Pagina 12 van 108 EersteEerste ... 289101112131415162262 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 2691 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Kreeg net een mailtje terug:

    Hi

    Thanks for taking your valuable time to send us your comments.

    We have forwarded the issue to our technical department, who will be looking into it to resolve it at the earliest.

    We genuinely appreciate feedback from our customers as it is vital in ensuring that we are meeting our own high standards, and it contributes greatly to our aim of continually improving our service - both in terms of making the site even more user friendly and delivering orders in a highly satisfactory manner.

    We value your custom and I look forward to assisting you again in the near future.



    Kind Regards


    Henry
    CD WOW! Customer Services Supervisor
    Netjes weer
    altijd netjes ja die standaardmailtjes :wink:
    Maakt niet uit, als ze het maar veranderen :wink:
    Ze hebben het wel veranderd

  2. #277

    Standaard

    Net ook voor het eerst met Ideal betaald (ABN). Echt ideaal . Werkt perfect!

  3. #278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    Net ook voor het eerst met Ideal betaald (ABN). Echt ideaal . Werkt perfect!
    En vandaag de dvd al binnen . Levertijd was 7-10 werkdagen, dus prima service!

  4. #279

    Standaard

    Wat ik af en toe wel mis bij de websites van CD-WOW zijn beschrijving van de verpakkingen van de DVD's. Deze staan er niet altijd bij. Zo heb ik het eerste seizoen van Scrubs besteld en deze kwam vandaag maar bleek een gewone keepcase te zijn met de 4 DVD's erin. Dit terwijl ik dacht dat het om een digipack zou gaan (zoals hij ook in de winkel ligt bij FRS).

    Verder dan dat vindt ik echt een top winkel. Vooral Ideal is ideaal :wink:

  5. #280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AversusZ
    Wat ik af en toe wel mis bij de websites van CD-WOW zijn beschrijving van de verpakkingen van de DVD's. Deze staan er niet altijd bij. Zo heb ik het eerste seizoen van Scrubs besteld en deze kwam vandaag maar bleek een gewone keepcase te zijn met de 4 DVD's erin. Dit terwijl ik dacht dat het om een digipack zou gaan (zoals hij ook in de winkel ligt bij FRS).

    Verder dan dat vindt ik echt een top winkel. Vooral Ideal is ideaal :wink:
    dat staat bij 9 van de 10 sites er niet bij, wat voor soort verpakking t is. Alleen bij bv. dvdheaven staat er wel eens een uitgebreider plaatje bij de product omschrijving.
    Maar idd: het zou wel makkelijk als ze dat er bij zetten. Zelfde had ik met de SE van Speed: keepcase + slipcase terwijl ik ook dacht dat t een digipack zou zijn
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #281

    Standaard

    Mail het naar CDwow, misschien doen ze er wel iets mee

  7. #282

    Standaard

    iemand ervaring met het volgende: Ik heb twee pre-orders besteld eentje voor 10 feb en voor 3 maart. Nu zijn ze ineens van de site weggehaald. Moet ik me nu zorgen maken dat deze titels niet meer geleverd worden of komen die vanzelf wel weer terug?

  8. #283

    Standaard

    iemand ervaring met het volgende: Ik heb twee pre-orders besteld eentje voor 10 feb en voor 3 maart. Nu zijn ze ineens van de site weggehaald. Moet ik me nu zorgen maken dat deze titels niet meer geleverd worden of komen die vanzelf wel weer terug?

  9. #284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco1983
    iemand ervaring met het volgende: Ik heb twee pre-orders besteld eentje voor 10 feb en voor 3 maart. Nu zijn ze ineens van de site weggehaald. Moet ik me nu zorgen maken dat deze titels niet meer geleverd worden of komen die vanzelf wel weer terug?
    Je order zal wel gewoon doorgaan en de producten komen waarschijnlijk wel weer terug op de site (maar misschien met wat wijzigingen zoals een andere prijs ofzo).
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  10. #285

    Standaard

    Wat voor verpakking heeft The Godfather bij cd-wow?

  11. #286

    Standaard

    Ik geloof dat de UK versie keepcases in een slipcase zijn (iig bij vanleest zien staan). Geloof dat daar de eerste pressing wel digipack was.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  12. #287

    Standaard

    Hmm, misschien maar eens ff mailen dan.

    Edit: Laat maar, de boxset is al €29,99 bij de Free Record Shop

  13. #288

    Standaard

    Ligt het aan mij of is de prijs niet meer in Euro's te krijgen? Zowel .nl en .net laten nu in andere valuta zien..
    "City of light, city of magic!"

  14. #289

    Standaard

    de website doet gewoon raar, gister was alles 2 euro duurder op .nl site.

  15. #290

    Standaard

    Bij mij staat het op beide sites nog steeds in euro's.

  16. #291

    Standaard

    Ah ik weet al wat er aan de hand is.

    Als je naar http://cd-wow.net of http://cd-wow.nl gaat, dus zonder www ervoor, dan ga je automatisch naar de .com site, dus daarom liet hij geen Euro's bij mij zien.

    Hoezo brak systeem :P
    "City of light, city of magic!"

  17. #292

    Standaard

    Geweldige service bij cdwow!

    Ik zou vandaag een €5,- voucher gebruiken (laatste dag dat het kon), maar er ging iets mis. Dus de voucher verprutst dacht ik. Toen toch maar een mailtje gestuurd en binnen een half uur een mail terug! Bladiebladiebla nog een paar mailtjes. Krijg ik de voucher terug + een week extra de tijd om 'm te besteden! Normaal kun je na zo'n verprutste bestelling na 12 uur de voucher weer opnieuw gebruiken zeiden ze, maar omdat ik er morgen niet ben (tot zaterdag) kon ik 'm een week langer gebruiken. Super service!!

    I.t.t. tot fame ...
    Wacht nu al 2 weken op een mailtje terug waar mijn bestelling blijft...

  18. #293

    Standaard

    Zijn er meer mensen die problemen hebben met de zoekfunctie op de cd-wow sites? Bij mij duurt het zoeken namelijk enorm lang, en vervolgens vindt ie niks.

    edit: Ow als ik via de kortingslinks naar de site ga, doet het zoeken het wel. Vreemd.

  19. #294

    Standaard

    Ik heb net een DVD besteld op cd-wow.net, alles is goed gegaan maar hij staat niet bij Meine Bestellungen. Is dat normaal?

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Ik heb net een DVD besteld op cd-wow.net, alles is goed gegaan maar hij staat niet bij Meine Bestellungen. Is dat normaal?
    heb kan even een tijdje duren (minuut of 15). Als ie daarna nog steeds niet in je lijstje staat, moet je de customers service even mailen dan wordt t opgelost
    Heb ik al vaak gehad
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #296

    Standaard

    Thnx, dat dacht ik al. Even wachten dan maar.

    edit: Vaag, als ik zoek op bestelnr. en e-mailadres vind ik de bestelling wel. Gewoon maar wachten op het volgende mailtje dus

  22. #297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    Geweldige service bij cdwow!

    Ik zou vandaag een €5,- voucher gebruiken (laatste dag dat het kon), maar er ging iets mis. Dus de voucher verprutst dacht ik. Toen toch maar een mailtje gestuurd en binnen een half uur een mail terug! Bladiebladiebla nog een paar mailtjes. Krijg ik de voucher terug + een week extra de tijd om 'm te besteden! Normaal kun je na zo'n verprutste bestelling na 12 uur de voucher weer opnieuw gebruiken zeiden ze, maar omdat ik er morgen niet ben (tot zaterdag) kon ik 'm een week langer gebruiken. Super service!!

    I.t.t. tot fame ...
    Wacht nu al 2 weken op een mailtje terug waar mijn bestelling blijft...
    En mij gaven ze geen nieuwe omdat ik er een verprutst had.. ze begonnen moeilijk te doen dat ik geen Duitser was en niet bij een bepaald bureau een reis had geboekt..

  23. #298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Thnx, dat dacht ik al. Even wachten dan maar.

    edit: Vaag, als ik zoek op bestelnr. en e-mailadres vind ik de bestelling wel. Gewoon maar wachten op het volgende mailtje dus
    En alweer verzonden Ben benieuwd hoe lang het nu nog duurt

  24. #299

    Standaard

    Hoe lang duurt het bij jullie gemiddeld voordat iets wordt verzonden? Ik heb 17 februari een dvd besteld (en met creditcard betaald) en hij is nu nog steeds niet verzonden.

  25. #300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xirow
    Hoe lang duurt het bij jullie gemiddeld voordat iets wordt verzonden? Ik heb 17 februari een dvd besteld (en met creditcard betaald) en hij is nu nog steeds niet verzonden.

    Meestal is hij er in een dag of 7 geloof ik.

Pagina 12 van 108 EersteEerste ... 289101112131415162262 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •