Pagina 39 van 108 EersteEerste ... 293536373839404142434989 ... LaatsteLaatste
De resultaten 951 tot 975 van 2691 worden weergegeven.
  1. #951

    Standaard

    Eventueel is moneybookers ook een oplossing voor mensen zonder CC. Werkt ongeveer als paypal alleen naar mijn mening nog sneller (met dank aan ideal mogelijkheid).
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  2. #952

    Standaard

    Ik heb vanmiddag nog gewoon via iDeal betaald. Wel moet je tegenwoordig het onderste knopje aanklikken ipv die achter creditcards.

  3. #953
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Urnie Bekijk bericht
    Ik heb vanmiddag nog gewoon via iDeal betaald. Wel moet je tegenwoordig het onderste knopje aanklikken ipv die achter creditcards.
    CDWOW heeft deze optie inderdaad weer toegevoegd!


  4. #954

    Standaard

    Ah mooi, gelijk weer bestellen . Was al bang om nooit meer bij CD-WOW te kunnen bestellen met hun super prijzen...

  5. #955

    Standaard

    Twee weken geleden heb ik Little Miss Sunshine (Franse versie) op cd-wow.nl besteld. Ik heb wel een bevestigingsmailtje gekregen maar de bestelling staat niet in mijn ordergeschiedenis. Dat cd-wow.nl niet alle orders laat zien, ben ik wel gewend. Maar ook op cd-wow.com staat Little Miss Sunshine er niet bij. Meer mensen die hier last van hebben?

    Het is ook alweer 2 weken geleden dat ik deze dvd heb besteld, dus ik begin het idee te krijgen dat er iets mis is gegaan.

  6. #956

    Standaard

    Ik heb ook zoiets. King Kong 3disc besteld. Betaald via overboeking, maar kan de order nergens terug vinden. En heb dus ook nog niks ontvangen.

    Misschien dat dit te maken heeft met het aanpassen van de betaalmogelijkheden?
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  7. #957

    Standaard

    Zoiets is bij mij ook wel eens gebeurd, wel afgeschreven maar niet in het orderoverzicht. Dan moet je gewoon even mailen en dat melden, dan krijg je een mail terug waarin ze zeggen het handmatig te regelen omdat ze niks doorkregen van bibit.

  8. #958

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Zoiets is bij mij ook wel eens gebeurd, wel afgeschreven maar niet in het orderoverzicht. Dan moet je gewoon even mailen en dat melden, dan krijg je een mail terug waarin ze zeggen het handmatig te regelen omdat ze niks doorkregen van bibit.
    Bedankt nog. Ik heb de 10e een mailtje gestuurd en ze hebben het inderdaad handmatig geregeld. Vervolgens staat de bestelling nu alweer 2 weken op Pending Despatch en is de dvd nu in totaal al een maand in bestelling... Dit gebeurt me de laatste tijd steeds vaker bij cd-wow.

  9. #959

    Standaard

    ligt het aan mij of kan ik m'n order lijst niet bekijken? op .nl laat het zoals gewoon tot aan november vorig jaar zien, en .com stuurt me naar het menuutje van de ingelogde gebruiker... erg raar...


  10. #960

    Standaard

    Werkt inderdaad niet, maar wel op cdwow.net. Erg irritant.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  11. #961

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    ligt het aan mij of kan ik m'n order lijst niet bekijken? op .nl laat het zoals gewoon tot aan november vorig jaar zien, en .com stuurt me naar het menuutje van de ingelogde gebruiker... erg raar...
    Ligt niet aan jou.
    Heb zelf een aantal dagen geleden iets besteld, en ik keek alke dag of het al verzonden was aangezien het wat lang duurde... Gisteren keek ik weer en kon ik geen enkele order meer terug halen, dus of het nu verzonden is?

  12. #962

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V Bekijk bericht
    Werkt inderdaad niet, maar wel op cdwow.net. Erg irritant.
    danku daar werkt het indd wel


  13. #963

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V Bekijk bericht
    Werkt inderdaad niet, maar wel op cdwow.net. Erg irritant.
    Ah oke, mooi. Ik kon mijn lijstje ook niet oproepen via .nl. Op .net zie ik alles tot in detail. Zelfs met notities van info-mails die ik aan hun heb verstuurd.

    Maar in principe hoef je niet dat lijstje op te roepen om te zien of iets verstuurd is toch? Tenminste ik krijg daar een e-mailnotificatie voor.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  14. #964

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee Bekijk bericht
    Ah oke, mooi. Ik kon mijn lijstje ook niet oproepen via .nl. Op .net zie ik alles tot in detail. Zelfs met notities van info-mails die ik aan hun heb verstuurd.

    Maar in principe hoef je niet dat lijstje op te roepen om te zien of iets verstuurd is toch? Tenminste ik krijg daar een e-mailnotificatie voor.
    mja, die mailtjes komen erg laat.. ik heb Withnail and I DVD al sinds 28 april binnen van cd-wow, maar nog steeds geen mailtje ontvangen dat ie verstuurd is :P


  15. #965

    Standaard

    Iemand enig idee of The Spongebob Squarepants Movie de versie is met de kartonnen sleeve?

  16. #966

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Farley Bekijk bericht
    Iemand enig idee of The Spongebob Squarepants Movie de versie is met de kartonnen sleeve?



    Dat weet ik en dat is helaas niet zo.

  17. #967

    Standaard

    Da's dan verrekte jammer, bedankt voor je antwoord.

    Minpunt aan CD Wow is dat nooit duidelijk een afbeelding wordt getoond van hetgene je thuis gestuurd gaat krijgen...

  18. #968

    Standaard

    Even een vraagje: Werkt CD WOW! in het algemeen goed of niet? (Betrouwbaar? Snelle/lange levering?)

    Misschien een domme vraag, maar ik ben altijd een beetje sceptisch t.o.v. internetwinkels die ik niet goed ken

  19. #969

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1der Bekijk bericht
    Even een vraagje: Werkt CD WOW! in het algemeen goed of niet? (Betrouwbaar? Snelle/lange levering?)

    Misschien een domme vraag, maar ik ben altijd een beetje sceptisch t.o.v. internetwinkels die ik niet goed ken
    Ik heb er nu al wel een aantal keer besteld en heb er nog nooit problemen mee gehad. Goede levering en geen verzendkosten.

  20. #970

    Standaard

    heb er al tig keer wat besteld, en altijd nog goed gegaan mijn favo internetwinkel


  21. #971

  22. #972

    Standaard

    Weet iemand misschien of child's play 2 bij cd-wow Nederlandse ondertiteling heeft?

    Het gaat om dit product: http://www7.cd-wow.nl/detail_results...uct_code=92297

  23. #973

    Standaard

    vrijwel zeker van wel.. DVDProfiler en Amazon.co.uk geeft beide aan dat deze NL ondertiteling heeft..


  24. #974

    Standaard

    Dank je voor de info en de andere sites die je gaf. Kan ik eindelijk mijn child's play delen compleet maken.

  25. #975

    Standaard

    Iemand enig idee of the Regio 3 2DVD versie van The Departed met een kartonnen sleeve is?
    En dezelfde vraag voor de R2 Da Vinci Code SE.

Pagina 39 van 108 EersteEerste ... 293536373839404142434989 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •