Pagina 57 van 108 EersteEerste ... 74753545556575859606167107 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.401 tot 1.425 van 2691 worden weergegeven.
  1. #1401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Na 2 maanden wachten eindelijk Battlestar Galactica seizoen 3 ontvangen. Helaas is de box niet compleet! Krijgen we dat weer. In de box zit dvd 1,2,5,6,5,6. Ik mis dus 3 en 4 en heb 5 & 6 2 keer.
    Iemand ervaring met omruilen bij cd-wow?
    ja,

    mailen of bellen. Foutieve produkt opsturen (in dit geval miss. alleen de discs) en je krijgt een goed exemplaar! Je verzendkosten krijg je dan retour in de vorm van een voucher!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #1402

    Standaard

    misschien is het een vreselijk domme vraag maar als ik bij cd-wow bestel, een regio 2 dvd is de taal die op het hoesje staat altijd engels?

    groetjes Riggs,

  3. #1403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Riggs Bekijk bericht
    misschien is het een vreselijk domme vraag maar als ik bij cd-wow bestel, een regio 2 dvd is de taal die op het hoesje staat altijd engels?

    groetjes Riggs,
    Nee, wel heel vaak maar het hoeft niet per se. Kan ook Nederlands, Duits, Frans, Zweeds etc etc zijn.

  4. #1404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Riggs Bekijk bericht
    misschien is het een vreselijk domme vraag maar als ik bij cd-wow bestel, een regio 2 dvd is de taal die op het hoesje staat altijd engels?

    groetjes Riggs,
    Neen! Af en toe schuimen ze de markt af om bijv. een scandinavische versie of zo te verschaffen als dat goedkoper is. Ook af en toe een Duitse versie is mogelijk. Maar toch 99 % UK-gebonden, de uitzonderingen zijn tegenwoordig schaarser dan vroeger.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #1405

    Standaard

    ok bedankt!

  6. #1406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Neen! Af en toe schuimen ze de markt af om bijv. een scandinavische versie of zo te verschaffen als dat goedkoper is. Ook af en toe een Duitse versie is mogelijk. Maar toch 99 % UK-gebonden, de uitzonderingen zijn tegenwoordig schaarser dan vroeger.
    Ja, ik heb pas 2 DVD's binnengekregen van ze namelijk Shooter en Blades of Glory en ondanks dat ze Regio 2 zijn, zijn het in iedergeval niet de R2UK (met NL subs) versies die ik had besteld.

    Ik kan niet achter de juiste plaats komen waar ze vandaan komen.
    Maar de EANcode van Blades of Glory kwam ik uit op een poolse DVDsite, maar met Shooter kon ik helemaal niks vinden.
    Ik moest ze ook zelf toevoegen in DVDprofiler gezien niemand anders ze nog had toegevoegd.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  7. #1407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Ja, ik heb pas 2 DVD's binnengekregen van ze namelijk Shooter en Blades of Glory en ondanks dat ze Regio 2 zijn, zijn het in iedergeval niet de R2UK (met NL subs) versies die ik had besteld.
    Dan gebeurt het tegenwoordig blijkbaar nóg...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #1408

    Standaard

    Thnx, inmiddels geregeld. Nieuwe box is al onderweg en foutieve box moet ik opsturen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen Bekijk bericht
    ja,

    mailen of bellen. Foutieve produkt opsturen (in dit geval miss. alleen de discs) en je krijgt een goed exemplaar! Je verzendkosten krijg je dan retour in de vorm van een voucher!

  9. #1409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door flitsflits Bekijk bericht
    Hoe gaat het met je creditcardbetaling; wordt die dan direct teruggestort of zit je dan met een vage Paynova-credit?
    het is gewoon terug gestort..


  10. #1410

    Standaard

    Even een vraagje (ik weet namelijk niet meer hoe het zit, heb al lang niet meer bij cdwow.us gekocht):
    Ik heb vanmiddag een bestelling gedaan, als ik nu een nieuwe bestelling doe worden ze dan alsnog samen verzonden? Dit ivm de mannen van de grens.
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  11. #1411

    Standaard

    nee, alles word apart verstuurd, zodat het door de brievenbus past.. hoewel boxen niet door de bus passen worden deze ook gewoon apart verstuurd..

    en bij cd-wow heb je trouwens nooit last va duane ook al zou 1 dvd te veel kosten.. het word vanuit de EU verzonden


  12. #1412

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    nee, alles word apart verstuurd, zodat het door de brievenbus past.. hoewel boxen niet door de bus passen worden deze ook gewoon apart verstuurd..

    en bij cd-wow heb je trouwens nooit last va duane ook al zou 1 dvd te veel kosten.. het word vanuit de EU verzonden
    Ook als ik vanaf cd-wow.us, dus VS besteld heb?
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  13. #1413

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    Ook als ik vanaf cd-wow.us, dus VS besteld heb?
    Altijd.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  14. #1414

    Standaard

    woehoe!

    gister met bon en link een dvd voor 99 dollarcent (0,72 euro) besteld en vandaag verzonden!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #1415

    Standaard

    als je bij CD-WOW US bestel heb je dan nooit last van de manntjes bij de grens of altijd? en zijn daar dan ook de levertijden langer of maak dat niks uit?

  16. #1416

    Standaard

    Maakt allemaal niet uit, de verschillende cd-wow-varianten sturen alles binnen Europa toch vanuit Zweden.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  17. #1417

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Maakt allemaal niet uit, de verschillende cd-wow-varianten sturen alles binnen Europa toch vanuit Zweden.
    CD Wow verstuurt alles vanuit buiten Europa, ongeacht op welke site je hebt besteld, te weten vanuit hun magazijn in Hong Kong. Theoretisch zou je dus last kunnen krijgen van import-naheffingen, maar de laatste tijd zijn mij daar geen concrete gevallen van bekend. Blijkbaar heeft CD Wow een manier gevonden om zijn klanten te vrijwaren van douaneproblemen.

  18. #1418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    CD Wow verstuurt alles vanuit buiten Europa, ongeacht op welke site je hebt besteld, te weten vanuit hun magazijn in Hong Kong. Theoretisch zou je dus last kunnen krijgen van import-naheffingen, maar de laatste tijd zijn mij daar geen concrete gevallen van bekend. Blijkbaar heeft CD Wow een manier gevonden om zijn klanten te vrijwaren van douaneproblemen.
    Ik heb nog nooit iets uit Hong Kong ontvangen hoor. Nagenoeg alles dat in Europa wordt
    aangeleverd komt vanuit het magazijn in Luxemburg. Op welke site je ook bestelt.
    Klinkt ook niet logish hé.. Hong Kong. Soms heb ik een DVD binnen in 4-5 dagen.
    Dat lukt nooit vanuit het verre oosten. Trouwens, op de envloppe staat steevast Luxembourg-Gare, DP.11226.

    Het klopt wel dat hun hoofdmagazijn in Hong Kong is. Enige tijd geleden stond het
    trouwens in de fik en heeft CD-WOW een tijdje zwaar in de problemen gezeten met hun
    stock. Ik vermoed dat ze vanuit Hong Kong hun andere magazijnen in de wereld
    bevoorraden. Dat verklaard ook waarom ze die gigantische boete hebben gekregen voor
    het invoeren van CD's vanuit het verre oosten.
    The world is screaming...

  19. #1419

    Standaard

    Ik heb vandaag mijn vervangende Galactica seizoen 3 box ontvangen. Maandag heb ik cd-wow gemaild over de incomplete box en nu heb ik al een nieuwe box binnen.

    Mijn andere bestelling kunnen ze niet meer leveren. Deze had ik nog besteld toen cd-wow de betaling verwerkte met Bibit. Dus konden ze me nu geen refund geven (want ze werken nu met Paynova). Maar heb wel netjes een voucher ontvangen met 2,50 extra voor het ongemak.

    De service bij cd-wow is volgens mij weer op het oude niveau en ook de bestellingen worden weer snel geleverd.

  20. #1420

    Standaard

    Wat voor bevestiging krijg je tegenwoordig bij CD-WOW? Ik heb begin vorige week PES2008 besteld en heb alleen een "transaction confirmation" ontvangen van paynova. Verder niks van CD-WOW gehoord en artikel ook nog niet ontvangen.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  21. #1421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Wat voor bevestiging krijg je tegenwoordig bij CD-WOW? Ik heb begin vorige week PES2008 besteld en heb alleen een "transaction confirmation" ontvangen van paynova. Verder niks van CD-WOW gehoord en artikel ook nog niet ontvangen.
    kijk even op www.cdwow.com of hij daar bij de 'my orders' staat.. als dat het geval is, is het wel in orde, ik heb ook van een aantal bestellingen van de laatste tijd geen order bevestiging gekregen..


  22. #1422

    Standaard

    Woendag de lord of the rings trilogy besteld en vandaag binnegekregen en dat vind ik goede en snelle service zeer tevreden over CD-WOW:smile:

  23. #1423

    Standaard

    Hoe gaan ze om met pre-orders. Worden deze van te voren gestuurd zodat je ze op de ongeveer op de dag van release hebt of versturen ze pas na de releasedatum?

  24. #1424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen Bekijk bericht
    Hoe gaan ze om met pre-orders. Worden deze van te voren gestuurd zodat je ze op de ongeveer op de dag van release hebt of versturen ze pas na de releasedatum?
    Ter reactie quote ik hier mijn bericht van 16-10:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    'pre-orderen' bij CDWow is net als voorheen een gebed zonder eind. Verzending wordt keer op keer uitgesteld om onduidelijke redenen. Een pre-order plaatsen bij CDWow is echt zinloos, blijkbaar blijft het voor deze webshop onmogelijk om een artikel op de datum van release te versturen.

  25. #1425

    Standaard

    Toch gaat dat ook niet altijd op. Ik heb pas geleden nog een pre-order geplaatst die gewoon op de dag van release verzonden is.

Pagina 57 van 108 EersteEerste ... 74753545556575859606167107 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •