Pagina 107 van 108 EersteEerste ... 75797103104105106107108 LaatsteLaatste
De resultaten 2.651 tot 2.675 van 2691 worden weergegeven.
  1. #2651

    Standaard

    Ik kon jaren niet meer bestellen bij WOWHD. Afgelopen maand lukte het wel. Op 21 maart is er een bestelling verzonden. Ik was echter zo "stom" om vier titels in 1x te bestellen ipv 4 losse titels. Dus volgens mij is er nu pakkans van douane. Anmyway....21 maart verzonden, nog niets binnen.

    Hoelang deed jouw bestelling er over Coen?

    Het vervelende is....jaren geleden kwam een bestelling niet aan en kreeg ik een refund maar mocht ik daar niet meer bestellen want ik zat in een "risicogebied".
    Het is te hopen dat ik nu niet weer moet aankloppen over een verloren zending. Dan wordt ik weer gebanned zonder ook maar iets ontvangen te hebben.

  2. #2652

    Standaard

    Ik heb er gisteren een UHD besteld (Rogue One), ben benieuwd wanneer die wordt verzonden. Heb gekozen voor Priority Shipping, dus ben benieuwd. Nog geen verzendbevestiging gekregen. Gezien het plaatje is het de US versie.

  3. #2653

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik kon jaren niet meer bestellen bij WOWHD. Afgelopen maand lukte het wel. Op 21 maart is er een bestelling verzonden. Ik was echter zo "stom" om vier titels in 1x te bestellen ipv 4 losse titels. Dus volgens mij is er nu pakkans van douane. Anmyway....21 maart verzonden, nog niets binnen.

    Hoelang deed jouw bestelling er over Coen?

    Het vervelende is....jaren geleden kwam een bestelling niet aan en kreeg ik een refund maar mocht ik daar niet meer bestellen want ik zat in een "risicogebied".
    Het is te hopen dat ik nu niet weer moet aankloppen over een verloren zending. Dan wordt ik weer gebanned zonder ook maar iets ontvangen te hebben.
    bijna 4 weken mel, Corona perikelen.

    Wel alles los besteld, vanwege gratis verzending.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #2654

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Haha, dat was altijd al zo bij jou met de Criterion sale Coen .
    haha ja klopt, met B&N
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #2655

    Standaard

    Yesss vandaag kwam mijn pakje binnen. 21 maart verzonden en 24 april binnen. En gelukkig geen douanekosten.

  6. #2656

    Standaard

    Heb nog 7 pakketjes van midden-maart/begin-april die ik verwacht van WOWHD, BFE & eBay US die allemaal gebruik maken van USPS... Nog geen enkele toegekomen, ik begin te denken dat al mijn pakketjes op 1 van die boten zit die USPS naar Europa heeft gestuurd.

  7. #2657

    Standaard

    Ik had er laatst nog een single bd besteld en die was er na twee weken. Sneller dan een pakketje dus.

  8. #2658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Heb nog 7 pakketjes van midden-maart/begin-april die ik verwacht van WOWHD, BFE & eBay US die allemaal gebruik maken van USPS... Nog geen enkele toegekomen, ik begin te denken dat al mijn pakketjes op 1 van die boten zit die USPS naar Europa heeft gestuurd.
    Ik moest laatst 4 weken wachten.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #2659

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik moest laatst 4 weken wachten.
    Ik zit aan 8 weken voor mijn oudste pakketje... Ik heb er hoop in dat alles nog wel zal toekomen maar de vraag is wanneer.

  10. #2660

    Standaard

    29-05 besteld en 30-05 verzonden.
    Fraggle blu-ray set.
    Vandaag 11-06 in huis. Valt me niet tegen na alle bovenstaande berichten.
    Ze kunnen het nog wel dus
    Send a maniac to catch a maniac...

  11. #2661

    Standaard

    Mmm nu duurt het wel lang voordat iets verzonden wordt. Bij mijn vorige bestellingen, werd het een dag later verzonden. Nu iets besteld op 23 juni en nog geen verzendbevestiging ontvangen. Meer mensen die langer moeten wachten voordat iets wordt verzonden?

  12. #2662

    Standaard

    Wat een %$#% webwinkel is het toch. Mn bestelling van de 23e is verdwenen uit mijn bestellinglijst. Zonder reden. Hij is ook verdwenen op mijn creditcardoverzicht. Het item is gewoon in stock. Nou, ik heb er welgeteld 2x iets kunnen bestellen. Waarom communiceren ze niet gewoon wat het probleem is? Heel vermoeiend.

  13. #2663

    Standaard

    Je hebt ook geen mazzel bij ze. Ik heb gelukkig nog niet van zulke problemen bij ze gehad...even afkloppen
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #2664

    Standaard

    Even een update (voor wie het interesseerd), ik kon dus ineens niet meer bestellen. Klantenservice ging het uitzoeken. Nou, ik wacht nog steeds. Heel bizar want ik had daarvoor een aantal bestellingen zonder problemen gedaan. Ik nam de proef op de som en ipv met creditcard, bestelde ik nu met PayPal. En ja hoor, de volgende dag werden ze verzonden. Wie begrijpt het nog?

  15. #2665

    Standaard

    Nou, na precies een week kwamen er vier pakjes binnen. Snelle levering dit keer.

  16. #2666

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Nou, na precies een week kwamen er vier pakjes binnen. Snelle levering dit keer.
    Bij mij 3 ook met een week
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #2667

    Standaard

    tijdens de periode dat de criterions voor een leuke prijs te krijgen waren heb ik sinds lange tijd een 10-tal bestellingen geplaatst; de eerste 8 redelijk snel binnen maar de laatste 2 zijn na 3 weken nog niet binnen... was ook weer te gretig, had die laatste 2 niet moeten plaatsen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  18. #2668

    Standaard

    Ik heb wel bij mijn laatste 3 bestellingen 3x import belasting moeten betalen -_-

  19. #2669

    Standaard

    Helaas weer gedoe met deze winkel. Met creditcard betalen ging dus niet meer. Met paypal wel. Dat betekent dat het bedrag direct wordt afgeschreven (en niet zoals bij creditcard als het item wordt verzonden). Ik kocht er 5 Criterions. Vier waren direct op voorraad en 1 stond in bestelling. Begin september besteld en in de eerste week van oktober zag ik die Criterion weer op de site. Dus ik informeerde wanneer deze zou worden verzonden.

    Krijg ik een kort antwoord met als strekking "sorry, uw bestelling is niet goed doorgekomen". Verder geen oplossing. Ik heb een bestelbevestiging en betaalbevestiging van PayPal. Die gaf ik door met het verzoek het item op te sturen en dat ik aan kan tonen dat ik al betaald heb. Ik had uiteraard ook een bestelnummer. Geen reactie. Na ruim een week weer mailen en na twee dagen kreeg ik het bericht dat ik een refund krijg.

    Zo vreemd weer. Ik hoef geen refund, stuur me gewoon dat item op. Het item is nu gewoon op voorraad maar i.p.v. het gewoon op te sturen beloven ze me het geld terug te storten. Uiteraard zijn de prijzen nu ineens flink hoger op de site. Een rommeltje. Kocht ik laatst een bluray voor 10, nu is deze 15! De Criterion die ze niet opsturen kocht ik voor 22, nu op de site is deze 31!

  20. #2670

    Standaard

    Bij mij gaat het ook niet helemaal goed met een bestelling. Eerst op 23-6-2020 een box besteld. Die is nooit aangekomen. Na wat mailen hebben ze 11-9-2020 een vervangende verzonden, maar die is ook nog nergens te bekennen. Terwijl een bestelling die veel later verzonden is, wel inmiddels aangekomen is.

    Ik weet het niet, er staat wel op de site dit:
    Please be advised that your order may take longer to receive due to carrier volume issues and increased processing time due to pandemic protocols. Thank you for your understanding and patience.
    En ik ben niet ongeduldig, maar het is alweer meer dan maand dat deze verzonden is.....ben bang dat deze ook weer niet aankomt.

  21. #2671

    Standaard

    Ik heb de Parasite UHD besteld op 22 september toen deze niet op voorraad was en kreeg 14 oktober de mail dat deze verzonden is.
    Laatst aangepast door peptalk : 16-10-2020 om 19:10
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #2672

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik heb de Parasite UHD besteld op 22 oktober toen deze niet op voorraad was en kreeg 14 oktober de mail dat deze verzonden is.
    Sneller dan het licht! Back to the future

  23. #2673

    Standaard

    Ja, balen dat alle prijzen veel hoger zijn geworden, echt minimaal meerdere euro's per item. Ze waren altijd erg goedkoop, maar die tijd is wellicht voorbij...

  24. #2674

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Sneller dan het licht! Back to the future
    Ja heeft met de tijdzone te maken
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #2675

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Thorndyke Bekijk bericht
    Ja, balen dat alle prijzen veel hoger zijn geworden, echt minimaal meerdere euro's per item. Ze waren altijd erg goedkoop, maar die tijd is wellicht voorbij...
    Komt door de verzendkosten die erg zijn gestegen in de US. Erg balen, weg zijn de mooie prijzen.

Pagina 107 van 108 EersteEerste ... 75797103104105106107108 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •