Pagina 8 van 108 EersteEerste ... 4567891011121858 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 2691 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Ik heb bij cdwow.net op 18 mei een dvd besteld. Dezelfde dag heb ik het geld nog overgemaakt via abn-amro internetbankieren naar bibit. Tot op heden heb ik nog steeds geen bevestiging gekregen. Wat moet ik nu doen?

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thmeky
    Ik heb bij cdwow.net op 18 mei een dvd besteld. Dezelfde dag heb ik het geld nog overgemaakt via abn-amro internetbankieren naar bibit. Tot op heden heb ik nog steeds geen bevestiging gekregen. Wat moet ik nu doen?
    Ik had precies hetzelfde dat zul je wel hebben gelezen? Dus heb je denk ik ook wel gelezen hoe het goed is afgelopen. Dus lees ff deze topic goed door. Maar je kan het beste ff een mailtje sturen met het betalingskenmerk en de vermelding dat je geen orderbevestiging heb gehad. Maar lees eerst ff wat allemaal over cd-wow.net staat in deze topic
    If the pink is snookered, go for the brown!
    Mijn collectie

  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Punjabi
    Citaat Oorspronkelijk gepost door thmeky
    Ik heb bij cdwow.net op 18 mei een dvd besteld. Dezelfde dag heb ik het geld nog overgemaakt via abn-amro internetbankieren naar bibit. Tot op heden heb ik nog steeds geen bevestiging gekregen. Wat moet ik nu doen?
    Ik had precies hetzelfde dat zul je wel hebben gelezen? Dus heb je denk ik ook wel gelezen hoe het goed is afgelopen. Dus lees ff deze topic goed door. Maar je kan het beste ff een mailtje sturen met het betalingskenmerk en de vermelding dat je geen orderbevestiging heb gehad. Maar lees eerst ff wat allemaal over cd-wow.net staat in deze topic
    Ja bedankt! Ik was inderdaad wat snel . Ik heb ze net een mailtje gestuurd.

    Mvg. Thomas

  4. #179

    Standaard

    Ik had gisteren een mailtje gestuurd waarom die Collateral 2-disc voor 8.99 geloof ik, niet meer op hun site stond. Vandaag kreeg ik het antwoord dat ie idd uitverkocht was. Ze zouden 'm er zo snel mogelijk weer opzetten als ie beschikbaar is maar ze kon nog niet zeggen wanneer. Weer een punt van de goede service

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Ik had gisteren een mailtje gestuurd waarom die Collateral 2-disc voor 8.99 geloof ik, niet meer op hun site stond. Vandaag kreeg ik het antwoord dat ie idd uitverkocht was. Ze zouden 'm er zo snel mogelijk weer opzetten als ie beschikbaar is maar ze kon nog niet zeggen wanneer. Weer een punt van de goede service
    Thank you for contacting us.

    Unfortunately, we have now exhausted all of our remaining stock of special edition version this item and it has now been deleted. We do not have any immediate plan to reintroduce it.

    We despatched the more expensive version to compensate for any disappointment, if you wish to send back for a full refund get back to us and I will send a SAE for you to return to our office or you can keep the version sent for the same price as you paid.

    Sorry for the disappointment caused by this - I sincerely hope it will not deter you from visiting our site again in the near future.


    Kind regards

    Pat
    Customer Service


    Kreeg dit mailtje nadat ik een mailtje had gestuurd dat ze me de 1disc hadden opgestuurd ipv de 2 Disc S.E.
    If the pink is snookered, go for the brown!
    Mijn collectie

  6. #181

  7. #182

    Standaard

    Weet iemand welke versie dit is? Cover lijkt mij van de R2UK maar de Duitse SE heeft volgens dvdcompare.net duitse en nederlandse subs zoals ook op cd-wow staat.

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Weet iemand welke versie dit is? Cover lijkt mij van de R2UK maar de Duitse SE heeft volgens dvdcompare.net duitse en nederlandse subs zoals ook op cd-wow staat.
    De UK versie.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  9. #184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Weet iemand welke versie dit is? Cover lijkt mij van de R2UK maar de Duitse SE heeft volgens dvdcompare.net duitse en nederlandse subs zoals ook op cd-wow staat.
    De UK versie.
    Volgens DVDcompare.net is die niet ondertiteld...

  10. #185
    Quasar de Duif
    Guest

    Standaard

    Hoe moet je bij deze site eigenlijk pre releases cancelen? Volgens mij heb je die mogelijkheid niet.

  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quasar de Duif
    Hoe moet je bij deze site eigenlijk pre releases cancelen? Volgens mij heb je die mogelijkheid niet.
    Stuur even een mailtje. De service is top daar :wink:

  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Weet iemand welke versie dit is? Cover lijkt mij van de R2UK maar de Duitse SE heeft volgens dvdcompare.net duitse en nederlandse subs zoals ook op cd-wow staat.
    De UK versie.
    Volgens DVDcompare.net is die niet ondertiteld...
    Dat hebben ze mis dan want dat is hij wel. Ik heb hem namelijk.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  13. #188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Weet iemand welke versie dit is? Cover lijkt mij van de R2UK maar de Duitse SE heeft volgens dvdcompare.net duitse en nederlandse subs zoals ook op cd-wow staat.
    De UK versie.
    Volgens DVDcompare.net is die niet ondertiteld...
    Dat hebben ze mis dan want dat is hij wel. Ik heb hem namelijk.
    Oh oke. Bedankt

  14. #189

    Standaard

    Kon de thread over cdwow.com niet vinden, dus maar ff hier

    Wat ik nou toch weer krijg in m`n mail box:

    Dear Member,

    It seems to have been more than six months since you last shopped with CD WOW! We are concerned that we have upset you in some way. So as a gesture of goodwill please accept this Free 1€ discount!

    CD WOW! is always open for your opinion. When you have questions, comments or thoughts, please don't hesitate to contact us: feedback-nl@cd-wow.com.

    CD WOW! offers the Best Value Always with Chart Albums available from €12.99 including Free Delivery. We have an award-winning Customer Service and to top it off we have broadened our product range and now sell Dutch CDs!

    And dont forget our Massive Pre Christmas Sale is still on, with fantastic CDs, DVDs and Games titles reduced!

    To claim your Free 1€ discount, please click here.

    Happy Shopping,
    Sanne Schulpen - Marketing Executive
    Heb anderhalve week geleden nog wat besteld bij cdwow
    ach ja, wel weer een gratis kortingsvoucher
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #190

    Standaard

    Misschien niet via de nl site? Hoe dan ook nette actie.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Misschien niet via de nl site? Hoe dan ook nette actie.
    ja duh, heb nog nooit wat via de nl site besteld
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #192

    Standaard

    Ik zie net bij de cd-wow's dat ze een nieuw catagorie hebben: BOXSETS

    Daar zat ik dus echt al een tijd op te wachten. Heel handig namelijk.

  18. #193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Ik zie net bij de cd-wow's dat ze een nieuw catagorie hebben: BOXSETS

    Daar zat ik dus echt al een tijd op te wachten. Heel handig namelijk.
    is idd handig maar niet alle boxsets die ze hebben staan erbij. das wel jammer. Maar t begin is er iig
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #194

    Standaard

    Wanneer ik op cdwow shop zie ik nooit mijn 'winkelwagentje', nadat ik iets in mijn winkelwagen heb gestopt kan ik dus niet verder om af te rekenen ? Waar staat dat icoontje of ben ik echt blind ?

  20. #195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJ75
    Wanneer ik op cdwow shop zie ik nooit mijn 'winkelwagentje', nadat ik iets in mijn winkelwagen heb gestopt kan ik dus niet verder om af te rekenen ? Waar staat dat icoontje of ben ik echt blind ?
    Bij mij staat het winkelwagentje altijd rechtsbovenin als je er iets in hebt gestopt.

  21. #196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJ75
    Wanneer ik op cdwow shop zie ik nooit mijn 'winkelwagentje', nadat ik iets in mijn winkelwagen heb gestopt kan ik dus niet verder om af te rekenen ? Waar staat dat icoontje of ben ik echt blind ?
    Wanneer je bij een titel 'kaufen' hebt aangeklikt, krijg je eerst een pop-upje met de vraag of je 'weiter' wil of 'löschen' (of zoiets). Als je op 'weiter' drukt zou het idd gewoon rechtsboven in het scherm te zien moeten zijn. Als je op 'löschen' dan annuleert ie je keuze en komt er ook niks in je winkelwagen

    Ik dacht, misschien is dát het
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  22. #197

    Standaard

    Nu 'doet' ie het wel. afgelopen weekend bleef op alle cd-wows rechtsboven de banner voor 'worldwide shipping' staan, bij zowel Internet Explorer, Firefox en Opera als browser. Nu verschijnt er idd het winkelwagentje. Echt raar.

  23. #198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJ75
    Nu 'doet' ie het wel. afgelopen weekend bleef op alle cd-wows rechtsboven de banner voor 'worldwide shipping' staan, bij zowel Internet Explorer, Firefox en Opera als browser. Nu verschijnt er idd het winkelwagentje. Echt raar.
    Idd, ik had dit ook, maar dan op cd-wow.nl.

  24. #199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rezonator
    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJ75
    Nu 'doet' ie het wel. afgelopen weekend bleef op alle cd-wows rechtsboven de banner voor 'worldwide shipping' staan, bij zowel Internet Explorer, Firefox en Opera als browser. Nu verschijnt er idd het winkelwagentje. Echt raar.
    Idd, ik had dit ook, maar dan op cd-wow.nl.
    geen last van gehad.. werkte perfect bij mij (Firefox)

  25. #200

    Standaard

    Ligt het aan mij of kan ik niet meer via een bankoverschrijving bij cd-wow.net betalen? Ik zie de betaaloptie er niet meer tussenstaan. Alleen Rabobank Direct Betalen staat er nog.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

Pagina 8 van 108 EersteEerste ... 4567891011121858 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •