Pagina 107 van 107 EersteEerste ... 75797103104105106107
De resultaten 2.651 tot 2.663 van 2663 worden weergegeven.

Standaard

Ik kon jaren niet meer bestellen bij WOWHD. Afgelopen maand lukte het wel. Op 21 maart is er een bestelling verzonden. Ik was echter zo "stom" om vier titels in 1x te bestellen ipv 4 losse titels. Dus volgens mij is er nu pakkans van douane. Anmyway....21 maart verzonden, nog niets binnen.

Hoelang deed jouw bestelling er over Coen?

Het vervelende is....jaren geleden kwam een bestelling niet aan en kreeg ik een refund maar mocht ik daar niet meer bestellen want ik zat in een "risicogebied".
    Het is te hopen dat ik nu niet weer moet aankloppen over een verloren zending. Dan wordt ik weer gebanned zonder ook maar iets ontvangen te hebben.

Standaard

Ik heb er gisteren een UHD besteld (Rogue One), ben benieuwd wanneer die wordt verzonden. Heb gekozen voor Priority Shipping, dus ben benieuwd. Nog geen verzendbevestiging gekregen. Gezien het plaatje is het de US versie.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik kon jaren niet meer bestellen bij WOWHD. Afgelopen maand lukte het wel. Op 21 maart is er een bestelling verzonden. Ik was echter zo "stom" om vier titels in 1x te bestellen ipv 4 losse titels. Dus volgens mij is er nu pakkans van douane. Anmyway....21 maart verzonden, nog niets binnen.

Hoelang deed jouw bestelling er over Coen?

Het vervelende is....jaren geleden kwam een bestelling niet aan en kreeg ik een refund maar mocht ik daar niet meer bestellen want ik zat in een "risicogebied".
    Het is te hopen dat ik nu niet weer moet aankloppen over een verloren zending. Dan wordt ik weer gebanned zonder ook maar iets ontvangen te hebben.
    bijna 4 weken mel, Corona perikelen.

Wel alles los besteld, vanwege gratis verzending.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Haha, dat was altijd al zo bij jou met de Criterion sale Coen .
    haha ja klopt, met B&N
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

Standaard

Yesss vandaag kwam mijn pakje binnen. 21 maart verzonden en 24 april binnen. En gelukkig geen douanekosten.

Standaard

Heb nog 7 pakketjes van midden-maart/begin-april die ik verwacht van WOWHD, BFE & eBay US die allemaal gebruik maken van USPS... Nog geen enkele toegekomen, ik begin te denken dat al mijn pakketjes op 1 van die boten zit die USPS naar Europa heeft gestuurd.

Standaard

Ik had er laatst nog een single bd besteld en die was er na twee weken. Sneller dan een pakketje dus.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Heb nog 7 pakketjes van midden-maart/begin-april die ik verwacht van WOWHD, BFE & eBay US die allemaal gebruik maken van USPS... Nog geen enkele toegekomen, ik begin te denken dat al mijn pakketjes op 1 van die boten zit die USPS naar Europa heeft gestuurd.
    Ik moest laatst 4 weken wachten.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik moest laatst 4 weken wachten.
    Ik zit aan 8 weken voor mijn oudste pakketje... Ik heb er hoop in dat alles nog wel zal toekomen maar de vraag is wanneer.

Standaard

29-05 besteld en 30-05 verzonden.
    Fraggle blu-ray set.
    Vandaag 11-06 in huis. Valt me niet tegen na alle bovenstaande berichten.
    Ze kunnen het nog wel dus
    Send a maniac to catch a maniac...

Standaard

Mmm nu duurt het wel lang voordat iets verzonden wordt. Bij mijn vorige bestellingen, werd het een dag later verzonden. Nu iets besteld op 23 juni en nog geen verzendbevestiging ontvangen. Meer mensen die langer moeten wachten voordat iets wordt verzonden?

Standaard

Wat een %$#% webwinkel is het toch. Mn bestelling van de 23e is verdwenen uit mijn bestellinglijst. Zonder reden. Hij is ook verdwenen op mijn creditcardoverzicht. Het item is gewoon in stock. Nou, ik heb er welgeteld 2x iets kunnen bestellen. Waarom communiceren ze niet gewoon wat het probleem is? Heel vermoeiend.

Standaard

Je hebt ook geen mazzel bij ze. Ik heb gelukkig nog niet van zulke problemen bij ze gehad...even afkloppen
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

Ben ik in de picture?

Pagina 107 van 107 EersteEerste ... 75797103104105106107

Instellingen bij het plaatsen van berichten