Pagina 64 van 108 EersteEerste ... 145460616263646566676874 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.576 tot 1.600 van 2691 worden weergegeven.
  1. #1576

    Standaard

    ze zouden CoD4 voor de PS3 opnieuw sturen aangezien die nog steeds niet is aangekomen, sinds 30-12-2007 staat ie al op "Pending Despatch".................en de 1e die nooit is aangekomen stond van 1-12-2007 tot 17-12-2007 op "Pending Despatch"..........zucht als het nu weer zo lang duurt bestel ik em wel voor een paar euro meer ergens anders
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  2. #1577

    Standaard

    Een paar euros maar? Probleem is dat ze de goedkoopste zijn en in principe redelijk vlot leveren, maar door de kerstdrukte en het grote succes van hun actie, zeker als ik zie dat sommigen hier de hele collectie bond films hebben besteld. Zij zien denk ik op een gegeven moment ook wel dat er veel james bonds de deur uitgaan, terwijl het geldbedrag dat ze daarvoor per titel verwachten minstens 4-5 euro lager ligt, terwijl de prijs al maar 7 euro was.

    Gelukkig storten ze altijd snel geld terug als ze eenmaal die annulerings e-mail gestuurd hebben.
    Have you ever wondered if there was more to life, other than being really, really, ridiculously good looking?
    Startrader I am! l Mijn Collectie

  3. #1578

    Standaard

    Hebben ze bij cd-wow ook de mogelijkheid om voor bestelling te kijken of iets in stock is? Ik heb geen zin om een maand ergens op te wachten want ik heb nu ook al iets vanaf 25 december op pending staan.

  4. #1579

    Standaard

    Hieronder het antwoord op hun reactie en orderleveringprobleem.

    I'm afraid that we are currently experiencing a few technical
    difficulties in our system at the moment and are unable to assist you at
    this time although please rest assured that our IT department is working
    intently in order to rectify the problems as quickly as possible.

    Therefore, please could I ask you kindly to contact us again with your
    query in 12 hours time as we will then be able to assist.

    Please accept our sincere apologies for any inconvenience caused by this
    and thank you for your co-operation and understanding.

  5. #1580

    Standaard

    Mooi, ik zie dat mijn order van 31 december ook verstuurd is...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  6. #1581

    Standaard

    Ook al mijn orders zijn verstuurd... 't Is dat die prijzen daar gewoon niet te kloppen zijn, anders had ik m'n bestellingen wel ergens anders gedaan...

  7. #1582

    Standaard

    Goed om te lezen dat alles (of het meeste) gewoon weer verzonden is. Hopelijk gaan ze niet straks weer de prijzen verhogen, want ik wil ook nog wel wat dingen bestellen.

  8. #1583

    Standaard

    3 Van mijn 5 openstaande orders zijn nu verzonden.

  9. #1584

    Standaard

    Random testje; 2 orders verzonden! Als ik straks tijd heb zal ik de andere 19 ff checken! *schaam*
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #1585

    Standaard

    mijn 2 orders van 31 december ook vandaag verzonden!!!

  11. #1586

    Standaard

    Ja ja, eindelijk zijn mijn 50+ orders op een paar na verzonden. In ieder geval alle James Bond en Criterion zijn de deur uit.

  12. #1587

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    Ja ja, eindelijk zijn mijn 50+ orders op een paar na verzonden.
    Same here!
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  13. #1588

    Standaard

    Doet bij jullie de site www.dvdscout.net het nog? Ik kan niet meer via die site kijken wat er de laatste 48 uur bij CDwow is toegevoegd als aanbieding.

    Is nl. een erg handige site (mocht 'ie het doen)

  14. #1589

    Standaard

    Nee er is een fout in de programmatuur opgetreden. Misschien door een verandering op de website van CD WOW! zelf.

  15. #1590

    Standaard

    Kreeg net onderstaande melding na gebruik van een voucher en link op cd-wow.us. Wellicht gaan ze het toch nog ooit begrijpen...

    Hi, I'm afraid we have had to cancel and refund your order for the following reason. As the voucher redemption on this order does not adhere to the 'Promotional, Discounts and Voucher redemption' section of our Terms and Conditions, your order has been cancelled. To view our Terms and Conditions, please follow the link below: http://www4.cd-wow.com/tac.php To ensure any future orders are not cancelled, please ensure that you read and adhere to our Terms and Conditions. CD WOW!Customers Serviceshttp://www.cd-wow.com

  16. #1591

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefanovic Bekijk bericht
    Kreeg net onderstaande melding na gebruik van een voucher en link op cd-wow.us. Wellicht gaan ze het toch nog ooit begrijpen...

    Hi, I'm afraid we have had to cancel and refund your order for the following reason. As the voucher redemption on this order does not adhere to the 'Promotional, Discounts and Voucher redemption' section of our Terms and Conditions, your order has been cancelled. To view our Terms and Conditions, please follow the link below: http://www4.cd-wow.com/tac.php To ensure any future orders are not cancelled, please ensure that you read and adhere to our Terms and Conditions. CD WOW!Customers Serviceshttp://www.cd-wow.com
    Bij mij hebben ze helaas het licht ook gezien, maar gelukkig pas na 2 dvd's van James Bond die ze wel accepteerden.
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  17. #1592

    Standaard

    + 20 mailtjes dat alle Bonds verstuurd zijn

    - 2 nwe bestellingen met link en voucher geannuleerd...

    ach, ben blij dat cdwow weer alles op orde heeft!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #1593

    Standaard

    Had een vraagje, op de site van CD-WOW, bij meer info over de film.
    Als er bij kenmerken van de film helemaal niet op staat of er wel ondertitelingen zijn, betekend dat dan dat de dvd geen ondertiteling heeft.


    Four **** Trader & SafeTrader


  19. #1594

    Standaard

    ik heb 9 James Bonds binnengekregen voor 2.99 p.st.
    Maar ik heb ze ook via cdwow.nl besteld. Wellicht scheelt dat?

  20. #1595

    Standaard

    Mijn order van 4 december is verder uitgesteld naar 18 januari

  21. #1596

    Standaard

    Thank you for contacting us and sorry for the delay in dispatching your
    order.

    Unfortunately, we have experienced a delay in receiving "Region 2 -
    Transformers - S.C.E. Steelbook (2DVD, Deutsche Version)" from our suppliers
    and are awaiting confirmation of when the item will be available for
    dispatch.

    As soon as we have this information, we will let you know by an email.

    Once again, sorry for the inconvenience caused to you by this delay, and
    thank you very much for your patience - it is sincerely appreciated.

    If you require any further assistance at this time then please do not
    hesitate to get back to me.
    :sad: nog even afwachten dus...
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  22. #1597

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefanovic Bekijk bericht
    Kreeg net onderstaande melding na gebruik van een voucher en link op cd-wow.us. Wellicht gaan ze het toch nog ooit begrijpen...

    Hi, I'm afraid we have had to cancel and refund your order for the following reason. As the voucher redemption on this order does not adhere to the 'Promotional, Discounts and Voucher redemption' section of our Terms and Conditions, your order has been cancelled. To view our Terms and Conditions, please follow the link below: http://www4.cd-wow.com/tac.php To ensure any future orders are not cancelled, please ensure that you read and adhere to our Terms and Conditions. CD WOW!Customers Serviceshttp://www.cd-wow.com
    De 2 dollarlinks werken wel, dus dat wordt dan voorlopig 2 dollar korting in plaats van 4, valt mee te leven!

  23. #1598

    Standaard

    Mijn 2 bestellingen die zogenaamd gisteren zouden zijn verstuurd volgens het statusoverzicht op hun site, heb ik vandaag al binnen. Dat bestelstatusoverzicht wordt steeds onbetrouwbaarder, nu weet je helemaal niet meer waar je aan toe bent.

  24. #1599

    Standaard

    Same here... Sopranos-boxen lagen vandaag allemaal al op de deurmat. Op zich ben ik daar heel blij mee, maar er is geen touw aan vast te knopen op de site op deze manier...

  25. #1600

    Standaard

    De 8e 3 orders verzonden en vandaag binnen. Ze zijn inderdaad of supersnel of dat orderoverzicht klopt niks van.

Pagina 64 van 108 EersteEerste ... 145460616263646566676874 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •