Pagina 108 van 108 EersteEerste ... 85898104105106107108
De resultaten 2.676 tot 2.691 van 2691 worden weergegeven.
  1. #2676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik heb de Parasite UHD besteld op 22 september toen deze niet op voorraad was en kreeg 14 oktober de mail dat deze verzonden is.
    Zo hoort het ook. Als deze weer op voorraad is, verzenden. Zo vaag weer dat dat bij mijn bd niet kon.

  2. #2677

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Zo hoort het ook. Als deze weer op voorraad is, verzenden. Zo vaag weer dat dat bij mijn bd niet kon.
    ja idd, misschien lag de inkoop te hoog.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #2678

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik heb de Parasite UHD besteld op 22 september toen deze niet op voorraad was en kreeg 14 oktober de mail dat deze verzonden is.
    En binnen, er gaat dus ook nog wat goed daar
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #2679

    Standaard

    hier niks binnen, 17 september verzonden.. heb gemaild en respons is dat ik nog moet wachten, geven een limiet aan van 60 dagen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  5. #2680

    Standaard

    Ik heb nog maar 1 bestelling gedaan bij cdwow, en toen was het na verzending 5 weken wachten, maar uiteindelijk aangekregen.

  6. #2681

    Standaard

    Ik heb nog maar 1 bestelling gedaan bij wowhd, en toen was het na verzending, 5 weken wachten, maar uiteindelijk aangekregen.

  7. #2682

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    hier niks binnen, 17 september verzonden.. heb gemaild en respons is dat ik nog moet wachten, geven een limiet aan van 60 dagen
    Bij mij hetzelfde Peter, 11 september verzonden en ik moet ook 60 dagen wachten....

  8. #2683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Helaas weer gedoe met deze winkel. Met creditcard betalen ging dus niet meer. Met paypal wel. Dat betekent dat het bedrag direct wordt afgeschreven (en niet zoals bij creditcard als het item wordt verzonden). Ik kocht er 5 Criterions. Vier waren direct op voorraad en 1 stond in bestelling. Begin september besteld en in de eerste week van oktober zag ik die Criterion weer op de site. Dus ik informeerde wanneer deze zou worden verzonden.

    Krijg ik een kort antwoord met als strekking "sorry, uw bestelling is niet goed doorgekomen". Verder geen oplossing. Ik heb een bestelbevestiging en betaalbevestiging van PayPal. Die gaf ik door met het verzoek het item op te sturen en dat ik aan kan tonen dat ik al betaald heb. Ik had uiteraard ook een bestelnummer. Geen reactie. Na ruim een week weer mailen en na twee dagen kreeg ik het bericht dat ik een refund krijg.

    Zo vreemd weer. Ik hoef geen refund, stuur me gewoon dat item op. Het item is nu gewoon op voorraad maar i.p.v. het gewoon op te sturen beloven ze me het geld terug te storten. Uiteraard zijn de prijzen nu ineens flink hoger op de site. Een rommeltje. Kocht ik laatst een bluray voor 10, nu is deze 15! De Criterion die ze niet opsturen kocht ik voor 22, nu op de site is deze 31!
    Ik wordt hier toch zo vreselijk moe van. Wat een irritante winkel (als iets mis gaat). Om onbegrijpelijke redenen sturen ze de BD niet op (was niet meer op voorraad, inmiddels allang weer wel) maar kiezen ze voor een refund. Dat zou binnen 2-5 werkdagen op mijn rekening staan. Dat werd op 15-10 beloofd. Nog niets terug gehad. Regel dat gewoon. Ugh….weer mailen, weer wachten op een antwoord. Er kan iets fout gaan maar stort dan gewoon het geld terug zoals beloofd. Nog even en ik moet PayPal weer inschakelen maar dat is toch van de zotte.

  9. #2684

    Standaard

    Tja, er is maar één manier om dit soort ellende te vermijden en dat is: gewoon niet meer bestellen bij deze tent. Er zijn zoveel klachten over dit bedrijf en toch laten jullie je steeds weer verleiden. Waarom toch?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #2685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Tja, er is maar één manier om dit soort ellende te vermijden en dat is: gewoon niet meer bestellen bij deze tent. Er zijn zoveel klachten over dit bedrijf en toch laten jullie je steeds weer verleiden. Waarom toch?
    Het is/was een winkel waar je tegen een redelijke prijs regio A titels kon bestellen. Het ging dus een tijdje goed. Maar als er wat mis gaat, kost het veel moeite om een oplossing te krijgen.

  11. #2686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Het is/was een winkel waar je tegen een redelijke prijs regio A titels kon bestellen. Het ging dus een tijdje goed. Maar als er wat mis gaat, kost het veel moeite om een oplossing te krijgen.
    Ik kan mij hier bij aansluiten. Voorlopig ben ik er ook wel klaar mee.

  12. #2687

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Het is/was een winkel waar je tegen een redelijke prijs regio A titels kon bestellen. Het ging dus een tijdje goed. Maar als er wat mis gaat, kost het veel moeite om een oplossing te krijgen.
    Ik kan me voorstellen dat je je door de prijs laat leiden, niets vreemds aan. Ik bestel echter liever bij 'betrouwbare' webshops als Amazon. Dan betaal je iets meer, maar heb je nooit gedonder.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #2688

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bij mij gaat het ook niet helemaal goed met een bestelling. Eerst op 23-6-2020 een box besteld. Die is nooit aangekomen. Na wat mailen hebben ze 11-9-2020 een vervangende verzonden, maar die is ook nog nergens te bekennen. Terwijl een bestelling die veel later verzonden is, wel inmiddels aangekomen is.

    Ik weet het niet, er staat wel op de site dit:


    En ik ben niet ongeduldig, maar het is alweer meer dan maand dat deze verzonden is.....ben bang dat deze ook weer niet aankomt.
    Eindelijk wel mijn geld terug gekregen van de bestelling, maar voorlopig zien ze mij niet meer daar.....

  14. #2689

    Standaard

    Bij WOWHD betaal je bij het afrekenen meteen 21% btw, dus geen inklaringskosten.

  15. #2690

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Thorndyke Bekijk bericht
    Bij WOWHD betaal je bij het afrekenen meteen 21% btw, dus geen inklaringskosten.
    O prettig, ik koop er soms wel eens een cd of dvd voor een paar euro, maar als daar €4 bijkomt is het de moeite niet meer

  16. #2691

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Thorndyke;[URL="tel:2089894"
    2089894[/URL]]Bij WOWHD betaal je bij het afrekenen meteen 21% btw, dus geen inklaringskosten.
    Goed om te weten.

Pagina 108 van 108 EersteEerste ... 85898104105106107108

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •