Pagina 81 van 108 EersteEerste ... 317177787980818283848591 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.001 tot 2.025 van 2691 worden weergegeven.
  1. #2001

    Standaard

    Al zijn ze niet erg snel, toch ben ik over hun klantenservice wel tevreden, ik krijg binnen enkele uren al antwoord.
    Ik bestel er al enige jaren, ze zijn goedkoop (maar voor cd's duurder dan www.music-wow.com) en voor blu ray alleen soms interessant met box acties en zo.
    En ze zouden eens wat serieuzer moeten zijn met vermelden van de regio en de ondertitels!

  2. #2002

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carparzo Bekijk bericht
    moet even iets van me afschrijven, want ze bakken er niks van daar bij CDwow (was al bekend)

    Zo en nu afwachten op de emails terug zullen wel weer standaard emails worden als ze tenminste beantwoorden want kan gerust dat ze de boze emails niet beantwoorden
    nou gisteren nog wat heen er weer gemaild en toch een paar keer antwoordt gekregen dat ik 21 dagen moet wachten voordat vervanging verstuurt wordt. Weer beantwoord met dat dit hier NVT is. en dat ze goed moeten lezen wat er eronder al heen en weer is verstuurt. Was het gisteren zo zat dat ik weer 'n antwoord kreeg wat ik al tig keer eerder had gehad.

    mijn antwoord
    hello,

    ARE YOU THAT STUPID??? or is my english so bad??

    hope to hear from you soon.


    p.s. wanna know why this respond please read (if you can read if not please call somebody who can) ALL the previous emails and you'll hopefully understand my response. and that i already had all those STUPID answers. and give me a GOOd answer
    vandaag kreeg ik een antwoordl van de Michelle | Supervisor - Customer Services

    met wederom het antwoord dat ik 21 dagen moet wachten voordat er een replacment over mijn replacment van seizoen 2 wordt verstuurt .

    Nou nog 1 poging gewaagd om de situatie uit te leggen in simpele vorm dat ik replacent binnen heb maar vekeerd is. en dat de goede die ze opnieuw willen sturen echt te verkeerde is. zie net dat ze die geannuleerd hebben TOCH IETS DOORGEKOMEN maar nieuwe "goede seizoen" staat niet in de order lijst

    en mocht de supervisor het nu toch niet snappen. Mail ik over 1 week maar dat de replacment nog niet is binnen gekomen, want dat is toch het enige wat ze kunnen antwoorden. en dan hopen dat ik wel seizoen 2 binnen krijg en niet weer seizoen 1.
    en anders Seizoen 1 houden en verkopen en daarvan maar seizoen 2 bij bol.com ofzo bestellen

    of vinden jullie dat ik maar moet blijven proberen totdat ze het snappen???

    BTW antwoord terug bij CD wow is inderdaad Snel daarop geen klachten
    Alleen als ze het emailverkeer dat er is geweest maar eens nou zouden lezen. zou een heleboel schillen

  3. #2003

    Standaard

    Van mijn bestelling van 18 november heb ik vandaag (inmiddels gister, 3 december) de eerste DVD ontvangen. Het e-mailtje dat het verzonden was kreeg ik op 20 november binnen. Nu is het nog wachten op de tweede DVD die ik op dezelfde datum heb besteld. Daar heb ik nog geen "dispatch" mail over ontvangen.

  4. #2004

    Standaard

    Mijn laatste CD bestelling heb ik op 25 september via mail bevestigd gekregen dat hij was verzonden. Het heeft 2 maanden en 5 e-mailtjes gekost, maar ik heb 'm eindelijk binnen. Toch vreemd, hiervoor heb ik zeer regelmatig bij CD-wow besteld en nooit problemen ondervonden. Alles werd snel geleverd.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  5. #2005

    Standaard

    Een bestelling geannuleerd dezelfde dag nog werd het bedrag teruggeboekt. Klasse.

  6. #2006

    Standaard

    Vandaag een mailtje gekregen dat de tweede DVD (die ik op 18 november besteld had) is verzonden. Bij de eerste DVD duurde het 13 dagen na dat dispatch-mailtje voordat ik 'm binnen had. Ik wacht dus geduldig twee weekjes voordat deze binnenkomt. Tot zover ben ik niet ontevreden.

  7. #2007

    Standaard

    Tropic Thunder verstuurd! 21 november besteld. Toen was ie al uit, daarna was de release ineens naar 18 december verzet. ach.

  8. #2008

    Standaard

    mmm, op 11/12 2 titels verzonden (Lost BR en Godfather box BR) en vorige week alleen de Godfather box binnen gekregen; hoop dat Lost niet "Lost" is...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  9. #2009

    Standaard

    Ik zit ook op 2 boxen te wachten die11/12 verzonden zijn en nog niet binnen

  10. #2010

    Standaard

    Ook bij mij moet nog een CD binnen komen die 11/12 verstuurd is ...

  11. #2011

    Standaard

    Dat is dus het risico als je bestellingen doet in december, de drukste maand voor de post.
    Wacht zelf ook al een tijdje op 2 Amazon zendingen, maar wacht rustig af.
    Als ik rond oud en nieuw nog niets beinnen heb, meld ik ze zoek!

  12. #2012

    Standaard

    Bestelling Blu Ray van BoB:

    Dear Raymond Gelmers,
    Dank voor uw bestelling bij CD WOW!
    Wij schrijven u dit naar aanleiding van uw bestelling nummer #449850897 voor BAND OF BROTHERS (BLU RAY) (Produkt Code 3846144)
    Wij hebben een lichte vertraging gehad van onze leverancier en wij wachten op de bevestiging van de datum wanneer het artikel weer voorradig is voor levering.
    Zodra wij het artikel weer in voorraad hebben op deze datum zullen wij het u meteen toesturen en u een email verzenden om dit te bevestigen.
    Wanneer wij u dit per email hebben bevestigd zal het artikel binnen 7 tot 10 werkdagen afgeleverd worden.




    Zal dus wel niet geleverd gaan worden, uitstel = meestal afstel.
    35 euro was ook wel een erg mooi prijsje
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  13. #2013

    Standaard

    Afgelopen maanden redelijk wat besteld (34) bij CD-Wow. Wat bevindingen.

    De levertijd van 7 dagen wordt volgens mij alleen gehaald als de verzending vanuit Europa is. Bij R4 en R1 dvd's duurt het bijna altijd langer (tot 14 dagen). Op een R1 bestelling heb ik 35/36 dagen moeten wachten (douaneproblemen) en een R4 kwam na 37 dagen binnen (nadat er al een replacement was toegezegd).

    Verzending kan ook nog eens op zich laten wachten (tot 14 dagen). Email-berichten met delay lijken vrij willekeurig. Soms krijg ik die na enkele dagen en wordt de bestelling toch nog binnen een week verstuurd. Soms wacht ik twee weken en krijg ik geen bericht over delay.

    Communicatie gaat altijd snel en via standaardmailtjes. Pas 21 dagen na verzending wordt er uitgezocht of er iets mis is gegaan. Indien er geen oorzaak voor een vertraging is, wordt er een replacement in je orderlijst gezet.

    Bij annulering meestal geld terug binnen een week.

    Het valt me op de site overigens op dat de prijzen per dag nogal kunnen verschillen. Als er een actie is (2 euro korting gedurende enkele uren) willen enkele prijzen ook nog eens extra dalen.

    De site is echt verschrikkelijk beperkt qua informatie. En de informatie die er staat is vaak ook nog fout of tegenstrijdig (2-dsic special met 1 disc). De cover lijkt meestal wel te kloppen.

    Na een eerste aarzeling ben ik nu toch wel tevreden met CD-Wow. Op 3 dvd's (delay) na zijn al mijn bestellingen binnen of onderweg.

  14. #2014

    Standaard

    De lange verzendtijd lijkt niet echt specifiek voor CD-Wow te zijn. Play heeft er ook last van. Lijkt me eerder een Royal Air Mail probleem. Ik moet soms wel 20-30 dagen wachten voor de bestelling op de mat valt. Bestellingen uit Amerika zijn er tegenwoordig meestal binnen 8 (!) dagen al. T'is al een tijdje bagger met post uit de UK eigenlijk...
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  15. #2015

    Standaard

    Er is volgens mij ook wat veranderd in het verzendsysteem van cdwow. Voorheen werd alles vanaf 1 adres in Zweden verzonden, waarmee ook de EU-heffing omzeild werd. Nu heb ik laatst een Australische editie van een CD besteld bij cdwow.nl, en die werd ook daadwerkelijk uit Australië verzonden (en die er bijna een maand over heeft gedaan). Betekent dus ook dat er heffingen op kunnen komen
    Laatst aangepast door Oakey : 26-12-2008 om 16:13
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  16. #2016

    Standaard

    Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met cdwow. Tot nu. Ik wacht nog steeds op een game die op 27/11 verzonden is en één die op 5/12 verzonden is. Vreemd genoeg heb ik in de tussentijd wel binnen 5 dagen een andere bestelling ontvangen. Heb een mail gestuurd maar tot op heden nog geen reactie.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  17. #2017

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met cdwow. Tot nu. Ik wacht nog steeds op een game die op 27/11 verzonden is en één die op 5/12 verzonden is. Vreemd genoeg heb ik in de tussentijd wel binnen 5 dagen een andere bestelling ontvangen. Heb een mail gestuurd maar tot op heden nog geen reactie.
    ik heb precies hetzelfde probleem, ik heb twee games besteld en ze zijn 2 december verzonden,maar helaas mocht ik nog steeds niets ontvangen,heb meerdere mails gestuurd maar ze worden niet beantwoordt.

  18. #2018

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jasmin1 Bekijk bericht
    ik heb precies hetzelfde probleem, ik heb twee games besteld en ze zijn 2 december verzonden,maar helaas mocht ik nog steeds niets ontvangen,heb meerdere mails gestuurd maar ze worden niet beantwoordt.
    Ik had na 2 weken een mail gestuurd, maar kreeg netjes terug dat ze pas na 21 dagen na verzending van het product kunnen uitzoeken waar het gebleven is. Ik heb dan ook meteen toen die termijn verstreken is, weer een e-mail gestuurd, maar daar ik heb nog geen antwoord op...
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  19. #2019

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Er is volgens mij ook wat veranderd in het verzendsysteem van cdwow. Voorheen werd alles vanaf 1 adres in Zweden verzonden, waarmee ook de EU-heffing omzeild werd. Nu heb ik laatst een Australische editie van een CD besteld bij cdwow.nl, en die werd ook daadwerkelijk uit Australië verzonden (en die er bijna een maand over heeft gedaan). Betekent dus ook dat er heffingen op kunnen komen
    dit is reden voor grote zorg, cdwow was altijd veilig voor douane problemen

    iemand al douane problemen gehad met cdwow bestelling ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  20. #2020

    Standaard

    Om te beginnen. Ik heb geen enkele ervaring met cd-wow.
    Maar ze hadden eenn actie waar je 2 Euro korting op kreeg. Dus ik heb 2 Blu-ray's (afkomstig uit Australië) besteld. Beide schijven zijn op 15 december verstuurd.
    Betekent dat ik de BR's rond 15 januari mag gaan verwachten?

  21. #2021

  22. #2022

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Er is volgens mij ook wat veranderd in het verzendsysteem van cdwow. Voorheen werd alles vanaf 1 adres in Zweden verzonden, waarmee ook de EU-heffing omzeild werd. Nu heb ik laatst een Australische editie van een CD besteld bij cdwow.nl, en die werd ook daadwerkelijk uit Australië verzonden (en die er bijna een maand over heeft gedaan). Betekent dus ook dat er heffingen op kunnen komen
    Ik krijg tegenwoordig mijn pakketjes uit zwitserland !?

  23. #2023

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Duijmski Bekijk bericht
    Ook bij mij moet nog een CD binnen komen die 11/12 verstuurd is ...
    Net voor kerst eindelijk binnen gekomen

  24. #2024

    Standaard

    grr, wacht al heel lang op mijn BoB blu ray box
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #2025

    Standaard

    Ik ook, hij zat dus vandaag weer niet bij de post. 18december verzonden.
    Aantal blu-ray's in bezit: 132

Pagina 81 van 108 EersteEerste ... 317177787980818283848591 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •