Pagina 51 van 108 EersteEerste ... 4147484950515253545561101 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.251 tot 1.275 van 2691 worden weergegeven.
  1. #1251

    Standaard

    ik merk net dat ik minder problemen heb met nieuwe films. Heb een paar oudere staan maar die worden maar niet geleverd.

  2. #1252

    Standaard

    Ligt het aan mij of kan je bij CDWOW niet meer met iDeal betalen?

  3. #1253

    Standaard

    Ik zie de optie er inderdaad ook niet meer bijstaan.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  4. #1254

    Standaard

    Redelijk vervelend aangezien ik nog wat wou bestelllen voor de laatste keer. Maar ja zonder creditcard kom je niet ver....

  5. #1255

    Standaard

    Ondanks dat ik er niet meer wil bestellen, heb ik het toch nog 1x geprobeerd na alle goede verhalen van de laatste tijd...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #1256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    Ligt het aan mij of kan je bij CDWOW niet meer met iDeal betalen?
    Als dat echt zo is en blijft dan vind ik dat zeker vervelend! CDwow heb ik altijd met erg veel plezier gekocht maar m'n vriendin heeft zo'n 3 weken geleden een CD besteld van Daft Punk en die is nu nog steeds niet geleverd. Eerst dacht CDwow dat het pakketje kwijt was geraakt en nadat we opnieuw de gegevens hadden verstuurd hebben ze, volgens hun, een tweede exemplaar opgestuurd. Nu kregen we gisteren via de mail echter te horen dat ze moeilijkheden met de leverancier en dat de CD waarschijnlijk pas volgende week opgestuurd kan gaan worden. Erg vervelend allemaal en ook helemaal niet wat je van CDwow gewend bent.

  7. #1257

    Standaard

    Bij CD Wow.nl kun je inderdaad (tijdelijk?) alleen maar met credit card betalen, maar de betaal-site is niet eens HTTPS beveiligd. Dat is om ongelukken vragen.

    Advies: voorlopig NIET bestellen bij CD Wow.nl.

  8. #1258

    Standaard

    Er waren problemen met het systeem voor bankoverschrijvingen, waardoor Bibit wel geld kon afschrijven, maar CD-WOW hiervan niet op de hoogte was, wat de verdere afhandeling van orders vertraagde. Ik heb het zelf ondervonden. Erg irritant. Ze zullen er nu wel mee bezig zijn, om het probleem te verhelpen. Gelukkig heb ik geen import titels meer op mijn lijstje staan.

    Alleen op Leon Dir. Cut R2DE Steelbook zit ik nog steeds te wachten. Als ik die heb wordt er even niks meer besteld.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  9. #1259

    Standaard

    Ik wou Family Guy Regio 1 bestellen, helaas kan ik deze nergens anders vandaan halen.

    Ik heb zelf nog 300 LE en Borat LE bij ze besteld, maanden geleden. Ik kreeg een mail dat het 31/08 weg zou gaan, ik zie niks gebeuren.

  10. #1260

    Standaard

    Ik heb ervaren dat de antwoorden met "wordt xx-xx verzonden" gewoon zoethouders zijn. Houd er rekening mee dat je bestelling niet arriveert, ik had hetzelfde met een Family Guy box.

    Overigens vandaag twee dvd's ontvangen binnen één week. Het kan dus wel, het ligt er gewoon puur aan wélk product je bestelt.

  11. #1261

    Standaard

    Fijn is dat..

    Heb ik vorige week maandag Extended Edition van King Kong gekocht via CD-WoW.nl, lees ik dit allemaal hier..

    Hoe lang duurt het normaal voordat hij arriveert?
    En Via IDEAL is niet geadviseerd te betalen, want dat was nou net mijn manier van betalen..
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  12. #1262

    Standaard

    Ook hier is er niks gebeurd na het mailtje dat m'n bestelling de 31ste verzonden zou worden.

  13. #1263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter van Dis Bekijk bericht
    En Via IDEAL is niet geadviseerd te betalen, want dat was nou net mijn manier van betalen..
    het ligt niet aan de manier van betalen.. ik heb vorige week nog 2 dvd's besteld via iDeal, en allebei zijn al binnen


  14. #1264

    Standaard

    In totaal 4 films besteld, waarvan er al 1 verzonden is. Hopelijk volgen de andere 3 snel!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #1265

    Standaard

    CDWoW gemaild over de iDeal-problemen.

    CD-Wow heeft aangegeven dat het inderdaad een tijdelijk probleem is met de betalingservers van Bibit. Cdwow hoopt het snel weer in orde te krijgen maar geen uitsluiting en datum.

  16. #1266
    Senior Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Berkel en Rodenrijs

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Bij CD Wow.nl kun je inderdaad (tijdelijk?) alleen maar met credit card betalen, maar de betaal-site is niet eens HTTPS beveiligd. Dat is om ongelukken vragen.

    Advies: voorlopig NIET bestellen bij CD Wow.nl.
    De betaal site is wel HTTPS beveiligd (iig de .nl site via Pay-Nova). De betaalsite zit in een IFrame, dus zie je het niet, maar als je de source bekijkt zie je duidelijk:

    https://paygate.paynova.com/paynova3/

    Volgens mij is dit ook al eerder een keer bevestigd dat het wel via HTTPS gaat. Of was dat ergens anders? :P
    Laatst aangepast door Asphyxion : 03-09-2007 om 22:05

  17. #1267

    Standaard

    Heb een mail gestuurd naar CD-WOW met de vraag wanneer ik weer met ideal kan betalen, maar heb nog steeds geen antwoord gekregen wacht al een week, dus weten jullie misschien wanneer ik weer met ideal kan betalen?

  18. #1268

    Standaard

    nope, kreeg ook antwoord dat ze er mee bezig zijn en snel hopen op te lossen.. maar ze weten geen datum, uiteraard


  19. #1269

    Standaard

    Ik heb ondertussen Borat Mankini L.E. ontvangen en 300 schijnt onderweg te zijn!

    Jottem!

  20. #1270

    Standaard

    scandal MoC binnen enkele dagen ontvangen...prima dus!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #1271

    Standaard

    300 Tin ondertussen onbeschadigd binnen!

    Dubbel jottem!

  22. #1272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    300 Tin ondertussen onbeschadigd binnen!

    Dubbel jottem!
    Die tin is in vergelijking met de prijzen in NL toch juist weer een stuk duurder bij CD Wow?

  23. #1273

    Standaard

    ik had the shining ook binnen 4 dagen binnen nadat ik het besteld had.
    Hoop dat die problemen met ideal snel opgelost zijn, want ik heb nog een 11,99 euro kortingsbon liggen die ik graag wil gebruiken

  24. #1274

    Standaard

    Vandaag Lifeboat SE (R1) en Tartuffe - MoC ontvangen.
    Van eerst genoemde is de slipcase wel hevig beschadigd . Dalijk even over mailen...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #1275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Farley Bekijk bericht
    Die tin is in vergelijking met de prijzen in NL toch juist weer een stuk duurder bij CD Wow?
    Die Tin is in ieder geval beter als die saaie steelbooks!

Pagina 51 van 108 EersteEerste ... 4147484950515253545561101 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •