Pagina 2 van 108 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 2691 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door master-mc
    Ik zag usual suspects bij cdwow.net voor 10,99 EUR. en als ik die 1 euro korting eraf doe heb ik deze 2 disc voor 9,99 EUR. Maar nu heb ik nog nooit bij CDwow besteld. Dus ik wou graag weten hoe de levering is en hoe gaat als j een dvd retour moet doen enz. En of er geen extra kosten bij komen?

    alvast bedankt.
    als de dvd`s verstuurd zijn, heb je ze (ik tenminste wel altijd) binnen een week binnen.
    Mocht er iets kapot zijn ofzo moet je ze gewoon mailen. hun service is top. In het geval je iets moet terug sturen krijg je t adres van hun en kun je t opsturen. De verzendkosten die jij maakt om t product terug te sturen worden vergoed dmv. een kortingsvoucher die je ze opsturen wanneer ze t product hebben ontvangen.

    Als je klachten hebt, wordt t altijd netjes opgelost. Top winkel
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #27

    Standaard

    Ik zag dat er op de site van cdwow.net dat er bij status: Versendet stond. Hoe lang duurt het nu voordat ik mijn dvd binnen heb?

  3. #28

    Standaard

    meestal 5 tot 7 dagen dacht ik... heb vorige week zondag een dvd besteld bij CDWOW.NET en die was vrijdagochtend al binnen.. keurig binnen 5 dagen dus
    "Grandpa, were you a hero in the war?" "No", I answered, "But I served in a company of heroes".

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door master-mc
    Ik zag dat er op de site van cdwow.net dat er bij status: Versendet stond. Hoe lang duurt het nu voordat ik mijn dvd binnen heb?
    bij mij was een dvd de 13e verzonden en de 17e had ik m al binnen
    4 daagjes dus maar, weekend meegerekend
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #30

  6. #31

    Standaard

    Ik heb al heel vaak via deze site besteld en alles naar volle tevredenheid. De producten worden in een perfecte staat geleverd. Ze worden verzonden in een kartonnen doosje met daarin bubbeltjesplastic. De meeste DVD's die ik heb ontvangen waren gesealed.
    Vergeleken met de leveringstijd van FRS is CDWOW vaak nog sneller, terwijl hier de producten uit het buitenland worden verzonden.

    Ik kan maar 1 ding concluderen: een topzaak

  7. #32

    Standaard

    Ik had vorige week een dubbelcd van Hall and Oates besteld,waarbij van disc 1 nummer 19 en 20 het niet deden.
    Mailtje naar hun gestuurd. Ik dien de cd naar hun te sturen, verzendkosten krijg ik in een voucher terug en hopelijk ook de cd's zonder foutjes.
    Het was de eerste bestelling (heb er al een stuk of tien van hun binnen) waarbij er iets mis was. Een topzaak verder,dat wel.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Citaat Oorspronkelijk gepost door GJB
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V

    Heel erg bedankt.

    Nog ff een vraagje: stel dat je bestelling meer dan €22,- bedraagt en je moet BTW betalen. Hoeveel is dat dan, of hangt 't af van het bedrag?
    Je hoeft bij CDWow géén BTW te betalen aangezien ze via Zweden versturen en dit en EU land is.
    Oké. In de thread waarnaar Jurgen V verwees stond dat ze vanuit Hong Kong verzonden... Maar over BTW hoef ik me nu dus geen zorgen te maken Bedankt.
    Alles wat daar staat is alweer een tijdje geleden. Je hoeft je in ieder geval voorlopig geen zorgen te maken om de douane.
    Ik vraag me of waarom er nog op het pakket staat gestempeld dat de waarde van het pakket minder dan 22 euro is.

  9. #34

    Standaard

    Vandaag usual suspects ontvangen. Goed verpakt.
    op 17 januari besteld, de 20 was dvd dvd verstuurd en 24 januari had ik de dvd binnen.
    Dit was de eerste keer dat ik bij cdwow bestelde. Ben er zeer tevreden over.

  10. #35

    Standaard

    hallo

    Ik heb ook besteld van cdwow 27 januari dvd region 3 Sky Captain And The World Of Tomorrow betaald langs banktransfer ik heb altijd nog niks gehoord is dat normaal.
    Het is de eerste keer dat ik daar iets bestel.

    hier heb ik gestort

    310-1610249-38 bibit internet payments.
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jean1964
    hallo

    Ik heb ook besteld van cdwow 27 januari dvd region 3 Sky Captain And The World Of Tomorrow betaald langs banktransfer ik heb altijd nog niks gehoord is dat normaal.
    Het is de eerste keer dat ik daar iets bestel.

    hier heb ik gestort

    310-1610249-38 bibit internet payments.
    Volgens mij duurt het wel een paar dagen voordat het bij hun op de rekening is bijgeschreven. En dan gaat pas het 'normale' proces van start. Denk dat het wel goed komt
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  12. #37

    Standaard

    Bij mij duurde het een week. ik had de 17 januari besteld. en ze hadden het de 20 januari deden ze de dvd op de post en op 24 januari had ik de dvd binnen.

  13. #38

    Standaard

    Ik heb vandaag een email gekregen.

    cd-wow


    Hello,

    Thank you for your e-mail.

    We will shipped you your order in the next days.

    If you require any further assistance at this time then please do not hesitate to get back to me.

    Kind Regards,

    :wink:
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  14. #39

    Standaard

    De dvd is vandaag verzonden.
    Ik laat iets weten wanneer de dvd toekomt.


    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  15. #40

    Standaard

    Wat een geweldige shop vind ik dit! Ik had een kleine week geleden Ray Limited Edition besteld en vandaag viel hij alweer door de brievenbus. Het is dat ze niet álle interessante Aziatische titels verkopen, anders was dit mijn favoriete shop geweest
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jean1964
    De dvd is vandaag verzonden.
    Ik laat iets weten wanneer de dvd toekomt.


    De dvd was bij mij de 8 feb perfecte staat.

    Terug een bestelling gedaan 9 feb open water en is al verzonden vandaag
    12 feb :wink: .
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  17. #42

    Standaard

    Ik heb net mijn eerste bestelling bij CD-WOW.net gedaan: American History X R2UK. Als alles goed gaat is het geld morgen binnen bij BIBIT. En dan is kijken hoelang het voor de rest gaat duren... :wink:

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jean1964
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jean1964
    De dvd is vandaag verzonden.
    Ik laat iets weten wanneer de dvd toekomt.


    De dvd was bij mij de 8 feb perfecte staat.

    Terug een bestelling gedaan 9 feb open water en is al verzonden vandaag
    12 feb :wink: .
    Vandaag in de bus Open Water R1.
    Juist op de kop een week :wink:
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Ik heb net mijn eerste bestelling bij CD-WOW.net gedaan: American History X R2UK. Als alles goed gaat is het geld morgen binnen bij BIBIT. En dan is kijken hoelang het voor de rest gaat duren... :wink:
    Sander

    Ik doen het langs de bank overschrijving bibit het is nu de tweede keer dat ik heb besteld alles perfect de eerste keer heeft het wel 12 dagen geduurd.
    :wink:
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  20. #45

    Standaard

    Ze waren mij vergeten ik had een bestelling gedaan 16 feb.
    Alles is goed gekomen vandaag verzonden.



    Hello,

    Thank you for your e-mail.

    There was a problem with the authorisation. I authorised the order manually now.

    Thank you for shopping with us. We very much appreciate it, and I sincerely hope that this genuinely rare occurrence will not deter you from using our service again in the future.
    If you have any further enquiries then please do not hesitate to contact me again.

    Kind regards
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jean1964
    Ze waren mij vergeten ik had een bestelling gedaan 16 feb.
    Alles is goed gekomen vandaag verzonden.



    Hello,

    Thank you for your e-mail.

    There was a problem with the authorisation. I authorised the order manually now.

    Thank you for shopping with us. We very much appreciate it, and I sincerely hope that this genuinely rare occurrence will not deter you from using our service again in the future.
    If you have any further enquiries then please do not hesitate to contact me again.

    Kind regards
    Ik had dus hetzelfde probleem. 16 februari besteld. Heb 22 februari gemaild. De dvd is 23 februari verstuurd.
    mijn zwarte gat 19-08-2005 weer bijgewerkt. laatste aanwinst: teveel.

  22. #47

    Standaard

    net zo 'rare' dus als de Evil Dead-boxset zeker? :wink: Had namelijk exact hetzelfde probleem als de bovenstaande twee en heb vrijwel exact dezelfde mail gekregen...

  23. #48

    Standaard

    Zojuist 24 Season Three besteld voor €31,99 (!!!). Nu nog overschrijven en kijken hoe het loopt.

  24. #49

    Standaard

    Zojuist mijn eerste bestelling gedaan bij CD-WOW.nl:

    the Godfather: Collector's Edition voor 12.99

    Ik ben benieuwd hoe het zal verlopen

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiguelTegen
    net zo 'rare' dus als de Evil Dead-boxset zeker? :wink: Had namelijk exact hetzelfde probleem als de bovenstaande twee en heb vrijwel exact dezelfde mail gekregen...
    Nee niet evil dead maar den deze Friday The 13th Boxset: From Crystal Lake To Manhattan € 48.99 das raar ik gaan zien nu op cd-wow en nu is de prijs naar boven gegaan € 64.99.
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

Pagina 2 van 108 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •