoor... absoluut... maar beetje loos...
    zeker niet willen missen.... voegt misschien niks toe, weet ik trouwens ook niet zeker, het is toch om in beeld te brengen hoe de jacht op de keymaker verloopt, dus voegt misschien toch wel wat toe! maar wel enorm VET
    Ik geef toe, dat het er VET uitzag... maar voor mij niet veel beter dan de scene in T-3... en als ik aan The Matrix denk... dan had ik het geld liever in een mooie scene into space (want de schepen in The Matrix zien er echt mooi uit) gestoken...
    Jake La Motta

  6. #56

    Standaard

    Ik ben wel degelijk benieuwd naar een nieuw project van de broertjes. Ik vond Matrix Reloaded geweldig, een goed, intrigerend verhaal en ook nog 's geweldig vorm gegeven. Revolutions vond ik dan ook een anti-climax, maar ik vermoed dat vooral Joel Silver daar een belangrijke rol in heeft gespeeld. Na de lauwe ontvangst van de psychologische complexiteit van Reloaded denk ik dat Silver de beslissende factor is geweest om van Revolutions een veel simpelere actiefilm te maken.

    Ik kan me voorstellen dat de Wachowski's een paar jaar pauze nemen, maar ik hoop dat ze weer terug komen.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrrick
    Ik kan me voorstellen dat de Wachowski's een paar jaar pauze nemen, maar ik hoop dat ze weer terug komen.
    Ik ook
    Jake La Motta

  8. #58

    Standaard

    Ik vond The Matrix schitterend.
    Ik beschouw Reloaded en Revolutions als een misstap in hun carrïere, maar wilt niet zeggen dat ze hebben afgedaan voor mij.

    Reloaded en Revolutions moet ik nog meerdere keren zien, misschien apprecieer ik het dan meer.
    Ik heb The Matrix al 6x gezien, en telkens vond ik de film beter en beter worden.

    Ik kijk zeker uit naar hun volgend project, wat het ook mag zijn.
    "For relaxing times... make it Suntory time." - Bob Harris

    The Collection

  9. #59

    Standaard

    Ik kwam ergens dit nieuwsberichtje tegen:

    Monday, October 4th 2004 ended a six-year dispute involving Sophia Stewart, the Wachowski Brothers, Joel Silver and Warner Brothers. Stewart's allegations, involving copyright infringement and racketeering, were received and acknowledged by the Central District of California, Judge Margaret Morrow residing.

    Stewart, a New Yorker who has resided in Salt Lake City for the past five years, will recover damages from the films, The Matrix I, II and III, as well as The Terminator and its sequels. She will soon receive one of the biggest payoffs in the history of Hollywood, as the gross receipts of both films and their sequels total over 2.5 billion dollars.

    Stewart filed her case in 1999, after viewing the Matrix, which she felt had been based on her manuscript, "The Third Eye," copyrighted in 1981. In the mid-eighties Stewart had submitted her manuscript to an ad placed by the Wachowski Brothers, requesting new sci-fi works.

    According to court documentation, an FBI investigation discovered that more than thirty minutes had been edited from the original film, in attempt to avoid penalties for copyright infringement. The investigation also stated that "credible witnesses employed at Warner Brothers came forward, claiming that the executives and lawyers had full knowledge that the work in question did not belong to the Wachowski Brothers." These witnesses claimed to have seen Stewart's original work and that it had been "often used during preparation of the motion pictures."
    The defendants tried, on several occasions, to have Stewart's case dismissed, without success.

    Stewart has confronted skepticism on all sides, much of which comes from Matrix fans, who are strangely loyal to the Wachowski Brothers. One on-line forum, entitled Matrix Explained has an entire section devoted to Stewart. Some who have researched her history and writings are open to her story. Others are suspicious and mocking. "It doesn't bother me," said Stewart in a phone interview last week, "I always knew what was true."

    Some fans, are unaware of the case or they question its legitimacy, due to the fact that it has received little to no media coverage. Though the case was not made public until October of 2003, Stewart has her own explanation, as quoted at daghettotymz.com:

    "The reason you have not seen any of this in the media is because Warner Brothers parent company is AOL-Time Warner... this GIANT owns 95 percent of the media... let me give you a clue as to what they own in the media business... New York Times papers/magazines, LA Times papers/magazines, People Magazine, CNN news, Extra, Celebrity Justice, Entertainment Tonight, HBO, New Line Cinema, Dreamworks, Newsweek, Village Roadshow... many, many more!... They are not going to report on themselves. They have been surpressing my case for years..."
    Het blijkt dus dat die Wachowski's gewoon ordinaire dieven zijn
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac
    Ik kwam ergens dit nieuwsberichtje tegen:

    Monday, October 4th 2004 ended a six-year dispute involving Sophia Stewart, the Wachowski Brothers, Joel Silver and Warner Brothers. Stewart's allegations, involving copyright infringement and racketeering, were received and acknowledged by the Central District of California, Judge Margaret Morrow residing.

    Stewart, a New Yorker who has resided in Salt Lake City for the past five years, will recover damages from the films, The Matrix I, II and III, as well as The Terminator and its sequels. She will soon receive one of the biggest payoffs in the history of Hollywood, as the gross receipts of both films and their sequels total over 2.5 billion dollars.

    Stewart filed her case in 1999, after viewing the Matrix, which she felt had been based on her manuscript, "The Third Eye," copyrighted in 1981. In the mid-eighties Stewart had submitted her manuscript to an ad placed by the Wachowski Brothers, requesting new sci-fi works.

    According to court documentation, an FBI investigation discovered that more than thirty minutes had been edited from the original film, in attempt to avoid penalties for copyright infringement. The investigation also stated that "credible witnesses employed at Warner Brothers came forward, claiming that the executives and lawyers had full knowledge that the work in question did not belong to the Wachowski Brothers." These witnesses claimed to have seen Stewart's original work and that it had been "often used during preparation of the motion pictures."
    The defendants tried, on several occasions, to have Stewart's case dismissed, without success.

    Stewart has confronted skepticism on all sides, much of which comes from Matrix fans, who are strangely loyal to the Wachowski Brothers. One on-line forum, entitled Matrix Explained has an entire section devoted to Stewart. Some who have researched her history and writings are open to her story. Others are suspicious and mocking. "It doesn't bother me," said Stewart in a phone interview last week, "I always knew what was true."

    Some fans, are unaware of the case or they question its legitimacy, due to the fact that it has received little to no media coverage. Though the case was not made public until October of 2003, Stewart has her own explanation, as quoted at daghettotymz.com:

    "The reason you have not seen any of this in the media is because Warner Brothers parent company is AOL-Time Warner... this GIANT owns 95 percent of the media... let me give you a clue as to what they own in the media business... New York Times papers/magazines, LA Times papers/magazines, People Magazine, CNN news, Extra, Celebrity Justice, Entertainment Tonight, HBO, New Line Cinema, Dreamworks, Newsweek, Village Roadshow... many, many more!... They are not going to report on themselves. They have been surpressing my case for years..."
    Het blijkt dus dat die Wachowski's gewoon ordinaire dieven zijn
    Dit vind ik schokkend... waar heb je dit precies vandaan, if I may ask...
    Jake La Motta

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Pryde
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac
    <knip>
    Dit vind ik schokkend... waar heb je dit precies vandaan, if I may ask...
    Dit komt uit deze site.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  12. #62

    Standaard

    en die 2 vervolgen waren toch 2 schitterende uitbreidingen op de visie die de 2 broers hadden zeg .. jemig. Vind je het gek dat die 2 films weinig met deel 1 te maken hadden, weinig toevoegden en ze het met onzinnig gelul over vragen waarom je die films gaat kijken goed proberen te praten ..

    wat een hufterige actie is dit, zeg. Ik had er wel eens wat over gelezen, maar had er nooit veel aandacht aan geschonken .. Hollywood zit vol met schandalen :P

  13. #63

    Standaard

    Ik wist dat Warner geen klein bedrijfje was, maar dat ze 95% van alle media in handen hebben in USA

    Is er al bekend hoeveel royalties de schrijver gaat ontvangen?
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Pryde
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac
    <knip>
    Dit vind ik schokkend... waar heb je dit precies vandaan, if I may ask...
    Dit komt uit deze site.
    Thanks
    Jake La Motta

  15. #65

    Standaard

    Ach ja alle lulverhaaltjes terzijde, ik vind de Wachowski-broertjes toch wel briljante filmmakers. Let maar op, ik weet zeker dat ze met een revanche terugkeren en alle zeikerds de mond snoeren. er gaan geruchten dat hun volgende project 'Dreamscape/Axis' word over andere dimensies en dat het de overtreffende trap van de Matrix-trilogie moet worden. en verder zweven er op internet nog een aantal oude Wachowski-scripts rond: 'Carnivore' en 'Plastic Man' wat ook erg goede scripts moeten zijn. En nu gaan ze uiteraard eerst 'V For Vendetta' produceren waar ik in ieder geval niet op kan wachten .
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Z-Man
    Ach ja alle lulverhaaltjes terzijde, ik vind de Wachowski-broertjes toch wel briljante filmmakers. Let maar op, ik weet zeker dat ze met een revanche terugkeren en alle zeikerds de mond snoeren. er gaan geruchten dat hun volgende project 'Dreamscape/Axis' word over andere dimensies en dat het de overtreffende trap van de Matrix-trilogie moet worden. en verder zweven er op internet nog een aantal oude Wachowski-scripts rond: 'Carnivore' en 'Plastic Man' wat ook erg goede scripts moeten zijn. En nu gaan ze uiteraard eerst 'V For Vendetta' produceren waar ik in ieder geval niet op kan wachten .
    Ik ben het met je eens hoor... maar ik schrik wel van berichten, dat The Brothers het hele MATRIX-idee gestolen zouden hebben... vind ik wel jammer.... desondanks blijft The Matrix bij mij op NR. 2 staan... op gepaste afstand achter Star Wars
    Jake La Motta

  17. #67

    Standaard

    Misschien ietswat offtopic :

    Larry Wachowski is now living as Lana



    THE Hollywood director responsible for the hit Matrix movies has ‘outed’ himself as a pink-haired transsexual called Lana.

    Larry Wachowski, 47, one of the most influential directors in Hollywood after Steven Spielberg, has been undergoing hormone therapy as part of his sex-change treatment for nearly a decade. In a trailer for his latest film, the £80 million production Cloud Atlas, Wachowski says in a soft and breathy voice: ‘Hi, I’m Lana.’ It is the first time ‘Larry’ has appeared publicly as ‘Lana’.

    The new film, which stars Tom Hanks and Halle Berry, is one of the most hotly anticipated of the year. It is based on British author David Mitchell’s hit book which features six interlocking stories beginning in the 1800s and progressing to the future. The cast includes Hugh Grant, Susan Sarandon and Jim Broadbent.

    At the height of Matrix mania, Wachowski left his wife for a dominatrix called Ilsa Strix.

    The Wachowskis are each reported to be worth more than £50 million.

    ''Cloud Atlas'' Trailer ''Director's Commentary'' : http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=T9wSVwbgMbE

    ''Cloud Atlas'' Extended Trailer : http://www.youtube.com/watch?v=hWnAqFyaQ5s&feature=player_embedded

    Bron : http://ohnotheydidnt.livejournal.com/70733139.html

  18. #68

    Standaard

    Da's niet echt nieuws. Het is al jaren een publiek geheim dat de beste man zich beter thuis voelde in het lichaam van een beste vrouw. De naam Lana wordt al een paar jaren regelmatig voor/door haar gebruikt.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  19. #69

    Standaard Larry Wachoswki The Matrix-regisseur geworden vrouw



    Larry Wachoswki, de regisseur van The Matrix, gaat door het leven als vrouw. De 47-jarige filmmaker begon jaren geleden al met het slikken van hormonen. Maandag verscheen Larry voor het eerst als Lana voor de camera. Aanleiding was promotie voor haar nieuwe film Cloud Atlas.

    Amerikaanse media speculeren al jaren over het privé-leven van de regisseur. In 2003 werd bekend dat Larry zich graag als vrouw verkleedde en zichzelf Lana noemde. Een paar jaar geleden hakte ze de knoop door en begon ze met de algehele transformatie tot vrouw.

    Wachoswki vormt samen met haar broer Andy Wachowski het succesvolle duo Wachowski Brothers. Samen schreven ze het script van The Matrix-trilogie. Hun nieuwe project Cloud Atlas belooft de nieuwe hit van het najaar te worden. In de film worden zes verhalen verteld die zich in een verschillende tijd en op verschillende plaatsen afspelen. Onder meer Tom Hanks en Halle Berry spelen een rol.

    bron: http://entertainment.nl.msn.com/the-...vrouw-geworden
    Laatst aangepast door De_Hollander : 01-08-2012 om 21:04

  20. #70

    Standaard

    't Is al triest genoeg dat er ineens binnen een paar minuten meerdere roddel-topics opduiken, maar twee keer over dezelfde regisseur(s) is al helemaal overdreven.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    't Is al triest genoeg dat er ineens binnen een paar minuten meerdere roddel-topics opduiken, maar twee keer over dezelfde regisseur(s) is al helemaal overdreven.
    Hoezo triest genoeg?? Dan kan je alle nieuws topics van regisseurs en acteurs wel roddel en triest noemen. http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=30669 daar zeggen ze toch niks speciaals over?? Dat is toch geen roddel.
    Dus wat is er dan overdreven? En wat er beweerd wordt op msn nieuws dat The Matrix-regisseur vrouw geworden is, zal toch wel waar zijn.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 01-08-2012 om 18:46

  22. #72

    Standaard

    Dit is toch al jaren bekend? Dat was geen kwestie van speculatie ... Verder acht ik deze zaken eerlijk gezegd niet topic-waardig.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    't Is al triest genoeg dat er ineens binnen een paar minuten meerdere roddel-topics opduiken, maar twee keer over dezelfde regisseur(s) is al helemaal overdreven.
    2 x over hetzelfde is misschien overdreven, maar je hoeft niet te reageren in die (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=86610) topic die ik geopend hebt.

    Als er acteurs of actrices zijn die het ineens heel slecht verloopt, of zijn verlopen, dan ben ik van mening dat we daar onze meningen over mogen hebben.

    Het betreft mensen die spelen of speelden in films of series, en in en op deze filmsite hebben we het over films en series.

    We hebben het hier over hun rollen enz, en als het met de acteurs & actrices dan slecht gaat, ben ik van mening dat we het daar ook over mogen hebben.

    We hebben het er over in de goede tijden, dan vind ik dat je het er ook over mag hebben in de slechte tijden.

    Iedereen mag zijn mening hebben daarover, maar je bent als bezoeker niet verplicht om je in die topic te mengen, als het je niet interesseert.

    Dan sla je als bezoeker de topic gewoon over, maar bestaansrecht mag ie zeker hebben.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 01-08-2012 om 19:35

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    2 x over hetzelfde is misschien overdreven, maar je hoeft niet te reageren in die (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=86610) topic die ik geopend hebt.

    Als er acteurs of actrices zijn die het ineens heel slecht verloopt, of zijn verlopen, dan ben ik van mening dat we daar onze meningen over mogen hebben.

    Het betreft mensen die spelen of speelden in films of series, en in en op deze filmsite hebben we het over films en series.

    We hebben het hier over hun rollen enz, en als het met de acteurs & actrices dan slecht gaat, ben ik van mening dat we het daar ook over mogen hebben.

    We hebben het er over in de goede tijden, dan vind ik dat je het ook mag hebben in de slechte tijden.

    Iedereen mag zijn mening hebben daarover, maar je bent als bezoeker niet verplicht om je in die topic te mengen, als het je niet interesseert.

    Dan sla je als bezoeker de topic gewoon over, maar bestaansrecht mag ie zeker hebben.
    Helemaal mee eens.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Blabla
    Zoals in dat andere topic ook al gezegd: Maak er dan een Roddel-topic van. Anders krijgen we straks ook aparte topics over acteurs en actrices die gescheiden zijn, acteurs en actrices die een relatie aangaan, acteurs en actrices die een kind hebben gekregen, acteurs en actrices die een buitenechtelijk kind hebben gekregen, acteurs en actrices die een nieuw optrekje hebben gekocht, acteurs en actrices die gepakt zijn voor te snel rijden, enz.

    Je kunt wel weer de standaard-riedel afsteken dat je niet hoeft te reageren, maar ten eerste vind ik het gewoon meer bij een roddel-blog passen dan bij blog dat zich op films en dvd's/blu ray's concentreert, ten tweede hebben we een off topic-draadje waarin je die meuk ook kunt gooien en ten derde, ook als het je niet interesseert, dan komt het alsnog telkens op de voorpagina bij de recente topics. Ik vind een wildgroei aan dit soort roddel-topics in dat opzicht storend.

    Dus omwille van het overzicht: maak er één groot roddel-topic van en plemp daarin al die onzin, want dat is het. Of geneer je je om in een topic onder die titel actief te zijn?

    En het soort topics al waarin we hierin even bezig zijn is al helemaal onzin. Er bestaat een subforum waarin per regisseur nieuws gepost kan worden. Hou het overzichtelijk en blijf bij die indeling i.p.v. voor elke scheet een nieuw topic aan te maken. Kwestie van aanpassen aan wat op dit forum gebruikelijk is. Of, zoals gezegd, dump dit soort RTL-Boulevard-achtige wetenswaardigheden in een centraal roddel-topic.
    Laatst aangepast door mark t : 01-08-2012 om 20:41 Reden: 'niet' toegevoegd
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •