Pagina 98 van 108 EersteEerste ... 4888949596979899100101102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.426 tot 2.450 van 2691 worden weergegeven.
  1. #2426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander D. Bekijk bericht
    31 December 4 CD's besteld; 6 & 7 januari ontvangen
    Die van mij ook, had ze de 30e besteld en gisteren en eergisteren zijn ze geleverd
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #2427

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carparzo Bekijk bericht
    is geen Nederlandse winkel wordt vanuit het buitenland verzonden en gaat meestal wel 1 week tot 3 weken overheen voordat je het ontvangt
    Van welk land komt het dan? De site is toch nederlands? Zal ik deze site alleen maar bestellingen doen als ik het ergens anders niet kan krijgen. Duurt wel erg lang zeg.

  3. #2428

    Standaard

    mijn DVD kwam uit Zwitserland

  4. #2429

    Standaard

    Dan moeten ze dat er even bij vermelden waar hij weg komt.

  5. #2430

    Standaard

    CDWOW is van oorsprong een Engelse website, maar inmiddels in Chinese handen. Voor het gemak biedt de winkel sites aan in diverse talen, maar ze komen niet uit Nederland.

  6. #2431

    Standaard

    maar al komen ze uit China, dan nog kan een pake binnen een week wel geleverd worden hoor

  7. #2432

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MaartenLag Bekijk bericht
    maar al komen ze uit China, dan nog kan een pake binnen een week wel geleverd worden hoor
    Theoretisch kan het, maar dat lukt cd-wow bij mij nooit...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #2433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Theoretisch kan het, maar dat lukt cd-wow bij mij nooit...
    Nou, ik moet zeggen dat de laatste 2 bestellingen van cdwow wel binnen een week op de mat lagen. Maar inderdaad, vaak duurt het veel langer.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  9. #2434

    Standaard

    Nou ja als ze het maar leveren. Ik ben het niet gewend dat een bestelling zolang op zich laat wachten. Bestel normaal via boll.com of cosmox, deze leveren meestal de volgende dag al.
    Laatst aangepast door monstermuis : 12-01-2010 om 13:43

  10. #2435

    Standaard

    Het is gelukkig toch geleverd, binnen 1 week. Zit wel een vreemde sticker op de doos (priority if undelivered please return to ecchange office zurich Switzerland). Een dvd zat los in de doos, nu maar hopen dat deze niet beschadigd is.

  11. #2436

    Standaard

    Binnen een week een DVD geleverd door CDwow, nog nooit meegemaakt

  12. #2437

    Standaard

    Ik vindt 1 week wel lang genoeg, als andere webshops binnen 1 dag leveren.

  13. #2438

    Standaard

    Potjandorie, ik heb nog niks, heb een ander titel mogen uitzoeken omdat me ander bestelling zoek was, en zit al sinds 7 Januari weer te wachten.. Mijn 1e bestteling die zoek raakte was op 27 November verstuurd..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #2439

    Standaard

    heb nu twee titel in back order liggen bij cdwow..waarvan 1 nog een vervangende titel is since 27 November..:s Te slecht voor woorden..want ik had de 0,50 cent transport insurance gekozen..(kijken welk verschil dit zo maken) maar helpt geen ene sodemieter..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #2440

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Ik vindt 1 week wel lang genoeg, als andere webshops binnen 1 dag leveren.
    Jij besteld waarschijnlijk niet veel via internet? Kom op....binnen 1 dag leveren is nu niet bepaald realistisch....

  16. #2441

    Standaard

    haha..ind en geen enkele international web-winkel levert zo absurt snel dvd's..behalve bol.com

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #2442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Ik vindt 1 week wel lang genoeg, als andere webshops binnen 1 dag leveren.
    De site heeft dan wel een .NL extensie, maar het filiaal zit volgens mij in Hong Kong, dus dan is 1 dag niet realistisch
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #2443

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    De site heeft dan wel een .NL extensie, maar het filiaal zit volgens mij in Hong Kong, dus dan is 1 dag niet realistisch

    Dat wist ik niet vandaar mijn reactie.

  19. #2444

    Standaard

    ik heb gemerkt dat m'n titels in m'n verlanglijstje allemaal in prijs omhoog zijn gegaan; soort compensatie voor lage pond koers misschien ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  20. #2445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    ik heb gemerkt dat m'n titels in m'n verlanglijstje allemaal in prijs omhoog zijn gegaan; soort compensatie voor lage pond koers misschien ?
    CDWOW schommelt continu met prijzen, ze hebben regelmatig een actie dat alles 15% goedkoper is, daarna gaan de prijzen weer omhoog en sturen ze weer kortingsbonnen rond. De dag nadat die kortingsbonnen verlopen hebben ze dan weer een algemene actie, etc. Gewoon het juiste moment afwachten. Met het pond heeft het niets te maken, want ze zitten niet in de UK.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  21. #2446

    Standaard

    Zit nu al 20 dagen te wachten op aflevering, dus ik heb er maar eens een mailtje op afgestuurd...

  22. #2447

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RWLover Bekijk bericht
    Zit nu al 20 dagen te wachten op aflevering, dus ik heb er maar eens een mailtje op afgestuurd...
    Ik heb welgeteld één maand moeten wachten, maar vandaag is mijn blu-ray eindelijk verzonden!

  23. #2448

    Standaard

    Da's mooi. Maar de mijne is nu al 21 dagen geleden verzonden, dus vermoed ik dat ik die niet meer te zien krijg...

  24. #2449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    De site heeft dan wel een .NL extensie, maar het filiaal zit volgens mij in Hong Kong, dus dan is 1 dag niet realistisch
    Precies, gaat via Hong Kong. En wat is nu een week wachten als je voor €6,50 de Muziek DVD George Micheal - Live in London daar kunt krijgen (dankzij kortingscoupon van €1,50). Deze kost bij FRS €19,99!

    En Bryan Adams - Live At Slane Castle voor €4,50 (eveneens met kortingscoupon van €1,50). Kost bij FRS €20,99!
    Laatst aangepast door Peter Porrio : 08-04-2010 om 09:18
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  25. #2450

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RWLover Bekijk bericht
    Da's mooi. Maar de mijne is nu al 21 dagen geleden verzonden, dus vermoed ik dat ik die niet meer te zien krijg...
    Ik ben bijzonder vriendelijk en snel geholpen door CDWOW, maar vanochtend werd 'ie dan toch uiteindelijk nog bezorgd. Bijzonder goeie service daar.

Pagina 98 van 108 EersteEerste ... 4888949596979899100101102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •