Pagina 103 van 108 EersteEerste ... 3539399100101102103104105106107 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.551 tot 2.575 van 2691 worden weergegeven.
  1. #2551

    Standaard WOWHD (voorheen CDWOW)

    De klantenservice kun je via dit contactformulier bereiken.

    Het is even zoeken, dat klopt.
    Kies onderin op de homepage voor Klantenservice > Algemene voorwaarden.
    Klik op de pagina met algemene voorwaarden uit de opties aan de linkerkant op bijv. Winkelen.
    Scroll op de pagina met Frequently Asked Questions helemaal naar beneden en klik op de link Neem contact op met onze klantenservice.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 23-04-2015 om 22:41 Reden: verandering van naam website

  2. #2552

    Standaard

    Hoe weet je of er ned. ondertiteling bij zit (blu ray)? Ik zie namelijk helaas geen EAN code
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  3. #2553

    Standaard

    Meestal werkt het bij hen zo dat een regio B titel een versie uit de UK is, maar soms kan het er ook één uit Hongkong zijn. Regio A is meestal uit de VS en soms ook uit Hongkong.
    Het enige wat je bij hen kunt doen is op de plaatjes afgaan, maar houd wel rekening met de 22 euro grens, want er kan douane aan te pas komen al komt dat niet vaak voor bij deze winkel.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #2554

    Standaard

    yep dat had ik al gelezen. Boven de 22 euro kans op invoerrechten. Regio B is vaak ook te zien, helaas niet de subtitles.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  5. #2555

    Standaard

    Dan kun je op andere sites, ofzelfs hier, checken welke subs er op zitten.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #2556

    Standaard

    Bij een aantal Dvd's staat een lijstje met ondertitels.
    Als er bij de film niks over ondertitels bij staat, zou ik er ook niet zomaar vanuit gaan. (geen ervaring)
    heb net mijn 1e bestelling gedaan, ik hoop dat er geen douanekosten bijkomen.
    Mijn totale besteding was ongeveer €43,. Wat zouden de maximale extra kosten kunnen zijn die erbij komen?
    Heb wel wat blu-ray's vele malen voordeliger kunnen scoren, dus ik ben benieuwd.
    (Confessions, Blade runner Final cut 2-disc, Twelve Monkeys en Hugo 3D)
    Dan nog Dolls op DVD.

  7. #2557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 13woutie13 Bekijk bericht
    Bij een aantal Dvd's staat een lijstje met ondertitels.
    Als er bij de film niks over ondertitels bij staat, zou ik er ook niet zomaar vanuit gaan. (geen ervaring)
    heb net mijn 1e bestelling gedaan, ik hoop dat er geen douanekosten bijkomen.
    Mijn totale besteding was ongeveer €43,. Wat zouden de maximale extra kosten kunnen zijn die erbij komen?
    Heb wel wat blu-ray's vele malen voordeliger kunnen scoren, dus ik ben benieuwd.
    (Confessions, Blade runner Final cut 2-disc, Twelve Monkeys en Hugo 3D)
    Dan nog Dolls op DVD.
    Twelve Monkey's is een 13.04 euro bij WoWHD en maar 5.26 pond ~ 6 euro bij Amazon.co.uk. Of heb je niet de Bluray's gekocht?

    Heb zelf gisteren ook enkele dingen besteld met de 13% korting die er nu is.

    Alles wordt apart verstuurd, dus als er niets boven 22 euro bij zit én de douane groepeert de verschillende pakjes niet, dan zal je niks moeten betalen.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  8. #2558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door timofp Bekijk bericht
    Twelve Monkey's is een 13.04 euro bij WoWHD en maar 5.26 pond ~ 6 euro bij Amazon.co.uk. Of heb je niet de Bluray's gekocht?

    Heb zelf gisteren ook enkele dingen besteld met de 13% korting die er nu is.

    Alles wordt apart verstuurd, dus als er niets boven 22 euro bij zit én de douane groepeert de verschillende pakjes niet, dan zal je niks moeten betalen.
    Dat is inderdaad wel een beetje zonde, maar heb/wil dan eigenlijk geen creditcard (aanschaffen).
    Had al een mooi lijstje samengesteld waaronder Hugo voor 6,99

    Maar jij hebt dus gewoon goede ervaringen met WowHD over het algemeen?
    Leuk aanbod met scherpe prijzen (op twelve monkeys na dan) vergeleken Bol.com etc. (voor de IDEAL-betaler)

  9. #2559

    Standaard

    Bij nader onderzoek is Amazon.co.uk wel een stuk goedkoper.
    Ik weet niet hoe het zit met verzendkosten?
    Creditcard is eigenlijk mijn enige struikelblok.

  10. #2560

    Standaard

    %
    Citaat Oorspronkelijk gepost door 13woutie13 Bekijk bericht
    Bij nader onderzoek is Amazon.co.uk wel een stuk goedkoper.
    Ik weet niet hoe het zit met verzendkosten?
    Creditcard is eigenlijk mijn enige struikelblok.
    Verzending is gratis bij bestellingen vanaf ~22-23 pond (wel enkel voor artikels verkocht bij of fullfiled by amazon, maar dat zijn de meeste wel). Je kan normaal ook gewoom met je maestro bankkaart (of hoe noemt dat in NL?) betalen. Gewoon je kaartnummer invoeren zoals je dat van je credit kaart zou invoeren. Dit werkt niet bij .FR en .DE maar wel bij .UK. Ik gebruik zelf wel creditkaart omdat het gewoon weg de allerveiligste manier van online aankopen doen is wegens de verzekering. Veiliger dan iDeal of dergelijke.

    Daarnaast is Amazon ook wel een pak sneller dan wow meestal omdat ze veel meer stock hebben en niet vanuit Hong Kong verzenden. En je bent zeker dat je geen douane kosten hebt bij Amazon omdat het vanuit de EU komt. Dus heel wat voordelen.

    Ik rangschik naar voorkeur voor mij Amazon als beste, gevolgd doro TheHut/Zavvi (zelfde bedrijf) gevolgd door WoWHD. Ik koop 90% gewoon bij Amazon.

    En misschien moet je toch eens denken om een creditkaart te nemen, veel veiliger dan ideal of dergelijke, bij fraude krijg je je geld onmiddelijk terug, soms nog voor je het zelf hebt opgemerkt. Maar vooral ook in andere gevallen is de verzekering gemakkelijk. Bijvoorbeeld, je besteld en betaald iets, het bedrijf gaat voor de uitlevering failliet, bij ideal ben je alles kwijt want je sluit achteraan aan bij de schuldeisers. Bij de creditkaart krijg je je geld mooi terug. Hetzelfde bij een frauduleuze shop of zelfs bij diefstal van je aankoop binnen de zoveel maanden na aankoop met credit kaart.

    oh en een laatste tip, amazon prijzen schommelen best nogal, gebruik camelcamelcamel.com om de prijs geschiedenis te zien en allerts in te stellen!
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  11. #2561

    Standaard

    Wow, dat is een hele hoop nuttige informatie! Dankje
    Meer voordelen bij Amazon als bij WoWHD zo te zien.
    Inderdaad maar eens nadenken over een creditcard!

  12. #2562

    Standaard

    Om even half op je bericht te reageren: Er zijn geen verzendkosten en ze leveren prima!

    Nu even terug op mijn vorige post. 12 Monkeys besteld (staat duidelijk bij mijn bestelling-orders). Vind ik 12 Angry Men in de bus vanuit HongKong....
    Nu denk ik dat ik er maar niet achteraan ga, aangezien 12 Angry Men ook niet verkeerd is en de moeite uiteindelijk veel meer kost dan nu.
    Toch is dit wel een hele slordige fout...
    Verder prima levering (alle 4 de dvd's tegelijk in mijn brievenbus). Wacht nog op eentje die nog backorder heeft.
    Heb de klantenservice wel even een berichtje gestuurd met de vraag wat mijn opties nu zijn.
    Laatst aangepast door 13woutie13 : 15-06-2013 om 12:58

  13. #2563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door timofp Bekijk bericht
    %

    Veiliger dan iDeal of dergelijke.
    Uhh CC is echt niet veiliger dan iDeal hoor, kan je uit je hoofd zetten, denk dat t dan eerder andersom is.... Plus dat je rente gaat betalen en bij iDeal niet....

  14. #2564

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tranceguy Bekijk bericht
    Uhh CC is echt niet veiliger dan iDeal hoor, kan je uit je hoofd zetten, denk dat t dan eerder andersom is.... Plus dat je rente gaat betalen en bij iDeal niet....
    Deze hele thread is offtopic inmiddels. maar bij webwinkels kan CC wel degelijk veiliger zijn dan iDeal. Rente ga je pas betalen als je je creditcardrekeningen niet op tijd betaalt, en het voordeel is dat je bij een faillissement of niet geleverde spullen betalingen via CC gemakkelijk kunt laten terugboeken. Bij iDeal kan dit nooit, dit is een gewone overschrijving.

  15. #2565

    Standaard

    Verzendkosten zijn er weldegelijk. Alleen bij een besteding van een x bedrag (heb je het over 25 euro oid) kom je in aanmerking voor kostenloos verzenden: kwestie van bestellingen combineren als het kleine bedragen zijn. Die optie krijg je dan bij het afrekenen. Wil je nog net iets goedkoper uitzijn dan reken je af in ponden en niet in euro's.

  16. #2566

    Standaard

    Ik betaal altijd met ideal bij http://www.wowhd.nl/

    Er zijn geen verzendkosten................ik weet niet hoe je daar bij komt Pieter

  17. #2567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 13woutie13 Bekijk bericht
    Bij nader onderzoek is Amazon.co.uk wel een stuk goedkoper.
    Ik weet niet hoe het zit met verzendkosten?
    Creditcard is eigenlijk mijn enige struikelblok.
    Volgens mij is amazon.co.uk een stuk duurder omdat je daar verzendkosten moet betalen.

  18. #2568

    Standaard

    Bij WowHD.nl betaal je nooit verzendkosten, ongeacht het bestelde bedrag, ze verekenen dit in hun prijzen en sturen ook altijd alles apart op.

    Bij amazon.co.uk heb je geen verzendkosten vanaf ongeveer 22.5 pond, officieel 25 pond maar als je een stuk lager zit krijg je ook al gratis verzending.

    WowHD is soms leuk, maar bestel veel meer bij Amazon. Heb nu dingen bij WowHD al bijna een maand in de backorder staan terwijl ze op de site gewoon op stock staan en binnen 24 uur verzonden, wrs komt mijn backorder van een goedkopere leverancier.

    En kredietkaart is echt wel veel veiliger dan ideal, ik zou echt geen voordelen van ideal kunnen noemen. Terwijl je bij creditkaart verzekerd bent zowel tot de aankoop aan je deur is als een paar maanden erna, en dit geeft zoals gezegd veel voordelen voor niet levering of bij een failliesement waarbij je bij ideal alles echt wel kwijt bent. En daarnaast, bij de meeste kredietkaarten welke je bij je bank neemt gaat op het einde van de maand gewoon je openstaand bedrag van je zichtrekening, als je zorgt dat je geen dingen aan koopt welke je niet kan betalen is dit dus geen probleem en moet je nooit rente betalen.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  19. #2569

    Standaard

    Ik heb nu ook voor de eerste keer besteld Jaws digi book. Ben zeer benieuwd hoe ie binnenkomt. Betalen gaat nu makkelijk via iDeal. Enig minpuntje van de site is inderdaad dat je niet altijd kunt zien wat de subtitles zijn. Aan plaatjes kijken waag ik me niet. Jammer inderdaad dat ze die code er niet bij verzenden.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  20. #2570

    Standaard

    Heb een paar weken geleden voor het eerst in bijna 3 jaar weer eens een bestelling gedaan bij cdwow (wat cd`s): allemaal snel verzonden en met 7-10 dagen (incl. weekend) waren ze binnen. Top
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #2571

    Standaard

    Deze webshop heet al ruim een jaar Wow HD, om verwarring te voorkomen zou het beter zijn om de topictitel aan te passen.

  22. #2572

    Standaard

    Heb voor de eerste keer een bestelling bij hen gedaan. Jaws digi book. Perfect binnen gekomen. Eindelijk!
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  23. #2573

    Standaard

    @Ludo :

    Je hebt een klein foutje gemaakt bij het aanpassen : Je hebt er HD WOW van gemaakt, terwijl het WOW HD is.

    Wellicht kan je het nog aanpassen

  24. #2574

    Standaard

    Als op voorraad, dan snel verzonden en binnen gemiddels 7 dagen in huis, maar levertijd van items niet op voorraad neemt flink toe laatste tijd.
    bv Die hard Quadrilogy blu-ray voor 10,19 gekocht met 'naar verwachting binnen 7-10 dagen verzonden, na maand wachten op verzending werd status ''momenteel niet beschikbaar".
    bv CD pre-order geplaatst, nu inmiddels 1 maand released maar nog steeds niet verzonden.
    in beide gevallen maar geannuleerd en geld teruggekregen (wordt nl. meteen afgeschreven bij plaatsing order)

  25. #2575

    Standaard

    Op 20 februari They Live besteld, op 1 april verzonden, tel daar nog een week bij op en 't is meer dan anderhalve maand. Maar hij is binnengekomen!

Pagina 103 van 108 EersteEerste ... 3539399100101102103104105106107 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •