Pagina 28 van 108 EersteEerste ... 182425262728293031323878 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 2691 worden weergegeven.
  1. #676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bono_Aloys
    Boondock Saints:
    Maandagavond besteld
    Dinsdag ochtend verzonden
    Vanochtend bezorgd..

    op Frankie & Johnny wacht ik nog wel..
    En vandaag was Frankie & Johnny er ook..
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  2. #677

    Standaard

    vandaag Shaun of the dead en Wayne's world binnen gekregen, nu alleen Natural Born Killers nog
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  3. #678

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SpaaiK
    Wtf, Belgen mogen geen gebruik maken van een voucher?
    Welke dan ? Want heb zelf wel succesvol gebruikt gemaakt van de 5 euro kortingsbon van autoweek.

  4. #679

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Annemie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SpaaiK
    Wtf, Belgen mogen geen gebruik maken van een voucher?
    Welke dan ? Want heb zelf wel succesvol gebruikt gemaakt van de 5 euro kortingsbon van autoweek.
    Die van autoweek ja, raar.

  5. #680

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SpaaiK
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Annemie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SpaaiK
    Wtf, Belgen mogen geen gebruik maken van een voucher?
    Welke dan ? Want heb zelf wel succesvol gebruikt gemaakt van de 5 euro kortingsbon van autoweek.
    Die van autoweek ja, raar.
    Die heb ik, dacht ik, 3 keer gebruikt en alles netjes ontvangen (waren dan geen gratis dvd's hoor). Mja pech

  6. #681

    Standaard

    vandaag mn bestellingen binnengekregen die op 19-08 verstuurd zijn
    FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST

  7. #682

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Annemie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SpaaiK
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Annemie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SpaaiK
    Wtf, Belgen mogen geen gebruik maken van een voucher?
    Welke dan ? Want heb zelf wel succesvol gebruikt gemaakt van de 5 euro kortingsbon van autoweek.
    Die van autoweek ja, raar.
    Die heb ik, dacht ik, 3 keer gebruikt en alles netjes ontvangen (waren dan geen gratis dvd's hoor). Mja pech
    Van mij was ook totaal geen gratis (West Ham season review 2005-2006) dus snap het niet, achja gewoon pech gehad waarschijnlijk

  8. #683

    Standaard

    Tussen 15 en 30 augustus besteld:

    24 s3
    24 s4
    Boondock Saints
    Live 8
    Las Vegas s2


    Het vervelende is dat alleen Boondock Saints en 24 s4 zijn aangekomen, terwijl die echt niet als eerste zijn verstuurd. Nu heeft CDWOW inmiddels een replacement voor Live 8 verstuurd, ik vind het ook zo lullig om over de andere twee te gaan zeuren. Ik wacht dus nog maar even..

  9. #684

    Standaard

    Bij mij zijn alle dvd's nu binnen. Heeft wel 2 weken geduurd, maar alles is dus boven water gekomen!

  10. #685

    Standaard

    Is er nog een bruikbare .US Voucher?
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  11. #686

    Standaard

    Heb net een dvd binnen gekregen waarvan 1 disc bekrast is. Nu kan ik deze wel ruilen maar weet iemand of je ook geld voor de verzending krijgt om de dvd naar hun terug te sturen?

  12. #687

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Heb net een dvd binnen gekregen waarvan 1 disc bekrast is. Nu kan ik deze wel ruilen maar weet iemand of je ook geld voor de verzending krijgt om de dvd naar hun terug te sturen?
    Retourbeleid
    CD WOW! ziet haar klanten graag altijd tevreden. Daarom kennen wij, naast uw automatische annuleringsrecht, een “totale tevredenheidsgarantie”. Dit betekent dat als u om enige reden ontevreden bent met uw aankoop, u deze alleen maar binnen 14 dagen in goede staat naar ons hoeft terug te sturen en wij storten het volledige aankoopbedrag terug, minus een nominaal bedrag van £1,50 voor transport, verzekering en opnieuw opslaan. We storten het volledige aankoopbedrag terug als de retour veroorzaakt wordt door fouten van onze kant of een defect product (zie hieronder). Ga hiervoor naar ons Customer Service Centre. Vermeld bij een retour de reden van retournering en verpak het product zorgvuldig. Stuur het vervolgens naar ons Engelstalige Customer Service Centre op onderstaand adres:
    Platium Trader & SafeTrader
    Keep on Rocking in the Free World!

  13. #688

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Heb net een dvd binnen gekregen waarvan 1 disc bekrast is. Nu kan ik deze wel ruilen maar weet iemand of je ook geld voor de verzending krijgt om de dvd naar hun terug te sturen?
    Je krijgt de verzendingskosten terug in de vorm van een voucher, zodat je de volgende bestelling bij CD Wow met korting aan kunt schaffen. Die voucher krijg je per email op het moment dat het geretourneerde artikel bij CD Wow binnen is.
    PS
    Sinds kort is het retouradres van CD Wow op Cyprus i.p.v. in de UK gevestigd.

    Zie: http://www2.cd-wow.nl/contact_form.p...=return_faulty

  14. #689

    Standaard

    had vorige week een game besteld en binnen vier dagen had ik hem binnen. Alles lijkt weer goed te gaan daar
    FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST

  15. #690

    Standaard

    Ja ikke ook hoor! Amelie binnen een paar dagen binnen en Groundhog Day ook!

  16. #691

    Standaard

    Ik wil eigenlijk met iDEAL betalen.... maar hoe krijg ik dat in hemelsnaam voor elkaar op cd-wow?
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  17. #692

    Standaard

    Vandaag voor de 1ste keer wat besteld en via iDEAL gelijk betaald.

    Echter ik heb nog steeds geen bevestigings mailtje of zo gehad.
    Ook geen mailtje om in te loggen.

    Ik kan nu mijn status niet bekijken en het geld is wel afgeschreven van mijn rekening

    Gaat het de 1se keer altijd zo? moet ik gewoon wat langer geduld hebben?
    I always tell the truth. Even when I lie.

  18. #693

    Standaard

    Komt wel goed, gewoon wat meer geduld hebben, het duurt soms wat langer... :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  19. #694

    Standaard

    Ik wacht wel af dan. Kan nog steeds niet inloggen om me status te bekijken. Kan dit ook enkele dagen duren voordat dit mogelijk is?
    I always tell the truth. Even when I lie.

  20. #695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    Vandaag voor de 1ste keer wat besteld en via iDEAL gelijk betaald.

    Echter ik heb nog steeds geen bevestigings mailtje of zo gehad.
    Ook geen mailtje om in te loggen.

    Ik kan nu mijn status niet bekijken en het geld is wel afgeschreven van mijn rekening

    Gaat het de 1se keer altijd zo? moet ik gewoon wat langer geduld hebben?
    Je hoeft niet in te loggen om wat te bestellen. Lijkt me dat je dus gewoon wat hebt besteld en betaald zonder in te loggen. Je kan dan de status van je bestellen dus niet nakijken. Als je over een paar dagen nog niks hebt gehoord, kan je voor de zekerheid even een mailtje sturen.

  21. #696

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    Vandaag voor de 1ste keer wat besteld en via iDEAL gelijk betaald.

    Echter ik heb nog steeds geen bevestigings mailtje of zo gehad.
    Ook geen mailtje om in te loggen.

    Ik kan nu mijn status niet bekijken en het geld is wel afgeschreven van mijn rekening

    Gaat het de 1se keer altijd zo? moet ik gewoon wat langer geduld hebben?
    Je hoeft niet in te loggen om wat te bestellen. Lijkt me dat je dus gewoon wat hebt besteld en betaald zonder in te loggen. Je kan dan de status van je bestellen dus niet nakijken. Als je over een paar dagen nog niks hebt gehoord, kan je voor de zekerheid even een mailtje sturen.

    Ik heb wel een account aangemaakt, maar ik krijg gewoon geen bevestigings mailtje. nu heb ik 4 dagen geleden 2 dvdtjes besteld en ook al betaald. Ondertussen zou ik toch wel al een bevestiging moeten hebben gekregen?? Of komt het vaker voor dat je pas enige tijd later een bevestiging krijgt? Erg vervelend is dat ik de status ervan nu niet kan nakijken.
    I always tell the truth. Even when I lie.

  22. #697

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    Ik heb wel een account aangemaakt, maar ik krijg gewoon geen bevestigings mailtje. nu heb ik 4 dagen geleden 2 dvdtjes besteld en ook al betaald. Ondertussen zou ik toch wel al een bevestiging moeten hebben gekregen?? Of komt het vaker voor dat je pas enige tijd later een bevestiging krijgt? Erg vervelend is dat ik de status ervan nu niet kan nakijken.
    Als je ook echt via je account wat hebt besteld, dan had je een bevestigingsmail moeten krijgen. Neem even contact op met cdwow (help@cd-wow.com), dan weet je wat er is gebeurd.

    Volgens mij hoor je het bevestigingsmailtje meteen na je bestelling te krijgen. Ik heb iig afgelopen dinsdag wat besteld en meteen de bevestigingsmail gekregen (rond dezelfde tijd als de bevestigingsmail van iDEAL). Donderdag weer een mailtje gekregen dat mijn bestelling onderweg is.

  23. #698

    Standaard

    Klopt het dat CD-WOW momenteel wat problemen met z'n site heeft? Hij is heel traag bij mij en als ik hem voor me heb dan staat er helemaal niets op.

  24. #699

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Klopt het dat CD-WOW momenteel wat problemen met z'n site heeft? Hij is heel traag bij mij en als ik hem voor me heb dan staat er helemaal niets op.
    Yup. Je kan ook nergens op klikken en zo.
    Je kan de prijzen niet eens zien
    FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST

  25. #700

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SLASH
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Klopt het dat CD-WOW momenteel wat problemen met z'n site heeft? Hij is heel traag bij mij en als ik hem voor me heb dan staat er helemaal niets op.
    Yup. Je kan ook nergens op klikken en zo.
    Je kan de prijzen niet eens zien
    Je kan helemaal níks meer zien! Geen prijzen, thumbs etc. Lichte paniek!
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

Pagina 28 van 108 EersteEerste ... 182425262728293031323878 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •