Pagina 96 van 108 EersteEerste ... 46869293949596979899100106 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.376 tot 2.400 van 2691 worden weergegeven.
  1. #2376

    Standaard

    Nog meer mensen een behoorlijke voucher ontvangen? Ik heb er een ontvangen twv 12 euro. Toch mooi meegenomen

    Wat wordt er eigenlijk met backorder bij je bestelstatus bedoeld?

  2. #2377

    Standaard

    > Nog meer mensen een behoorlijke voucher ontvangen?

    NEE

    > backorder

    niet leverbaar, krijg je thuisgestuurd zodra de leverancier geleverd heeft.

  3. #2378

  4. #2379

    Standaard

    Ik begin steeds meer te twijfelen aan cdwow.
    Bestel ik een nieuwe cd/blu-ray gaat alles goed. Echter bestel jeiets speciaals gaat het altijd mis!

    Een cd: niet ontvangen. opnieuw verzonden (netjes) wéér niet ontvangen.
    een blu-ray box besteld: krijg ik de dvd. Kan ik ;'m terugsturen (pakketpost).
    Nu ook weer: dvd van nightmare before christmas (volgens plaatje de versie met beeldje) besteld. Wat krijg ik? degewone 2-dvd (weliswaar met reliefhoes.)
    Ik heb de blu-ray box van Rome besteld. Staat in backorder. Ik houd mijn hart vast.

    Ze zijn wel altijd netjes e.d. met de mail beantwoorden, maar ik ontvang liever gewoon het correcte product...
    (ik was overigens zeer tevreden in het begin. Alles ging goed, tot ik de blu-ray box bestelde)...

    Iemand ook deze ervaringen?

  5. #2380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gandalf the funny Bekijk bericht
    Ik begin steeds meer te twijfelen aan cdwow.
    Bestel ik een nieuwe cd/blu-ray gaat alles goed. Echter bestel jeiets speciaals gaat het altijd mis!

    Een cd: niet ontvangen. opnieuw verzonden (netjes) wéér niet ontvangen.
    een blu-ray box besteld: krijg ik de dvd. Kan ik ;'m terugsturen (pakketpost).
    Nu ook weer: dvd van nightmare before christmas (volgens plaatje de versie met beeldje) besteld. Wat krijg ik? degewone 2-dvd (weliswaar met reliefhoes.)
    Ik heb de blu-ray box van Rome besteld. Staat in backorder. Ik houd mijn hart vast.

    Ze zijn wel altijd netjes e.d. met de mail beantwoorden, maar ik ontvang liever gewoon het correcte product...
    (ik was overigens zeer tevreden in het begin. Alles ging goed, tot ik de blu-ray box bestelde)...

    Iemand ook deze ervaringen?
    Ik wacht nog steeds op mijn George Michael DVD die vorige week al verzonden was

  6. #2381

    Standaard

    had een item besteld op de uk site van cdwow, prijs boven de import grens maar item komt vanuit Amerika met op label cdwow usa, op label ook retail prijs (die ver boven de prijs ligt die ik ervoor betaald heb) met als gevolg torenhoge import en tax heffing

    ben het daar natuurlijk niet mee eens, heb al 3 mails gestuurd maar nog geen reactie

    kan je ook evt de nl site aanschrijven of moet je dit bij de uk site aanvechten ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  7. #2382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gandalf the funny Bekijk bericht
    Ik begin steeds meer te twijfelen aan cdwow.
    Bestel ik een nieuwe cd/blu-ray gaat alles goed. Echter bestel jeiets speciaals gaat het altijd mis!

    Een cd: niet ontvangen. opnieuw verzonden (netjes) wéér niet ontvangen.
    een blu-ray box besteld: krijg ik de dvd. Kan ik ;'m terugsturen (pakketpost).
    Nu ook weer: dvd van nightmare before christmas (volgens plaatje de versie met beeldje) besteld. Wat krijg ik? degewone 2-dvd (weliswaar met reliefhoes.)
    Ik heb de blu-ray box van Rome besteld. Staat in backorder. Ik houd mijn hart vast.

    Ze zijn wel altijd netjes e.d. met de mail beantwoorden, maar ik ontvang liever gewoon het correcte product...
    (ik was overigens zeer tevreden in het begin. Alles ging goed, tot ik de blu-ray box bestelde)...

    Iemand ook deze ervaringen?
    Ja, in het verleden ooit getracht om een "special edition"-uitvoering te bestellen van een CD van Alicia Keys (een editie die bij ons niet verkrijgbaar was).

    Drie verschillende exemplaren hebben ze me toegezonden; het was nooit die uitvoering die ze voorstelden op hun site.
    Na het derde exemplaar heb ik geen moeite meer gedaan om opnieuw contact met hen op te nemen - ik zou die weer kunnen geretourneerd hebben, maar zo kan je bezig blijven...

  8. #2383

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MaartenLag Bekijk bericht
    Ik wacht nog steeds op mijn George Michael DVD die vorige week al verzonden was
    Ik heb hem gister 19-12 ontvangen, was verstuurd op 9-12.

  9. #2384

    Standaard

    heb mijn dvd op 27-11 besteld vandaag 21-12 nog niks ontvangen. Heb inmiddels al gemaild..nog nooit meegemaakt bij CDWOW. normaal binnen 5 dagen mijn dvds, heb er drie tegelijk besteld maar ze waren allemaal apart verzonden.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #2385

    Standaard

    Bij mij verzonden op 14 december, en ook nog steeds niets. Door weersomstandigheden? Pakketje Amazon was er in 3 dagen.

    Een vriend van me z'n pakketje is teruggevonden op straat (nabij parking) 5km van z'n woonplaats! Gelukkig in handen van eerlijk iemand gekomen.

    Helaas werken er heel wat rotte appels bij de Belgische Post. (M'n respect voor degenen die hun job wel serieus nemen zeker bij deze temperaturen)

    Klacht indien haalt niet veel uit bij Belgische Post.

  11. #2386

    Standaard

    Damn dat is echt vreemde shit, lijkt me sterk dat het hier zou gebeuren heb tot nu toe altijd *afkloppen* alles ontvangen..en nu duurt het ineens 21 dagen..en vandaag geen reactie gehad op mijn e-mail van afgelopen vrijdag. Zal morgen weer eens mailen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #2387

    Standaard

    Ik heb dit hier al eerder gezegd:
    december is de drukste maand voor de post, dus niet gek dat je pakjes er langer over doen!
    Als je hier moeite me hebt: geen online orders plaatsen eind november tot de kerst...

  13. #2388

    Standaard

    Een pakje versturen duurt echt geen maand hoor, zelfs niet met die drukte
    Echt bizar als ik eind november iets bestel, wat ik nu nog steeds niet in huis heb

    Ik heb particulier een pakje verstuurd afgelopen woensdag, dat was zaterdag gewoon binnen

  14. #2389

    Standaard

    Ik wacht ook al sinds 5 december op een bestelling van cdwow. 6 december zou deze zijn verzonden. Op de website verzekerden ze dat alles voor 13dec voor kerst in huis zou zijn. Afgelopen vrijdag gemailed met de vraag waar het blijft en geen reactie. Vandaag dus poging 2 met dezelfde vraag. Op de site zeggen ze bezorgtijd 8 tot 10 dagen echter we zijn nu 16 dagen verder. Te voet was ik nog sneller.

    Via welk bedrijf worden de pakketjes bezorgt?

  15. #2390

    Standaard

    Ik heb dit hier al eerder gezegd:
    december is de drukste maand voor de post, dus niet gek dat je pakjes er langer over doen!
    Als je hier moeite me hebt: geen online orders plaatsen eind november tot de kerst...
    Ik heb hem zelfs verzekerd laten versturen voor 50 cent extra, dus dan verwacht ik ook gewoon binnen de geleverde dagen.. Uiterst 21 dagen, dus ik zou nog effe 5 dagen wachten dat werd mij geadviseerd..dus ben het niet eens met je stelling.. Kerstkaarten worden nog sneller bezorgd en dan dvd pakjes niet?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #2391

    Standaard

    Gelukkig via paypal betaald, als ik morgen geen reactie heb, ga ik hem gewoon terugvorderen

  17. #2392

    Standaard

    Ik heb vandaag 1 van m'n bestelde artikelen ontvangen. Het cd-doosje is wel beschadigd. Andere 2 artikelen gelijktijgdig verzonden nog steeds niet.

  18. #2393

    Standaard

    Heb nog niks ontvangen na 24 dagen en nog geen reactie op mijn e-mails..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #2394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Heb nog niks ontvangen na 24 dagen en nog geen reactie op mijn e-mails..
    Kreeg net een reactie dat door de te grote drukte de bestellingen niet tijdig kunnen worden afgeleverd en dat je eventueel gratis mag retourneren. Vind het echt belachelijk dat het zolang moet duren.

  20. #2395

    Standaard

    die reactie kreeg ik ook, stamdaard mailtje

    Hoe kan ik iets retourneren wat ik nog steeds niet heb ?


    En dan moet je de factuur ook nog scannen ? Denken ze dat ik hier een scanapparaat heb ofzo.

    Wat een klantonvriendelijke tent zeg

  21. #2396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MaartenLag Bekijk bericht
    die reactie kreeg ik ook, stamdaard mailtje

    Hoe kan ik iets retourneren wat ik nog steeds niet heb ?


    En dan moet je de factuur ook nog scannen ? Denken ze dat ik hier een scanapparaat heb ofzo.

    Wat een klantonvriendelijke tent zeg
    Was wat je besteld had een losse cd/dvd of een box?

  22. #2397

  23. #2398

    Standaard

    Heb zo de indruk dat er bij mij gefoefeld is.

    CD zit volgens mij in vervangdoosje (vergeleken met exemplaar in winkel), waardoor artwork er gedeelte uitsteekt.

    Volgens mij is dit een cd die al door iemand anders is gebruikt en nadien teruggestuurd.

  24. #2399

    Standaard

    Standard reactie heb ik ook inmiddels binnen, heb daarop gereageerd dat mijn dvd verzonden is op de 27ste en dat het mij onlogisch lijkt dat het met de kerst drukte zou maken, en tot hoe lang ik nog moest wachten totdat er een nieuwe dvd verstuurd zou worden..en dat ik niets kan retouneren wat ik niet heb..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #2400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MaartenLag Bekijk bericht
    Een pakje versturen duurt echt geen maand hoor, zelfs niet met die drukte
    Echt bizar als ik eind november iets bestel, wat ik nu nog steeds niet in huis heb

    Ik heb particulier een pakje verstuurd afgelopen woensdag, dat was zaterdag gewoon binnen
    LOL! Maar dat gaat ook niet de EU uit dan he! Alles wat cd-wow verzendt, komt van buiten de EU, dat moet eerst langs de douane met allerlei paperwork en dan nog binnen Europa verzonden worden. Iedereen zou het nu toch moeten weten: als je iets bij cd-wow bestelt betekent dat: zeer lage prijzen (voor dvd en cd althans), maar wel veeeeeeel geduld hebben.

    Bedenk dat als je wat bestelt, het vaak 2 weken of langer duurt voordat ze het überhaupt gaan verzenden (hun info over verzenddatum in My Account is hoogst onbetrouwbaar, pas als je een mail krijgt dat het verzonden is, ligt het daadwerkelijk bij de post).

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nick1981 Bekijk bericht
    Kreeg net een reactie dat door de te grote drukte de bestellingen niet tijdig kunnen worden afgeleverd en dat je eventueel gratis mag retourneren.
    Daarmee bedoelen ze, dat als je iets als kerstcadeau hebt besteld, en het komt pas in januari aan, dat je het dan kunt terugsturen omdat het dan natuurlijk geen kerstcadeau kan zijn. Natuurlijk kun je niet iets retourneren wat je niet hebt.
    Laatst aangepast door Oakey : 26-12-2009 om 10:29
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

Pagina 96 van 108 EersteEerste ... 46869293949596979899100106 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •