Pagina 58 van 108 EersteEerste ... 84854555657585960616268 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.426 tot 1.450 van 2691 worden weergegeven.
  1. #1426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander2 Bekijk bericht
    Toch gaat dat ook niet altijd op. Ik heb pas geleden nog een pre-order geplaatst die gewoon op de dag van release verzonden is.
    bij mij staat Transformers helaas nog op pre release terwijl de site al aangeeft dat hij er moet zijn...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #1427

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    bij mij staat Transformers helaas nog op pre release terwijl de site al aangeeft dat hij er moet zijn...
    ik had er zaterdag achteraan gemailt, en ze mailden terug dat Transformers (R3) 5 nov verzonden kon worden


  3. #1428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dirk DV Bekijk bericht
    Ik heb nog nooit iets uit Hong Kong ontvangen hoor. Nagenoeg alles dat in Europa wordt
    aangeleverd komt vanuit het magazijn in Luxemburg. Op welke site je ook bestelt.
    Klinkt ook niet logish hé.. Hong Kong. Soms heb ik een DVD binnen in 4-5 dagen.
    Dat lukt nooit vanuit het verre oosten. Trouwens, op de envloppe staat steevast Luxembourg-Gare, DP.11226.

    Het klopt wel dat hun hoofdmagazijn in Hong Kong is. Enige tijd geleden stond het
    trouwens in de fik en heeft CD-WOW een tijdje zwaar in de problemen gezeten met hun
    stock. Ik vermoed dat ze vanuit Hong Kong hun andere magazijnen in de wereld
    bevoorraden. Dat verklaard ook waarom ze die gigantische boete hebben gekregen voor
    het invoeren van CD's vanuit het verre oosten.
    Met luchtpost kan het snel gaan :wink:

    Op de Duitse site staat de volgende informatie over het verzendadres van CD Wow: Die Lieferung erfolgt ab dem Lager von Stomp HK Ltd in Hong Kong an die vom Besteller angegebene Lieferadresse. Für die Lieferung wird ein Zeitraum von 5-7 Werktagen vorgesehen, jedoch sind alle Angaben zur Lieferfrist unverbindlich.

    In Nederland staat er overigens geen Luxemburgs adres op de verpakking, maar een postbusnr. op (luchthaven) Schiphol (als retouradres).

    Bij de Algemene Voorwaarden op de Nederlandse site staat een rechtstreeks van de .com site overgenomen bepaling (in een tenenkrommende vertaling):
    Producten boven de Britse persoonlijke importontheffing van HM Customs & Excise
    Orders met producten boven de Britse persoonlijke importontheffing van HM Customs & Excise worden verzonden via Hong Kong Post, ons postagentschap. Hong Kong Post regelt namens u de betaling van btw en/of andere belastingen en accijnzen die van toepassing zijn binnen de Britse douane en accijnzen VAN HET BEDRAG DAT U REEDS HEEFT BETAALD. U hoeft bij levering of ophalen van het product dus geen extra bedrag te betalen.


    CD Wow betaalt dus de BTW, zodat je als ontvanger gevrijwaard blijft van een naheffing door de douane.

  4. #1429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    bij mij staat Transformers helaas nog op pre release terwijl de site al aangeeft dat hij er moet zijn...
    Blijkbaar zijn er dus de ene keer wel problemen mee en de andere keer niet.

  5. #1430

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    kijk even op www.cdwow.com of hij daar bij de 'my orders' staat.. als dat het geval is, is het wel in orde, ik heb ook van een aantal bestellingen van de laatste tijd geen order bevestiging gekregen..
    Bedankt voor de tip, ik had nl ook geen orderbevestiging gekregen.

  6. #1431

    Standaard

    Ik had laatst the Fugitive (S.E.) besteld voor 2 euro. Nu kreeg ik een verkeerd exemplaar (geen NL ondertitels). Ze hebben me later een goed exemplaar toegestuurd, maar ze vroegen wel of ik het andere exemplaar kon retourneren. De verzendkosten zou ik dan vergoed krijgen met een e-voucher.

    Nu is mijn vraag: kan ik dat ook anders doen? (gewoon post retour bv.?). Ik heb nl. niks aan die voucher, die kan ik al genoeg krijgen via de tips op dit forum. :wink: Heeft iemand hier ervaring mee?

  7. #1432

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door calexico26 Bekijk bericht
    Nu is mijn vraag: kan ik dat ook anders doen? (gewoon post retour bv.?). Ik heb nl. niks aan die voucher, die kan ik al genoeg krijgen via de tips op dit forum. :wink: Heeft iemand hier ervaring mee?
    Sturen ze de nieuwe pas nadat ze de oude hebben ontvangen? Zo niet, dan weet je wat je te doen staat, namelijk niets
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #1433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Sturen ze de nieuwe pas nadat ze de oude hebben ontvangen? Zo niet, dan weet je wat je te doen staat, namelijk niets
    Nah, beetje flauw als ze al hun best hebben gedaan voor de nieuwe.

    Is terugstoppen in de verpakking en "return to sender" vermelden geen optie? Dan betaald CD-Wow ook de verzendkosten maar ben jij er vanaf?

  9. #1434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Sturen ze de nieuwe pas nadat ze de oude hebben ontvangen? Zo niet, dan weet je wat je te doen staat, namelijk niets
    Ze stuurden meteen nadat ik het mailtje had verzonden een nieuw exemplaar. Dus ik heb de oude nog steeds liggen. Ze hebben dat wel netjes gedaan moet ik zeggen.

  10. #1435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bosmeneer Bekijk bericht
    Nah, beetje flauw als ze al hun best hebben gedaan voor de nieuwe.

    Is terugstoppen in de verpakking en "return to sender" vermelden geen optie? Dan betaald CD-Wow ook de verzendkosten maar ben jij er vanaf?
    Ik denk dat ik dat maar doe. Ze hebben het zo netjes gedaan, dat ik het ook zo lullig vind als ik de oude gewoon houd...

  11. #1436

    Standaard

    Ik zou geen dief willen worden voor die 2 euro!

    Cd-wow heeft over het algemeen een zeer goede service. Alle problemen zijn bij mij tot op heden netjes opgelost. Ze hadden mijn Batllestar Galactica seizoen 3 box (waarde 55 euro) al netjes toegestuurd terwijl de foutieve box nog bij mij thuis lag en dus nog retour moest.
    Cd-wow is met al die kortingslinks en kortingsbonnen al erg goedkoop. Ga de goede service nu niet verpesten door voor die paar lullige euro's te jatten!

  12. #1437

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dirk DV Bekijk bericht
    Ik heb nog nooit iets uit Hong Kong ontvangen hoor. Nagenoeg alles dat in Europa wordt
    aangeleverd komt vanuit het magazijn in Luxemburg. Op welke site je ook bestelt.
    Klinkt ook niet logish hé.. Hong Kong. Soms heb ik een DVD binnen in 4-5 dagen.
    Dat lukt nooit vanuit het verre oosten. Trouwens, op de envloppe staat steevast Luxembourg-Gare, DP.11226.

    Het klopt wel dat hun hoofdmagazijn in Hong Kong is. Enige tijd geleden stond het
    trouwens in de fik en heeft CD-WOW een tijdje zwaar in de problemen gezeten met hun
    stock. Ik vermoed dat ze vanuit Hong Kong hun andere magazijnen in de wereld
    bevoorraden. Dat verklaard ook waarom ze die gigantische boete hebben gekregen voor
    het invoeren van CD's vanuit het verre oosten.
    In Nederland komt alles vanuit Schiphol-rijk.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  13. #1438

    Standaard

    antwoord cdwow ook in het Nederlands?
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  14. #1439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka Bekijk bericht
    antwoord cdwow ook in het Nederlands?
    nee, en ze lezen ook geen Nederlands


  15. #1440

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka Bekijk bericht
    antwoord cdwow ook in het Nederlands?
    Nee

  16. #1441

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    [...]Ik heb nog steeds orders open staan van 11 en 25 september en 2 oktober die allemaal 'pending despatch' staan of als 'pre-order' terwijl ze allang zijn verschenen...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Nu één week later: geen verandering in de status van bovengenoemde bestellingen
    Afgelopen donderdag is de laatste van deze 3 bestellingen eindelijk binnengekomen. Alleen staat nu één van mijn nieuwe bestellingen (Die Hard 4.0) al een week op 'pending despatch'.

    Ik moet wel zeggen dat ik tussendoor een hele trits Ghibli's besteld heb die binnen 3 dagen op de mat lagen.
    Laatst aangepast door Oakey : 14-11-2007 om 21:06
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  17. #1442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Alleen staat nu één van mijn nieuwe bestellingen (Die Hard 4.0) al een week op 'pending despatch'.
    Vandaag weer een 'order delay' mail dat een andere pre-order (inmiddels ook verschenen) niet leverbaar is....pffff
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  18. #1443

    Standaard

    ik krijg ook steeds een orde delay over transformers...grr!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #1444

    Standaard

    ik heb gisteren de LE Steelbook R3 van Transformers ontvangen vond ik redelijk snel voor een pre-order


  20. #1445

    Standaard

    Zo'n 11 dvd's twee weken geleden verstuurd en nog steeds niks ontvangen.
    Begin me zorgen te maken maar wel raar aangezien alles normaal apart zit.

  21. #1446

    Standaard

    grr.. Transformers weer enkele dagen uitgesteld!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #1447

    Standaard

    Deze week weer 3 dvd's besteld bij cd-wow:
    Sunshine (binnen 4 werkdagen binnen)
    Fantastic 4 (deel 2) binnen 4 uur verzonden
    Eight below (binnen 24 uur verzonden).

    Sinds Galactica seizoen 3 geen order-delays meer gehad!

  23. #1448

  24. #1449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Farley Bekijk bericht
    Nope, die op CDWOW is geloof ik gewoon een slipcase (r2uk), je afbeelding is de Ezy exclusive tin.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  25. #1450

    Standaard

    een vraagje ivm cd wow vouchers:

    ik heb een voucher ingegeven bij de betaling maar ipv te kiezen voor een credit card betaling had ik verkeerdelijk gedrukt op ideal. Teruggaan naar de hoofdbetalingpagina gaf een foutmelding en nu ik mijn code opnieuw probeer te gebruiken werkt hem natuurlijk niet meer.

    Ik had gelezen dat niet uitgevoerde orders met gebruik van vouchers die dezelfde vouchers na een bepaalde tijd terug actief worden? is dit daadwerkelijk zo?

    Thanx

Pagina 58 van 108 EersteEerste ... 84854555657585960616268 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •