Pagina 6 van 108 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 2691 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanselator
    Even een vraagje, is het gangbaar dat er direct na een bestelling bij cdwow(.com) er een bevestigingsmail naar je e-mail wordt gestuurd?

    Zo ja, staat daar dan het ordernummer in, want ik heb tot tweemaal toe iets besteld op cdwow.com, en tweemaal geen bevestigings e-mail ontvangen. Of wachten ze eerst de betaling af voordat ze je gaan mailen.

    Ik betaal middels een overboeking via Bibit, ik heb vooralsnog niks overgemaakt, ik vind het namelijk een beetje vreemd dat ik geen bevestiging van cdwow krijg.
    Bevestigingsmail volgt pas nadat Bibit het geld heeft ontvangen, dat duurt meestal een paar dagen. Zolang je niet betaalt, zul je dus ook geen bevestiging met bestelnr. ontvangen en wordt het bestelde artikel ook niet verstuurd.
    ik heb zo'n 9 dagen geleden Big Fish LE besteld bij cdwow.net en vandaag een bankafschrift gekregen (ik betaalde via overboeking en Bibit enzo) maar nu nog steeds geen bericht van hen...

    iemand enig idee hoe dit kan, of of het nog moet komen?

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    ik heb zo'n 9 dagen geleden Big Fish LE besteld bij cdwow.net en vandaag een bankafschrift gekregen (ik betaalde via overboeking en Bibit enzo) maar nu nog steeds geen bericht van hen...

    iemand enig idee hoe dit kan, of of het nog moet komen?
    Wellicht is er iets mis gegaan in de communicatie tussen Bibit en CD wow, dat schijnt nogal regelmatig voor te komen. Als je een emailtje naar CD Wow stuurt, wordt het probleem waarschijnlijk snel opgelost.

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    ik heb zo'n 9 dagen geleden Big Fish LE besteld bij cdwow.net en vandaag een bankafschrift gekregen (ik betaalde via overboeking en Bibit enzo) maar nu nog steeds geen bericht van hen...

    iemand enig idee hoe dit kan, of of het nog moet komen?
    Wellicht is er iets mis gegaan in de communicatie tussen Bibit en CD wow, dat schijnt nogal regelmatig voor te komen. Als je een emailtje naar CD Wow stuurt, wordt het probleem waarschijnlijk snel opgelost.
    heb ik ook gedaan en ze zeggen dat ik mijn bankoverschrift (of iig een kopie ervan) moet opsturen naar bibit

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    ik heb zo'n 9 dagen geleden Big Fish LE besteld bij cdwow.net en vandaag een bankafschrift gekregen (ik betaalde via overboeking en Bibit enzo) maar nu nog steeds geen bericht van hen...

    iemand enig idee hoe dit kan, of of het nog moet komen?
    Wellicht is er iets mis gegaan in de communicatie tussen Bibit en CD wow, dat schijnt nogal regelmatig voor te komen. Als je een emailtje naar CD Wow stuurt, wordt het probleem waarschijnlijk snel opgelost.
    heb ik ook gedaan en ze zeggen dat ik mijn bankoverschrift (of iig een kopie ervan) moet opsturen naar bibit
    Als ik jou was, zou ik een emailtje sturen naar de (Nederlandstalige) helpdesk van Bibit: info@bibit.com

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    ik heb zo'n 9 dagen geleden Big Fish LE besteld bij cdwow.net en vandaag een bankafschrift gekregen (ik betaalde via overboeking en Bibit enzo) maar nu nog steeds geen bericht van hen...

    iemand enig idee hoe dit kan, of of het nog moet komen?
    Wellicht is er iets mis gegaan in de communicatie tussen Bibit en CD wow, dat schijnt nogal regelmatig voor te komen. Als je een emailtje naar CD Wow stuurt, wordt het probleem waarschijnlijk snel opgelost.
    heb ik ook gedaan en ze zeggen dat ik mijn bankoverschrift (of iig een kopie ervan) moet opsturen naar bibit
    Als ik jou was, zou ik een emailtje sturen naar de (Nederlandstalige) helpdesk van Bibit: info@bibit.com
    heb ik gedaan en kreeg zonet een (engelstalige) email terug. ze zeiden dat ik het met cdwow op moest lossen

    iemand anders hier ooit problemen mee gehad?

  6. #131

    Standaard

    regelmatig problemen mee.
    vraag aan bibit het cdwow order no. en geef dat dan door aan cdwow, dan komt allles goed.

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873
    regelmatig problemen mee.
    vraag aan bibit het cdwow order no. en geef dat dan door aan cdwow, dan komt allles goed.
    die heb ik wel en die heb ik ook aan cdwow gemailed

  8. #133

    Standaard

    Hebben andere mensen hier de laatste tijd ook problemen met het bereiken van de klantenservice? Waren bij mij 5 bestellingen gecancelled en heb hiervan geen mail met uitleg gekregen. Al is 1 van de gecencelde dvds wel gewoon aangekomen. Hierna heb ik al 2 keer de klantenservice een mailtje gestuurd maar na de eerste standaardreactie dat er naar gekeken zal worden, krijg ik niks meer.

  9. #134

    Standaard

    Hebben andere mensen hier de laatste tijd ook problemen met het bereiken van de klantenservice? Waren bij mij 5 bestellingen gecancelled en heb hiervan geen mail met uitleg gekregen. Al is 1 van de gecencelde dvds wel gewoon aangekomen. Hierna heb ik al 2 keer de klantenservice een mailtje gestuurd maar na de eerste standaardreactie dat er naar gekeken zal worden, krijg ik niks meer.

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zwegers
    Hebben andere mensen hier de laatste tijd ook problemen met het bereiken van de klantenservice? Waren bij mij 5 bestellingen gecancelled en heb hiervan geen mail met uitleg gekregen. Al is 1 van de gecencelde dvds wel gewoon aangekomen. Hierna heb ik al 2 keer de klantenservice een mailtje gestuurd maar na de eerste standaardreactie dat er naar gekeken zal worden, krijg ik niks meer.
    Als je kortingslink + voucher gebruikt kan dat een reden voor hun zijn om te cancellen. Als je dit niet hebt gedaan dan heb ik verder niks gezegd. Inderdaad vind ik het ook wat minder geworden had laatst ook een vraag over een verpakking van een DVD en die konden ze niet beantwoorden maar er werdt geen reden waarom oid gegeven...
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  11. #136

    Standaard

    Ik heb deze email gekregen daarvoor een email gestuurd dat ik het geld heb overgemaakt hebt donderdag.
    dat ik nog altijd geen ordernummer heb gehad.
    Wat nu moet ik wachten.

    Thank you for your e-mail.

    Unfortunately there was a temporary technical problem with the site, meaning
    your order was not fully authorised.

    Please feel free to contact me again with any further queries
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jean1964
    Ik heb deze email gekregen daarvoor een email gestuurd dat ik het geld heb overgemaakt hebt donderdag.
    dat ik nog altijd geen ordernummer heb gehad.
    Wat nu moet ik wachten.

    Thank you for your e-mail.

    Unfortunately there was a temporary technical problem with the site, meaning
    your order was not fully authorised.

    Please feel free to contact me again with any further queries
    Ik heb daarna nog een email gestuurd.

    hi Cd-wow
    What exactly to you mean by it.
    I have send the money thursday.
    Must a wait when the money is arrived one of this day's.
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jean1964
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jean1964
    Ik heb deze email gekregen daarvoor een email gestuurd dat ik het geld heb overgemaakt hebt donderdag.
    dat ik nog altijd geen ordernummer heb gehad.
    Wat nu moet ik wachten.

    Thank you for your e-mail.

    Unfortunately there was a temporary technical problem with the site, meaning
    your order was not fully authorised.

    Please feel free to contact me again with any further queries
    Ik heb daarna nog een email gestuurd.

    hi Cd-wow
    What exactly to you mean by it.
    I have send the money thursday.
    Must a wait when the money is arrived one of this day's.
    Juist een email terug gehad wat moet ik nu doen ik heb dat geld al gestort.

    Thank you for contacting us.

    It appears that, due to a temporary technical problem involving the server
    connecting our site to that of our payment provider (Worldpay), they were
    unable to authorise the transaction - and, regrettably, it hasn't been
    processed successfully.

    Unfortunately, you will have to make the order again. Please accept our
    sincere apologies for the inconvenience that this will inevitably cause.
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  14. #139

    Standaard

    Zojuist Godfather Part II Collector's Edition binnen gekregen die ik bij CDwow.net had besteld. In een uitmuntende staat maar ik zit toch met een kleine opmerking. Op de hoes staat dat de DVD NL subs bevat (wat bij Godfather Part I ook het geval was) maar dit blijkt echter niet zo te zijn. Godfather Part I CE had ik bij CDwow.nl besteld dus kan het zo zijn dat er verschillende discs in omloop zijn van deze versies?

  15. #140

    Standaard

    Ik heb seizoen 1 van MASH besteld maar ik heb nog steeds niet binnen.En ik had het 1 1/2 week geleden besteld?Duurt het altijd zo lang??

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jean1964
    Ik heb deze email gekregen daarvoor een email gestuurd dat ik het geld heb overgemaakt hebt donderdag.
    dat ik nog altijd geen ordernummer heb gehad.
    Wat nu moet ik wachten.

    Thank you for your e-mail.

    Unfortunately there was a temporary technical problem with the site, meaning
    your order was not fully authorised.

    Please feel free to contact me again with any further queries
    Jean, zou je mijn pb's even willen lezen?

  17. #142

    Standaard

    Ik heb twee weken gelden voor het eerst een bestelling gedaan bij Cdwow, maar tot op heden niets ontvangen. De betaling was binnen een week geregeld, dus ik werd een beetje ongeduldig.

    Ben ik maar aan het mailen geslagen met Cdwow, met als reactie dat er een 'technische storing' heeft plaats gevonden, waardoor er het één en ander is fout gegaan.

    Ik heb het gevoel dat dit wel erg frequent voorkomt, als ik zo de andere berichten lees. In ieder geval, de dvd gaat eindelijk opgestuurd worden, ik wacht met spanning af.

  18. #143

    Standaard

    is het bij de webwinkel zo dat je via een overschrijving kan betalen net zoiets als met bol.com

    heb namelijk geen creditcard
    wil namelijk erg graag de box van the o.c. bestellen.
    wat zijn eigenlijk de verzenkosten?

  19. #144
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanselator
    Ik heb twee weken gelden voor het eerst een bestelling gedaan bij Cdwow, maar tot op heden niets ontvangen. De betaling was binnen een week geregeld, dus ik werd een beetje ongeduldig.

    Ben ik maar aan het mailen geslagen met Cdwow, met als reactie dat er een 'technische storing' heeft plaats gevonden, waardoor er het één en ander is fout gegaan.

    Ik heb het gevoel dat dit wel erg frequent voorkomt, als ik zo de andere berichten lees. In ieder geval, de dvd gaat eindelijk opgestuurd worden, ik wacht met spanning af.
    Ik heb misschien al meer dan 30x bij cdwow besteld en bij mij is nog nooit wat fout gegaan! Dus zo frequent komt het niet voor!

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dolfigirl
    is het bij de webwinkel zo dat je via een overschrijving kan betalen net zoiets als met bol.com

    heb namelijk geen creditcard
    wil namelijk erg graag de box van the o.c. bestellen.
    wat zijn eigenlijk de verzenkosten?
    Bij CD Wow kun je inderdaad via overschrijving betalen, zie: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=24046&start=0

    Verzenden is gratis, dus er zijn geen bijkomende kosten.

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Ik heb misschien al meer dan 30x bij cdwow besteld en bij mij is nog nooit wat fout gegaan! Dus zo frequent komt het niet voor!
    Wellicht zoiets als beginnersongeluk ofzo...

    Ik moet wel zeggen dat ze altijd erg snel reageren op mailtjes, het duurt vaak niet langer dan drie kwartier voordat ze gereageerd hebben, en altijd netjes en voorzien van duidelijke informatie.

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanselator
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Ik heb misschien al meer dan 30x bij cdwow besteld en bij mij is nog nooit wat fout gegaan! Dus zo frequent komt het niet voor!
    Wellicht zoiets als beginnersongeluk ofzo...

    Ik moet wel zeggen dat ze altijd erg snel reageren op mailtjes, het duurt vaak niet langer dan drie kwartier voordat ze gereageerd hebben, en altijd netjes en voorzien van duidelijke informatie.
    Elke keer dat dat ik bestel 4 dagen later stuur ik een email dat het geld al binnen is anders kan ik blijfen wachten tot de eeuwigheid.
    Altijd het zelfde probleem.

    Hello,

    Thank you for your e-mail.

    Sorry we had a technical problem, but now we fixed it.

    We will shipped you your order the next days.

    Thank you for your patience.

    Kind Regards,
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  23. #148

    Standaard

    Hmm, ik krijg mijn dvd's ook altijd binnen 4 dagen. Maar nu was Pollock al op de 9e verstuurd, maar ik heb nog niks.
    Zou dat met die 'technische storing' te maken hebben?

  24. #149

    Standaard

    Site doet alweer moeilijk met laden. Gebeurt de laatste tijd steeds vaker
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  25. #150

Pagina 6 van 108 EersteEerste ... 23456789101656106 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •