Pagina 1 van 108 123451151101 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 2691 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard WOWHD (voorheen CDWOW)

    Ik weet het niet helemaal zeker maar volgens mij heb ik op dit forum een keer gelezen over betaling via bankoverschrijving bij cd-wow.net. Ik kan het niet terugvinden op de site van CDWOW.net. Kan iemand mij de juiste info geven? Ik heb nl. geen cc
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 06-06-2015 om 10:45

  2. #2
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V

    Heel erg bedankt.

    Nog ff een vraagje: stel dat je bestelling meer dan €22,- bedraagt en je moet BTW betalen. Hoeveel is dat dan, of hangt 't af van het bedrag?

  4. #4
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V

    Heel erg bedankt.

    Nog ff een vraagje: stel dat je bestelling meer dan €22,- bedraagt en je moet BTW betalen. Hoeveel is dat dan, of hangt 't af van het bedrag?
    Je hoeft bij CDWow géén BTW te betalen aangezien ze via Zweden versturen en dit en EU land is.


  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GJB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V

    Heel erg bedankt.

    Nog ff een vraagje: stel dat je bestelling meer dan €22,- bedraagt en je moet BTW betalen. Hoeveel is dat dan, of hangt 't af van het bedrag?
    Je hoeft bij CDWow géén BTW te betalen aangezien ze via Zweden versturen en dit en EU land is.
    Oké. In de thread waarnaar Jurgen V verwees stond dat ze vanuit Hong Kong verzonden... Maar over BTW hoef ik me nu dus geen zorgen te maken Bedankt.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Citaat Oorspronkelijk gepost door GJB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V

    Heel erg bedankt.

    Nog ff een vraagje: stel dat je bestelling meer dan €22,- bedraagt en je moet BTW betalen. Hoeveel is dat dan, of hangt 't af van het bedrag?
    Je hoeft bij CDWow géén BTW te betalen aangezien ze via Zweden versturen en dit en EU land is.
    Oké. In de thread waarnaar Jurgen V verwees stond dat ze vanuit Hong Kong verzonden... Maar over BTW hoef ik me nu dus geen zorgen te maken Bedankt.
    Alles wat daar staat is alweer een tijdje geleden. Je hoeft je in ieder geval voorlopig geen zorgen te maken om de douane.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    ff een aanvulling...ik merk dat cdwow de laatste tijd ook veel via een postbox in Luxemburg stuurt. Dit althans voor de wat grotere pakketten.

    Voor de douane maakt dit niet uit, want ook Luxemburg valt binnen de douanevrije zone van de EU!

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #9
    Junior Member
    Registratie datum
    Dec 2004
    Woonplaats
    Limburg, 7de beerput rechts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    ff een aanvulling...ik merk dat cdwow de laatste tijd ook veel via een postbox in Luxemburg stuurt. Dit althans voor de wat grotere pakketten.
    Dat klopt. Ik heb vorige maand vier titels bij cd-wow besteld (.net): 3 gewone DVDs en 1 box set (3 DVDs). De gewone DVDs kwamen uit Zweden, de box set uit Luxemburg.

  10. #10

    Standaard

    Heb net m'n eerste bestelling bij cdwow.net gedaan: de Onibaba Criterion. Ik ben echt benieuwd hoe het gaat verlopen. Ben zelf al een grote fan geworden van Play.com, maar de prijzen van cdwow.net zijn ook echt goed!
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  11. #11

    Standaard

    Ik heb geen creditcard dus zo kom ik bij cdwow terecht :wink:

  12. #12

    Standaard

    Als ik bij de zoekfunctie op cd-wow.net I, robot invoer vindt ie niks. Als ik I, robot invoer bij de zoekfunctie van cd-wow.com vindt ie de R2 en R3 ervan Weet iemand hoe dit komt?

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Als ik bij de zoekfunctie op cd-wow.net I, robot invoer vindt ie niks. Als ik I, robot invoer bij de zoekfunctie van cd-wow.com vindt ie de R2 en R3 ervan Weet iemand hoe dit komt?
    Moet je gewoon Robot invoeren, dan vind ie ze wel :wink:
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Als ik bij de zoekfunctie op cd-wow.net I, robot invoer vindt ie niks. Als ik I, robot invoer bij de zoekfunctie van cd-wow.com vindt ie de R2 en R3 ervan Weet iemand hoe dit komt?
    Moet je gewoon Robot invoeren, dan vind ie ze wel :wink:
    Ok bedankt haha :wink:

  15. #15

    Standaard

    Hmmm, I, robot is mooi goedkoop maar op Play.com staat dat er alleen Engelse ondertiteling for the hearing impaired opzit. Wat stelt dit precies voor? Ik heb nl. nog geen R2UK dvd en nog nooit een film in 't Engels gekeken maar mijn Engels is wel goed dus ik moet het maar een keer proberen :wink:

  16. #16

    Standaard

    Dat is ondertiteling voor doven en slechthorenden. Dus als er een deur opengaat en daar hoort geluid bij krijg je iets als [Door opens] te zien. En voor de rest gewoon normale ondertiteling.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Dat is ondertiteling voor doven en slechthorenden. Dus als er een deur opengaat en daar hoort geluid bij krijg je iets als [Door opens] te zien. En voor de rest gewoon normale ondertiteling.
    Is dat irritant voor ons dan of is het gewoon goed te volgen?

  18. #18

    Standaard

    Geluiden waar eigenlijk geen ondertiteling bij hoort leidt toch een beetje af, maar ik heb er totaal geen moeite mee. En anders kijk ik in principe zonder ondertiteling. Dat is in de meeste gevallen ook erg goed te volgen (zolang het volume hard genoeg staat ).
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  19. #19

    Standaard

    Ik denk dat ik I, Robot toch maar bij de MM haal, zag de 1-disc daar liggen voor €14nogwat. Ik denk dat ik American History X bij CD-WOW ga bestellen aangezien de R2NL versie bagger is en de R2UK niet :wink:

  20. #20

    Standaard

    Ik wil er geen nieuwe thread voor openen dus ik vraag het hier maar even.

    Op de site van cd-wow.net staat bij BoB: PACKAGED IN A SINGLE AMARAY CASE. NOT A DIGIPAK OR TIN BOX. Zie http://www9.cd-wow.net/detail_result...duct_code=5135
    Betekent dat dat je gewoon zes normale dvd doosjes krijgt met in elk doosje één dvd?

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Ik wil er geen nieuwe thread voor openen dus ik vraag het hier maar even.

    Op de site van cd-wow.net staat bij BoB: PACKAGED IN A SINGLE AMARAY CASE. NOT A DIGIPAK OR TIN BOX. Zie http://www9.cd-wow.net/detail_result...duct_code=5135
    Betekent dat dat je gewoon zes normale dvd doosjes krijgt met in elk doosje één dvd?
    Nee, het is één dikke amaray met daarin 6 dvd's (zeer lelijk als je het mij vraagt)
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Ik wil er geen nieuwe thread voor openen dus ik vraag het hier maar even.

    Op de site van cd-wow.net staat bij BoB: PACKAGED IN A SINGLE AMARAY CASE. NOT A DIGIPAK OR TIN BOX. Zie http://www9.cd-wow.net/detail_result...duct_code=5135
    Betekent dat dat je gewoon zes normale dvd doosjes krijgt met in elk doosje één dvd?
    Nee, het is één dikke amaray met daarin 6 dvd's (zeer lelijk als je het mij vraagt)
    Bedankt Martin.

    Hmmm, ik zit te twijfelen. Ik wil nog een keer BoB aanschaffen. Ik denk dat ik toch maar een keer de Tinnen editie ga halen want het verschil is met Free-ID bij FRS maar 9 euro en die Tin box lijkt mij toch wel erg mooi. Hier in Nijverdal bij de FRS lag de 5disc voor 39,99 en de 6disc voor 59,99 maar dat zal wel een foutje zijn want op internet staat de 6disc voor 49,99

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Ik wil er geen nieuwe thread voor openen dus ik vraag het hier maar even.

    Op de site van cd-wow.net staat bij BoB: PACKAGED IN A SINGLE AMARAY CASE. NOT A DIGIPAK OR TIN BOX. Zie http://www9.cd-wow.net/detail_result...duct_code=5135
    Betekent dat dat je gewoon zes normale dvd doosjes krijgt met in elk doosje één dvd?
    Nee, het is één dikke amaray met daarin 6 dvd's (zeer lelijk als je het mij vraagt)
    Bedankt Martin.

    Hmmm, ik zit te twijfelen. Ik wil nog een keer BoB aanschaffen. Ik denk dat ik toch maar een keer de Tinnen editie ga halen want het verschil is met Free-ID bij FRS maar 9 euro en die Tin box lijkt mij toch wel erg mooi. Hier in Nijverdal bij de FRS lag de 5disc voor 39,99 en de 6disc voor 59,99 maar dat zal wel een foutje zijn want op internet staat de 6disc voor 49,99
    Gewoon aangeven bij de kassa dat hij op hun site voor die prijs staat, dan scannen ze hem en kun je hem voor 49,99 meekrijgen.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Ik wil er geen nieuwe thread voor openen dus ik vraag het hier maar even.

    Op de site van cd-wow.net staat bij BoB: PACKAGED IN A SINGLE AMARAY CASE. NOT A DIGIPAK OR TIN BOX. Zie http://www9.cd-wow.net/detail_result...duct_code=5135
    Betekent dat dat je gewoon zes normale dvd doosjes krijgt met in elk doosje één dvd?
    Nee, het is één dikke amaray met daarin 6 dvd's (zeer lelijk als je het mij vraagt)
    Bedankt Martin.

    Hmmm, ik zit te twijfelen. Ik wil nog een keer BoB aanschaffen. Ik denk dat ik toch maar een keer de Tinnen editie ga halen want het verschil is met Free-ID bij FRS maar 9 euro en die Tin box lijkt mij toch wel erg mooi. Hier in Nijverdal bij de FRS lag de 5disc voor 39,99 en de 6disc voor 59,99 maar dat zal wel een foutje zijn want op internet staat de 6disc voor 49,99
    Gewoon aangeven bij de kassa dat hij op hun site voor die prijs staat, dan scannen ze hem en kun je hem voor 49,99 meekrijgen.
    Was ik ook al van plan, ga nl. niet 10 euro teveel betalen

  25. #25

    Standaard

    Ik zag usual suspects bij cdwow.net voor 10,99 EUR. en als ik die 1 euro korting eraf doe heb ik deze 2 disc voor 9,99 EUR. Maar nu heb ik nog nooit bij CDwow besteld. Dus ik wou graag weten hoe de levering is en hoe gaat als j een dvd retour moet doen enz. En of er geen extra kosten bij komen?

    alvast bedankt.

Pagina 1 van 108 123451151101 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •