Pagina 97 van 108 EersteEerste ... 478793949596979899100101107 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.401 tot 2.425 van 2691 worden weergegeven.
  1. #2401

    Standaard

    zal best, maar als ik iets bestel bij Amazon.com uit Amerika is het ook ruim binnen een maand binnen.

    En als ik iets bestel van een Nederlandse site met een Nederlands adres, dan verwacht ik dat het uit Nederland komt, is niet zo, maar dat communiceren ze ook niet.

    Als ik bij Amazon,uk betsel komt het uit Engeland
    bij Amazon.de uit Duitsland

    En als cdwow zelf aangeeft Usually ships within 24 hours dat verwacht ik een pakje ook
    Laatst aangepast door MaartenLag : 26-12-2009 om 12:06

  2. #2402

    Standaard

    Het mijne is al meer dan twee weken bij hen weg. Maar de Belgische Post is altijd riskant. Zeker bij de sorteercentra zitten er regelmatig mensen met lange handen. Meestal worden ze na verloop van tijd wel betrapt als men alles op ebay kan traceren.

    1 van de 3 bestellingen is wel aangekomen. Alhoewel cd niet meer in het originele cd-doosje zit. Was zo'n speciaal formaat, dat men nu in een gewone jewel case heeft proberen doen te passen ... waardoor uiteindes uit het doosje komen!
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 26-12-2009 om 12:17 Reden: .

  3. #2403

    Standaard

    ik heb reactie gehad dat ik een nieuwe mocht aanvragen..ja er staat duidelijk bij mij dat het na 21 dagen hun expire date of delivery is..dus daar moeten ze ook aan houden..27 novmber is wel een tijdje geleden al..en cdwow.nl heeft bij mij nog nooit langer gedaan dan 8 dagen, heb zelfs een lange tijd geleden de blade runner tin besteld en die was ook binnen 7 dagen binnen.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #2404

    Standaard

    Vandaag toch 2 van m'n bestellingen thuis gekregen.

    Het zijn beide limited edition digipacks.

    Nu staat er op beiden een sticker geplakt (denk serienummer enz.) dat ik liever er af zou hebben. Maar het is er niet af te krijgen zonder dat het hoesje volledig onder de lijm zit ...

  5. #2405

    Standaard

    netjes,hoelang heb je nu gewacht?? De mijne komt niet meer denk ik..duurt veels te lang ing..dus de opnieuw gestuurde dvd zal ook nog wel effe duren..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #2406

    Standaard

    Bestelling was bij mij 7 december geloof ik.

    Ik kan niet echt zeggen dat ik alles in onberispelijke staat ontvangen heb. Aan alles is er wel iets op aan te merken.

    Bij het ene is het boekje lichtjes beschadigd, bij andere de disc, bij eerste bestelling zat het artwork in een ander doosje (waardoor het er niet in past).

    In het vervolg toch twee keer nadenken vooraleer ik iets bestel. Want nu nog keer alles terugsturen, en dan nog 2 maanden moeten wachten. Ik heb nog andere dingen te doen dan mijn dagen in postkantoren doorbrengen.

    In de toekomst zoveel mogelijk bij Amazon bestellen. Kost het een € meer, zij het maar zo.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 28-12-2009 om 16:10 Reden: .

  7. #2407

    Standaard

    Ik heb nooit echt problemen gehad met cdwow. Al veel besteld en gewoon een feine site. Een keer hebben ze een verkeerde dvd gestuurd, maar gewoon kunnen ruilen.
    Ik heb nu een Jack Nickolson box besteld met: Chinatown, Two Jakes, Rules of Engerment en Heartburn voor 8 euro en Oliver Twist (David Lean) criterion collection voor 6.

  8. #2408

    Standaard

    Ik zal er enkel nog bestellen als ze de cd nergens anders meer verkopen.

    Vandaag m'n pakje van Amazon reeds binnen (1 dag sneller dan aangegeven). Alles in perfecte staat. Juiste versies. Juiste verpakking.

    Een cd bestellen hoort fun te zijn, en niet 4 weken stressen hé

    Ondertussen wacht ik nog steeds met een bang hart op één vd pakjes van cdwow.

  9. #2409

    Standaard

    Als je bij CD Wow besteld, hoe zit het dan met verzendkosten naar NL????
    Ik wil daar eventueel wat bestellen, omdat bij amazon.co.uk op dit moment niet leverbaar is. Nu zag ik dat het bij cdwow wel wat duurder is, alleen als er geen extra verzendkosten bij komen, dan is het gat niet meer zo groot.

    Al heb ik ook de vraag of ik daar wel moet bestellen, aangzien er toch ook wel aardig wat slechte verhalen te lezen zijn!
    Dus zit in weer in twijfel!

  10. #2410

    Standaard

    er staat altijd alles gratis thuisbezorgd ? dus geen verzendkosten.
    Alleen je moet een maand wachten

  11. #2411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MaartenLag Bekijk bericht
    er staat altijd alles gratis thuisbezorgd ? dus geen verzendkosten.
    Alleen je moet een maand wachten

    Een maand wachten?! Ja ja ja, wat is dan wijsheid!
    Ik denk dat ik eerst maar amazon,co.uk een mailtje schrijf of ze mij kunnen vertellen wanneer het weer beschibaar is.

  12. #2412

    Standaard

    niet altijd, ik heb mijn dvd's wels binnen 8 dagen binnen..

    Maar helaas de dvd die ik laatst besteld had is niet binnen gekomen,ze zouden een nieuwe sturen maar helaas krijg ik zojuist een e-mail dat deze out of stock is gvd#*(&$..dus ik mag een vervangende titel uitzoeken..hmmp

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #2413

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Promise Bekijk bericht
    Een maand wachten?! Ja ja ja, wat is dan wijsheid!
    Ik denk dat ik eerst maar amazon,co.uk een mailtje schrijf of ze mij kunnen vertellen wanneer het weer beschibaar is.

    Play.com geen optie? En zoek anders even op dvdpricesearch.co.uk en kies een goedbekendstaande (web)winkel.
    Laatst aangepast door peptalk : 03-01-2010 om 14:12 Reden: link aangepast

  14. #2414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Play.com geen optie? En zoek anders even op dvdpricesearch.co.uk en kies een goedbekendstaande (web)winkel.
    Ik had inderdaad ook gekeken naar Play.com, prijs ook mooi. maar als ik de berichten weer lees hier op het forum, zijn de meningen ook weer verdeeld. Daarbij heb je nog kans dat je invoersrechten moet betalen, en als dan zie wat voor bedrag er eventueel bij kan komen?

    ik zal eens gaan kijken bij dvdpricesearch, alleen de link die je gaf werkt niet, neem aan dat ik het eventueel op google terug kan vinden of gewoon hier ergens op het forum?

  15. #2415

  16. #2416

    Standaard

    heeft iemand een postadres voor cdwow uk branch ? ik moet een copy van een invoice opsturen maar geen idee waarheen; heb al mail gestuurd maar geen antwoord

    kan het ook niet op hun site vinden...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  17. #2417

    Standaard

    weet iemand waar je kan zien hoeveel je betaald heb per dvd, ik zweer dat ik meer betaald heb dan de refund dat ik terug kan krijgen..wat een gedoe als 1 dvd niet aankomt dat het nog een maand duurt voordat alles opgelost is.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #2418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    heeft iemand een postadres voor cdwow uk branch ? ik moet een copy van een invoice opsturen maar geen idee waarheen; heb al mail gestuurd maar geen antwoord

    kan het ook niet op hun site vinden...
    Kan je toch ook inscannen en mailen

  19. #2419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Kan je toch ook inscannen en mailen

    ben niet zo into computers, maar op werk hebben ze scanner en met hulp van een collega indrdaad op deze manier gedaan

    cdwow heeft gelijk bedrag via E voucher teruggestort; had liever gewoon op m'n CC...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  20. #2420

    Standaard

    Weer twee CD's besteld bij CDwow, weer allebei verzonden binnen de vermelde verzendtermijn.
    Dus nog steeds two thumbs up wat mij betreft!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  21. #2421

    Standaard

    31 December 4 CD's besteld; 6 & 7 januari ontvangen

  22. #2422

    Standaard

    mijn bestelling is gewoon gestole of iets..kan niet anders..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #2423

    Standaard

    Ik heb voor het eerst wat besteld bij cd wow, gisteren besteld, stond vanmorgen al verzonden, maar vanmiddag nog niet geleverd.

  24. #2424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Ik heb voor het eerst wat besteld bij cd wow, gisteren besteld, stond vanmorgen al verzonden, maar vanmiddag nog niet geleverd.
    is geen Nederlandse winkel wordt vanuit het buitenland verzonden en gaat meestal wel 1 week tot 3 weken overheen voordat je het ontvangt

  25. #2425

    Standaard

    Gisteren besteld, vandaag 'verzonden' zal over een dag of 10 wel binnen komen dus, zoals altijd bij CDwow

Pagina 97 van 108 EersteEerste ... 478793949596979899100101107 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •