Pagina 52 van 108 EersteEerste ... 24248495051525354555662102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.276 tot 1.300 van 2691 worden weergegeven.
  1. #1276

    Standaard

    Wat is het verschil? Evt.een foto?

  2. #1277

    Standaard

    De tin heeft een reliëf opdruk aan de voorkant en niets aan de binnenkant. In de tin zit dan een 2disc keepcase.
    En persoonlijk vind ik ook de tin veel mooier dan de steelbook, de print is haarscherp en heeft niet die doffe glans van de steelbooks. Vandaar dat ik ook de iets hogere prijs voor lief heb genomen.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  3. #1278

    Standaard

    schijnbaar zijn de problemen met de Ideal nog niet opgelost.

  4. #1279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco1983 Bekijk bericht
    schijnbaar zijn de problemen met de Ideal nog niet opgelost.
    Ik heb deze week een bestelling geannuleerd, en kreeg bericht dat de terugstorting van het geld door het probleem met Ideal niet volbracht kon worden. Of ik genoegen nam met een e-voucher... no way jose...

    Nu moet ik wachten op bericht dat de terugstorting is doorgevoerd. Hoop niet dat het Bibit/Ideal-probleem nog lang zal duren.

  5. #1280

    Standaard

    ik heb wel die voucher gepakt. Heb maar meteen 5 dvds ervoor besteld eens kijken of ze die wel leveren.

  6. #1281

    Standaard

    Wilde ook wel weer eens een dvdtje proberen te bestellen. Erg jammer dat Ideal nu niet werkt daar, hopelijk snel opgelost.

  7. #1282

    Standaard

    Na bijna een maand is Hot Fuzz eindelijk verzonden.

  8. #1283

    Standaard

    5 dvds gisteren besteld en vandaag al verzonden niet normaal

    Alleen is het wachten op zodiac. Hopelijk wordt dat geen Ghost Rider verhaal dat ik hem na 2 maanden maar moet annuleren.

  9. #1284

    Standaard

    Zojuist toch een member mail gekregen met aanbiedingen voor CDs. Als ze nu eerst eens al het achterstallig werk wegwerken, dan wil ik ook wel weer gaan kijken naar die mails en uberhaupt de site van CDwow

  10. #1285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco1983 Bekijk bericht
    5 dvds gisteren besteld en vandaag al verzonden niet normaal
    Dan is het misschien wel leuk om te vermelden om welke titels het gaat

  11. #1286

    Standaard

    KiLL Bill 2 Regio 2
    Spiderman 1 3-Disc Regio 2
    Saturday Night Fever Regio 2
    Usual Suspect 2-Disc Regio 2
    Apocalypse Now Redux Regio 2

    En eergisteren was Leon regio 1 deluxe versie verstuurd.

  12. #1287

    Standaard

    Ik heb de afgelopen dagen 8 dvd,s besteld met kortingslink en voucher. Als ik mn orders wil opzoeken, verschijnt er deze tekst:

    No authorised orders could be found

    Ik heb wel orderbevestigingen gehad en dergelijke. Hebben meer mensen dit? Het is alweer een tijdje geleden dat ik heb besteld bij cdwow. Ik heb ook nog geen verzendbevestiging gehad....ik weet nog dat ik die altijd vrijwel meteen kreeg of anders een dag later.

  13. #1288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Zojuist toch een member mail gekregen met aanbiedingen voor CDs. Als ze nu eerst eens al het achterstallig werk wegwerken, dan wil ik ook wel weer gaan kijken naar die mails en uberhaupt de site van CDwow
    En in die mail zaten ze vrolijk een cd te promoten die ze niet eens binnen 3 maanden weten te leveren. Mijn boycot van de site wordt dus nog even verlengd.

  14. #1289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik heb de afgelopen dagen 8 dvd,s besteld met kortingslink en voucher. Als ik mn orders wil opzoeken, verschijnt er deze tekst:

    No authorised orders could be found

    Ik heb wel orderbevestigingen gehad en dergelijke. Hebben meer mensen dit? Het is alweer een tijdje geleden dat ik heb besteld bij cdwow. Ik heb ook nog geen verzendbevestiging gehad....ik weet nog dat ik die altijd vrijwel meteen kreeg of anders een dag later.
    Ook op de Britse versie van de ??? Daar doen mijn orders het namelijk altijd wel op de Nederlandse negen van de tien keer niet.
    En dat uitblijven van e-mails, dat probleem heb ik ook. Soms krijg ik nog wel eens een despatch mailtje als de dvd al meer dan een week in huis is.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  15. #1290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik heb de afgelopen dagen 8 dvd,s besteld met kortingslink en voucher. Als ik mn orders wil opzoeken, verschijnt er deze tekst:

    No authorised orders could be found

    Ik heb wel orderbevestigingen gehad en dergelijke. Hebben meer mensen dit? Het is alweer een tijdje geleden dat ik heb besteld bij cdwow. Ik heb ook nog geen verzendbevestiging gehad....ik weet nog dat ik die altijd vrijwel meteen kreeg of anders een dag later.
    Dan moet je even inloggen op www.cdwow.com.uk, dan werkt het meestal wel.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  16. #1291

    Standaard

    Een CD Wow-medewerker heeft op een Brits forum inmiddels (off the record) bevestigd dat CD Wow is overgenomen door Stomp uit Australië en dat ze momenteel druk doende zijn om alle problemen op te lossen.
    We zullen zien hoe dit gaat uitwerken en of er veel gaat veranderen.

    Zie: http://www.avforums.com/forums/showt...127&page=9#122

    De laatste weken heb ik overigens een tiental DVD's besteld bij CD Wow en die zijn allemaal binnen 24 à 48 verzonden. Het lijkt er dus inderdaad op dat ze de boel weer op orde hebben/krijgen.

  17. #1292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Dan moet je even inloggen op www.cdwow.com.uk, dan werkt het meestal wel.
    Thanks....inmiddels (vandaag) twee verzonden, woensdag besteld...

  18. #1293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Een CD Wow-medewerker heeft op een Brits forum inmiddels (off the record) bevestigd dat CD Wow is overgenomen door Stomp uit Australië en dat ze momenteel druk doende zijn om alle problemen op te lossen.
    We zullen zien hoe dit gaat uitwerken en of er veel gaat veranderen.

    Zie: http://www.avforums.com/forums/showt...127&page=9#122

    De laatste weken heb ik overigens een tiental DVD's besteld bij CD Wow en die zijn allemaal binnen 24 à 48 verzonden. Het lijkt er dus inderdaad op dat ze de boel weer op orde hebben/krijgen.
    Ook vernomen, gister een gruwelijk lange mail gekregen over dit en dat ze (daardoor)geen refund konden geven. Het draait voor mij iig uit op een hoop gedoe dat al sinds 9 juni loopt

    Voor de liefhebber een deel van die mail:


    Hello

    As you may be aware, the British Phonographic Industry (“BPI”) commenced an action in September 2006 against Music Trading On-Line (HK) Limited (“MTOL HK”) which owned and operated the CD WOW! business. On 20 March 2007, the High Court of Justice Chancery Division handed down a judgment on liability against MTOL HK and subsequently damages of GBP41,136,417 were awarded against MTOL HK on 23 May 2007 (“UK Judgment”).

    Upon the UK Judgment being handed down, BPI made an Ex Parte application to the High Court of Hong Kong, SAR (“Court”) for a worldwide mareva injunction against MTOL HK. That application was successful. As a result of, inter alia, these events, on 25 May 2007, Ms Walsh and Mr Borrelli were appointed Joint and Several Receivers of MTOL HK pursuant to a Fixed and Floating Charge between MTOL HK and Asia Sino.

    Subsequently on 31 August 2007, the Receivers completed the sale of assets and business of MTOL HK to Stomp Pty Limited ("Stomp"). Stomp is an international retailer and wholesaler of DVDs, CDs and games based in Melbourne, Australia. As you will see from www.cd - wow.com Stomp continues to operate and develop the CD WOW! business. Further information about Stomp can be found at www.stomp.com.au.

    (...)
    Laatst aangepast door Martin Z. : 14-09-2007 om 16:30
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  19. #1294

    Standaard

    Ik kreeg exact hetzelfde verhaal vandaag, omdat ik ook zit te wachten op een refund. Ze bieden nu aan om me een cheque toe te sturen die ik hier bij de bank kan innen. Ik vraag me af of dat uberhaupt wel mogelijk is zonder bijkomende kosten. Ik weet het gewoon niet, dus als iemand het wel weet, post hier dan even een antwoord a.u.b. :smile:.

  20. #1295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee Bekijk bericht
    Ik kreeg exact hetzelfde verhaal vandaag, omdat ik ook zit te wachten op een refund. Ze bieden nu aan om me een cheque toe te sturen die ik hier bij de bank kan innen. Ik vraag me af of dat uberhaupt wel mogelijk is zonder bijkomende kosten. Ik weet het gewoon niet, dus als iemand het wel weet, post hier dan even een antwoord a.u.b. :smile:.
    Ik wilde ook voor die optie gaan, een tegoedbon zie ik even niet meer zo zitten...
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  21. #1296

    Standaard

    Heb op 6 juni 2007 seizoen 2 van The West Wing besteld, na vijf toezeggingen dat deze binnen twee weken zou worden geleverd op 12 augustus 2007 mijn order gecancelled en refund gevraagd.

    Zit nu al 5 weken te wachten op mijn geld zonder enige reactie op mijn e-mails, lijkt erop alsof CD WOW met de noorderzon vertrokken is.

    Kreeg vandaag ook de nogal vage e-mail van de "receivers". Gezien de paar typo's in de mail vraag ik me af of dit wel echt is, of een phishing-scam..

  22. #1297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Amsterdam75 Bekijk bericht
    Heb op 6 juni 2007 seizoen 2 van The West Wing besteld, na vijf toezeggingen dat deze binnen twee weken zou worden geleverd op 12 augustus 2007 mijn order gecancelled en refund gevraagd.

    Zit nu al 5 weken te wachten op mijn geld zonder enige reactie op mijn e-mails, lijkt erop alsof CD WOW met de noorderzon vertrokken is.

    Kreeg vandaag ook de nogal vage e-mail van de "receivers". Gezien de paar typo's in de mail vraag ik me af of dit wel echt is, of een phishing-scam..
    het is wel echt


  23. #1298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee Bekijk bericht
    Ik kreeg exact hetzelfde verhaal vandaag, omdat ik ook zit te wachten op een refund. Ze bieden nu aan om me een cheque toe te sturen die ik hier bij de bank kan innen. Ik vraag me af of dat uberhaupt wel mogelijk is zonder bijkomende kosten. Ik weet het gewoon niet, dus als iemand het wel weet, post hier dan even een antwoord a.u.b. :smile:.

    hey je kunt die cheque wel laten innen bij je bank, maar daar komen wel kosten bij, en het duurt ongeveer 4 werkweken voor het bijgeschreven is, men gaat na of de cheque echt is en dergelijke en je krijgt het bedrag niet uitbetaald voor men het heeft nagekeken, dus ook geen vooruitbetaling door je bank.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  24. #1299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    hey je kunt die cheque wel laten innen bij je bank, maar daar komen wel kosten bij, en het duurt ongeveer 4 werkweken voor het bijgeschreven is, men gaat na of de cheque echt is en dergelijke en je krijgt het bedrag niet uitbetaald voor men het heeft nagekeken, dus ook geen vooruitbetaling door je bank.
    jesus, dat is naatje allemaal man...
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  25. #1300

    Thumbs down

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    hey je kunt die cheque wel laten innen bij je bank, maar daar komen wel kosten bij, en het duurt ongeveer 4 werkweken voor het bijgeschreven is, men gaat na of de cheque echt is en dergelijke en je krijgt het bedrag niet uitbetaald voor men het heeft nagekeken, dus ook geen vooruitbetaling door je bank.
    Niet doen die cheque, kost bij de meeste banken zo'n €12,50 om het te innen en dan is het nog maar de vraag of ze gedekt zijn...
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

Pagina 52 van 108 EersteEerste ... 24248495051525354555662102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •