De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: deep blue sea

  1. #1

    Standaard deep blue sea

    De dvd deep blue sea heeft gemiddeld 4,5 bolletje maar geen topper-predikaat. Ik denk dat dit destijds bij de recensie vergeten is?
    Niet dat het mij zoveel uitmaakt, maar het komt wel onvolledig over :wink:

  2. #2

    Standaard

    pffff.....naar huidige standaard is dat absoluut geen topper meer. Lekker laten zo


  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    pffff.....naar huidige standaard is dat absoluut geen topper meer. Lekker laten zo
    Precies

  4. #4

    Standaard

    Ik vind ook dat topper van 2 jaar geleden die nu geen topper meer zouden worden weggehaald moeten worden. Is alleen maar misleidend.

  5. #5

    Standaard

    onzin, je kan toch niet alle toppers van ongeveer twee jaar geleden met terugwerkende kracht het predikaat topper ontnemen omdat inmiddels de kwaliteit van de nieuwe dvd's zijn verbeterd. ( of het verschil daadwerkelijk zo groot is waag ik zeker te betwijfelen. )

    Hoezo misleidend, je ziet toch aan de datum wanneer een recensie is gemaakt.?? Je kan dan zelf de recensie in het tijdsbeeld plaatsten.

    Als ik een oudere titel tegenkom in de uitverkoopbak en ik zoek hier de recensie en ik zie topper, dan weet ik dat ik hem met een gerust hart kan aanschaffen. Gewoon de oude toppers laten staan dus.

    Ik weet niet of het al gedaan wordt , maar het is wel handig om bij verschijnen van een betere versie van een film dit ook te vermelden bij een eventuele oude recensie van de betreffende film.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •