Pagina 53 van 108 EersteEerste ... 34349505152535455565763103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.301 tot 1.325 van 2691 worden weergegeven.
  1. #1301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Niet doen die cheque, kost bij de meeste banken zo'n €12,50 om het te innen en dan is het nog maar de vraag of ze gedekt zijn...
    Dat meen je, balen zeg... Het alternatief is die tegoedbon...

    Thanks voor de info iig :smile:
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  2. #1302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    hey je kunt die cheque wel laten innen bij je bank, maar daar komen wel kosten bij, en het duurt ongeveer 4 werkweken voor het bijgeschreven is, men gaat na of de cheque echt is en dergelijke en je krijgt het bedrag niet uitbetaald voor men het heeft nagekeken, dus ook geen vooruitbetaling door je bank.
    Oke bedankt voor de info! Hier was ik al bang voor... nou ja, zo hoog was het bedrag ook weer niet, dus dan toch maar een e-voucher...

  3. #1303

    Standaard

    Inmiddels ook 2 bestellingen gedaan weer (gisteren) en volgens de website zijn ze vandaag verstuurd. Ben benieuwd, maar hoop dat alles weer opgelost is.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  4. #1304

    Standaard

    Is er al iets meer bekend over de Ideal problemen?

  5. #1305

    Standaard

    Nou ik krijg een E-voucher. Hopelijk is het nu eindelijk voorbij... Ik moet wel zeggen dat de customer service erg goed is en dat er zich problemen hebben voorgedaan waarbij de schuld niet direct bij cdwow gelegd kan worden. Maar vervelend voor de klanten is het wel.
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  6. #1306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    www.cheapcdsdvds.com aka www.music-wow.com Een beetje een vage webshop, ik kan nergens vinden waar ze gevestigd zijn, er staat alleen een retouradres in Hong Kong op de site.
    Heeft er iemand ervaring met music-wow.com?

  7. #1307

    Standaard

    Ik heb er tweemaal tot grote tevredenheid besteld! Moest er wel een paypal-account voor aanmaken, dus enige vertraging. Maar keurige leveringen in goed beschermde bruine enveloppen voor een geweldig lage prijs, dus zeker een aanrader Willempie.

  8. #1308

    Standaard

    toppunt vandaag bereikt. Een dvd binnen krijgen zonder discs :P

  9. #1309

    Standaard

    Ik lees net dit bericht op cd-wow.com:
    Important Announcement
    We are absolutely delighted to announce a new beginning for CD WOW!
    CD WOW! is now under new ownership and this means that everything is now back to normal and even better than before. We have oodles of fantastic promotions and giveaways planned for you over the coming weeks. Sign up and make sure you don't miss out!

  10. #1310

    Standaard

    Jammer, nog steeds geen ideal

  11. #1311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eknos Bekijk bericht
    Jammer, nog steeds geen ideal
    Iemand enig idee hoe lang dit nog gaat duren?

  12. #1312
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Ik lees net dit bericht op cd-wow.com:
    Important Announcement
    We are absolutely delighted to announce a new beginning for CD WOW!
    CD WOW! is now under new ownership and this means that everything is now back to normal and even better than before. We have oodles of fantastic promotions and giveaways planned for you over the coming weeks. Sign up and make sure you don't miss out!
    Eerst zien, dan geloven ! Ik wacht toch nog even een paar weekjes vooraleer ik iets bestel bij hen.

  13. #1313

    Thumbs down

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S Bekijk bericht
    Eerst zien, dan geloven ! Ik wacht toch nog even een paar weekjes vooraleer ik iets bestel bij hen.
    Ik had al weer wat besteld, nu al weer spijt want was een pre-order die nu al 3 dagen in de winkels ligt en je raadt het al.....staat nog steeds als pre-order....
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  14. #1314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco1983 Bekijk bericht
    toppunt vandaag bereikt. Een dvd binnen krijgen zonder discs :P
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  15. #1315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco1983 Bekijk bericht
    toppunt vandaag bereikt. Een dvd binnen krijgen zonder discs :P
    Dat meen je niet

  16. #1316

    Standaard

    Pas weer iets bij hen besteld, en na een weekje netjes binnengekregen.

    @Marco1983 was die dvd geseald? Dan ligt de fout niet bij Wow lijkt mij, maar bij de fabrikant.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  17. #1317

    Standaard

    @Erwin, nee dvd was niet gesealed. De enige van de grote stapel die ik binnen had gekregen.

  18. #1318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco1983 Bekijk bericht
    @Erwin, nee dvd was niet gesealed. De enige van de grote stapel die ik binnen had gekregen.
    Dan is het wel heel erg raar. Nou ja, mailtje sturen en om een replacement vragen.. Succes ermee.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  19. #1319

    Standaard

    Dat doen ze dus niet, dus over een paar dagen zeggen dat ik niks gekregen heb. Krijg ik toch een nieuwe

  20. #1320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco1983 Bekijk bericht
    Dat doen ze dus niet,
    Had vorige week ook om een replacement gevraagd (had een beschadigde dvd ontvangen). Wat schrijven ze? ik kon de dvd opsturen en dan sturen ze een nieuwe op, maar dan moest ik (serieus, no kidding!) een cheque meesturen twv. 1,95 pond voor de administratiekosten!!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #1321

    Standaard

    2 van de 3 bestellingen vandaag ontvangen. Gaat weer de goede kant op
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  22. #1322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Had vorige week ook om een replacement gevraagd (had een beschadigde dvd ontvangen). Wat schrijven ze? ik kon de dvd opsturen en dan sturen ze een nieuwe op, maar dan moest ik (serieus, no kidding!) een cheque meesturen twv. 1,95 pond voor de administratiekosten!!
    Zo dat is slecht! :x

    Ik heb met die E-voucher weer wat besteld, hopelijk komt het goed nu!
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  23. #1323

    Standaard

    Mijn hele order is binnen een weekje verstuurd! 6 items, waaronder ook eindelijk Leon (Duitse Dir. Cut steelbook). Toen ik hem annuleerde kreeg ik ineens een e-voucher t.w.v. € 70,-. Nu bestel ik hem opnieuw, met nog 3 DVD's en 2 CD's erbij, en alles verstuurd!

    Soms zit het mee... Nu nog even afwachten of alles vlekkenloos binnenkomt, zonder verdwenen post.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  24. #1324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee Bekijk bericht
    Mijn hele order is binnen een weekje verstuurd! 6 items, waaronder ook eindelijk Leon (Duitse Dir. Cut steelbook). Toen ik hem annuleerde kreeg ik ineens een e-voucher t.w.v. € 70,-. Nu bestel ik hem opnieuw, met nog 3 DVD's en 2 CD's erbij, en alles verstuurd!

    Soms zit het mee... Nu nog even afwachten of alles vlekkenloos binnenkomt, zonder verdwenen post.
    So, lucky you Zelf hoopte ik ook al op iig iets meer dan de GBP 1,- verhoging voor die e-voucher...
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  25. #1325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    Iemand enig idee hoe lang dit nog gaat duren?
    Ontving gisteren dit mailtje na een vraag van mij:
    Since the sale of the company we have had to negotiate new agreements with new payment providers and at the moment we are still discussing with Ideal and so for the time being this payment method is not available. Visa and Mastercard are the main cards currently accepted but we are working on introducing more, just not sure when this will happen.
    Erg vervelend want ik heb geen credit card en je kan dus alleen maar met Visa of Mastercard betalen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 53 van 108 EersteEerste ... 34349505152535455565763103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •