Pagina 102 van 108 EersteEerste ... 252929899100101102103104105106 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.526 tot 2.550 van 2691 worden weergegeven.
  1. #2526

    Standaard

    Prachtige collectie,betaalbare dvd's en Blu-rays. De duur van levertijden staan goed vermeld (vandaar geen verzendkosten) en tot nu toe zeer postieve ervaringen.Voordeel dat je gewoon met je Bank kan betalen. Ja voor importjes op het juiste adres!

  2. #2527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door koopjesjager Bekijk bericht
    Prachtige collectie,betaalbare dvd's en Blu-rays. De duur van levertijden staan goed vermeld (vandaar geen verzendkosten) en tot nu toe zeer postieve ervaringen.Voordeel dat je gewoon met je Bank kan betalen. Ja voor importjes op het juiste adres!
    Let op: CDWOW verzendt vanuit Hong Kong. Bestellingen van boven de 22 euro kunnen dan nog wel eens duur uitvallen.

  3. #2528

    Standaard

    Oh? Heb je dat al eens gehad? Douanekosten bij CDWOW/WOWHD?

  4. #2529

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Thorndyke Bekijk bericht
    Oh? Heb je dat al eens gehad? Douanekosten bij CDWOW/WOWHD?
    Ik niet, want mijn bestellingen bleven daar altijd ruim onder. En de laatste tijd heb ik daar niets meer besteld. Maar Hong Kong ligt volgens mij niet in de EU (tenminste vanochtend was dat nog steeds het geval) en dus val je onder de douanebepalingen voor producten uit niet-EU landen. Het kan dus zijn - als je pech hebt - dat je bij bestellingen boven die 22 euro moet bijbetalen.

  5. #2530

    Standaard

    Wil iets bestellen maar kost net 23 euro..:s

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #2531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Wil iets bestellen maar kost net 23 euro..:s
    Jee dat is balen, wordt het een gok voor de risico of ....?

  7. #2532

    Standaard

    Jazeker al douanekosten gehad bij cdwow!

  8. #2533

    Standaard

    Hoe zit het met de verzending en douane kosten?

    Ik heb daar harry potter wizards collection besteld voor 175.
    James bond complete voor 90
    En universal monsters voor 40.

    Ze moeten dus allemaal nog uitkomen. Hoe lang gaat het ongeveer duren voordat ik ze heb nadat ze uitgekomen zijn? En wat zou de extra kosten hierbij zijn? Of zal het toch beter zijn om ze te annuleren en bij amazon te halen?

  9. #2534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Hoe zit het met de verzending en douane kosten?

    Ik heb daar harry potter wizards collection besteld voor 175.
    James bond complete voor 90
    En universal monsters voor 40.

    Ze moeten dus allemaal nog uitkomen. Hoe lang gaat het ongeveer duren voordat ik ze heb nadat ze uitgekomen zijn? En wat zou de extra kosten hierbij zijn? Of zal het toch beter zijn om ze te annuleren en bij amazon te halen?
    moet zeggen dat ze een beetje vaag hierover zijn:

    quote:

    Waarom moet ik invoerkosten betalen?

    A: WOW HD maakt gebruik van een koeriersservice waarbij al deze kosten vooraf door ons zijn betaald. In zeldzame gevallen kan het gebeuren dat jij douanekosten of invoerheffingen moet betalen op het moment dat je bestelling in het land van bestemming arriveert. Als ontvanger ben jij verantwoordelijk voor alle invoerheffingen, douanekosten en lokale belastingen die in het land van bestemming van kracht zijn; betaling is noodzakelijk om je bestelling vrij te laten geven door de douane. Douaneregelgeving verschilt sterk per land. Voor vragen hierover, raden we je aan contact op te nemen met je lokale douanekantoor.


    dus ze hebben de kosten al betaald maar toch kan het voorkomen dat je moet bijbetalen, geen idee wat de "zeldzame gevallen" kunnen zijn...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  10. #2535

    Standaard

    Naja, ik lees en hoor wel dat je douane kosten moet betalen. Maar ik wil deze dingen ook zo snel mogelijk in mn handen. En niet dagen op zitten wachten.

  11. #2536

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Naja, ik lees en hoor wel dat je douane kosten moet betalen. Maar ik wil deze dingen ook zo snel mogelijk in mn handen. En niet dagen op zitten wachten.
    Dagen wachten zul je.
    Is bij iedere webshop zo.
    Bij Amazon zou je nog voor expres service o.i.d. kunnen kiezen, heb je het binnen 1 of 2 werkdagen binnen. Kost wel extra

  12. #2537

    Standaard

    Via amazon.co.uk heb je het meestal binnen 3-7 dagen in huis met de gratis levering. Hoe lang moet je ongeveer wachten dan bij wowhd?

  13. #2538

    Standaard

    Dubbeltje en 1e rang gaan hier wel op. Cdwow is niet bepaald de snelste leverancier en het kan zomaar zijn dat items op de dag van relase niet verzonden worden, maar dat je n mail krijgt dat levering nog even kan duren. En los daarvan zal evt inklaring bij douane de zending sowieso vertragen.
    De amazons zijn veel betrouwbaarder en sneller en met UK geen douanekosten, plus voor een paar € meer binnen 2 dagen in huis.

  14. #2539

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Via amazon.co.uk heb je het meestal binnen 3-7 dagen in huis met de gratis levering. Hoe lang moet je ongeveer wachten dan bij wowhd?
    als ze item op voorraad hebben binnen 4 dagen maar als ze 'm niet op voorraad hebben (wat vaak het geval is) kan het weken duren of/en order wordt na weken wachten gecancelled
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  15. #2540

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    als ze item op voorraad hebben binnen 4 dagen maar als ze 'm niet op voorraad hebben (wat vaak het geval is) kan het weken duren of/en order wordt na weken wachten gecancelled
    Deze dingen moeten nog allemaal uitkomen. En hebben een prijs van 40, 90 en 175. Dus douane gaat het zeker worden.

    En hoe kan ik in vredesnaam een mailtje sturen naar wowhd? Zie nergens wat staan.
    Laatst aangepast door batmaster : 03-09-2012 om 17:09

  16. #2541

    Exclamation

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Deze dingen moeten nog allemaal uitkomen. En hebben een prijs van 40, 90 en 175. Dus douane gaat het zeker worden.

    En hoe kan ik in vredesnaam een mailtje sturen naar wowhd? Zie nergens wat staan.
    RTFM...

    Dit staat allemaal in hun FAQ, ze hebben een contact form. Gewoon even invullen voor iedere order.

    Q: I want to cancel my order, can I still do this after making payment?

    A: You may cancel any item “Pending Despatch” at any time by contacting our Customer Service Centre. This excludes Print on Demand titles. Once we receive notification from you that you wish to cancel your item, any amount paid to WOW HD for the item will be refunded as soon as possible. Please refer to “When will my credited card be refunded?”
    You can find out about the status of your order at any time by clicking on My Orders.
    Please note: If you cancel your order and have used a promotional voucher. You will forfeit the voucher and not be issued a new one. This rule does not apply to Gift Vouchers.
    Do you have further questions? Contact Customer Service
    Voor de titels en bedragen die je noemt ben je bij amazon.co.uk echt goedkoper uit, want geen douanekosten, die bij jouw bestellingen bij WOWHD boven de €100 uitkomen bij aparte inklaring. Bovendien zou ik kwetsbare verpakkingen zoals die Wizards box zelf nooit bij WowHD bestellen, nog even los van de kosten, want hun verpakkingen zijn niet altijd geweldig. Amazon doet dit veel beter (en is voor blurays ook meestal veel goedkoper dan WowHD).

    Ik zou dus cancellen en re-orderen bij amazon.co.uk
    Laatst aangepast door Oakey : 04-09-2012 om 08:59

  17. #2542

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door koopjesjager
    De duur van levertijden staan goed vermeld
    Dat is bij WowHD nu totaal niet het geval. Ik wacht al sinds 18 juli op een cd die toen gewoon als leverbaar binnen 3 dagen stond, na een paar weken een mailtje dat levering nog wel ff op zich kan laten wachten. Sindsdien staat er bij deze titel op hun site "Wordt naar verwachting binnen 7 - 10 dagen verzonden" en in mijn order account "Backorder". Zie ook andere posts in deze thread over levertijden bij Wow.

  18. #2543

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik zou dus cancellen en re-orderen bij amazon.co.uk
    Heb ik dus al gedaan. Wacht alleen nog op mijn geld.

  19. #2544

    Standaard

    weet iemand of er NL ondertitels bij zitten bij de blu-ray Terminator? http://www.wowhd.nl/blu-ray/terminat...276543#bc=f4a1

  20. #2545

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    weet iemand of er NL ondertitels bij zitten bij de blu-ray Terminator? http://www.wowhd.nl/blu-ray/terminat...276543#bc=f4a1
    Volgens blu-ray.com staan er geen ondertitels op.

  21. #2546

    Standaard

    Na een maand radiostilte dit bericht:
    Bij onze leveranciers is vertraging opgelopen en wij wachten op de bevestiging van de datum waarop het artikel weer geleverd kan worden.

    Zodra wij het artikel weer in voorraad hebben, zullen wij het je direct toesturen. Je zult van ons dan per e-mail een bevestiging ontvangen.
    Afwachten maar weer. Half juli besteld dus.

  22. #2547

    Standaard

    Heb mijn bestelling van 2 September nog niet binnen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #2548

    Standaard

    Mijn bestelling van 18 juli is gisteren binnengekomen, na tig mails dat het langer zou duren vanwege leveringsproblemen.

  24. #2549

    Standaard

    Ze verkopen 2 verschillende uitgaven van Singin' in the Rain. Volgens de site is de goedkopste versie ook een 3-disc versie. Maar volgens Amzon is de goedkoopste versie een 1-disc HD slimcase.
    Wat gebeurt er als ik de goedkoopste uitgave besteld? is de kans froot dat ik de 1-disc versie ga krijgen? Of krijg ik sowiezo wat op de site vermeld is d.w.z. de 3-disc versie?

    EDIT:
    Heeft iemand een e-mail adres van wow.hd? want ik vind die nergens op de site.

  25. #2550

    Standaard

    Ik denk dat de kans groot is dat je de 1-disk versie ontvangt. Lijkt me een typo op de site.

Pagina 102 van 108 EersteEerste ... 252929899100101102103104105106 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •