Pagina 4 van 108 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 2691 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    iemand nog een leuke aanbieding gezien :P
    Deze misschien? :P

  2. #77

    Standaard

    ik had even een vraagje over hoe te betalen; je moet dus per se een fax sturen bij overboeking? dat staat tenminste op hun site.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beloved
    ik had even een vraagje over hoe te betalen; je moet dus per se een fax sturen bij overboeking? dat staat tenminste op hun site.
    Als je kiest voor bankoverschrijving krijg je een voorbeeld van een correct ingevulde overschrijvingskaart. Deze gegevens kun je natuurlijk ook gebruiken voor internetbankieren. Ik heb ook per bankoverschrijving betaald, het duurt een tijdje maar ik ben erg blij dat het daar wel kan. Ik heb nl. geen CC.

  4. #79

    Standaard

    ah dus je kan het gewoon via internetbankieren overmaken zonder gefax? dat scheelt weer, bedankt

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beloved
    ah dus je kan het gewoon via internetbankieren overmaken zonder gefax? dat scheelt weer, bedankt
    Het duurt een tijdje voordat je order in hun systeem staat en je de status kunt bekijken maar je kunt bij twijfel altijd de klantenservice mailen. Die is echt top daar. Mijn vragen werden erg goed en snel beantwoord

  6. #81

    Standaard

    doe het meestal via rabobank die daar tussen de mogelijkheden staat om te betalen via bibit, gaat prima daar

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    doe het meestal via rabobank die daar tussen de mogelijkheden staat om te betalen via bibit, gaat prima daar
    Ik betaal ook altijd via Rabo Direct Betalen en heb daar goede ervaringen mee.

  8. #83

    Standaard

    Ik heb ook 1x via rabo direct gedaan en zeer goede ervaring mee.

  9. #84

    Standaard

    ik zit niet bij de rabobank, maar bij abn amro. ik doe wel aan internet bankieren. wordt er bij cd-wow een IBAN of BIC code gegeven? ik vraag dit allemaal zodat ik zometeen, als ik wat bestel, op de één of andere manier het geld niet kan overmaken...

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beloved
    ik zit niet bij de rabobank, maar bij abn amro. ik doe wel aan internet bankieren. wordt er bij cd-wow een IBAN of BIC code gegeven? ik vraag dit allemaal zodat ik zometeen, als ik wat bestel, op de één of andere manier het geld niet kan overmaken...
    Ik zit zelf ook bij ABN-AMRO en heb vorige maand ook voor 't eerst op deze manier besteld bij cd-wow. Je krijgt een banknummer + gegevens en een bestelnummer. Heel makkelijk in te vullen allemaal.

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Edit: mail inmiddels ontvangen dat er een meteen een nieuw exemplaar verstuurd zal worden. Het beschadigde exemplaar moet ik terugsturen naar Engeland. De kosten daarvoor zullen wel weer goedgemaakt worden in de vorm van vouchers.
    Nou, vandaag het nieuwe exemplaar binnen, keurig in seal.. MET de vier postkaarten die bij sommige mensen nogal eens ontbraken. Prima service..

  12. #87

    Standaard

    Tegenwoordig veel problemen bij cd-wow dat is al de tweede keer achtereen nu bij mij.
    Ik Had een bestelling gedaan en ik heb de 4 maart het geld overgeschreven een week later nog niks gehoord maar een email gestuurd.
    Ik heb een email terug gehad vandaag.


    Hello,

    Thank you for your e-mail.

    Sory, we had a little technical problem, but now we fixed it.

    Your order will be shipped the next days.

    Thank you for your patience.

    Kind Regards,


    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jean1964
    Tegenwoordig veel problemen bij cd-wow dat is al de tweede keer achtereen nu bij mij.
    Ik Had een bestelling gedaan en ik heb de 4 maart het geld overgeschreven een week later nog niks gehoord maar een email gestuurd.
    Ik heb een email terug gehad vandaag.


    Hello,

    Thank you for your e-mail.

    Sory, we had a little technical problem, but now we fixed it.

    Your order will be shipped the next days.

    Thank you for your patience.

    Kind Regards,


    Ging precies hetzelfde bij mij via bankoverschrijving...

  14. #89

    Standaard

    voor het eerst iets besteld en ik kan niks anders zeggen dat ik tevreden ben. Geen problemen met betalen en de dvd's waren in 7 dagen binnen

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jean1964
    Tegenwoordig veel problemen bij cd-wow dat is al de tweede keer achtereen nu bij mij.
    Ik Had een bestelling gedaan en ik heb de 4 maart het geld overgeschreven een week later nog niks gehoord maar een email gestuurd.
    Ik heb een email terug gehad vandaag.


    Hello,

    Thank you for your e-mail.

    Sory, we had a little technical problem, but now we fixed it.

    Your order will be shipped the next days.

    Thank you for your patience.

    Kind Regards,


    Ging precies hetzelfde bij mij via bankoverschrijving...
    Bij mij ook al een paar keer voorgekomen! Was ook via bankoverschrijving!

    Op de site is er nu trouwens in pre-order een blade trilogy box ... weet er iemand of blade trinity de unrated versie is?

    mvg

  16. #91

    Standaard

    Iemand die ik ken heeft ongveer 2 weken geleden een game besteld (GT 4) deze zal op 11 maart verzonden worden omdat ie dan pas uitkwam. Hij heeft het geld al overgemaakt. maar bij my order staat nog niks bij hem. heeft iemand dit vaker gehad?

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door master-mc
    Iemand die ik ken heeft ongveer 2 weken geleden een game besteld (GT 4) deze zal op 11 maart verzonden worden omdat ie dan pas uitkwam. Hij heeft het geld al overgemaakt. maar bij my order staat nog niks bij hem. heeft iemand dit vaker gehad?
    ik denk dat hij dan niet op voorraad is, paar dagen wachten

  18. #93

    Standaard

    Vandaag mijn bestelling aangekregen,kill bill 2 Premium Box Set was daar niet bij.
    En is de zelfde bestelling nummer alles staat op verzonden de box was er niet bij,das raar het zal voor morgen waarschijnlijk zijn als ik deze week niks heb gehoord dan stuur ik volgende week een email.

    4 Mar 2005 DVD Region 3 Old Boy (6.1/ DTS ES) 12 Mar 2005 1 Versendet + Informiert

    4 Mar 2005 DVD Region 1 Saw: Widescreen (DTS) 12 Mar 2005 1 Versendet + Informiert

    4 Mar 2005 DVD Region 1 Flight Of The Phoenix: Widescreen (DTS) 12 Mar 2005 1 Versendet + Informiert

    4 Mar 2005 DVD Region 2 Kill Bill: Volume 2 - Premium Box Set (Japanese Import) 12 Mar 2005 1 Versendet + Informiert
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  19. #94

    Standaard

    zou het kunnen zijn dat je box bij de douane staat ?

  20. #95

    Standaard

    CD Wow verstuurt bestellingen onder de €22 via Zweden, bestellingen boven de €22 via Luxemburg (althans zo is mijn ervaring). Het kan dus zijn dat op dezelfde dag verzonden items als gevolg van verschillende routes niet op dezelfde dag worden bezorgd.

  21. #96

    Standaard

    maar wacht even.... die killbill2 past niet in je brievenbus... dus misschien sturen ze die via een andere koerier.

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sniper_warrior
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jean1964
    Tegenwoordig veel problemen bij cd-wow dat is al de tweede keer achtereen nu bij mij.
    Ik Had een bestelling gedaan en ik heb de 4 maart het geld overgeschreven een week later nog niks gehoord maar een email gestuurd.
    Ik heb een email terug gehad vandaag.


    Hello,

    Thank you for your e-mail.

    Sory, we had a little technical problem, but now we fixed it.

    Your order will be shipped the next days.

    Thank you for your patience.

    Kind Regards,


    Ging precies hetzelfde bij mij via bankoverschrijving...
    Bij mij ook al een paar keer voorgekomen! Was ook via bankoverschrijving!

    Op de site is er nu trouwens in pre-order een blade trilogy box ... weet er iemand of blade trinity de unrated versie is?

    mvg
    Heb ik ook gehad toen ik ze mailde over mijn 24 S3 box. Heb paar dagen geleden mail gekregen dat ie verzonden is. Kan ik hem dan redelijk binnenkort verwachten? Hoeveel dagen gaan er bij die zaak ongeveer overheen?

  23. #98

    Standaard

    bij mij wordt het pakje in 99% van de gevallen binnen 7 dagen na bestellen geleverd. en dat is ongeveer 4 dagen na verzenden ofzo.

  24. #99

    Standaard

    Ik heb de mail dat ie verzonden is de 10e binnen gekregen. Dus nog ff geduld.

  25. #100

    Standaard

    Nog altijd niet ontvangen.
    4 Mar 2005 DVD Region 2 Kill Bill: Volume 2 - Premium Box Set (Japanese Import) 12 Mar 2005 1 Versendet + Informiert
    Ik weet deze giftset word verzonden van luxenbourg moet ik mij al zorgen maken of nog even wachten tot volgende week dan een email sturen.
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

Pagina 4 van 108 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •