Pagina 101 van 108 EersteEerste ... 5191979899100101102103104105 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.501 tot 2.525 van 2691 worden weergegeven.
  1. #2501

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Dat snap ik allemaal wel, maar het feit dat bijna op dezelfde dag bekend wordt gemaakt dat ze failliesement hebben aangevraagd én zijn verkocht aan een nieuwe eigenaar komt op mij nogal vreemd over...
    Een doorstart heet dat toch? De koper heeft voor een appel en een ei een bedrijf en een deel van de werknemers kan misschien zijn baan houden. Eis van de koper is dan wel dat eerst het bedrijf eerst failliet wordt verklaard om het schuldenvrij te kunnen overnemen. Vandaar de timing (is dus geen 'toeval').

  2. #2502

    Standaard

    Mijn punt is dat zoiets normaal niet binnen 1 dag geregeld is. Daar gaat normaal een redelijke periode over heen. Dat is hier niet het geval, vandaar dat ik het raar vindt.
    Of het bedrijf dat het nu heeft overgenomen was al in onderhandeling om het over te nemen. Maar dan nog, dan lijkt het me logischer om dat er gelijk bij te vermelden. Iets in de trant van: "we gaan into administration maar maak je geen zorgen: we zijn in onderhandeling over een overname." Dat lijkt me veel logischer.
    Maar goed, ik koop er toch al lang niet meer dus ach...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #2503

    Standaard

    Ondanks de overname blijkt cd-wow nog steeds betrouwbaar. Heb er de dvd-box Vison van Michael Jackson besteld en heb hem net binnen (ongeveer na een week). Netjes verpakt in bubble-folie en een kartonnen box voor 14,95 incl. porto.

  4. #2504

    Standaard

    Heb voor het eerst sinds de overname weer eens wat bij cdwow besteld (laatste keer was in juni zag ik in het order overzicht). Een cd, gisteren besteld, vandaag verzonden.

  5. #2505

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Ondanks de overname blijkt cd-wow nog steeds betrouwbaar. Heb er de dvd-box Vison van Michael Jackson besteld en heb hem net binnen (ongeveer na een week). Netjes verpakt in bubble-folie en een kartonnen box voor 14,95 incl. porto.
    2 muziek-DVD's van Sony Music/Entertainment die ik bij CDWOW gekocht heb, zijn in nog geen jaar onafspeelbaar geworden, met verkleuringen rond binnenring en buitenrand. Betrof nieuwe releases (George Michael en Beyonce). Klagen geen zin: men beroept zich op 60dgn termijn voor klachten (maar toen nog geen probleem), en Sony klantenservice geeft ook niet thuis vooralsnog. Dus wees gewaarschuwd met 'bodem'prijzen voor Sony muziekDVD's bij CDWOW.

    Hun CD's komen soms uit Maleisie, Hong Kong, Zuid-Amerika, maar hier heb ik geen problemen mee.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  6. #2506

    Standaard

    Probleem opgelost, bericht kan verwijderd worden.
    Laatst aangepast door batmaster : 31-01-2011 om 15:05

  7. #2507

    Standaard

    Wacht nu al weer ruim 3 weken op een door CDWOW op 28/3 verzonden cd.
    Mijn voorlaatste bestelling deed er ook bijna 3 weken over, terwijl men adverteert met 4-10 werkdagen.
    Heeft iemand ook recente ervaring met deze lange wachttijden?

  8. #2508

    Standaard

    Om eerlijk te zijn niet, altijd binnen 2 weken binnen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #2509

    Standaard

    ALLEEN VANDAAG GELDIG BIJ CDWOW.NL


  10. #2510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Om eerlijk te zijn niet, altijd binnen 2 weken binnen.
    Het wisselt bij mij. Had laatst 2 cd's los besteld, één was er al binnen een week. De andere - die wel snel verzonden werd - kwam pas na bijna 4 weken.

    Ik bestel er overigens niet meer zoveel aangezien hun prijzen niet echt concurrerend meer zijn.

  11. #2511

    Standaard

    Had er al een tijd niet meer besteld maar heb nu sinds kort ook ervaring met erg lange levertijden. Mijn bestellingen die verzonden zijn op 21 en 24 juni zijn nog steeds niet binnen...

    En daarnaast krijg ik vandaag pas over een titel die ik op die 24e bestelde dit te horen: "We have experienced a delay in receiving this product... " tja dat had ik ook wel door aangezien hij nog steeds niet was verzonden...

  12. #2512

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Had er al een tijd niet meer besteld maar heb nu sinds kort ook ervaring met erg lange levertijden. Mijn bestellingen die verzonden zijn op 21 en 24 juni zijn nog steeds niet binnen...

    En daarnaast krijg ik vandaag pas over een titel die ik op die 24e bestelde dit te horen: "We have experienced a delay in receiving this product... " tja dat had ik ook wel door aangezien hij nog steeds niet was verzonden...
    zelfde probleem hier: veel bestelde titels al weken in backorder terwijl ze nog gewoon op de site staan
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  13. #2513

    Standaard

    Wel weer een pluspuntje is dat ze net al reageerde op een mailtje die ik eerder vandaag stuurde. Moest nog maar even geduld hebben, hij wist zeker dat ik een dezer dagen mijn bestelling zou mogen ontvangen. Hoe hij zo zeker kan zijn van zijn zaak is mij een groot raadsel maar goed...

  14. #2514

    Standaard

    Kan wel eens 4 weken duren bij WOW tegenwoordig voordat ie binnenkomt!

  15. #2515

    Standaard

    Ook bij mij zeer wisselende levertijden. Bestelling verzonden op 9 juni. Nog steeds niet binnen. Andere bestelling verzonden op 25 juni, was binnen 10 dagen binnen.

  16. #2516

    Standaard

    blijft toch een vage toko; ging tijdje goed maar de laatste tijd regelmatig bestellingen niet in stock en vervolgens niet meer leverbaar.... b.v. Hawaii Five-0 - The First Season (Blu-ray) 2 weken geleden besteld, vanochtend mailtje :

    " Bij onze leveranciers is vertraging opgelopen en wij wachten op de bevestiging van de datum waarop het artikel weer geleverd kan worden "

    lekker weer....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  17. #2517

    Standaard

    hebben hun naam veranderd naar WOW HD (?); hopen dat ze nu sneller zullen leveren, van laatste 8 bestellingen staan er 7 op backorder
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  18. #2518

    Standaard

    Hallo,

    Ik heb een vraag: ik selecteer altijd de transportverzekering (is €1,00 volgens mij) wanneer ik bestellingen plaats op CDWOW / WOWHD. Maar dit is een keuze, dus geen verplichting.

    Wat houd het in als ik dit niet selecteer? Loop ik dan het risico dat mijn spullen niet aankomen op eigen risico? Of wat?

  19. #2519

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Hallo,

    Ik heb een vraag: ik selecteer altijd de transportverzekering (is €1,00 volgens mij) wanneer ik bestellingen plaats op CDWOW / WOWHD. Maar dit is een keuze, dus geen verplichting.

    Wat houd het in als ik dit niet selecteer? Loop ik dan het risico dat mijn spullen niet aankomen op eigen risico? Of wat?
    Nee hoor, ook zonder verzekering refund, opnieuw verzending etc.
    In principe hebben ze opk gewoon leverplicht. OP hun website staat ook dat het voor je eigen gemoedsrust is, maar hoofdreden is extra inkomsten voor hunzelf denk ik zo.

  20. #2520

    Standaard

    Zijn er douane kosten via WOWHD als ik boven de 23 euro bestel?

    PS: Titel aanpassing naar WOWHD?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #2521

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Zijn er douane kosten via WOWHD als ik boven de 23 euro bestel?

    PS: Titel aanpassing naar WOWHD?
    Jazeker.

  22. #2522

    Standaard

    Hoe groot is de douane kans bij deze winkel?

  23. #2523

  24. #2524

    Standaard

    Ik moest 1 keer douane kosten lappen, toen ik een blu-ray box besteld had. Je kan volgens mij de kosten wel terugclaimen van Wowhd. Tenminste, dit kon nog toen het Cdwow was.

    Artikelen worden altijd separaat verstuurd is mijn ervaring, maar bij de douane willen ze de pakketjes nog wel eens verzamelen, en betaal je dus over de totaalkosten van die pakketjes.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  25. #2525

    Standaard

    Eerste bestelling met 5 dagen in huis en dan vanuit Hong Kong!!

Pagina 101 van 108 EersteEerste ... 5191979899100101102103104105 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •