Pagina 13 van 108 EersteEerste ... 3910111213141516172363 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 2691 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door xirow
    Hoe lang duurt het bij jullie gemiddeld voordat iets wordt verzonden? Ik heb 17 februari een dvd besteld (en met creditcard betaald) en hij is nu nog steeds niet verzonden.

    Meestal is hij er in een dag of 7 geloof ik.
    Na de verzendbevestiging ja. Ik heb gisteren een DVD besteld en vandaag kreeg ik al een mailtje dat hij verzonden was.

  2. #302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door xirow
    Hoe lang duurt het bij jullie gemiddeld voordat iets wordt verzonden? Ik heb 17 februari een dvd besteld (en met creditcard betaald) en hij is nu nog steeds niet verzonden.

    Meestal is hij er in een dag of 7 geloof ik.
    Na de verzendbevestiging ja. Ik heb gisteren een DVD besteld en vandaag kreeg ik al een mailtje dat hij verzonden was.
    Als het artikel op voorraad is wordt het meestal devolgende dag verzonden.

    Vandaag voor het eerst een bestelling ontvangen die heel lang (7 WERKdagen) onderweg is geweest.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #303

    Standaard

    Ik heb vandaag mijn eerste bestelling gedaan bij CDWOW

    En ook maar meteen via IDEAL de betaling gedaan.

    En nu in spanning afwachten

  4. #304

    Standaard

    Same here. Het werkt ideaal 8)

    En voor de geinteresseerden een up-to-date prinstcreen van de betalingsmogelijkheden van .nl en .net (zie ook het andere topic).




    (edit:link naar plaatje gecorrigeeerd)

  5. #305

    Standaard

    Ik kreeg vanochtend meteen al een mailtje dat mijn dvd verzonden is

    En deze manier van betalen vind ik echt geweldig. Ik hoop dat meer online shops zich aanmelden voor deze manier van betalen
    Dan hoef ik mijn vriend niet meer lastig te vallen om zijn credit card te lenen

  6. #306

    Standaard

    Het is idd ideaal. Ook bij winkels als Free Record Shop, VanLeest en Bol.com kun je er al mee betalen.

  7. #307

    Standaard

    Ik doelde meer op online shops zoals amazon en play

  8. #308

    Standaard

    Volgens mij zijn er nog geen buitelandse shops die gebruik maken van iDEAL. Ik denk dat het bij cd-wow kan omdat de betalingen geregeld worden door een Nederlands bedrijf.

  9. #309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Volgens mij zijn er nog geen buitelandse shops die gebruik maken van iDEAL. Ik denk dat het bij cd-wow kan omdat de betalingen geregeld worden door een Nederlands bedrijf.
    Op zich zou dat vreemd zijn, want de transacties worden afgehandeld door Bibit (bijna vergelijkbaar met Interpay voor NL pin-transacties). Dat is onderdeel van Royal Bank of Scotland (niet Nederlands dus). Bibit maakt het dus mogelijk om op basis van de taal+landkeuze via iDeal te betalen. Oostenrijkse bezoekers van CD-Wow zullen die mogelijkheid niet te zien krijgen.

    Voorlopig nog even afwachten, want Play mag ook wel eens overstappen naar meer betalingsmogelijkheden dan alleen CC.

  10. #310

    Standaard

    Volgens mij zijn er nog geen buitelandse shops die gebruik maken van iDEAL.
    iDeal is bedacht door Nederlandse banken. Voor veel buitenlandse webshops is iDeal waarschijnlijk ook te duur gezien het geringe aantal Nederlandse klanten.

  11. #311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bosmeneer
    Same here. Het werkt ideaal 8)

    En voor de geinteresseerden een up-to-date prinstcreen van de betalingsmogelijkheden van .nl en .net (zie ook het andere topic).

    Ik merk nu net dat Rabo-direct weg is. Ideal maar is proberen.


    Edit: Ik ben er ook niet rouwig om iDeal werkt nog sneller.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  12. #312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Thnx, dat dacht ik al. Even wachten dan maar.

    edit: Vaag, als ik zoek op bestelnr. en e-mailadres vind ik de bestelling wel. Gewoon maar wachten op het volgende mailtje dus
    En alweer verzonden Ben benieuwd hoe lang het nu nog duurt
    Vandaag viel ie op de mat. Netjes dus

  13. #313

    Standaard

    Zo, dat gaat lekker snel. Vandaag 2 dvd's ontvangen, vorige week dinsdag het mailtje van de verzending gehad!


    Heb echter een vraagje. Van 1 film -EAN heb ik vergeleken- heb ik een jewelcase ontvangen, maar bij veel online winkels staat de digipack afgebeeld (gaat om Once Upon a Time in the West).

    Neemt Cd-wow zo'n dvd terug? Nu is 'ie nog gesealed.

  14. #314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bosmeneer
    Zo, dat gaat lekker snel. Vandaag 2 dvd's ontvangen, vorige week dinsdag het mailtje van de verzending gehad!


    Heb echter een vraagje. Van 1 film -EAN heb ik vergeleken- heb ik een jewelcase ontvangen, maar bij veel online winkels staat de digipack afgebeeld (gaat om Once Upon a Time in the West).

    Neemt Cd-wow zo'n dvd terug? Nu is 'ie nog gesealed.
    Ik denk dat ze hem wel terugnemen, maar verwacht geen digipack terug de UK versie daarvan wordt niet meer geproduceerd voor zover ik weet. Dus dan zal je achter de nederlandse aan moeten.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  15. #315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door bosmeneer
    Zo, dat gaat lekker snel. Vandaag 2 dvd's ontvangen, vorige week dinsdag het mailtje van de verzending gehad!


    Heb echter een vraagje. Van 1 film -EAN heb ik vergeleken- heb ik een jewelcase ontvangen, maar bij veel online winkels staat de digipack afgebeeld (gaat om Once Upon a Time in the West).

    Neemt Cd-wow zo'n dvd terug? Nu is 'ie nog gesealed.
    Ik denk dat ze hem wel terugnemen, maar verwacht geen digipack terug de UK versie daarvan wordt niet meer geproduceerd voor zover ik weet. Dus dan zal je achter de nederlandse aan moeten.
    Dat is geen probleem. Als ze aan refund doen, doei ik ook niet moeilijk
    (zal eerst ff mailen)

  16. #316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bosmeneer
    Zo, dat gaat lekker snel. Vandaag 2 dvd's ontvangen, vorige week dinsdag het mailtje van de verzending gehad!


    Heb echter een vraagje. Van 1 film -EAN heb ik vergeleken- heb ik een jewelcase ontvangen, maar bij veel online winkels staat de digipack afgebeeld (gaat om Once Upon a Time in the West).

    Neemt Cd-wow zo'n dvd terug? Nu is 'ie nog gesealed.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door CD Wow FAQ
    Retourbeleid
    CD WOW! ziet haar klanten graag altijd tevreden. Daarom kennen wij, naast uw automatische annuleringsrecht, een “totale tevredenheidsgarantie”. Dit betekent dat als u om enige reden ontevreden bent met uw aankoop, u deze alleen maar binnen 14 dagen in goede staat naar ons hoeft terug te sturen en wij storten het volledige aankoopbedrag terug, minus een nominaal bedrag van £1,50 voor transport, verzekering en opnieuw opslaan. We storten het volledige aankoopbedrag terug als de retour veroorzaakt wordt door fouten van onze kant of een defect product (zie hieronder). Ga hiervoor naar ons Customer Service Centre. Vermeld bij een retour de reden van retournering en verpak het product zorgvuldig. Stuur het vervolgens naar ons Engelstalige Customer Service Centre op onderstaand adres:

    CD WOW!
    Customer Service Centre
    Suite 2a
    Gregories Court
    Gregories Road
    Beaconsfield
    Bucks
    HP9 1HQ
    GB

  17. #317

    Standaard

    Ik heb ook Once upon a time in the west in keepcase. Ik wist het eigenlijk al van te voren dus voor mij maakt het niet veel uit.

  18. #318

    Standaard

    Zo mijn dvd is binnen Ik heb van CDWOW nu een goede eerste indruk

    Ik heb nog wel een vraagje en ik hoop dat iemand er antwoord op heeft.

    Ik wil graag de dvd van O.C. bestellen en er zijn 2 verschillende van regio 2

    1 is regio 2 en 4 (prijs 31,99 bevat 7 dvd's)
    1 is regio 2 (prijs 48,99 bevat 6 dvd's)

    weet iemand waarom hier prijsverschil in zit?
    En kan ik met mijn regio 2 dvd die dvd van regio 2 en 4 afspelen?

  19. #319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door riskykarin1981
    Zo mijn dvd is binnen Ik heb van CDWOW nu een goede eerste indruk

    Ik heb nog wel een vraagje en ik hoop dat iemand er antwoord op heeft.

    Ik wil graag de dvd van O.C. bestellen en er zijn 2 verschillende van regio 2

    1 is regio 2 en 4 (prijs 31,99 bevat 7 dvd's)
    1 is regio 2 (prijs 48,99 bevat 6 dvd's)

    weet iemand waarom hier prijsverschil in zit?
    En kan ik met mijn regio 2 dvd die dvd van regio 2 en 4 afspelen?
    Regio 2 en 4 is de Australische versie, die zijn vaak goedkoper dan de UK versie. Je kunt deze gewoon afspelen op een R2 speler.
    Bad Numbers : 4,8,15,16,23,42
    Mijn DVD's

  20. #320

    Standaard

    Inderdaad, gewoon af te spelen op een regio 2 dvd speler. Hier trouwens een linkje, hoef je het zelf niet meer te doen. 8)

    http://www2.cd-wow.nl/detail_results...uct_code=17887

  21. #321

    Standaard

    oke dank je wel

    Maar er zitten dus niet echt super veel verschillen tussen die dvd's?

    mmmm Beterrrrrr
    OC is daar veel goedkoper dan in nederland

  22. #322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door riskykarin1981
    oke dank je wel

    Maar er zitten dus niet echt super veel verschillen tussen die dvd's?

    mmmm Beterrrrrr
    OC is daar veel goedkoper dan in nederland
    Volgens mij is de ene versie met digipacks en de ander met keepcases in een slipcase. Maakt opzich dus niks uit.

  23. #323

    Standaard

    Ik heb eergisteren een dvd besteld bij CD-WOW via iDeal, maar ik zie nu in mijn orderhistorie op de plek waar eerder netjes die aankoop vermeld stond een soort 'lege regel'. Op die regel staat nog wel 'geplande verzending' maar alle andere informatie is gewoon weg. Komt dit vaker voor en mag ik er vanuit gaan dat de boel wel gewoon in orde is?

  24. #324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Ik heb eergisteren een dvd besteld bij CD-WOW via iDeal, maar ik zie nu in mijn orderhistorie op de plek waar eerder netjes die aankoop vermeld stond een soort 'lege regel'. Op die regel staat nog wel 'geplande verzending' maar alle andere informatie is gewoon weg. Komt dit vaker voor en mag ik er vanuit gaan dat de boel wel gewoon in orde is?
    Ik heb ook wel eens zo'n lege regel gehad(betaling met creditcard) maar alles is altijd aangekomen. Heb je wel een mailtje gekregen met de bevestiging van de bestelling?

    Anders kun je ze even mailen, meestal zijn ze wel snel met beantwoorden.

  25. #325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Ik heb eergisteren een dvd besteld bij CD-WOW via iDeal, maar ik zie nu in mijn orderhistorie op de plek waar eerder netjes die aankoop vermeld stond een soort 'lege regel'. Op die regel staat nog wel 'geplande verzending' maar alle andere informatie is gewoon weg. Komt dit vaker voor en mag ik er vanuit gaan dat de boel wel gewoon in orde is?
    Ik heb ook wel eens zo'n lege regel gehad(betaling met creditcard) maar alles is altijd aangekomen. Heb je wel een mailtje gekregen met de bevestiging van de bestelling?
    Ja. Ok, ik denk dat ik het nog een paar dagen aankijk om te zien wat er gebeurd.

Pagina 13 van 108 EersteEerste ... 3910111213141516172363 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •