Pagina 11 van 108 EersteEerste ... 7891011121314152161 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 2691 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cloud
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Bij de Franse uitgave van The Terminal staat dat het een 1-disc is. Volgens mij is dit een 2-disc. Op het plaatje staat Edition Speciale 2 DVD en ik kan ook niks vinden over een 1-disc uitgave. Kan iemand dit bevestigen? Zag het net toevallig en als ik gelijk heb zal ik even een mailtje sturen
    Voor die prijs moet je het niet bij cdwow kopen. 8)


    http://www.rodisc.nl/gsp.dll?sid=103...ysetid=1378095
    Spijtig dat Ro-disc niet naar Belgie verstuurt, anders heb ik ze al lang besteld.
    Daar gaat het me niet om. Dat foutje viel me toevallig op en daarom wil ik ze daar even op wijzen Wel nette prijs van Ro-Disc Zal het ff in de pricewatch zetten 8)

  2. #252

    Standaard

    Bijna net zoiets als bij mij. Alleen bij mij was de gehele indeling niet goed (zie paar posts hierboven)

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco1983
    Bijna net zoiets als bij mij. Alleen bij mij was de gehele indeling niet goed (zie paar posts hierboven)
    Zonde dat je dat thuis pas merkte. Ik zal zo even een mailtje sturen over dat foutje bij The Terminal

  4. #254

    Standaard

    Ja is ook zonde, alleen moet ik ze nu terugsturen alleen ik weet niet wat ik dan moet verwachten. Ik krijg een refund maar hoe?

  5. #255

    Standaard

    Mail ff naar service@cd-wow.net. De klantenservice is top daar.

  6. #256

    Standaard

    Dat heb ik meteen gedaan. En ik moet ze terug sturen naar hun. Alleen vraag ik me af als je een refund krijgt hoe dat in zijn werk gaat en om hun daar mee lastig te vallen is ook weer zoiets. Misschien dat hier iemand dat weet anders moet ik maar afwachten

  7. #257

    Standaard

    Ik denk dat iemand hier 't wel weet maar ik niet :wink:

    Ik heb ff een mailtje gestuurd over The Terminal. Ik hoop dat er niet te veel foutjes instaan

    Hello,

    I think I have found a little mistake on your site. The page of Le Terminal (Version Francaise) says it contains 1 disc. I think that should be 2. The picture says edition speciale 2 DVD. As far as I know there is no 1DVD. This is to help you inform the customers correctly.

    I'm looking forward to your answer,
    Sander Verheij

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco1983
    Dat heb ik meteen gedaan. En ik moet ze terug sturen naar hun. Alleen vraag ik me af als je een refund krijgt hoe dat in zijn werk gaat en om hun daar mee lastig te vallen is ook weer zoiets. Misschien dat hier iemand dat weet anders moet ik maar afwachten
    Heb al meerdere malen zendingen terug gestuurd naar CD-Wow, je krijgt altijd je gemaakte shipping costs terug in de vorm van een voucher. Even voor de zekerheid een bon vragen bij het postkantoor voor de verzendkosten. Refunds gaan heel snel bij CD-Wow.

  9. #259

    Standaard

    En de betaling die je gemaakt hebt voor de dvds krijg je die ook terug in een voucher?

    is toch bijna 74 euro dat ik terug moet krijgen

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco1983
    En de betaling die je gemaakt hebt voor de dvds krijg je die ook terug in een voucher?

    is toch bijna 74 euro dat ik terug moet krijgen
    nee die krijg je terug geschreven op je credit card. of je krijgt t terug in de vorm van een replacement
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #261

    Standaard

    Terug op mijn creditcard. Dat heb ik nooit gezien. Heb eentje met CC betaald en eentje met rabo direct, dus ben benieuwd hoe het in zijn werk gaat.

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco1983
    Terug op mijn creditcard. Dat heb ik nooit gezien. Heb eentje met CC betaald en eentje met rabo direct, dus ben benieuwd hoe het in zijn werk gaat.
    dan krijg je t precies op die manier ook terug: het geld van die ene wordt op je CC terug gestort, die andere op je rabobank rekening
    don`t worry, het komt allemaal in orde
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #263

    Standaard

    poeh gelukkig, ik was al bang dat ik een voucher zou krijgen voor het totaal bedrag. Maar gewone verzending is goed genoeg of moet ik het laten aantekenen?

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco1983
    poeh gelukkig, ik was al bang dat ik een voucher zou krijgen voor het totaal bedrag. Maar gewone verzending is goed genoeg of moet ik het laten aantekenen?
    nee gewone verzending heb ik die 2 of 3 keer dat ik iets terug heb laten sturen gedaan. Met ongeveer een week moet t bij hen aangekomen zijn. Wanneer ze het hebben ontvangen, krijg je de voucher voor de verzendkosten in je e-mail.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #265

  16. #266

    Standaard

    Kreeg net een mailtje terug:

    Hi

    Thanks for taking your valuable time to send us your comments.

    We have forwarded the issue to our technical department, who will be looking into it to resolve it at the earliest.

    We genuinely appreciate feedback from our customers as it is vital in ensuring that we are meeting our own high standards, and it contributes greatly to our aim of continually improving our service - both in terms of making the site even more user friendly and delivering orders in a highly satisfactory manner.

    We value your custom and I look forward to assisting you again in the near future.



    Kind Regards


    Henry
    CD WOW! Customer Services Supervisor
    Netjes weer

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Kreeg net een mailtje terug:

    Hi

    Thanks for taking your valuable time to send us your comments.

    We have forwarded the issue to our technical department, who will be looking into it to resolve it at the earliest.

    We genuinely appreciate feedback from our customers as it is vital in ensuring that we are meeting our own high standards, and it contributes greatly to our aim of continually improving our service - both in terms of making the site even more user friendly and delivering orders in a highly satisfactory manner.

    We value your custom and I look forward to assisting you again in the near future.



    Kind Regards


    Henry
    CD WOW! Customer Services Supervisor
    Netjes weer
    altijd netjes ja die standaardmailtjes :wink:
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Kreeg net een mailtje terug:

    Hi

    Thanks for taking your valuable time to send us your comments.

    We have forwarded the issue to our technical department, who will be looking into it to resolve it at the earliest.

    We genuinely appreciate feedback from our customers as it is vital in ensuring that we are meeting our own high standards, and it contributes greatly to our aim of continually improving our service - both in terms of making the site even more user friendly and delivering orders in a highly satisfactory manner.

    We value your custom and I look forward to assisting you again in the near future.



    Kind Regards


    Henry
    CD WOW! Customer Services Supervisor
    Netjes weer
    altijd netjes ja die standaardmailtjes :wink:
    Maakt niet uit, als ze het maar veranderen :wink:

  19. #269

    Standaard

    mijn klacht hebben ze ook niet veranderd. dus ga er maar vanuit dat ze er niks aandoen.

  20. #270

    Standaard

    dit is nieuw voor mij. ik heb ineens een nieuwe order in mijn lijst die ik niet besteld heb.

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco1983
    dit is nieuw voor mij. ik heb ineens een nieuwe order in mijn lijst die ik niet besteld heb.
    Ook maar ff kijken.....ik niet :P

  22. #272

    Standaard

    heb inmiddels gebeld. Het blijkt dat ik gemaild had over een game die het niet deed. Dus sturen ze maar meteen een nieuwe op. Geen mail terug of iets maar gewoon een nieuwe. Ruikt erna dat ze al wisten dat het spel het niet deed.

  23. #273

    Standaard

    Ben ik nou blind of kan je bij cd-wow niet meer normaal overboeken?

    Maarja ik kan geloof ik ook ideal ofzo gebruiken...

  24. #274

    Standaard

    dat is al een tijdje zo. Maar ideaal is ook niet voor iedere bank dus het is wel een achter uitgang.

  25. #275

    Standaard

    dat is al een tijdje zo. Maar ideaal is ook niet voor iedere bank dus het is wel een achter uitgang.
    O oke bedankt :wink:

    Heb net ideal voor het eerst uitgeprobeerd(postbank-member :wink: ).

    Conclusie: Werkt erg goed, veel sneller dan overschrijven. Had gewoon het gevoel dat ik aan het pinnen was, alleen ipv van me pincode een tan-code invoeren :wink: .

Pagina 11 van 108 EersteEerste ... 7891011121314152161 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •