Pagina 106 van 108 EersteEerste ... 65696102103104105106107108 LaatsteLaatste
De resultaten 2.626 tot 2.650 van 2691 worden weergegeven.
  1. #2626

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Hij ziet er wel exact hetzelfde uit ja, maar ik heb hem voor een veel lagere prijs gekocht. Denk dat ik dus toch de afgeslankte versie heb gekocht. Maar de verschillen zijn op het oog niet te zien. Ik dacht destijds 37 tracks te hebben gezien bij de informatie, maar ik zal me dus wel vergissen. Maar als de informatie op hun site niet heeft geklopt, dan ga je in zo'n geval dus de boot in.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 23-01-2016 om 16:24
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  2. #2627

    Standaard

    Ik heb net mijn eerste blu-rays ontvangen van WowHD.nl. De Star Trek Compendium is jammer genoeg helemaal kapot. Iemand die een idee heeft of hun beleid beetje zelfde is als Amazon?
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  3. #2628

    Standaard

    Ik heb vroeger aardig wat geïmporteerd via WOWHD / CDWOW en was eigenlijk altijd tevreden, ondanks de soms wat lange levertijd. Maar als ik het goed begrijp kun je inmiddels niet meer met Ideal betalen?

    Want ik bezig geen credit card en ik heb hele slechte ervaringen met Paypal.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  4. #2629

    Standaard

    Ik zou dit bedrijf echt nooit gebruiken. Ik heb het al eerder gemeld maar toch nog even in het kort:

    - In 2015 heb ik 4 items besteld, twee kwamen nooit aan.
    - Ik heb wel een refund ontvangen maar dat kost aardig wat moeite
    - Na een lange tijd (feb 2017) heb ik toch weer 5 items besteld. Ik kreeg geen verzendbevestiging en dus stelde ik deze vraag via email en messenger op hetzelfde moment (omdat een antwoord lang op zich kan laten wachten, probeerde ik het direct via twee kanalen).

    Mijn vraag:

    Hello, I ordered some items from your website. The first one was on the 19th of february. I can't see if these items have been shipped allready? Do I get a shipping confirmation? And how long does it usually take to arrive? Thank you, Best regards.

    Antwoord via messenger:
    Your order was denied due to the fact that you have had delivery issues in the past. Unfortunately, you will no longer be able to order from our website. We hope that you have better luck with another vendor.

    Antwoord via email:
    We regret to inform you that no new order will be accepted by you so please stop asking and take your business elsewhere.

    Ik vind dat echt ronduit onbeschoft. Ik ben dus "gebanned" omdat ik in 2015 een refund heb ontvangen (delivery issues).
    Het gaat me om hun belachelijke antwoorden met een vrij onbeschofte ondertoon. Als ik bij trustpilot kijk dan zie ik eigenlijk alleen maar negatieve ervaringen:

    https://nl.trustpilot.com/review/www.wowhd.nl

    https://nl.trustpilot.com/review/www.ie.wowhd.com

    Ik heb ook mijn ervaring achtergelaten. Doe ermee wat je wilt maar ik zou echt een andere webshop kiezen. Veel mensen kunnen fluiten naar hun geld als iets niet aankomt en dat komt blijkbaar geregeld voor.

  5. #2630

    Standaard

    Ik heb een drietal weken geleden een bestelling geplaatst, ook al vanwege de commentaren hierboven dat ze nu hun zaakjes op orde zouden hebben. Ik vond dat 'ie wel héél erg lang weg bleef, en wilde eigenlijk dit weekeinde mailen, maar mijn bestelling zat vandaag op de bus (het was overigens de Howard's End-versie van Cohen Media).

    Ik moet inderdaad Melzz bijtreden dat de communicatie minimaal is: je kan de onderweg-status niet nakijken op de site, er is geen feedbackmodule voorzien op de website... ik hield even mijn hart vast. Maar met wat Melzz zegt: het lijken inderdaad onbeschofteriken. Ik zal er in de toekomst aan denken.
    Laatst aangepast door Werner : 03-03-2017 om 19:56
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #2631

    Standaard

    Wat ik nog niet gemeld heb, ik mocht nog wel een bestelling plaatsen maar alleen als ik een dure verzending koos. Dat was 17 euro per bestelling extra. Ik ging daar niet mee akkoord natuurlijk. Als mijn buurman bij wijze van spreken daar besteld, dan betaald hij niets extra. Beetje vreemde willekeur.

  7. #2632

    Standaard

    De paar keer tot nu toe dat ik er besteld heb, heb ik geen problemen met ze ondervonden gelukkig. Ik houd mijn aantal bestellingen daar ook zo minimaal mogelijk. Maar dit verhaal is ronduit treurig en schandalig.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 06-03-2017 om 14:03
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #2633

    Standaard

    Iemand nog recente ervaringen met dit bedrijf? Ik ben na het verhaal van Melzz een beetje huiverig om te bestellen, maar wellicht is het een losstaand geval.

  9. #2634

    Standaard

    Vorige maand (rond 15 Juni) een regio A Blu ray/dvd combo van 16 euro besteld kwam binnen 2 weken aan in zon hardkartonnen brievenbus ding zoals Amazon de dingen ook vaak verstuurd.Dus het kan wel tegen een stootje. Een maand daarvoor ook een blu dvd combo dat kwam op dezelfde manier binnen..Afzender was inderdaad dat bedrijvencomplex in USA van wowhd..Dus in de laatste 2 maanden 2x zonder issues en wat langer geleden ook 3x ok binnen (ook brievenbusspul onder 22 euro).Alleen je hebt vaak dat als iets langer dan een week onderweg is dan lijkt het voor het gevoel al snel 3 weken.
    Ik had geloof ik alleen een hobbel met de creditcard betaling optie prepaidnummer wilde niet pakken op de pagina toen maar met paypall keuzeoptie betaald.

  10. #2635

    Standaard

    heeft iemand nog recente ervaringen? Criterions zijn daar rond de 20 euro (gratis verzending). Dus een goed alternatief voor de andere aanbieders
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #2636

    Standaard

    Ik koop er nog wel eens soundtracks of region ABC blu ray's. Verzending is niet snel, maar tot nu toch geen klachten (tja..ze komen aan dus wat voor meer ervaringen kan je hebben ).
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  12. #2637

    Standaard

    Heb daar en bij Secondspin (zelfde eigenaar) de afgelopen half jaar meerdere bestellingen geplaatst zonder problemen. De verzending is sinds kort sneller geworden nu zij Spring (joint venture PostNL + Royal Mail) gebruiken. Nu worden mijn bestellingen door PostNL bezorgd i.p.v. Sandd.

  13. #2638

    Standaard

    ok thx, heb er 1 besteld en wacht dat ff af
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #2639

    Standaard

    Ik heb alleen maar goede ervaringen met WOWHD, de laatste lp’s en films die ik daar heb besteld komen altijd goed aan en zijn ook zeer goed verpakt. Het enige is soms de lange verzending, die vaaks wel even duurt maar ik heb geen haast!

    ik heb er nu 3 blu-rays in bestelling Prince of Egypt, Antz en inmiddels al verzonden Spirit.
    Ik hoop dat het goed blijft gaan, maar tot op heden alleen maar goede ervaringen..

  15. #2640

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Ik heb alleen maar goede ervaringen met WOWHD, de laatste lp’s en films die ik daar heb besteld komen altijd goed aan en zijn ook zeer goed verpakt. Het enige is soms de lange verzending, die vaaks wel even duurt maar ik heb geen haast!

    ik heb er nu 3 blu-rays in bestelling Prince of Egypt, Antz en inmiddels al verzonden Spirit.
    Ik hoop dat het goed blijft gaan, maar tot op heden alleen maar goede ervaringen..
    Wim, is WOW douane vriendelijk? Zijn jouw bestellingen ook wel eens boven de 20 euro geweest?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #2641

    Standaard

    Op diverse fora lees ik dat ze douane vriendelijk zijn. Allyourmusic, deepdiscount, wowhd allemaal zelfde moeder bedrijf. Zij versturen per bulk naar de uk (vanuit us) en vanuit daar zenden ze weer door. Maar door de brexit zijn we straks weer de dupe vrees ik. Voor goederen boven de 22 € bedoel ik dan
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #2642

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Op diverse fora lees ik dat ze douane vriendelijk zijn. Allyourmusic, deepdiscount, wowhd allemaal zelfde moeder bedrijf. Zij versturen per bulk naar de uk (vanuit us) en vanuit daar zenden ze weer door. Maar door de brexit zijn we straks weer de dupe vrees ik. Voor goederen boven de 22 € bedoel ik dan
    \

    inmiddels een bestelling of 10/12 binnen. Netjes binnen 8 dagen en goed verpakt. Tot nu toe positief dus.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #2643

    Standaard

    Op 19 Mei heb ik 3 blu-ray's (Maniac Cop 2, Maniac Cop 3 & Scavenger Hunt) besteld en betaald, welke op 20 Mei verzonden zijn. Echter nog niks binnengekregen tot op heden, sta nog steeds te wachten op die order. Anyway, ik heb op 26 juni contact opgenomen over de gang van zaken, en ze hebben ze opnieuw verstuurd op 27 Juni. Ook hiervan nog steeds niks binnen. Ik vind het wel erg lang duren eerlijk gezegd. 2 maanden geleden geld betaald en nog steeds niks binnen. Dan mogen ze wel goedkoop zijn, maar de levering is K.U.T!!!
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 13-07-2019 om 18:14

  19. #2644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Op 19 Mei heb ik 3 blu-ray's (Maniac Cop 2, Maniac Cop 3 & Scavenger Hunt) besteld en betaald, welke op 20 Mei verzonden zijn. Echter nog niks binnengekregen tot op heden, sta nog steeds te wachten op die order. Anyway, ik heb op 26 juni contact opgenomen over de gang van zaken, en ze hebben ze opnieuw verstuurd op 27 Juni. Ook hiervan nog steeds niks binnen. Ik vind het wel erg lang duren eerlijk gezegd. 2 maanden geleden geld betaald en nog steeds niks binnen. Dan mogen ze wel goedkoop zijn, maar de levering is K.U.T!!!
    De opnieuw verstuurde order is binnen, zodat ik van de films kan genieten. Deze heeft er dus 2 en halve week over gedaan ongeveer om hier te komen. De oorspronkelijke versie is tot op heden nooit aangekomen. Dus die zal wel gejat zijn denk ik. Of ik bij deze toko nog ooit iets bestel????? Waarschijnlijk niet.

  20. #2645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    De opnieuw verstuurde order is binnen, zodat ik van de films kan genieten. Deze heeft er dus 2 en halve week over gedaan ongeveer om hier te komen. De oorspronkelijke versie is tot op heden nooit aangekomen. Dus die zal wel gejat zijn denk ik. Of ik bij deze toko nog ooit iets bestel????? Waarschijnlijk niet.
    Want het is hun schuld dat die ergens in de post gejat wordt of uit de brievenbus gevist?

  21. #2646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Want het is hun schuld dat die ergens in de post gejat wordt of uit de brievenbus gevist?
    Nee, maar ik begrijp niet dat men niet bij een product als deze werkt met Track & Trace. Lijkt me al heel wat fijner en veiliger. Maar wat ik gewoon raar vind is dat de oorspronkelijke order tot op heden niet binnen is gekomen, en dat de vervangende order er veel sneller was. Zij kunnen daar niks aan doen (op het werken met Track n Trace na dan), maar de levertijd is daar gewoon veel te lang. Als ik iets bestel bij Amazon is het veel sneller binnen, en ze werken ook veiliger. Dus dat doet me besluiten voorlopig in ieder geval geen gebruik meer te maken van deze winkel. Dan betaal ik liever wat meer, maar dan weet ik zeker dat het binnen komt & dat ik alles kan volgen.

  22. #2647

    Standaard

    De levertijd valt over het algemeen mee. Krijg meestal mijn bestellingen in 1 a 2 weken binnen. Soms zijn er excessen, maar om daarom meteen deze winkel af te schrijven vind ik volstrekt overdreven, vooral nadat zij een vervangende order hadden verstuurd.

    WOW HD heeft ook een expedited international shipping optie.

  23. #2648

    Standaard

    Ik hoop (hoe gek dat het ook klinkt) dat het aan Corona ligt, maar ik wacht voor het eerst wat langer dan gemiddeld op deze webshop. Tiental losse bestellingen zijn verstuurd maar nog niet binnen. Hoop dat de postbode snel met een stapeltje aanbelt
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #2649

    Standaard

    Klagen helpt, 8 van de 9 binnen vandaag en gister ??
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #2650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Klagen helpt, 8 van de 9 binnen vandaag en gister ??
    Haha, dat was altijd al zo bij jou met de Criterion sale Coen .

Pagina 106 van 108 EersteEerste ... 65696102103104105106107108 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •